Bovendien heb je al een dagboek-topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef SiemeN het volgende:
Omdat je blij mag zijn dat het topic uberhaupt nog open is. Als we je de tip geven een dagboek te kopen willen we daarmee zeggen dat we niet zitten te wachten op je levensverhalen. Dus ook niet in een centraal topic.
wil je hem eens updaten?quote:
Die rolstoel in je avatar , staat die symbool voor de echte koos alberts ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef Jekoos het volgende:
[..]
wil je hem eens updaten?
bovendien spaar ik jullie 100.000 baggertopics met mijn EIGEN dagboek
Dat kan ook opgelost worden door een topicopen ban.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef Jekoos het volgende:
[..]
wil je hem eens updaten?
Ben je nog wakker? SGP keurt clip Salah Edin ongezien afquote:Op woensdag 25 april 2007 01:50 schreef Floripas het volgende:
hackers4life
NAW-gegevens. Best ernstig.
ik mag het lijenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Kopieermachine schreef
En jij, Queen_Bee mag wel een tumor in je bolletje.
Krijgt ie nu eindelijk eens een ban? Voor eeuwig ofzo?
Een banaanvraagquote:Op woensdag 25 april 2007 07:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Kopieermachine schreef
echt , hoe dom kan je zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 07:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Een banaanvraag
Ik maakte toch geen doodsverwensing?vast omdat ik je heb gedumpt . Maarja niet dat je dat zal toegeven
![]()
Grappig, ik herinner alleen afwijzingen van mijn kant.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Een banaanvraag
Ik maakte toch geen doodsverwensing?vast omdat ik je heb gedumpt . Maarja niet dat je dat zal toegeven
![]()
Als we het zo gaan spelen kan iedereen wel een dagboek beginnen in ONZ en hebben we straks 3981 centrale topics lopen waarin men zijn/haarverhalen post. Start lekker een livejournal ofzo en blijf hier gewoon van de nieuw topic knop af.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef Jekoos het volgende:
[..]
wil je hem eens updaten?
Waar is dat dan? Context enzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Kopieermachine schreef
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie Usernotes van KopieerMachine SiemeN.
quote:Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. ()
Stuur een sollicitatie naar forum@fok.nl wanneer je een leuke 'vacature' ziet.quote:
Is "achterbakse topickicker" een vacature?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Stuur een sollicitatie naar forum@fok.nl wanneer je een leuke 'vacature' ziet.
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef murp het volgende:
mag deze sticky?
ik wil effe duidelijk heid scheppen
Duidelijkheid over mijn Viswijfkloon
nu je toch bezig bent, heb ik er nog steds 4?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee.
En Deoxyribonucleic: ik had je al bijna een note gegeven..
Nou jaquote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, maar dan niet straks weer een topic openen voor de winnaar he?
Dus, zijn jullie modjes even op de hoogte van de zaakquote:25-4-2007 20:50:59 (xxxxxx@hotmail.com Kunnen we KM niet in de val lokken, en zo een ban aansmeren? FOREVER
ik mag toch gewoon duidelijk zeggen dat ik KM niet mag?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef remlof het volgende:
Gewoon negeren inderdaad KM, zolang je blijft happen zullen ze doorgaan.
Als zoiets een keer gezegd wordt is het geen probleem. Als het een aaneenschakeling van die uitspraken wordt is het erg sfeerverziekend, niet aan de gang blijven dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
ik mag toch gewoon duidelijk zeggen dat ik KM niet mag?
al was ik niet bij dat gesprek aanwezig
Ik dacht ik geef het aan, maar ook niet via de PM dat vind ik ook weer een beetje achterbaks. Nu zijn de betreffende heren en dame ook op de hoogte.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef remlof het volgende:
Gewoon negeren inderdaad KM, zolang je blijft happen zullen ze doorgaan.
Ja ze hadden je toegevoegd aan een msn gesprek, zeer vervelend. Als je wil weten wie dat doet. Het is Sala-Adin, die flikt dat altijd. Maar roept dat hij het nooit is.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
ik mag toch gewoon duidelijk zeggen dat ik KM niet mag?
al was ik niet bij dat gesprek aanwezig
En ik heb zojuist jullie te negeren, omdat als ik me aangevallen voel en iets terug zeg al je baggermaatjes komen en het hele topic verpest.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nou moet ik eerlijk zijn dat ik er ook aan heb meegedaan, en ik meld erbij dat KM zelf ook dingen heeft gezegd die niet door de beugel konden
waarvan akte
ik zal hem ook niet opzoeken, maar als hij een topic van mij verneukt dan is dat niet normaal toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als zoiets een keer gezegd wordt is het geen probleem. Als het een aaneenschakeling van die uitspraken wordt is het erg sfeerverziekend, niet aan de gang blijven dus.
Laat dat ook achterwege, doe ik hetzelfde bij jou? Meestal niet, ik reageer anders... als iemand mijn topic verziekt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
ik zal hem ook niet opzoeken, maar als hij een topic van mij verneukt dan is dat niet normaal toch?
niet dat ik m opzoek ofzo, maar ik kom m gewoon tegen, soms negeer ik m , maar soms kan ik best wel iets tegen hem zeggen
jullie weten ook wel dat ik geen meeloper bent en dat ik zelf altijd met hem, en dan alleen met hem, zonder andere users hem duidelijk maakt wat ik van m vind
ik liet me meegaan, mijn excuses hiervoor, en ook bedankt voor jouw excuses, want er zater inderdaad een paar opmerkingen tussen waarvan ikzelf niet gediend wasquote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En ik heb zojuist jullie te negeren, omdat als ik me aangevallen voel en iets terug zeg al je baggermaatjes komen en het hele topic verpest.
Jullie zijn allemaal samen met Sala-Adin een irritant groepje, Wellicht draaien jullie het zo dat ik irritant lijk e.d. Maar dat is dus niet zo.
Ik heb inderdaad dingen gezegt die niet door de beugel konden, dat was op msn ja. Maar geen smerige plannetjes om iemand een ban aan te smeren.
Ik ga hier ook niet verder op in, het punt is duidelijk. Lees hierboven van Snakey e.d.
Mijn oprechte excuus voor de gemaakte opmerkingen mocht ik iemand echt beledigd hebben.
Je kan zoiets hier melden, je kunt ons PMen, we hebben MSN. Daar moeten jullie geen onderlinge strijd van maken. Als users continu de sfeer loopt te verzieken moet diegene maar een tijdje niet FOK!ken.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
ik zal hem ook niet opzoeken, maar als hij een topic van mij verneukt dan is dat niet normaal toch?
het is niet dat ik wil dat je gebashed wordt, nee dat niet. Ik mag je gewoon niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Laat dat ook achterwege, doe ik hetzelfde bij jou? Meestal niet, ik reageer anders... als iemand mijn topic verziekt.
Zoals jij reageerd geef je een groenlicht voor al die kneuzen die mij lekker komen bashen, en dan is je topic al helemaal naar de filistijnen
hoe vaak komt het voor dat ik KM ziekt?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan zoiets hier melden, je kunt ons PMen, we hebben MSN. Daar moeten jullie geen onderlinge strijd van maken. Als users continu de sfeer loopt te verzieken moet diegene maar een tijdje niet FOK!ken.
Dat klopt. Laten we hier niet verder over ingaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef murp het volgende:
[..]
hoe vaak komt het voor dat ik KM ziekt?
bijna nooit....
okquote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat klopt. Laten we hier niet verder over ingaan.
Als ik ergens bagger ja. Dan doe ik dat omdat het gewoon een bout-topic is, en niet omdat jij, murp de TS bent.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |