Ja ik belde ook al. Krijg je met dat spammen he.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ff bellen, jullie horen zo
Beidequote:Op woensdag 25 april 2007 01:48 schreef Arjan het volgende:
Je moet die website hardop voorlezen alsof je een allochtoon (Ali B ofzo) bent (als je echt een allochtoon bent hoef je het alleen maar hardop te lezen).
En dat verkeerde gebruik van de en die bij verkleinwoorden, dat deden de turken bij mij in de buurt 25 jaar geleden al. Leren die lui echt niks, of blijven ze gewoon dom
Dit is een nieuwe, die is momenteel heftig aan het leren.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:48 schreef Arjan het volgende:
Je moet die website hardop voorlezen alsof je een allochtoon (Ali B ofzo) bent (als je echt een allochtoon bent hoef je het alleen maar hardop te lezen).
En dat verkeerde gebruik van de en die bij verkleinwoorden, dat deden de turken bij mij in de buurt 25 jaar geleden al. Leren die lui echt niks, of blijven ze gewoon dom
Like for real?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik moest me kankerkop houden zei die aan de telefeoon
Wauw, TS weet dat sidn.nl bestaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef TommyGun het volgende:
Wauw, de TS weet hoe die een WHOIS moet uitvoeren
Allemaal!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:51 schreef leolinedance het volgende:
Wauw, TS weet jullie te vermaken om 1:50![]()
We gaan die gast bellen![]()
jep in een of ander topic wat nu op slot zitquote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef kotser het volgende:
* kotser moet erg lachen van die site. maar hebben `ze` `ons` gespamt dan ?
HACK GADGETSquote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef kotser het volgende:
* kotser moet erg lachen van die site. maar hebben `ze` `ons` gespamt dan ?
Download dat ene tooltje van die site!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef leolinedance het volgende:
Hoe krijgen we in korte tijd heel veel spam naar winterkoning24@live.nl
En dat dagelijks terugkerend natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Download dat ene tooltje van die site!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |