dus nu ken je d'r wel?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef murp het volgende:
ik denk zelfs dat ze echt is....
ben jij dan misschien de kloon van viswijf ?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef murp het volgende:
Viswijf is mijn kloon niet, nooit geweest en ik heb geen idee wie viswijf is![]()
ik ken der nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dus nu ken je d'r wel?
verdacht..
dat dusquote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Eltonno het volgende:
idd. of het is een hele goede kloon... Of ze is echt en meent alles![]()
Ik hoop het eerste.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Eltonno het volgende:
dan is het een geslaagde kloonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
zo dom kan niemand zijn tog ?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Eltonno het volgende:
ik noem een zekere limbo en een 0,3 op wiskundequote:
hehe kom jij dr ook achter!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef murp het volgende:
Viswijf is mijn kloon niet, nooit geweest en ik heb geen idee wie viswijf is![]()
Ja, murp vroeg zich al af waarom zijn kloon van die domme dingen zei op Fok.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:00 schreef Viswijfje het volgende:
hehe kom jij dr ook achter!
dat deed ie expres om te doen alsof ik ze kloon was.. net als dat ie welles een vraag die aan mij gesteld werd beantwoorde en dan daarna zei "oeps verkeerde inlog"quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Ronhui het volgende:
[..]
maar, als jij begint te posten, is murp offline
ja ja, en ik ben de vliegende brabanderquote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat deed ie expres om te doen alsof ik ze kloon was.. net als dat ie welles een vraag die aan mij gesteld werd beantwoorde en dan daarna zei "oeps verkeerde inlog"![]()
![]()
Haha, tis mij nu wel duidelijk dat het wel zo is..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef murp het volgende:
grrrr ik ben geen murp!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:21 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Haha, tis mij nu wel duidelijk dat het wel zo is..
tot ziens
als jij online bent, is murp online.quote:
busted!!!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef covie het volgende:
Waarom zet je trouwens in de TT mijn viswijfkloon![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |