wordt je high van al die aandacht?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is een spelletje, ik ga echt niet serieus met zo jongen daten hoor
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
je blaast nogal hoog van de toren IMHO, dat topic staat al maanden in MEN en dan kom je op 18 april met een opmerking dat je het topic niet kon vindenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:55 schreef ToT het volgende:
Okee ik had het op een verkeerde plaats gevraagd, maar zou het [PAINT] Songtitles topic weer terug hiernaartoe mogen komen? Pretty please, with sugar on top?![]()
Bij Mens-erger-je-niet bloedt het sneller dood dan een drommedaris met een open halsslagader, terwijl het echt hartstikke tof is!
in deel 6 heb je ook al gepost wat ik zo snel kan zien, en dan nog zeg je: dat het topic dood bloedt? ( terwijl het gewoon goed loopt )quote:
doodbedreiging!quote:Op zondag 22 april 2007 12:24 schreef enter het volgende:
Vismeis![]()
Vandaag nemen we afscheid, het is tijd om te gaan schijtwijf.
Na jouw begrafenis ben je zo vrij als een vis zwemmend in mijn darmstoornis.
Als diaree in mijn wc, spoel ik je door naar de grote zee.
Amen![]()
Tja, als je zo'n aandachtshoer bent krijg je ook negatieve aandacht.quote:Op zondag 22 april 2007 12:26 schreef Viswijfje het volgende:
o en ze post m zie ik nu ook in meerdere topics precies zo
1. dit is me eerste acount, pinkieswear!!quote:Op zondag 22 april 2007 12:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n aandachtshoer bent krijg je ook negatieve aandacht.
Maar dat wist je wel omdat dit al je zoveelste account is waarschijnlijk.
1. Yeah right.quote:Op zondag 22 april 2007 12:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
1. dit is me eerste acount, pinkieswear!!
2. doodwensen mag niet.. hoe dan ook! zelfde als zeggen dat je aanranden verdient omdat je in een rokje liep![]()
je hebt gelijk, het topic staat er pas 5 weken, ik dacht dat het langer wasquote:Op zondag 22 april 2007 09:27 schreef ToT het volgende:
Nou de vraag komt niet van mijzelf. Men heeft me daar gevraagd om hier ook even een balletje op te gooien hiervoor. Wat betreft dat het er al maanden zou staan: deel 3 is aangemaakt in of verplaatst naar MEN. Het is aangemaakt op 15 maart. Daarna zijn er idd nog 4 delen gekomen, maar de groep posters wordt erg klein. Het draait vooral op zo'n 3 personen.
Ik vind die opmerking van dat ik nogal hoog van de toren blaas trouwens een beetje vreemd en onnodig aanvallend, maar goed, laat maar zitten.
Maar goed, als het toch weer terug hier naar toe zou kunnen komen, zou het wel fijn zijn.
clean it up bitchquote:Op zondag 22 april 2007 15:03 schreef remlof het volgende:
Wat ToT zegt. Als je zoveel aandacht vraagt moet je ook tegen negatieve aandacht kunnen.
Done, en het heeft een PI, maar die zie je niet in de AT ONZ. Daar hebben we een Admin voor nodig, en die ga ik niet lastig vallen voor dat topic.quote:Op zondag 22 april 2007 19:21 schreef zarGon het volgende:
welke mod zet een mooie PI en een punt (.) achter devan [SC] :') Nasi uit eigen keuken ?
Done.quote:Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef Jekoos het volgende:
Ik zoek zo'n plaatje van remlof als vrouw
Deze mag wel dicht, bedankt
Nee, laat ze maar lekker wegzakken in de vergetelheid. Die goeiemorgentopics kunnen gewoon dicht als de desbetreffende ochtend is afgelopen, maar andere topics kunnen misschien ooit nog eens met een goeie reden gekickt worden.quote:
Noem er maar een paar! Maar de goedemorgen topics die niet dicht zijn, daar blijf ik voorlopig vanaf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, laat ze maar lekker wegzakken in de vergetelheid. Die goeiemorgentopics kunnen gewoon dicht als de desbetreffende ochtend is afgelopen, maar andere topics kunnen misschien ooit nog eens met een goeie reden gekickt worden.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Maar de goedemorgen topics die niet dicht zijn, daar blijf ik voorlopig vanaf.![]()
Juist, in een al gesloten topic nog even een post meepakken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:19 schreef Snakey het volgende:
.
Heul niet, snakey was echt heel veel later!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef remlof het volgende:
We sloten het tegelijk, maar Snakey had wel een punt.
Als je de pagina al open hebt zie je toch niet welke posts erbij komen voordat je zelf postquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heul niet, snakey was echt heel veel later!
WHAHAHAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de pagina al open hebt zie je toch niet welke posts erbij komen voordat je zelf post
Je loopt te zeiken om niks sebagger.
Het topic raakte gevuld met iets teveel policy overschrijdende reacties. Opschonen ging het waarschijnlijk niet echt meer redden en derhalve is het topic op verzoek dicht. Hoewel ik moet zeggen dat er met je OP niet zoveel mis was. Het ligt meer aan hoe het topic zich heeft ontwikkeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Maeksy het volgende:
Hoi.
Jodekoeken < dicht na overleg.
Zou graag weten wat in grote lijnen de reden is zodat ik voor een (eventueel) volgend topic daar mijn lering uit kan trekken.
bvd
Aye, it took a turn for teh worse.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het topic raakte gevuld met iets teveel policy overschrijdende reacties. Opschonen ging het waarschijnlijk niet echt meer redden en derhalve is het topic op verzoek dicht. Hoewel ik moet zeggen dat er met je OP niet zoveel mis was. Het ligt meer aan hoe het topic zich heeft ontwikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |