quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:11 schreef CrazyTaxi het volgende:
Voor viswijf:
Hooo! La Vida Loca!
Mein Flow ist wie Koka
Du bist kein Big Baller
Du bist ein Idiot auf dem Mofa
![]()
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem! hij
quote:
Lysdectie ftw!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem!
Dan was het wel een verdomd slechte school.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem!
pfff alweer zoeentje die op spelling je slim zijn beoordeelt!! rot toch op kneus!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan was het wel een verdomd slechte school.
En je lichaam zal ongetwijfeld 9 jaar ouder zijn dan hij , het is alleen een beetje jammer dat je geest mijlenver is achtergebleven.
Die slaapt allangquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
ja dan moet je bij electroworm wezen.. alsof ik op een hot or not verkiesing zat te wachten![]()
ja maar mijn bericht was van eerder hequote:
Het is niet alleen je spelling. Het is alles, de onzin die je uitkraamt, je manier van uitdrukken, echt alles.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff alweer zoeentje die op spelling je slim zijn beoordeelt!! rot toch op kneus!![]()
whahahaaa, jij bent mooi! ik ben veelste blij dat ik daar weg ben !quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet alleen je spelling. Het is alles, de onzin die je uitkraamt, je manier van uitdrukken, echt alles.
Ik mag toch hopen dat je een kutkloon blijkt te zijn, de vraag is van wie.
Als je echt bent heb ik een tip voor je:
ga weer naar school.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Viswijfje het volgende:
3. Lang opblijven of laat na bed?
14. breezers: de groene of oranje?
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Viswijfje het volgende:
hier is mijn lijstje:
5. leven of dood? nogal duuuh!
7. tmf of thebox? heeft hele goeie presentatoren en de leukste muziek!
14. breezers: de groene of oranje? vindt allebei lekker maar de groene zien er mooier uit![]()
18. onm of gtst? uit onm ken ik niemand en het verhaal van gtst is beter en de jonges lekkerder!
20. seks of alcohol? seksen!!dat vindt ik bijna altijd wel leuk en alcohol hoef ik niet zo persee!!
Ga toch maar weer naar school. Ouder dan 15 ben je, mijns inziens, niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap écht niet hoe ik als 100% vrouwelijk mens zoiets af kan druipen
![]()
Ik heb het ook niet over fouten. Als ik al jouw fouten in een topic moet zetten heb ik al een OP van 7 pagina's.quote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef Viswijfje het volgende:
ik zie van die quoots echt de fouten niet hoor?? wat is er erg aan gtst kijken? dat is gewoon echt heel spannend! ooo, en ik hou van muziek en leven en seks: shoot me!!!
quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over fouten. Als ik al jouw fouten in een topic moet zetten heb ik al een OP van 7 pagina's.
En dan laat ik je grootste fout buiten beschouwing: jezelf registreren op FOK!.
Ik heb het over vooroordelen die jij bevestigd T
quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef WurM het volgende:
IK VIND VISWIJFJE HOT EN ZOU HAAR DOEN, ZELFS ZONDER ZAK OVER HAAR HOOFD.
DAT WILDE IK EVEN ZEGGEN. DUS BIJ DEZE.
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 11:50 schreef Electro-Worm het volgende:
XYP? Meen je dat nou? Zoek een leven VW.
quote:Op zondag 22 april 2007 12:24 schreef enter het volgende:
Vismeis![]()
Vandaag nemen we afscheid, het is tijd om te gaan schijtwijf.
Na jouw begrafenis ben je zo vrij als een vis zwemmend in mijn darmstoornis.
Als diaree in mijn wc, spoel ik je door naar de grote zee.
Amen![]()
Was er voor jou maar een permanente banquote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
o jawel, tijdelijke ban voor enter is in de maak
quote:Op zondag 22 april 2007 12:33 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Was er voor jou maar een permanente ban![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
ja sorrie we houden niet allemaal van electro!
Ik wil dat je weggaat.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 12:54 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
electro is geen muziek stijl doos.
![]()
Even twee dingetjes hoer.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
A. ik vroeg niks aan!quote:Op zondag 22 april 2007 12:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Even twee dingetjes hoer.
A: Banaanvraag, mag evenmin als een doodsverwensing.
B: Je gebruikt PI's , en kom nu niet met dingen als: ik moest van die en die. Kutkloon.
Expres spelfouten in je posts stoppen is ook erg doorzichtig hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
A. ik vroeg niks aan!
B. uh ja? dus? is gewoon een funktie van t forum![]()
Om vervolgens ergens anders foutloze zinnen te typen met moeilijkere woorden en dan room je het nog af met een PI.quote:Op zondag 22 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
heeeel afentoe maak ik wat foutjes... excuse me!
quote:Op zondag 22 april 2007 13:21 schreef postmortum het volgende:
ik vind d'r hot en wil mijn vistick weleens in d'r schuiven![]()
post is de hateboer openquote:Op zondag 22 april 2007 13:21 schreef postmortum het volgende:
ik vind d'r hot en wil mijn vistick weleens in d'r schuiven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |