Jouw topics worden alleen maar volgespamd omdat je zelf bagger bent en iedereen een hekel aan je heeftquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:59 schreef Viswijfje het volgende:
ach een slotje of een topic waar geen hond op reageert is eigelijk bijna hetzelfde he?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Sextreme het volgende:
Ze moet dood, of normaal doen.
Bedoel je dat je eindelijk iemand hebt gevonden waarvan je het niveau eindelijk van kunt begrijpen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:32 schreef Viswijfje het volgende:
O my god ik zat gewoon me druk te maken om een jongetje van 13!!
sorrie maar ik denk dat mijn nivo toch wel ff wat hoger is hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:41 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Bedoel je dat je eindelijk iemand hebt gevonden waarvan je het niveau eindelijk van kunt begrijpen?
Ja, ik ben erg manipulatief.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:32 schreef Viswijfje het volgende:
O my god ik zat gewoon me druk te maken om een jongetje van 13!!
Oh, nee hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
sorrie maar ik denk dat mijn nivo toch wel ff wat hoger is hoor!
Nu weet ik zeker dat je een kloon bentquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:52 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een kloon bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk maar wat je wil!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Gezellig, doe ik even mee.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Double-Helix het volgende:
Ze is een kanker hoer,en nu opbokken!
Zeg, zeg, zegquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Double-Helix het volgende:
Ik word gewoon ziek van al die topicsquote:
Kort maar krachtigquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:09 schreef Berenanus het volgende:
sterf
Sluit die topics danquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik word gewoon ziek van al die topics![]()
Proleet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Double-Helix het volgende:
Ik ben heul geen proleet,vuige VVd'erquote:
Als je mij eens wat krachten wil lenenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben heul geen proleet,vuige VVd'er![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:11 schreef CrazyTaxi het volgende:
Voor viswijf:
Hooo! La Vida Loca!
Mein Flow ist wie Koka
Du bist kein Big Baller
Du bist ein Idiot auf dem Mofa
![]()
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem! hij
quote:
Lysdectie ftw!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem!
Dan was het wel een verdomd slechte school.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen profesor maar ik heb me middelbare school gedaan en ben 9 jaar ouder dan hem!
pfff alweer zoeentje die op spelling je slim zijn beoordeelt!! rot toch op kneus!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan was het wel een verdomd slechte school.
En je lichaam zal ongetwijfeld 9 jaar ouder zijn dan hij , het is alleen een beetje jammer dat je geest mijlenver is achtergebleven.
Die slaapt allangquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
ja dan moet je bij electroworm wezen.. alsof ik op een hot or not verkiesing zat te wachten![]()
ja maar mijn bericht was van eerder hequote:
Het is niet alleen je spelling. Het is alles, de onzin die je uitkraamt, je manier van uitdrukken, echt alles.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff alweer zoeentje die op spelling je slim zijn beoordeelt!! rot toch op kneus!![]()
whahahaaa, jij bent mooi! ik ben veelste blij dat ik daar weg ben !quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet alleen je spelling. Het is alles, de onzin die je uitkraamt, je manier van uitdrukken, echt alles.
Ik mag toch hopen dat je een kutkloon blijkt te zijn, de vraag is van wie.
Als je echt bent heb ik een tip voor je:
ga weer naar school.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Viswijfje het volgende:
3. Lang opblijven of laat na bed?
14. breezers: de groene of oranje?
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Viswijfje het volgende:
hier is mijn lijstje:
5. leven of dood? nogal duuuh!
7. tmf of thebox? heeft hele goeie presentatoren en de leukste muziek!
14. breezers: de groene of oranje? vindt allebei lekker maar de groene zien er mooier uit![]()
18. onm of gtst? uit onm ken ik niemand en het verhaal van gtst is beter en de jonges lekkerder!
20. seks of alcohol? seksen!!dat vindt ik bijna altijd wel leuk en alcohol hoef ik niet zo persee!!
Ga toch maar weer naar school. Ouder dan 15 ben je, mijns inziens, niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap écht niet hoe ik als 100% vrouwelijk mens zoiets af kan druipen
![]()
Ik heb het ook niet over fouten. Als ik al jouw fouten in een topic moet zetten heb ik al een OP van 7 pagina's.quote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef Viswijfje het volgende:
ik zie van die quoots echt de fouten niet hoor?? wat is er erg aan gtst kijken? dat is gewoon echt heel spannend! ooo, en ik hou van muziek en leven en seks: shoot me!!!
quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over fouten. Als ik al jouw fouten in een topic moet zetten heb ik al een OP van 7 pagina's.
En dan laat ik je grootste fout buiten beschouwing: jezelf registreren op FOK!.
Ik heb het over vooroordelen die jij bevestigd T
quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef WurM het volgende:
IK VIND VISWIJFJE HOT EN ZOU HAAR DOEN, ZELFS ZONDER ZAK OVER HAAR HOOFD.
DAT WILDE IK EVEN ZEGGEN. DUS BIJ DEZE.
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 11:50 schreef Electro-Worm het volgende:
XYP? Meen je dat nou? Zoek een leven VW.
quote:Op zondag 22 april 2007 12:24 schreef enter het volgende:
Vismeis![]()
Vandaag nemen we afscheid, het is tijd om te gaan schijtwijf.
Na jouw begrafenis ben je zo vrij als een vis zwemmend in mijn darmstoornis.
Als diaree in mijn wc, spoel ik je door naar de grote zee.
Amen![]()
Was er voor jou maar een permanente banquote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
o jawel, tijdelijke ban voor enter is in de maak
quote:Op zondag 22 april 2007 12:33 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Was er voor jou maar een permanente ban![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
ja sorrie we houden niet allemaal van electro!
Ik wil dat je weggaat.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 12:54 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
electro is geen muziek stijl doos.
![]()
Even twee dingetjes hoer.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
A. ik vroeg niks aan!quote:Op zondag 22 april 2007 12:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Even twee dingetjes hoer.
A: Banaanvraag, mag evenmin als een doodsverwensing.
B: Je gebruikt PI's , en kom nu niet met dingen als: ik moest van die en die. Kutkloon.
Expres spelfouten in je posts stoppen is ook erg doorzichtig hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
A. ik vroeg niks aan!
B. uh ja? dus? is gewoon een funktie van t forum![]()
Om vervolgens ergens anders foutloze zinnen te typen met moeilijkere woorden en dan room je het nog af met een PI.quote:Op zondag 22 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
heeeel afentoe maak ik wat foutjes... excuse me!
quote:Op zondag 22 april 2007 13:21 schreef postmortum het volgende:
ik vind d'r hot en wil mijn vistick weleens in d'r schuiven![]()
post is de hateboer openquote:Op zondag 22 april 2007 13:21 schreef postmortum het volgende:
ik vind d'r hot en wil mijn vistick weleens in d'r schuiven![]()
geen idee , maar het lijkt me nog te koud voor het buitenbadquote:Op zondag 22 april 2007 13:26 schreef Piovan het volgende:
[..]
post is de hateboer open
de buitenbaden enzo?
Nou wie kopt hem in?quote:Op zondag 22 april 2007 13:27 schreef Viswijfje het volgende:
kan er bij de poll ook worden gezet dat ze me ook moeten beoordelen kwa persoon?
want anders stemmen alle jonges die bijvoorbeeld alleen van heeel blond houden op not!!
Just let it be. Ze bewijst toch keer op keer weer dat ze onder het IQ van Bonnie St. Clair zit.quote:
Volgens mij heb ik het gewoon goed geschreven.quote:
Mooi hoor, iemand aanspreken op zijn taalfouten en dan in dezelfde post 3 fouten maken.quote:Op zondag 22 april 2007 17:54 schreef Viswijfje het volgende:
ik ga meer met vrouwen om dan met mannen
ik ben niet lelijk
ik ben al helamaal niet ordie!
'jouW soort' is het niet 'jou soort'
en t dat dikke wijf was absoluut geeen vriendin, ik wil er nog niet dood naastaan! haar vriendje kwam even aan me haar ruiken en toen flipte zij gelijk helemaal WTF!!
quote:Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef ajf het volgende:
Heeft dit topic nou nog geen slotje?
quote:
okquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef dontf0kwithme het volgende:
Viswijfje
www.Sugababes.nl , Daar hoor jij thuis tussen al die breezahsletjes niet hier
(zwaai) oprotten
ik vind sugababes een beetje voor oppervlakkige sletjes.. voel me daar helemaal niet thuisquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef dontf0kwithme het volgende:
Viswijfje
www.Sugababes.nl , Daar hoor jij thuis tussen al die breezahsletjes niet hier
(zwaai) oprotten
Hoi ik ben Skaai en een oppervlakkig sletje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind sugababes een beetje voor oppervlakkige sletjes.. voel me daar helemaal niet thuis
ik ga dieper!
Jij bent nog erger dan een oppervlakkig sletje,quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind sugababes een beetje voor oppervlakkige sletjes.. voel me daar helemaal niet thuis
ik ga dieper!
Je wil niet eens weten hoe diep ik kan gaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga dieper!
Ik denk dat wanneer ze bukt er nog dieper kan worden gegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wil niet eens weten hoe diep ik kan gaan
Je wil niet eens weten. Als ik in een plons-wc pis dan hangt me lul in het waterquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer ze bukt er nog dieper kan worden gegaan.
Nah...quote:Misschien is ze ook nog wel in voor een goed gesprek.
ik ben best voor een goed gesprek toe hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wil niet eens weten. Als ik in een plons-wc pis dan hangt me lul in het water![]()
[..]
Nah...
Zien? die lange lul kan je krijgen, precies wat je wilt, en waarom je je heb geregistereerd op FOKquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben best voor een goed gesprek toe hoor!
en die lange lul wil ik welles zien![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Zien? die lange lul kan je krijgen, precies wat je wilt, en waarom je je heb geregistereerd op FOK
Heb je geen beter foto's van jezelf, vind ze nogal brak van kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is om te praten met alle soorten mensen
![]()
ik zal morgen es kijken.. als je er maar niks mee gaat doen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je geen beter foto's van jezelf, vind ze nogal brak van kwaliteit.
http://fokuploader.phserver.net/quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zal morgen es kijken.. als je er maar niks mee gaat doen!
deze waren trouwes ook beter maar toen accepteerde fok ze niet voor t uploaden![]()
Ok. En verder voeg je me maar toe op je MSN ofzo, eens kijken of je ook 'hot' bent!...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:50 schreef Viswijfje het volgende:
oke dankje voor de tip!!! ik heb ze via t fotoboek gedaan!
dat ben ik zekerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok. En verder voeg je me maar toe op je MSN ofzo, eens kijken of je ook 'hot' bent!...
ben je hot en zijn je tieten mooi?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat ben ik zekermaar dat kan je ook gewoon vragen
![]()
Haha Serieuze muziek en dan :noem je Celine Dion en Gordonquote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t was maar een voorbeeld hoor.. ik ben geen fan ofzow!
en ik heb ook wel serieuse muziek die ik mooi vind zoals celine dion en gordon maar afentoe wil ik gewoon lekker dansen en die cdvan XYP is echt heel goed gemaakt![]()
Je bent wel zeker van jezelf. Ik ontdek het liever zelf, en ik kan je niet toevoegen omdat je geen MSN in je profiel hebt staan. Owja, en je moet als je me toevoegt eerst wat zeggen, mijn MSN voegt iedereen automatisch toequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat ben ik zekermaar dat kan je ook gewoon vragen
![]()
ik vind ze prima voor nu en je krijgt ze niet te zienquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha Serieuze muziek en dan :noem je Celine Dion en Gordon
oohquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind ze prima voor nu en je krijgt ze niet te zien![]()
ja zoietsquote:
Hmm, ik zit overigens nog steeds te wachten op een bericht via MSN van VW, er komt echter maar nietsquote:
doe der eens laten strippen achter de cam en maakr foto'squote:Op woensdag 25 april 2007 00:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, ik zit overigens nog steeds te wachten op een bericht via MSN van VW, er komt echter maar niets![]()
doe ff een stripshowtje gevenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef Viswijfje het volgende:
hey sins wanneer heb jij I love viswijfje er staan? zie ik nu pas!
Ik weet uit ervaring dat kamper wijven met een kut kop als die van haar vaak ook ranzige tieten heben ,quote:
http://ava.phserver.net/quote:Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef Viswijfje het volgende:
hey sins wanneer heb jij I love viswijfje er staan? zie ik nu pas!
Als je een leven zoekt moet je dat niet hier doen volgens mijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef TryX het volgende:
Sommige mensen moeten echt zwaar een leven gaan zoeken hier![]()
![]()
ik woon niet op een kamp en me borsten zijn prima!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat kamper wijven met een kut kop als die van haar vaak ook ranzige tieten heben ,
Dont ask how![]()
(volgende post)
How![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 april 2007 10:21 schreef doka het volgende:
[..]
Als je een leven zoekt moet je dat niet hier doen volgens mij
quote:
was je maar in een kamp.. weet nog wel een leuk kamp voor jequote:Op woensdag 25 april 2007 10:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik woon niet op een kamp en me borsten zijn prima!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:38 schreef BereNDD het volgende:
[..]
was je maar in een kamp.. weet nog wel een leuk kamp voor je
Onder andere Viswijfjequote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef TryX het volgende:
Sommige mensen moeten echt zwaar een leven gaan zoeken hier![]()
![]()
quote:
oooooh vandaar dat je altijd op fok zit, en alleen maar onzin uitkraamt, niet eens normaal ABN kan praten.. en uitspraken heeft die me broertje van 11 ook heeft.. bij hem kan ik het me alleen nog voorstellen...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb al een heel fijn leven anders!
ik heb gister nog berekent dat ik maar een 3e deel(!) van me dag op fok zit..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
oooooh vandaar dat je altijd op fok zit, en alleen maar onzin uitkraamt, niet eens normaal ABN kan praten.. en uitspraken heeft die me broertje van 11 ook heeft.. bij hem kan ik het me alleen nog voorstellen...
Lekker achterlijk leven heb je.. zijn je vriendinnen ook zo dom?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb al een heel fijn leven anders!
dat antwoord moge al duidelijk zijn...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Lekker achterlijk leven heb je.. zijn je vriendinnen ook zo dom?
Hahahaha dat noem je toch niet serieus?? De manier waarop jij dingen verteld en hoe je reageert, dat kan echt niemand serieus nemen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb gister nog berekent dat ik maar een 3e deel(!) van me dag op fok zit..
onzin uitkramen doe ik alleen op ONZ want daar moet dat ook, op de rest van fok ben ik serieus, en wat me spelling betreft: alsof je cijfer voor nederlands bepaald of je wel of niet n leven hebt!
ik heb naast fok ook nog een baan, 6 vriendinen, ik ga elk weekend uit, heb een paard, en regelmatig seks!
Volgens mij welquote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dat antwoord moge al duidelijk zijn...![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hahahaha dat noem je toch niet serieus?? De manier waarop jij dingen verteld en hoe je reageert, dat kan echt niemand serieus nemen.
Neem jij jezelf wel serieus?
oooh als ik al die berichten van je na check , die NIET in onzin staan, en dat dan serieus zou moeten zien, kom ik niet zo ver denk ik.....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
onzin uitkramen doe ik alleen op ONZ want daar moet dat ook, op de rest van fok ben ik serieus, en wat me spelling betreft: alsof je cijfer voor nederlands bepaald of je wel of niet n leven hebt!
ik heb naast fok ook nog een baan, 6 vriendinen, ik ga elk weekend uit, heb een paard, en regelmatig seks!
dat ligt dan denk ik aan je beleveniswereld! we kunnen niet allemaal tzelfde denken of vinden maar dat maakt mij niks minderquote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
oooh als ik al die berichten van je na check , die NIET in onzin staan, en dat dan serieus zou moeten zien, kom ik niet zo ver denk ik.....![]()
hahaha.. dat meen je niet serieus.. sorry hoor, maar het ligt toch echt bij jezelf.. jij bent nog te dom om te ademenenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat ligt dan denk ik aan je beleveniswereld! we kunnen niet allemaal tzelfde denken of vinden maar dat maakt mij niks minder![]()
Jawel dat maakt het je wel! Je opmerkingen zijn dom, lomp, ondoordacht, naief en lijken van een iemand te komen die volledig wereldvreemd is. Kortom iemand die amper de moeite heeft genomen educatie te volgen. Conclusie je bent minder. Mindere mensen moeten er ook zijn, maar als die mensen nou ook is gewoon toe konden geven dat ze minder waren was deze planeet een veel fijnere plaats!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat ligt dan denk ik aan je beleveniswereld! we kunnen niet allemaal tzelfde denken of vinden maar dat maakt mij niks minder![]()
Maakt je trouwens wel minderquote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Het bevestigen doet ze inderdaad toch niet..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jawel dat maakt het je wel! Je opmerkingen zijn dom, lomp, ondoordacht, naief en lijken van een iemand te komen die volledig wereldvreemd is. Kortom iemand die amper de moeite heeft genomen educatie te volgen. Conclusie je bent minder. Mindere mensen moeten er ook zijn, maar als die mensen nou ook is gewoon toe konden geven dat ze minder waren was deze planeet een veel fijnere plaats!
Hoewel ze toch blijkbaar erg hard bevestiging nodig heeft van kerels hier als ik deze topics zo allemaal is voorbij zie komen. Triest kind, niet meer niet minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:07 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Het bevestigen doet ze inderdaad toch niet..
komt bij kijken dat ze denk ik niet eens weet wat bevestigen betekend.
Dan heeft ze in principe wel haar doel bereikt.. maar ze inderdaad nog te dom om haar eigen veters te strikkenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heel veel minder. je zegt dat je een baan hebt,maar zelfs al zou je cliniclown zijn in een ziekenhuis zullen die kids niks aan je hebben, en vierkant uitlachen...
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dan heeft ze in principe wel haar doel bereikt.. maar ze inderdaad nog te dom om haar eigen veters te strikken
Yepquote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hoewel ze toch blijkbaar erg hard bevestiging nodig heeft van kerels hier als ik deze topics zo allemaal is voorbij zie komen. Triest kind, niet meer niet minder.
Kunnen we niet een topic maken met een poll: Viswijf ban 4 lifequote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef BossFight het volgende:
Mensen met een vriendinnenclub zitten sowieso binnen nu en 5 jaar aan de prozac omdat hun vriend Mike elke avond na een dag steigerbouwen de 10 jaar oudere buurvrouw ligt te neuken.
Sponsorloop voor stanleymesjesquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Kunnen we niet een topic maken met een poll: Viswijf ban 4 life
whahaha geniaalquote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef BossFight het volgende:
Mensen met een vriendinnenclub zitten sowieso binnen nu en 5 jaar aan de prozac omdat hun vriend Mike elke avond na een dag steigerbouwen de 10 jaar oudere buurvrouw ligt te neuken.
ik ben echt totaal niet wereldvreemd hoor. heb voor me leeftijd al heel wat gezien en meegemaakt en daaruit weloverwogen besloten hoe ik tegenover dingen sta.. dat jullie in sommige dingen zo verbitterd hard agresief en respectloos staan maakt mij nog niet dom of naiefquote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jawel dat maakt het je wel! Je opmerkingen zijn dom, lomp, ondoordacht, naief en lijken van een iemand te komen die volledig wereldvreemd is. Kortom iemand die amper de moeite heeft genomen educatie te volgen. Conclusie je bent minder. Mindere mensen moeten er ook zijn, maar als die mensen nou ook is gewoon toe konden geven dat ze minder waren was deze planeet een veel fijnere plaats!
Leer eerst maar is fatsoenlijk Nederlands schrijven, daarna ga ik je misschien(lees: waarschijnlijk niet) geloven.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben echt totaal niet wereldvreemd hoor. heb voor me leeftijd al heel wat gezien en meegemaakt en daaruit weloverwogen besloten hoe ik tegenover dingen sta.. dat jullie in sommige dingen zo verbitterd hard agresief en respectloos staan maakt mij nog niet dom of naief![]()
ik zit niet meer op schoolquote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef BossFight het volgende:
[..]
Leer eerst maar is normaal Nederlands schrijven, daarna ga ik je misschien(lees: waarschijnlijk niet) geloven.
nee dom en naief maak je jezelf wel..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben echt totaal niet wereldvreemd hoor. heb voor me leeftijd al heel wat gezien en meegemaakt en daaruit weloverwogen besloten hoe ik tegenover dingen sta.. dat jullie in sommige dingen zo verbitterd hard agresief en respectloos staan maakt mij nog niet dom of naief![]()
JE GELOOFT IN GOD!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef Viswijfje het volgende:
noem eens 1 reden waarom ik naief zou zijn dan?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:43 schreef BossFight het volgende:
[..]
JE GELOOFT IN GOD!
Als dat niet naief is weet ik het ook niet meer.
t = hetquote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zit niet meer op school![]()
t gaat om wat ik zeg,dat ik afentoe een t teveel of te weing gebruik moet je maar door je vingers zien hoor
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
t = het
afentoe = af en toe
weing = weinig
en dat in 1 zin![]()
t is een afkorting, weing was een typfoutquote:Op woensdag 25 april 2007 14:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
t = het
afentoe = af en toe
weing = weinig
en dat in 1 zin![]()
Nee maar dat geeft wel aan hoe goedgelovig je bent.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oke als jij dat vind is dat jou recht..
maar dat bepaalt niet alles wat ik doe of denk hoor!
Ik weet ook wel wat je bedoeld, maar mijn irritatie meter schiet naar 10 als:quote:Op woensdag 25 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is een afkorting, weing was een typfout
lekker boeiend, zo te zien aan je reactie wist je wel precies wat ik bedoelde![]()
nee.. wist ze niet..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft wel aan hoe goedgelovig je bent.
Wat een ander woord is voor naief, mocht je het niet weten.
na·ïef (bn.)quote:Op woensdag 25 april 2007 14:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft wel aan hoe goedgelovig je bent.
Wat een ander woord is voor naief, mocht je het niet weten.
zoals?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:54 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat je bedoeld, maar mijn irritatie meter schiet naar 10 als:
- Je weer eens met je achterlijke opmerkingen aan komt zetten
zoals?quote:- Je weer eens een zinloze stelling uit je mouw klopt
maar dat doe ik nooitquote:- Jij je lichaam weer voor 2 breezers te koop zet
pfff je kan je maar erges over drukmaken, dr gebeuren wel ergere dingen op de wereld dunkt me!quote:- Jij de wereld aan spelfouten tevoorschijn tovert
Mag het hopen dat ze een kloon is. Anders zijn er twee mensen die als ouders volledig gefaald hebben!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef Bullebak het volgende:
Het is toch al weken bij iedereen bekend dat Viswijfslet een matige kloon is?![]()
Alleen nummer 2 is op jou van toepassing, en daar mag je je zeker wel diep voor schamen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn
niets om me voor te schamen dunkt me
http://forum.fok.nl/user/history/173558quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zoals?
[..]
zoals?
[..]
maar dat doe ik nooit
[..]
Ja, met je 22 jaar.. en het niveau van iemand die de kringen van de pot nog om de reet heeft staanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BossFight het volgende:
[..]
Alleen nummer 2 is op jou van toepassing, en daar mag je je zeker wel diep voor schamen hoor.
Met die paard?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha zo had ik het nog niet gelezen.. maar:quote:
Of ik ben gaar van de lange dag die ik vandaag draai. Of dit klopt niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:59 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mag het hopen dat ze een kloon is. Anders zijn er twee mensen die als ouders volledig gefaald hebben!![]()
Ja maar als kloon kan de persoon er achter gewoon normaal zijn en zich vervelen. Dat zou betekenen dat het een heel fatsoenlijk persoon zou kunnen zijn. Dus zouden die ouders niet gefaald hebben. MAAR!!!!! Als zij echt is wie ze zegt dat ze is en wat ze allemaal doet en denkt dan mogen haar ouders zich heel hard in een hoekje gaan schamen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef TryX het volgende:
[..]
Of ik ben gaar van de lange dag die ik vandaag draai. Of dit klopt niet?
Kloon of geen kloon, zowiezo 2 ouders![]()
Nu ga ik me schamen in een hoekje, totzo!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja maar als kloon kan de persoon er achter gewoon normaal zijn en zich vervelen. Dat zou betekenen dat het een heel fatsoenlijk persoon zou kunnen zijn. Dus zouden die ouders niet gefaald hebben. MAAR!!!!! Als zij echt is wie ze zegt dat ze is en wat ze allemaal doet en denkt dan mogen haar ouders zich heel hard in een hoekje gaan schamen.
Hmm, 1 baan. 6 breezahvriendinnen. Elk weekend uit, En ook nog is een paard. nouuquote:ik heb gister nog berekent dat ik maar een 3e deel(!) van me dag op fok zit..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga dieper!
8 uur per dag op FOK!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Als je het afkort, moet het bijvoorbeeld zo:quote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zit niet meer op school![]()
t gaat om wat ik zeg,dat ik afentoe een t teveel of te weing gebruik moet je maar door je vingers zien hoor
Meisjes, en zeker van bouwjaar 1985, gebruiken de uitdrukking 'dunkt me' niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn
niets om me voor te schamen dunkt me
Ik hoop het eerstequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef BossFight het volgende:
Wanneer breekt hier de pleuris nou uit? Of is het verspilde moeite?
Ja weet je wat nu de lol is, ze is gaan inzien dat ze gewoon ontzettend dom is, en dat 99,9% van haar posts alleen maar dikke onzinnige shit is, dat ze nu zegt dat ze een jongen is. HAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef BossFight het volgende:
Wanneer breekt hier de pleuris nou uit? Of is het verspilde moeite?
nee, want als je even terug leest, lees je dat ze denkt dat een dag achtien uur heeft, dus maar 6 uur op fokquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
8 uur per dag op FOK!
En ik na het zien van de FOK!docu maar denken dat Dr_Flash verslaafd was.
Ja het wicht verdient een schop in haar onderontwikkelde vagina!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:16 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja weet je wat nu de lol is, ze is gaan inzien dat ze gewoon ontzettend dom is, en dat 99,9% van haar posts alleen maar dikke onzinnige shit is, dat ze nu zegt dat ze een jongen is. HAHAHAHA
Maar als je op http://viswijf.hyves.nl kijkt, en haar post historie bekijkt komt het gewoon allemaal overéén.
ja, altijd lachen
JA!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben ik de enige die haar wel knap vind?
ben bang van wel.. over die uitgewoonde kanalengraver wil je echt niet heenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben ik de enige die haar wel knap vind?
Hoquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh
omdat zij ook viswijf heet dus dat maakte de kloon echter!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef BereNDD het volgende:
waarom doe je je eigenlijk voor als het meisje van http://viswijf.hyves.nl ?
yep.. maar te controleren valt dit toch niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat zij ook viswijf heet dus dat maakte de kloon echter!![]()
nee maar moet dat dan? kan je me niet gewoon geloven?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef BereNDD het volgende:
[..]
yep.. maar te controleren valt dit toch niet..
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar moet dat dan? kan je me niet gewoon geloven?
Lees de ''history'' terug die je gemaakt heb en zeg dan zelf, dat kan niemand toch geloven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar moet dat dan? kan je me niet gewoon geloven?
maar dan is toch duidelijker dat ik een kloon benquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
Lees de ''history'' terug die je gemaakt heb en zeg dan zelf, dat kan niemand toch geloven.
Je kan ook pas aan geloven beginnen als je die morse code van jou weet te ontcijferen.
M'n zoontje moest er nog om lachen wat je schreef, hij is bijna 2.
en niet eens een slechtequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dan is toch duidelijker dat ik een kloon ben![]()
S moeilijk uitleggen aan een 2 jarige die vooral ''die'' en ''auto'' in zinnen gebruikt. Hij vind je in ieder geval leuk, whatever that means.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dan is toch duidelijker dat ik een kloon ben![]()
Is moeilijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Toitle het volgende:
[..]
S moeilijk uitleggen aan een 2 jarige die vooral ''die'' en ''auto'' in zinnen gebruikt. Hij vind je in ieder geval leuk, whatever that means.
K ga misschien veel gezeik krijgen nu maar je eerste bonuspunten zijn binnen.
Excuus, topic is over Viswijfje. Bedankt voor de verbetering.quote:
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef Toitle het volgende:
[..]
Excuus, topic is over Viswijfje. Bedankt voor de verbetering.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef Hansol het volgende:
http://www.hotornot.com/r/?eid=OQOEBU&key=TNR
totaly ownd
vergeet niet te voten en over het plaatje heen te gaan met je muis![]()
En daarvoor een account (kloon) aanmakenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef Hansol het volgende:
http://www.hotornot.com/r/?eid=OQOEBU&key=TNR
totaly ownd
vergeet niet te voten en over het plaatje heen te gaan met je muis![]()
Nog erger, die had ik al, kijk maar, ze staat onder mannenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef doka het volgende:
[..]
En daarvoor een account (kloon) aanmaken![]()
En nu ga je met die kutkloon die kutlink overal spammen? Waarom doe je dat niet onder je normale account?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Nog erger, die had ik al, kijk maar, ze staat onder mannen![]()
Trouwens al een jarenlang oud account so you know![]()
even zonder gein, dat ben ik niet, ik ken Hansol niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef doka het volgende:
[..]
En nu ga je met die kutkloon die kutlink overal spammen? Waarom doe je dat niet onder je normale account?
omdat ik niet die dipshit benquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef doka het volgende:
[..]
En nu ga je met die kutkloon die kutlink overal spammen? Waarom doe je dat niet onder je normale account?
Dan vind je het vast niet erg dat ik de eigenaar van dat account van harte een pijnlijk einde toewens, het liefste vandaag nog.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:51 schreef bigore het volgende:
[..]
even zonder gein, dat ben ik niet, ik ken Hansol niet.
kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Voor een vent doe je het niet slecht idd
tnxquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:54 schreef doka het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg dat ik de eigenaar van dat account van harte een pijnlijk einde toewens, het liefste vandaag nog.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |