Jouw topics worden alleen maar volgespamd omdat je zelf bagger bent en iedereen een hekel aan je heeftquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:59 schreef Viswijfje het volgende:
ach een slotje of een topic waar geen hond op reageert is eigelijk bijna hetzelfde he?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Sextreme het volgende:
Ze moet dood, of normaal doen.
Bedoel je dat je eindelijk iemand hebt gevonden waarvan je het niveau eindelijk van kunt begrijpen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:32 schreef Viswijfje het volgende:
O my god ik zat gewoon me druk te maken om een jongetje van 13!!
sorrie maar ik denk dat mijn nivo toch wel ff wat hoger is hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:41 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Bedoel je dat je eindelijk iemand hebt gevonden waarvan je het niveau eindelijk van kunt begrijpen?
Ja, ik ben erg manipulatief.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:32 schreef Viswijfje het volgende:
O my god ik zat gewoon me druk te maken om een jongetje van 13!!
Oh, nee hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
sorrie maar ik denk dat mijn nivo toch wel ff wat hoger is hoor!
Nu weet ik zeker dat je een kloon bentquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:52 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een kloon bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk maar wat je wil!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Gezellig, doe ik even mee.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Double-Helix het volgende:
Ze is een kanker hoer,en nu opbokken!
Zeg, zeg, zegquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Double-Helix het volgende:
Ik word gewoon ziek van al die topicsquote:
Kort maar krachtigquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:09 schreef Berenanus het volgende:
sterf
Sluit die topics danquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik word gewoon ziek van al die topics![]()
Proleet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Double-Helix het volgende:
Ik ben heul geen proleet,vuige VVd'erquote:
Als je mij eens wat krachten wil lenenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben heul geen proleet,vuige VVd'er![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |