Dat is wat ik je zeg!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef WurM het volgende:
Ik lul altijd heel dronken als ik krom ben, moeten mensen mijn altijd uitlachen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef ajf het volgende:
Heb m'n eigen vriendin versiert toen ik dronken was![]()
wat ik je zeg dat isquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef Logician het volgende:
Leuke jongen om te zien op de dansvloer, oogcontact.. etc![]()
Uiteindelijk raken we aan de praat en ik (een beetje flauw van cliché gesprekjes) denk een gevatte
opmerking te maken en zeg tegen de jongen: "Ben jij die jongen met diepgang die ik al jaren zoek?"
Waarop de jongen met een stralende glimlach zegt: "Ja zeker! maar liefst 21cm!"![]()
Ik heb me omgedraaid en ben meer bier gaan halen
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef Logician het volgende:
Uiteindelijk raken we aan de praat en ik (een beetje flauw van cliché gesprekjes) denk een gevatte
opmerking te maken en zeg tegen de jongen: "Ben jij die jongen met diepgang die ik al jaren zoek?"
Waarop de jongen met een stralende glimlach zegt: "Ja zeker! maar liefst 21cm!"![]()
![]()
Had je wat anders verwacht?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef Logician het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |