Niet mijn schuld ik heb gewoon die dinges gekopieerd uit de wikiquote:Op maandag 16 april 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
En de AKQ-letters zijn fucked up!
Dan moet nesle er maar even naar kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 01:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie dat het bij een aantal topics hiervoor ook al is...
Misschien had soempie dit aan moeten doenquote:Op maandag 16 april 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een thermische bikini aantrekken en tóch de zee in rennen?
quote:Op maandag 16 april 2007 01:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waarvoor nu weer? Voor z'n verjaardag?
quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2007 01:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De topics, ja, maar is dat 3 hoera-tjes waard?
Is dat even schrikkenquote:
al sla je me doodquote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat wordt het, spinazie?
dat lijkt er niet eens opquote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef iamredleader het volgende:
Sloerie!
quote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef iamredleader het volgende:
Soempies dan maar?
Ik heb mijn naam dan ook met zorg uitgekozenquote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef iamredleader het volgende:
Nembrionic - Neembrionic ... nee.
Nembrionic - Nembrionekken ... ook niet.
Ik ben inspiratieloos
quote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef iamredleader het volgende:
Soempies dan maar?
quote:
M'n bezoek heeft zonet zichzelf uitgenodigdquote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik wil bezoek dat koffie en ontbijt meeneemt, want ik heb weer amper iets in huis
Nouja, toch veel plezier in de stadquote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo naar de stad.
Geld uitgeven dat ik niet heb
To buy:
- Dvd-speler
- Dvd-brander
- Zonnebril op sterkte
- Huge ventilator
- Sportschoenen
Ik ben vanmiddag nog blutter dan nu
Welcome to my worldquote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt, al gaat het niet lukken
Ik ben echt zo'n gerichte shopper. Niet rondkijken, gewoon binnen lopen, kijken of 't er is, afrekenen en weer weg. Dat geslenter is echt niks voor mij
quote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk. Research doen vooraf (muv de bril) en dadelijk binnen iets van een uurtje volledig bepakt naar huis sjouwen
ik vond sletcetera toch leukerquote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef RoofingBurner het volgende:
da's beter Sextcetera
quote:
quote:
Zondequote:Op maandag 16 april 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
net een heel gesprek gehad met een vrouw in het zonnetje, over lezen. best leukze zag dat ik Jane Eyre aan het lezen was, vond ze toch zo leuk en goed
en die hele voorlichtingbij 2 geweest, 3 gepland. bij de 2de was de docent er niet
en bij de 3de was ik de enige
Ik vind 'm niet zo sterkquote:Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef iamredleader het volgende:
NembrioPik
quote:Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef Homdeck het volgende:
Die van mij ligt gelukkig niet zo voor de hand![]()
Ik ook daarom heb ik zo'n hekel aan kleren kopenquote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt zo'n gerichte shopper. Niet rondkijken, gewoon binnen lopen, kijken of 't er is, afrekenen en weer weg. Dat geslenter is echt niks voor mij
Same here. Ik doe ook aan zeer gericht winkelen, vind het dan ook niet prettig om "uitgebreid" te gaan winkelen met m'n vrouw. Al moet het soms welquote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ook daarom heb ik zo'n hekel aan kleren kopen![]()
Of van die vervelende verkopers "kan ik je helpen" en dna denk ik echt. nee ga weg ik zoek zelf wel watquote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Same here. Ik doe ook aan zeer gericht winkelen, vind het dan ook niet prettig om "uitgebreid" te gaan winkelen met m'n vrouw. Al moet het soms wel![]()
ga je bc kijken met asmo of gaan je mee wat bikken?quote:Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga ook zo weg, vanavond quiz!tot morgen (hopelijk)
Ja, tot vanavond. En ik ga zo naar Asmo, heb nog 1 episode te gaan (de laatste van het seizoenquote:Op maandag 16 april 2007 16:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het echoot hier een beetje
Tot vanavond![]()
Regiovrij?quote:Op maandag 16 april 2007 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie tip
Had 'm net zelf ook al gezien, maar niet gekocht omdat de verkoopster niet 100% zeker wist of ie regiovrij was, ze dacht van wel. Zit nu ff te kijken, maar volgens internetreviews dus net. Desondanks issie wel softwarematig regiovrij te maken, dus ga 'm dadelijk wel ff halen
quote:
quote:Ben & Jerry's deelt 17 april gratis ijsjes uit!
Ter ere van Ben & Jerry’s wereldwijde “Free Cone Day” delen we op dinsdag 17 april 2007 vanaf 12.00 uur bij alle Ben & Jerry’s scoopshops ter wereld gratis hoorntjes of bekertjes ijs uit aan iedereen die maar wil!
Zorg er dus voor dat je 17 april 2007 vrijhoudt in je agenda, zodat je zeker weet dat je de coolste en meest lekkere dag van het jaar niet mist en laten we daarbij hopen dat het weer ook nog een beetje meewerkt!
Op Free Cone Day geven we deze ijsjes weg om iedereen te bedanken voor de support aan Ben & Jerry’s in het afgelopen jaar. Iedereen mag zo vaak terugkomen als die wil en niemand hoeft lang te wachten: de rij gaat super snel omdat niemand hoeft af te rekenen!
Heb jij even pechquote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
morgen is het scoop day van Ben & Jerry's (oftewel: gratis ijs!!!!!)
maar de scoopshop in groningen (Trés Bien) is er niet meer
Trés bien wel, maar die verkopen het niet meer.... ze staan iig niet meer in dit lijstje
BOEHOEOEOEOE![]()
IK OOK NIET!quote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef Etcetera het volgende:
maakt mij het nou uit wie er eerst was
IK HEB GEEN GRATIS IJS MORGEN
nu wel waarschijnlijkquote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus dan komen Soemp, erkel en Plasterk hier ook nog zeuren?
Ik vind dat het stellen van een nieuwe vraag maar eens verplicht moet worden. En anders geen punt ofzo..quote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Komt er nog iemand quizen. Ik stelde net een aanzwengelvraag, komt er eentje langs met het antwoord en peert 'm weer
eenschquote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind dat het stellen van een nieuwe vraag maar eens verplicht moet worden. En anders geen punt ofzo..
quote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind dat het stellen van een nieuwe vraag maar eens verplicht moet worden. En anders geen punt ofzo..
geen gratis ijs morgenquote:
jaquote:Op maandag 16 april 2007 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen gratis ijs morgen
of bedoelde je dat niet![]()
Vonden de bouwvakkers vast niet ergquote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef Soempie het volgende:
Oja, fietsen met rok, tegenwind en haast is niet een goed planWerkt niet, fiets je veel te langzaam
![]()
Heb daardoor m'n trein gemist en dus volleybaltraining
Mwa, ik keek best chagrijnig. En die melkflessen van mij...quote:
Makkelijke vraag voor mijquote:
Ook eensch!quote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind het soms ook wel lastig maar heb altijd wel een vraag kunnen bedenken. Daarnaast is het natuurlijk wel een logische reden omdat de quiz anders vaak erg lang stilstaatquote:Op maandag 16 april 2007 18:06 schreef morgane het volgende:
Hmm, toch jammer dat je per se een vraag moet stellen als je 't antwoord weet, ik ben altijd zo inspiratieloos![]()
Ik ben je helemaal vergetenquote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
Alle Groningers die goed ijs willen eten moeten maar naar Fiorin gaan!! Verre van gratis, maar wel goed ijs!!
De koffie is er trouwens ook lekkerrrrrrr, caffe italiano![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik neem aan dat je er op vooruit gaat en dat je broer het huis uit is
weetikveelquote:Op maandag 16 april 2007 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
buena toch?
als je nou eerst een paar afleveringen kijktquote:Op maandag 16 april 2007 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Een soap ziekenhuis serie en spannend![]()
Ik heb wel wat beter te doen dan naar de soap versie van ER te kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
als je nou eerst een paar afleveringen kijkt![]()
Dan doe je toch wat beters?quote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beter te doen dan naar de soap versie van ER te kijken![]()
Waarschijnlijk As The World Turns kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En wat gaat Yuri dan de hele avond doen?
Heb ik al gezienquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk As The World Turns kijken
Ik weet niet hoelaat jij leeft maar as the world turns begon om 5 uur hoorquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]Kun jij in de toekomst kijken. Leer mij dat eens!
Vaste tijd voor de buis?quote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat jij leeft maar as the world turns begon om 5 uur hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die van morgen dan? Hop! kijken!quote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat jij leeft maar as the world turns begon om 5 uur hoor![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:Inderdaad zeg zou ze dood zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdens het voorbij zappenen de laatste 2 minutenquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef Nesle het volgende:
yuri
en je verdomd ook om je mening te veranderen he
één jongen bij mij in de klas zei altijd dat wij wijvenseries keken maar nu is meneer altijd vaste klant maandagavond half 9
Niet opgelet van de week?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan niet even nieuwe zetten..![]()
* Soemp zet een pot koffie en schenkt een grote mok voor zichzelf in![]()
ik heb de tags echt goed gedaan![]()
dan doe je iets verkeerd soempquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Soempie het volgende:
Vorige periode heb ik nogal wat colleges geskipt![]()
En heb dus geen zin in het gezeur straks. Waarschijnlijk denken ze dat ik al lang gestopt ben.![]()
![]()
quote:
Je weet wat voor een geluid die maakt het?quote:
miepmiepquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet wat voor een geluid die maakt het?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
oh, trouwensik heb huge nieuws enzo
Ik ben VERKLEURD! het is een waar wonder, ik word zelden bruin, maar het is echt waar ik heb gisteren een uur in de zon zitten lezen, en ik heb zowaar een heel klein beetje een bruin tintje
In de Oude Kijk in 't Jatstraatquote:
Nee hoor, gewoon even wachten en dan de Darwin Award uitreiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Immuun aan het worden van drugs?
TS snapt het concept "drugs" niet zo goed een baalt dat hij steeds meer nodig heeft. Hij snapt niet waarom en denkt dat 'ie immuun aan het worden is
Sommige mensen verdienen echt een draai om de oren...
klopt, ik heb je niet herkendquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de Oude Kijk in 't Jatstraat![]()
Ik ging op de fiets vanaf de universiteit richting huis. En hij stak net voor me langs over. Tenminste, ik denk het. Recht aangekeken, maar geen idee of hij mij herkende. Hij bracht post rond.![]()
Klopt toch, hij is toch postbode?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Plasterk het volgende:
[..]
klopt, ik heb je niet herkend![]()
Maar zat ook met mn hoofd bij mn werk
Het was superdruk in de UB. Had een computer nodig om een boek uit te printen, maar alles was bezet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Trouwens Soemp, zou je niet in de UB gaan leren![]()
dat gebeurt dus automatischquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Etcetera het volgende:
heb je nog kleureninkt? selecteren, andere kleur geven en doorprinten
Dit boek was op internet gezet, aangezien het niet meer te krijgen was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef Mikkie het volgende:
En je bent zoveel geld kwijt aan nieuwe inkt dat je het net zo goed had kunnen kopen of kopiėren van een medestudent
Bij de jumbo hebben ze het gewoon nog. Bij de AH niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
7 jaar
ik ben nog bij Trés Bien geweestze gaan volgens mij helemaal stoppen met de verkoop van B&J want de diepvries is ook bijna leeg
ja nouquote:
ja maar dat zijn meteen halve liters, dat lijkt me niet echt verstandig om te kopen en op te lepelen (want dat krijg ik nooit in 1 keer op en dan is het gesmolten als ik thuis benquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij de jumbo hebben ze het gewoon nog. Bij de AH niet?
flesje wijn er bij met stokbrood kruidenboterquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Soempie het volgende:
Oja, even vergeten dat je niet in de stad woont.![]()
Kopen, in het noorderplantsoen gaan zitten en die halve liter met z'n 2-en opeten![]()
leuk, maar in combinatie met B&Jquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
[..]
flesje wijn er bij met stokbrood kruidenboter
Hij staat reeds in het Fok Darwin Awards topic...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon even wachten en dan de Darwin Award uitreiken.
Live vanuit de lb jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
Hee LB!
live vanaf het balkon? of de ub? of de letterenbieb?
Grey's wordt volgende week nog veel heftiger..... toen ik die afleveringen allemaal achter elkaar had gezien had ik echt drijfnatte wangenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
GA was heftig gister trouwens
ben erg benieuwd naar de volgende 2 afleveringen
Er zitten echt juweeltjes tussenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Ik moet toch wat vaker buiten MEN komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |