Matige tvp bos!quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
het is weer Tijd Voor Pils
Je bent ontgroend?quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben echt fucking verkleurd op die tribune vanmiddag
Nee hoor, Aron is alweer een tijdje passéquote:
Maar het zou gewoon veel kouder moeten zijn. Herfst mag ook nog.quote:Op zondag 15 april 2007 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, Aron is alweer een tijdje passé
Dat is wel waar.quote:Op zondag 15 april 2007 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar het zou gewoon veel kouder moeten zijn. Herfst mag ook nog.
De hitte is je vast naar je hoofd gestegen?quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:
Nog niet naar mijn hoofd maar de zon heeft op mijn rug behoorlijk wat sporen achtergelatenquote:Op zondag 15 april 2007 18:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De hitte is je vast naar je hoofd gestegen?
Almightyquote:
Bruce.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Fuk Bluezz, hoe kom je aan die foto van mij en tong?
Ik had hem online al gevondenquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
hoe ist bij de tros sien. had laatst geen tijd om de cao voor je te zoeken.
Ja dat helaas wel... dat is het enige nadeel.. maar goed ik kan nu fietsen... dat is wel goed voor mijn gezondheidquote:Op zondag 15 april 2007 19:38 schreef pascalheister het volgende:
dus je mag je auto weer inleveren sien?
quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Der staat juist boven dat het golfer is.quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Tegen de tijd dat ik zo'n dikke pens krijg laat ik wel een liposuctie toedienen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Der staat juist boven dat het golfer is.
fiets van de zaak eisenquote:Op zondag 15 april 2007 19:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat helaas wel... dat is het enige nadeel.. maar goed ik kan nu fietsen... dat is wel goed voor mijn gezondheid
Dat is lui, trainen zal je dan.quote:Op zondag 15 april 2007 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik zo'n dikke pens krijg laat ik wel een liposuctie toedienen.
Ah, dat zal het zijnquote:Op zondag 15 april 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die probeert de brug bij Zaltbommel nog te behouden![]()
Dat is zieligquote:
Dan ben je hier op het juiste adres. Zuster Bluezz en met name Broeder SCH zullen je met alle liefde verzorgen.quote:
Oh ja, daar kom jij bijna nooit hequote:
wat heeft Cruizeiro gedaan?quote:Op zondag 15 april 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
even de boca juniors opgezet tegen riverplate, dat spaans commentaarvooral bij een goal
Go riverquote:Op zondag 15 april 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
even de boca juniors opgezet tegen riverplate, dat spaans commentaarvooral bij een goal
Shit.quote:
Tering.quote:Op zondag 15 april 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
ja, hartaanval![]()
Het gaat goed in mijn familie.
Dat is wel erg jong om er tussenuit te knijpen.quote:
andere, de zus van mijn moeder.quote:Op zondag 15 april 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Is dat aan dezelfde kant of aan de andere kant van de familie?
Damn. Gecondoleerd en sterkte sjimquote:
Dat was het eerste wat ik net zei jaquote:Op zondag 15 april 2007 22:06 schreef sjimz het volgende:
Heb net de crematie van mijn opa achter de rug......
Dit is niet echt een leuk begin van het jaar 2007.
Whehehequote:Blijft de vraag of het opsteken van de rechtermiddelvinger in de richting van de politieambtenaren moet worden gezien als een belediging bestaande in enige feitelijkheid deze politieambtenaren aangedaan.
De opgestoken middelvinger – hetzij links dan wel rechts – is een – vermoedelijk uit de Verenigde Staten van Amerika overgewaaid – gebaar, verbeeldende de uitdrukking: “up yours”. Even bargoens en plat als het Nederlandse “Stop dat maar in je reet.”
Hier te lande is het gebaar echter in de loop der jaren ingeburgerd als zou het betekenen: “fuck you”.
Hoewel dit letterlijk een seksuele duiding inhoudt, wordt het in feite vrijwel nimmer zo bedoeld. Het betekent, afhankelijk van de omstandigheden, veeleer: “Lazer toch op”, “Krijg de kolere”, “Maak dat de kat wijs”, “Ik heb schijt aan je”, of soms zelfs “Val dood”.
In alle gevallen zonder twijfel hufterig en/of onbeschoft, maar hufterig en/of onbeschoft gedrag is – hoewel spijtig genoeg – op zichzelf naar Nederlands recht niet strafbaar. Ook kan de opgestoken middelvinger onder omstandigheden dan ook als een verwensing worden gezien, maar ook dit houdt nog geen belediging in.
Dat verdachte blijkens het proces-verbaal zijn eigen gedrag een belediging noemt draagt niet bij aan het bewijs. Verdachte heeft een dusdanig uitgebreide en gevarieerde strafrechtelijke documentatie dat betwijfeld moet worden of hij beschikt over een zodanig ingeprent stelsel van normen en waarden dat hij in dit kader geacht moet worden te weten waar hij het over heeft.
Nu verdachte niet ter zitting verschenen is heeft hij ook niet kunnen uitleggen wat hij nu precies met zijn gebaar bedoelde.
Aldus is niet komen vast te staan dat de opgestoken rechtermiddelvinger van verdachte in casu de tenlastegelegde belediging opleverde, zodat verdachte dient te worden vrijgesproken.
R E C H T D O E N D E:
Verklaart niet wettig en overtuigend bewezen hetgeen aan verdachte is tenlastegelegd en spreekt hem daarvan vrij.
Aldus gewezen door mr. Derks, politierechter, in tegenwoordigheid van Endlich, griffier,
en uitgesproken ter openbare terechtzitting van de politierechter in de rechtbank voornoemd, op 10 april 2007.
U bent gelijk een kreeft meneer?quote:Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef dndiek het volgende:
Kan de uitvinder van de aftersun een standbeeld krijgen?
Mijn rug heeft inderdaad meteen een aardig kleurtje gekregenquote:
Dan lijkt het me tijd om je ondertitel aan te passenquote:Op zondag 15 april 2007 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mijn rug heeft inderdaad meteen een aardig kleurtje gekregen![]()
Want?quote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me tijd om je ondertitel aan te passen![]()
Mwah, andere dingen compenseren dat maarquote:
Okeequote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mwah, andere dingen compenseren dat maar
Een biertje hebben we dit weekend nog niet gehadquote:Op zondag 15 april 2007 23:11 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
nog 1 rondje dan
rondje van Rosales trouwens
vast nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een biertje hebben we dit weekend nog niet gehad
Voor mij nog niet denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
vast niet, het is voor mij een afsluiter
das fijnquote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef Messenga het volgende:
Kijk dat is nou leuk. Een profielwerkstuk die over een onderwerp gaat waarvan ik ook nog wat van kan leren. Met plezier heb ik alles gelezen. Een goede opzet om iets via een enquete uit te zoeken. Ik geef niet snel een beoordeling met goed, maar hier wel.
Als eindbeoordeling voor ons pws
Gevolgen voor artiesten bij het illegaal downloaden van muziek.quote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat was je onderwerp ook al weer? Ik heb het recent nog gelezen, maar ja, ik heb geen idee waar.
Met als bron Brein?quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gevolgen voor artiesten bij het illegaal downloaden van muziek.
ik geloof in de kelder tussen de biervatenquote:Op zondag 15 april 2007 23:35 schreef dndiek het volgende:
Wie weet waar ik vorig jaar de ventilator heb gelaten?
quote:Op maandag 16 april 2007 00:02 schreef Superheld het volgende:
Hee tong:
Jullie moesten toch tegen LRC ofzo?
[afbeelding]
Check die grens
quote:Op maandag 16 april 2007 00:02 schreef Superheld het volgende:
Hee tong:
Jullie moesten toch tegen LRC ofzo?
[afbeelding]
Check die grens
Dat was body-paintquote:Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Er ligt er één tussen met haar kleren aan. Ben jij dat ?
Dat klinkt oubollig, raar genoeg.quote:Op maandag 16 april 2007 01:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Trusten, gij onverlaten die op dit uur het forum nog onveilig maken en Hools bevolken.
Nee, zal ik het ff in zijn oor proberenquote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Test gelukt, bluezz.![]()
SCH niet nog wakker?
Uiteraard. Weer werken dadelijkquote:Op maandag 16 april 2007 05:59 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Bos ook al wakker zie ik
Ik heb vrij, maar had het liever niet vandaag.quote:Op maandag 16 april 2007 08:13 schreef appelsientje het volgende:
Eigenlijk zou ik vrij moeten vragen voor vandaag... zulk lekker weer!
Volgens mij valt het reuze meequote:Op maandag 16 april 2007 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey, onze kreeft.
nee hoor 10 over 9 bij jou berichtquote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef RayMania het volgende:
09:09!
Het vorige bericht, uilskuiken.quote:
Massahypequote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef borisz het volgende:
[..]
dan nog nog steeds niet zo mooi als 22.22![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 09:19 schreef clauwheee het volgende:
Aloha!
Zeker wel, met jou ook?quote:Op maandag 16 april 2007 09:23 schreef RayMania het volgende:
Suijk! Alles goed?
Prima, ik mag niet klagen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker wel, met jou ook?
Vandaag maar eens wat eerder naar huis toe en ergens naar een terrasje gaan. Is de laatste dag dat het voorlopig even kan denk ik.
Ja goed ideequote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker wel, met jou ook?
Vandaag maar eens wat eerder naar huis toe en ergens naar een terrasje gaan. Is de laatste dag dat het voorlopig even kan denk ik.
Maar appelsientje is toch het beste voor onder de zon?quote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind een lekker koud biertje altijd lekkerder smaken als je lekker buiten in de zon zit
Daarom juistquote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar appelsientje is toch het beste voor onder de zon?
Hoe lang duurt je stage nog en hoe lang duurt je studie in het algemeen nog?quote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima, ik mag niet klagen.
Eerder weg, ik ben jaloers, hier gewoon rond half zeven thuis, maar moet ook nog boodschappen doen. Wordt niet genieten van het weer vandaag.
Ben met m'n laatste jaar bezig, verslag begin juni inleveren, presentatie en verdediging derde week van juniquote:Op maandag 16 april 2007 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je stage nog en hoe lang duurt je studie in het algemeen nog?
sorry..quote:
Geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef Suijk het volgende:
Spannend en heb je al een idee wat je dan wilt gaan doen?
Ja, ik zat al te denken. Jij was per ongeluk degene die het voor het eerst deedquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
sorry..![]()
![]()
dat ding is een hype geworden..![]()
had ik ook niet kunnen weten..
quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
sorry..![]()
![]()
dat ding is een hype geworden..![]()
had ik ook niet kunnen weten..
Ja, ik had hem gemaakt (uitgeknipt van die ORLY uil) en poste hem hier voor het eerst, nu is het opeens een rage ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te denken. Jij was per ongeluk degene die het voor het eerst deed.
ook goedquote:
ik dus over ruim een uur en dan nog aardrijkskundequote:Op maandag 16 april 2007 10:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bio-SE zit er ook weer op. Twee boeken leren, ging nergens over. Vond t niet echt moeilijk though.
Vanmiddag om 15:00 Engels mondeling. Zo wikipedia maar even openslaan...
Nog gecondoleerd sjimz....![]()
Mij ook niet. Maar ik zie het overal. Vreselijk. Forumverneuking. Had jorien maar niet zo'n domme opmerking gemaakt waar venomsnake op reageerdequote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Die uil zegt me niks, in welke vorm zou het een rage moeten zijn?
Mogguh! hoest met u?quote:Op maandag 16 april 2007 10:21 schreef Ole het volgende:
Moggguh!
Lekker hoor! Lekker rustig aan op de maandagmorgen, pas om 15 uur op mijn werk zijn..quote:
Ja hoor. Een beetje mn engels aan t leren. Mondeling vanmiddag, gaat overigens nergens over.quote:Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker hoor! Lekker rustig aan op de maandagmorgen, pas om 15 uur op mijn werk zijn..
Alleen al wel muggenbultenWat moet dat nog worden komend jaar
![]()
jij ook alles goed?
tenk joequote:Op maandag 16 april 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Verie nijs borisz, kiep up de goed wurk.
Goedzo. Hopen dat ik dat ook haal vanmiddagquote:
trouwbeurs overleefd?quote:
De Stamgasten zijn op zijn tijd briljant.quote:
En als ie groot en zwart isquote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind een lekker koud biertje altijd lekkerder smaken als je lekker buiten in de zon zit
OMFG! *the horror*quote:
Saunaquote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik houd het voor gezien hier, even bijtanken in de sauna. Wie gaat ermee
welke winterquote:
wees blij, van alles onder de 5 graden wordt ik niet goedquote:Op maandag 16 april 2007 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke winterhadden we maar een beetje winter gehad
gisteren met zo'n vliegenmepper er 3 vermorzeldquote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste kut insecten weer massaal langskomen.
ik heb er al genoeg gezienquote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste kut insecten weer massaal langskomen.
quote:Op maandag 16 april 2007 13:12 schreef AminBen het volgende:
[..]
gisteren met zo'n vliegenmepper er 3 vermorzeld![]()
Ik alleen op de voorruit van m'n auto, maar die richten weinig meer aan.quote:
en gegeten, zaterdagavond op de fiets ff gezellig langs het water fietsen..quote:
Ik haat het. Gedichten...quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Succes Eng, Shakespeare is best makkelijk, als je ten minste door het geheel heen kan komen.
Shakespeare: Sonnetten en Hamletquote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ai, sonnetten zijn wat minder, ja.
Welke boeken?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en gegeten, zaterdagavond op de fiets ff gezellig langs het water fietsen..
Was misschien niet zo'n goed idee
Nee idd... en ze zijn ook super irritant.. vliegen iedere keer in je ogen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar had ik ook last van zaterdag en zondag avond op de fiets
en helaas zijn insecten niet beter gaan smaken sinds vorig jaar
is op dan maarquote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef Speed1971 het volgende:
1 limonade ajb, ja met ijs
6je, ze hadden me doorquote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ff mondeling doen. Tot over een uur oid
Niet lezen.quote:
Boeken niet lezen?quote:
Moet je daar boeken voor lezen?!quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeken niet lezen?
Als je dan de helft van de personages niet kent, wordt het wat moeilijker.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeken niet lezen?
Als je dan de helft van de personages niet kent, wordt het wat moeilijker.
Ik over hamlet, sonnetten en boeken. Eerste 2 gingen wel goed, laatste nietquote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]over mijn engelse boeken heb ik nooit hoeven praten
Ik heb over poker gepraat, beetje het spel uitgelegd, de discussie die gaande is, pokeren op het internet. etcHet western beeld een beetje doen verdwijnen
![]()
Goed geradenquote:Op maandag 16 april 2007 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ook een witbiertje kunnen zijn, wat heerlijk is bij dit weer.
Ik las eerst schaatsenquote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, ik kijk nu al uit naar schaken zometeen zeg. Mon dieu.
quote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las eerst schaatsen
Hoezo zomerdepressie..
Enige keren dat ik uitkijk naar schaken is dat wanneer het of drankschaak is of schaak met die gigantische stukken of gigantische speelstukken in een warm land met een biertje erbij.quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, ik kijk nu al uit naar schaken zometeen zeg. Mon dieu.
quote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik las eerst schaatsen
Hoezo zomerdepressie..
Arnhem hequote:
Bullseye?quote:
Dat is wel veel...quote:
niet zo strikt naar de klok kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
over 9 minuten pas![]()
eten en dan sporten![]()
Had t bericht nog niet gelezenquote:
Okquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Het is weer eens raak :
Slachtoffers na schietpartij op school Virginia
Wat moeten ze leren? Dat een groot land meer gekken heeft dan een klein land? Dat ze metaaldetectors voor elke huisdeur moeten hebben zodat je met niks naar buiten kan?quote:Op maandag 16 april 2007 18:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer leren ze het nou eens in de VS?
Als ze nu eens beginnen met de vrije wapenhandel aan banden te leggen. Dat zou alvast een stap in de goede richting zijn..quote:Op maandag 16 april 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat moeten ze leren? Dat een groot land meer gekken heeft dan een klein land? Dat ze metaaldetectors voor elke huisdeur moeten hebben zodat je met niks naar buiten kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |