Matige tvp bos!quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Bos81 het volgende:
het is weer Tijd Voor Pils
Je bent ontgroend?quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben echt fucking verkleurd op die tribune vanmiddag
Nee hoor, Aron is alweer een tijdje passéquote:
Maar het zou gewoon veel kouder moeten zijn. Herfst mag ook nog.quote:Op zondag 15 april 2007 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, Aron is alweer een tijdje passé
Dat is wel waar.quote:Op zondag 15 april 2007 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar het zou gewoon veel kouder moeten zijn. Herfst mag ook nog.
De hitte is je vast naar je hoofd gestegen?quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:
Nog niet naar mijn hoofd maar de zon heeft op mijn rug behoorlijk wat sporen achtergelatenquote:Op zondag 15 april 2007 18:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De hitte is je vast naar je hoofd gestegen?
Almightyquote:
Bruce.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Fuk Bluezz, hoe kom je aan die foto van mij en tong?
Ik had hem online al gevondenquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
hoe ist bij de tros sien. had laatst geen tijd om de cao voor je te zoeken.
Ja dat helaas wel... dat is het enige nadeel.. maar goed ik kan nu fietsen... dat is wel goed voor mijn gezondheidquote:Op zondag 15 april 2007 19:38 schreef pascalheister het volgende:
dus je mag je auto weer inleveren sien?
quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Der staat juist boven dat het golfer is.quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Tegen de tijd dat ik zo'n dikke pens krijg laat ik wel een liposuctie toedienen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Der staat juist boven dat het golfer is.
fiets van de zaak eisenquote:Op zondag 15 april 2007 19:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat helaas wel... dat is het enige nadeel.. maar goed ik kan nu fietsen... dat is wel goed voor mijn gezondheid
Dat is lui, trainen zal je dan.quote:Op zondag 15 april 2007 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik zo'n dikke pens krijg laat ik wel een liposuctie toedienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |