ik heb vooral last omdat ik nog neit echt gewend ben aan de hittequote:Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon te warm in onze tuin en op ons balkon.
Geen zuchtje wind.
wielrennen is veel leukerquote:
is het een competitie wedstrijd of interland?quote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen sport he
Ikzelf zweer bij rugby, simpel omdat ik het zelf ook speel![]()
Snooker is af en toe wel leuk jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is wel de leukste maar er is meer
En poolenquote:
cup wedstrijd tussen Leicester Tigers en Swansea/Neath Ospreysquote:Op zondag 15 april 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het een competitie wedstrijd of interland?
op tv vind ik dat toch weer minderquote:
oke, interlands van Engeland wil ik nog weleens kijken mede vanwege dat prachtige Twickenhamquote:Op zondag 15 april 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
cup wedstrijd tussen Leicester Tigers en Swansea/Neath Ospreys
Engelandquote:Op zondag 15 april 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, interlands van Engeland wil ik nog weleens kijken mede vanwege dat prachtige Twickenham![]()
http://www.slagvaardig.utwente.nl/index.php?id=18quote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat dan weer?
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.slagvaardig.utwente.nl/index.php?id=18
Klinkt grappig
Zullen ze bij ons op de middelbare scholen dan ook al wel doen. Altijd als er wat nieuws was, was onze school er snel bij.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)
dat deden we vroeger met gym ook altijdquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)
Het enige wat je nodig hebt zijn 4 staven met piepschuimen uiteinde, een zacht balletje en 2 turnmatten. Heel goedkoop dusquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zullen ze bij ons op de middelbare scholen dan ook al wel doen. Altijd als er wat nieuws was, was onze school er snel bij.
Heel erg grappig iigquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
Knotsbal klinkt als een primitieve sport
[afbeelding]
Gollem!quote:Op zondag 15 april 2007 16:48 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag zo naar een ijshockeymatch toe, heb er zin an![]()
Lijkt me niet. Tenzij het op gewone rollerskates isquote:
Atlantische storm? Spannendquote:Op zondag 15 april 2007 16:53 schreef Grulez het volgende:
De sneeuw valt nu wel weer mee trouwens... vanavond verwachten ze storm. Ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |