Dat is een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben hem gewoon thuis bekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Je hebt vast onze fotograafvriend gezien in Uteregquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef appelsientje het volgende:
Dat is een stuk makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vast welquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt vast onze fotograafvriend gezien in Utereg
En die jurk, dat mag jij lekker niet zien, zo hoort dat.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef appelsientje het volgende:
Ik duik er ook op
fijne avond nog!!
goede film iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Mr. Bean's Holiday was erg grappig.
Aanrader als je even echt wilt lachen.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef appelsientje het volgende:dat stuk is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jepquote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Met straks die belspelnicht er weer tussen. Ik neem de boel op, zenden ze weer een bijtoernooi uit nu?
en vervolgens de hele nacht fokken omdat je klaar wakker bent ?quote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef tong80 het volgende:
Ik sliep.
Om 2 uur 's middags in de zon met bier beginnen gaat zich wreken als je 44 bent.
Weet niet heb kopijn van de rode kop door de zon of misschien door het bier.quote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en vervolgens de hele nacht fokken omdat je klaar wakker bent ?
zoiets moet je er dus nu uitzien .....quote:Op zondag 15 april 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
Weet niet heb kopijn van de rode kop door de zon of misschien door het bier.
truste lovelyquote:Op zondag 15 april 2007 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik was vanmiddag op mn balkonnetje in de volle zon in slaap gevallen. Ook koppijn. Maar ik heb geen bier gehad, dat scheelt
Nu, slapies doen!
Zoiets maar dan net andersquote:Op zondag 15 april 2007 00:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoiets moet je er dus nu uitzien .....
[afbeelding]
sterkte dan maar !quote:
Jaloers isquote:Op zondag 15 april 2007 00:41 schreef golfer het volgende:
Even snel naar Haarlem gereden om een paar broodjes shoarma te scoren.
Was lekker.
*burb*
*Smeert kopje in*quote:Op zondag 15 april 2007 00:50 schreef tong80 het volgende:
Bluezz ik heb zalf nodig voor m'n koppijn door de zon
Behoren niet tot mijn doelgroep.quote:Op zondag 15 april 2007 01:16 schreef tong80 het volgende:
Golfert :
Vrouwen van boven de 40 met doorschijnend jurkje.....
Te oud voor je hè ?quote:
quote:
Ja hoorquote:
Ook wel. Al heb ik een klein beetje last van mijn stemquote:
quote:
Dat is ook zo en uit de foto's van mijn FoBo kun je ook niets halen, want hij lijkt absoluut niet op mij.quote:Op zondag 15 april 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bos! Ik heb je broer niet gezien gister. Denk ik. Maar ik weet ook niet hoe die eruit ziet
En gefeliciteerd met Farfan
Daarom zit ik op dit moment ook buitenquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Eigenlijk zonde om met dit mooie weer binnen naar de marathon, de F-1 en Parijs-Roubain te kijken.
Dan heb ik hem niet gezien denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook zo en uit de foto's van mijn FoBo kun je ook niets halen, want hij lijkt absoluut niet op mij.
dank je
En ik hoor net van hem, dat hij niet aanwezig is geweest. (hoeft hij in zijn functie ook niet)
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?quote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef AminBen het volgende:
ik heb in de tuin een zwembadje gemaakt voor mijn schildpad![]()
Of een TMHT/TMNT!quote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?
een (griekse) landschildpadquote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?
Maar die kunnen toch helemaal niet zwemmen?quote:
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekkerquote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch helemaal niet zwemmen?
Is mij wederom niet gelukt.quote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Kijk mij vroeg op zijn!
Ok, das mooiquote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekker![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekker![]()
Bij ons kan je al niet meer in de achter tuin zitten, te warmquote:Op zondag 15 april 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom zit ik op dit moment ook buiten![]()
Bij ons komt de zon op de voorkant..dus ik zit nu nog veilig op het balkon.quote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij ons kan je al niet meer in de achter tuin zitten, te warm
Maar goed nu kan je nog lekker buiten zittenquote:Op zondag 15 april 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij ons komt de zon op de voorkant..dus ik zit nu nog veilig op het balkon.
Over een uur of 2 zal dat anders zijn.
En dat vond Sandje heel erg tofquote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef clauwheee het volgende:
Bløf was echt heeeel tof!![]()
Sandje nog gebeld bij mooie dag
quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Dan drink ik er eentje meequote:Op zondag 15 april 2007 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het vierde pilsje is voor mij.
ik heb vooral last omdat ik nog neit echt gewend ben aan de hittequote:Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon te warm in onze tuin en op ons balkon.
Geen zuchtje wind.
wielrennen is veel leukerquote:
is het een competitie wedstrijd of interland?quote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen sport he
Ikzelf zweer bij rugby, simpel omdat ik het zelf ook speel![]()
Snooker is af en toe wel leuk jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is wel de leukste maar er is meer
En poolenquote:
cup wedstrijd tussen Leicester Tigers en Swansea/Neath Ospreysquote:Op zondag 15 april 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het een competitie wedstrijd of interland?
op tv vind ik dat toch weer minderquote:
oke, interlands van Engeland wil ik nog weleens kijken mede vanwege dat prachtige Twickenhamquote:Op zondag 15 april 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
cup wedstrijd tussen Leicester Tigers en Swansea/Neath Ospreys
Engelandquote:Op zondag 15 april 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, interlands van Engeland wil ik nog weleens kijken mede vanwege dat prachtige Twickenham![]()
http://www.slagvaardig.utwente.nl/index.php?id=18quote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat dan weer?
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.slagvaardig.utwente.nl/index.php?id=18
Klinkt grappig
Zullen ze bij ons op de middelbare scholen dan ook al wel doen. Altijd als er wat nieuws was, was onze school er snel bij.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)
dat deden we vroeger met gym ook altijdquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)
Het enige wat je nodig hebt zijn 4 staven met piepschuimen uiteinde, een zacht balletje en 2 turnmatten. Heel goedkoop dusquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zullen ze bij ons op de middelbare scholen dan ook al wel doen. Altijd als er wat nieuws was, was onze school er snel bij.
Heel erg grappig iigquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
Knotsbal klinkt als een primitieve sport
[afbeelding]
Gollem!quote:Op zondag 15 april 2007 16:48 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag zo naar een ijshockeymatch toe, heb er zin an![]()
Lijkt me niet. Tenzij het op gewone rollerskates isquote:
Atlantische storm? Spannendquote:Op zondag 15 april 2007 16:53 schreef Grulez het volgende:
De sneeuw valt nu wel weer mee trouwens... vanavond verwachten ze storm. Ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |