Ja hoorquote:
Ook wel. Al heb ik een klein beetje last van mijn stemquote:
quote:
Dat is ook zo en uit de foto's van mijn FoBo kun je ook niets halen, want hij lijkt absoluut niet op mij.quote:Op zondag 15 april 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bos! Ik heb je broer niet gezien gister. Denk ik. Maar ik weet ook niet hoe die eruit ziet
En gefeliciteerd met Farfan
Daarom zit ik op dit moment ook buitenquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Eigenlijk zonde om met dit mooie weer binnen naar de marathon, de F-1 en Parijs-Roubain te kijken.
Dan heb ik hem niet gezien denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook zo en uit de foto's van mijn FoBo kun je ook niets halen, want hij lijkt absoluut niet op mij.
dank je
En ik hoor net van hem, dat hij niet aanwezig is geweest. (hoeft hij in zijn functie ook niet)
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?quote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef AminBen het volgende:
ik heb in de tuin een zwembadje gemaakt voor mijn schildpad![]()
Of een TMHT/TMNT!quote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?
een (griekse) landschildpadquote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?
Maar die kunnen toch helemaal niet zwemmen?quote:
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekkerquote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch helemaal niet zwemmen?
Is mij wederom niet gelukt.quote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Kijk mij vroeg op zijn!
Ok, das mooiquote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekker![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekker![]()
Bij ons kan je al niet meer in de achter tuin zitten, te warmquote:Op zondag 15 april 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom zit ik op dit moment ook buiten![]()
Bij ons komt de zon op de voorkant..dus ik zit nu nog veilig op het balkon.quote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij ons kan je al niet meer in de achter tuin zitten, te warm
Maar goed nu kan je nog lekker buiten zittenquote:Op zondag 15 april 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij ons komt de zon op de voorkant..dus ik zit nu nog veilig op het balkon.
Over een uur of 2 zal dat anders zijn.
En dat vond Sandje heel erg tofquote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef clauwheee het volgende:
Bløf was echt heeeel tof!![]()
Sandje nog gebeld bij mooie dag
quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Dan drink ik er eentje meequote:Op zondag 15 april 2007 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het vierde pilsje is voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |