Ja, ik had hem gemaakt (uitgeknipt van die ORLY uil) en poste hem hier voor het eerst, nu is het opeens een rage ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te denken. Jij was per ongeluk degene die het voor het eerst deed.
ook goedquote:
ik dus over ruim een uur en dan nog aardrijkskundequote:Op maandag 16 april 2007 10:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bio-SE zit er ook weer op. Twee boeken leren, ging nergens over. Vond t niet echt moeilijk though.
Vanmiddag om 15:00 Engels mondeling. Zo wikipedia maar even openslaan...
Nog gecondoleerd sjimz....![]()
Mij ook niet. Maar ik zie het overal. Vreselijk. Forumverneuking. Had jorien maar niet zo'n domme opmerking gemaakt waar venomsnake op reageerdequote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Die uil zegt me niks, in welke vorm zou het een rage moeten zijn?
Mogguh! hoest met u?quote:Op maandag 16 april 2007 10:21 schreef Ole het volgende:
Moggguh!
Lekker hoor! Lekker rustig aan op de maandagmorgen, pas om 15 uur op mijn werk zijn..quote:
Ja hoor. Een beetje mn engels aan t leren. Mondeling vanmiddag, gaat overigens nergens over.quote:Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker hoor! Lekker rustig aan op de maandagmorgen, pas om 15 uur op mijn werk zijn..
Alleen al wel muggenbultenWat moet dat nog worden komend jaar
![]()
jij ook alles goed?
tenk joequote:Op maandag 16 april 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Verie nijs borisz, kiep up de goed wurk.
Goedzo. Hopen dat ik dat ook haal vanmiddagquote:
trouwbeurs overleefd?quote:
De Stamgasten zijn op zijn tijd briljant.quote:
En als ie groot en zwart isquote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind een lekker koud biertje altijd lekkerder smaken als je lekker buiten in de zon zit
OMFG! *the horror*quote:
Saunaquote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik houd het voor gezien hier, even bijtanken in de sauna. Wie gaat ermee
welke winterquote:
wees blij, van alles onder de 5 graden wordt ik niet goedquote:Op maandag 16 april 2007 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke winterhadden we maar een beetje winter gehad
gisteren met zo'n vliegenmepper er 3 vermorzeldquote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste kut insecten weer massaal langskomen.
ik heb er al genoeg gezienquote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste kut insecten weer massaal langskomen.
quote:Op maandag 16 april 2007 13:12 schreef AminBen het volgende:
[..]
gisteren met zo'n vliegenmepper er 3 vermorzeld![]()
Ik alleen op de voorruit van m'n auto, maar die richten weinig meer aan.quote:
en gegeten, zaterdagavond op de fiets ff gezellig langs het water fietsen..quote:
Ik haat het. Gedichten...quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Succes Eng, Shakespeare is best makkelijk, als je ten minste door het geheel heen kan komen.
Shakespeare: Sonnetten en Hamletquote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ai, sonnetten zijn wat minder, ja.
Welke boeken?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en gegeten, zaterdagavond op de fiets ff gezellig langs het water fietsen..
Was misschien niet zo'n goed idee
Nee idd... en ze zijn ook super irritant.. vliegen iedere keer in je ogen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar had ik ook last van zaterdag en zondag avond op de fiets
en helaas zijn insecten niet beter gaan smaken sinds vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |