Dat klinkt oubollig, raar genoeg.quote:Op maandag 16 april 2007 01:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Trusten, gij onverlaten die op dit uur het forum nog onveilig maken en Hools bevolken.
Nee, zal ik het ff in zijn oor proberenquote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Test gelukt, bluezz.![]()
SCH niet nog wakker?
Uiteraard. Weer werken dadelijkquote:Op maandag 16 april 2007 05:59 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Bos ook al wakker zie ik
Ik heb vrij, maar had het liever niet vandaag.quote:Op maandag 16 april 2007 08:13 schreef appelsientje het volgende:
Eigenlijk zou ik vrij moeten vragen voor vandaag... zulk lekker weer!
Volgens mij valt het reuze meequote:Op maandag 16 april 2007 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey, onze kreeft.
nee hoor 10 over 9 bij jou berichtquote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef RayMania het volgende:
09:09!
Het vorige bericht, uilskuiken.quote:
Massahypequote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef borisz het volgende:
[..]
dan nog nog steeds niet zo mooi als 22.22![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 09:19 schreef clauwheee het volgende:
Aloha!
Zeker wel, met jou ook?quote:Op maandag 16 april 2007 09:23 schreef RayMania het volgende:
Suijk! Alles goed?
Prima, ik mag niet klagen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker wel, met jou ook?
Vandaag maar eens wat eerder naar huis toe en ergens naar een terrasje gaan. Is de laatste dag dat het voorlopig even kan denk ik.
Ja goed ideequote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker wel, met jou ook?
Vandaag maar eens wat eerder naar huis toe en ergens naar een terrasje gaan. Is de laatste dag dat het voorlopig even kan denk ik.
Maar appelsientje is toch het beste voor onder de zon?quote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind een lekker koud biertje altijd lekkerder smaken als je lekker buiten in de zon zit
Daarom juistquote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar appelsientje is toch het beste voor onder de zon?
Hoe lang duurt je stage nog en hoe lang duurt je studie in het algemeen nog?quote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima, ik mag niet klagen.
Eerder weg, ik ben jaloers, hier gewoon rond half zeven thuis, maar moet ook nog boodschappen doen. Wordt niet genieten van het weer vandaag.
Ben met m'n laatste jaar bezig, verslag begin juni inleveren, presentatie en verdediging derde week van juniquote:Op maandag 16 april 2007 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je stage nog en hoe lang duurt je studie in het algemeen nog?
sorry..quote:
Geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef Suijk het volgende:
Spannend en heb je al een idee wat je dan wilt gaan doen?
Ja, ik zat al te denken. Jij was per ongeluk degene die het voor het eerst deedquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
sorry..![]()
![]()
dat ding is een hype geworden..![]()
had ik ook niet kunnen weten..
quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
sorry..![]()
![]()
dat ding is een hype geworden..![]()
had ik ook niet kunnen weten..
| Forum Opties | |