is op dan maarquote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef Speed1971 het volgende:
1 limonade ajb, ja met ijs
6je, ze hadden me doorquote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ff mondeling doen. Tot over een uur oid
Niet lezen.quote:
Boeken niet lezen?quote:
Moet je daar boeken voor lezen?!quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeken niet lezen?
Als je dan de helft van de personages niet kent, wordt het wat moeilijker.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeken niet lezen?
Als je dan de helft van de personages niet kent, wordt het wat moeilijker.
Ik over hamlet, sonnetten en boeken. Eerste 2 gingen wel goed, laatste nietquote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]over mijn engelse boeken heb ik nooit hoeven praten
Ik heb over poker gepraat, beetje het spel uitgelegd, de discussie die gaande is, pokeren op het internet. etcHet western beeld een beetje doen verdwijnen
![]()
Goed geradenquote:Op maandag 16 april 2007 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ook een witbiertje kunnen zijn, wat heerlijk is bij dit weer.
Ik las eerst schaatsenquote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, ik kijk nu al uit naar schaken zometeen zeg. Mon dieu.
quote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las eerst schaatsen
Hoezo zomerdepressie..
Enige keren dat ik uitkijk naar schaken is dat wanneer het of drankschaak is of schaak met die gigantische stukken of gigantische speelstukken in een warm land met een biertje erbij.quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, ik kijk nu al uit naar schaken zometeen zeg. Mon dieu.
quote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik las eerst schaatsen
Hoezo zomerdepressie..
Arnhem hequote:
Bullseye?quote:
Dat is wel veel...quote:
niet zo strikt naar de klok kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
over 9 minuten pas![]()
eten en dan sporten![]()
Had t bericht nog niet gelezenquote:
Okquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Het is weer eens raak :
Slachtoffers na schietpartij op school Virginia
Wat moeten ze leren? Dat een groot land meer gekken heeft dan een klein land? Dat ze metaaldetectors voor elke huisdeur moeten hebben zodat je met niks naar buiten kan?quote:Op maandag 16 april 2007 18:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer leren ze het nou eens in de VS?
Als ze nu eens beginnen met de vrije wapenhandel aan banden te leggen. Dat zou alvast een stap in de goede richting zijn..quote:Op maandag 16 april 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat moeten ze leren? Dat een groot land meer gekken heeft dan een klein land? Dat ze metaaldetectors voor elke huisdeur moeten hebben zodat je met niks naar buiten kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |