Eén van mijn betere TVP's!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
toch even melden nog
Die tweede jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
oke zaterdagavond 22uur en gaan slapen?![]()
Hij is vast nog wat van plan in dat bed.quote:
Er zijn 2 soorten slapen natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
oke zaterdagavond 22uur en gaan slapen?![]()
Nee, dat heb ik de afgelopen 2,5 uur al gedaan... Vandaar dat ik nu wel toe ben aan slapen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Hij is vast nog wat van plan in dat bed..
Bier drinken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef webspider het volgende:
[..]
TMI!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik de afgelopen 2,5 uur al gedaan... Vandaar dat ik nu wel toe ben aan slapen...![]()
je bedoeltquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Yepz. Samen met een 9tal collega'squote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef webspider het volgende:
Sjowhan, ben je naar de ISP Kartcompetitie geweest
Opschepper.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik de afgelopen 2,5 uur al gedaan... Vandaar dat ik nu wel toe ben aan slapen...![]()
Heb je iedereen de groeten gedaan van mij?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yepz. Samen met een 9tal collega's![]()
Doe nog even een tukje voor je naar het pandje gaat?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je iedereen de groeten gedaan van mij?
Kwilnieslapen. Ik wil helemaal niks meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Doe nog even een tukje voor je naar het pandje gaat?
Slapen, de stad de stad laten, en morgen op een heul Christelijk tijdstip op.quote:
Ook niet seks?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kwilnieslapen. Ik wil helemaal niks meer.
Je klinkt als een 60-jarige.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Slapen, de stad de stad laten, en morgen op een heul Christelijk tijdstip op..
TMIquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
Bweuh. Afgewerkt voor vandaag.
Wat heb ik daar nu aan? Ik zou meedoen met Apcare, maar ik was het vergeten in mn agenda te zettenquote:
Ohjee, dat verstaan ze boven de rivieren niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
Bweuh. Afgewerkt voor vandaag.
fles wijn. Dan slaap je op een gegeven moment vanzelf. Als je het goed doet, that is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
probeer je bedje nou maar, voor je het weet slaap jequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zitten hier ook brabanders hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohjee, dat verstaan ze boven de rivieren niet..
Ik zei dus:quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Henkie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aan mijn eigen raad te houden, dus dan mag het.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik versta dat prima, mijn halve familie aan moederskant woont in Limburg. Dat ik het vervolgens weiger te begrijpen is een tweedequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mocht dat niet helpen, heb ik nog verschillende sterke dranken ter beschikking.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
fles wijn. Dan slaap je op een gegeven moment vanzelf. Als je het goed doet, that is.
Ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aan mijn eigen raad te houden, dus dan mag het.![]()
Mini-mokkeltje,quote:
Ja, kom jij ook nog eensquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
wie heb je afgewerkt frezer?
Een van je betere eigenschappen, als ik zo vrij mag zijnquote:
Goed ideequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Slapen, de stad de stad laten, en morgen op een heul Christelijk tijdstip op..
quote:
Spuitend!quote:
Liefie_piefie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer
Waar het hart van vol is....quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
Haha, 1 dubbelzinnige opmerking, en de hele SC duikt erop.
In onze verdediging, een opmerking die daar niet voor bedoeld is zou geenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
ja goed he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
In onze verdediging, een opmerking die daar niet voor bedoeld is zou geensmiley moeten hebben
.
Like dûh!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
Ik dacht serieus dat je het wel aardig vond om de hele SC als een stelletje marionetten aan te sturenquote:
Goed bezig. Helmond is goed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Frezer het volgende:
Ik heb vandaag overigens Helliemond nog met een bezoek vereerd,.
+2348695879246598 generalisatie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je het wel aardig vond om de hele SC als een stelletje marionetten aan te sturen.
Woon jij niet op Suidtkade oid?quote:
quote:
Je eigen generalisatie, ja. Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
Ik heb het duiken aan jullie overgelaten. Voor deze keer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Je eigen generalisatie, ja. Wat is het probleem?.
ik houd wel van macht jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je het wel aardig vond om de hele SC als een stelletje marionetten aan te sturen.
Zit je toevallig in dat gebouw dat parallel aan het kanaal staat?quote:
Nope, aan de andere kant.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zit je toevallig in dat gebouw dat parallel aan het kanaal staat?.
Ah oke. Het gebouw ziet er in elk geval erg mooi uit,quote:
Ja, die school die er nu staat, de nieuwe versie daarvan moet in december klaar zijn. Ze moeten alleen nog beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke. Het gebouw ziet er in elk geval erg mooi uit,. Nu nog wat meer gebouwen er omheen,
.
Vertraging krijg je er gratis bijgeleverd, in de bouw,quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, die school die er nu staat, de nieuwe versie daarvan moet in december klaar zijn. Ze moeten alleen nog beginnen.
De rest beginnen ze volgend jaar mee, geloof ik.
van wie? van wie?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
omg! ik moet dit ff kwijt hoor
ik krijg net echt de meest kansloze pm net
van zo'n kerel of ik een sexrelatie wil
quote:
Ik heb 140k betaald. Het is niet zo heel groot, maar wel nieuwbouw, met prive parkeerplek in de parkeergarage, en berging, in een nieuwe wijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef Sjowhan het volgende:
Maar wel jammer dat de prijzen toch weer rond de 200K zitten.
ene menn0quote:
ow wacht die heeft een eikelpiercingquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ene menn0
(ik heb m al gezocht maar hij heeft geen fobo of zo! watje! )
Wil je wel een sexrelatie? Genoeg gegadigden anders, hier op Fok!.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ene menn0
oeh weet je nog meer?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow wacht die heeft een eikelpiercing
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow wacht die heeft een eikelpiercing
je biedt jezelf aan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wil je wel een sexrelatie? Genoeg gegadigden anders, hier op Fok!.
post ge -editquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zal maar niet vragen hoe je dat in hemelsnaam weet.
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wil je wel een sexrelatie? Genoeg gegadigden anders, hier op Fok!.
Ah, een van de vaste users in het gitaristentopic.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ene menn0
Das een leuk bedrag!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb 140k betaald. Het is niet zo heel groot, maar wel nieuwbouw, met prive parkeerplek in de parkeergarage, en berging, in een nieuwe wijk.
wie heeft 2 kamers? dwag?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat dat fijn is eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ge -edit
Piercing Topic deel 20
Ah, dat is een andere dan http://forum.fok.nl/user/history/159915quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ge -edit
Piercing Topic deel 20
ja die van jou heeft wel een fobo en zit nog op de havoquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dat is een andere dan http://forum.fok.nl/user/history/159915.
1 woonkamer en 1 slaapkamer maakt toch 2 kamers?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope, 1 kamer, douche/toilet combi, en slaapkamer.
Definieer "het"?quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat fijn is eigenlijk.
Dat is óók een klein opdondertje, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:45 schreef Frezer het volgende:
Oh, en of je liefie_ nog ergens kwijt kunt?
Naaktquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het komt door dit weer en plakkerig/brak/naakt op bed hangen..
Naar binnen lukt vast wel. Je moet niet blijven haken op weg naar buiten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook nieten ook niet als dat naar binnen moet bij een vrouw
dta kan toch heul niet?
zoiets komt er iig bij mij niet inquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar binnen lukt vast wel. Je moet niet blijven haken op weg naar buiten.
Zet een detectorpoortje bij de ingang voor de zekerheidquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoiets komt er iig bij mij niet in
niet! ik 1.75 mquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is óók een klein opdondertje, toch?
quote:
Nou ja, ook niet direct de Grote Vriendelijke Reus, maar ik had je inderdaad op de een of andere manier korter herinnerdquote:
Via PM ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
omg! ik moet dit ff kwijt hoor
ik krijg net echt de meest kansloze pm net
van zo'n kerel of ik een sexrelatie wil
nou dat ie gewoon de SC binnen komt wandelen lijkt me nog ergerquote:
voor een meisje is dat best groot toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ook niet direct de Grote Vriendelijke Reus, maar ik had je inderdaad op de een of andere manier korter herinnerd.
Niet eens over het bed naakt genomen worden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het komt door dit weer en plakkerig/brak/naakt op bed hangen..
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Ik kan er al niet tegen als ik een spuitje krijg, laat staan dát dáár....
ach over prikjes kan ik welquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Ik kan er al niet tegen als ik een spuitje krijg, laat staan dát dáár....
Ook een goed planquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet eens over het bed naakt genomen worden?
Ohnee, andere SC
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zet een detectorpoortje bij de ingang voor de zekerheid.
Zie het zo: Alsof er iemand 3 knijpers op je tepel zet, en er stroom op zet.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? heb jij een penis?
Een roze, in een doosje naast mijn bedquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? heb jij een penis?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:53 schreef liefie_ het volgende:
oh ik wil niet zeurderig over komen of zo
maar ik word echt half gek van die zere vinger
hij doet echt pijn
lang verhaal kort: erg klem gezetenquote:
Ik kan me voorstellen dat het bij een afneembare meevalt, ja. Voor degene onder ons die hun orgaan daarentegen nog niet aan eenzame vrouwen gedoneerd hebben...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een roze, in een doosje naast mijn bed.
Dat is dan wel weer een nette prijs.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb 140k betaald. Het is niet zo heel groot, maar wel nieuwbouw, met prive parkeerplek in de parkeergarage, en berging, in een nieuwe wijk.
Op de één of andere manier denk ik niet dat je dat kunt vergelijken, er mist iets, zeg maar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Typfout gecorrigeerdquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het bij een afneembare meevalt, ja. Voor degene onder ons die hun orgaan daarentegen nog niet permanent aan eenzame vrouwen gedoneerd hebben...
Een lichaam?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op de één of andere manier denk ik niet dat je dat kunt vergelijken, er mist iets, zeg maar.
waarom niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef Litpho het volgende:
Als ik trouwens al een eikelpiercing zou nemen én daar vervolgens ook nog een foto van op het internet zou zetten, dan was dat niet bij TinyPic.
Ah, dus daar is ie gebleven!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat impliciet was bij orgaandonaties. Of verwacht je dat er na verloop van tijd iemand bij je op de stoep staat die zijn verhuurde lever terug wil?quote:
Nou ja, zolang het een bloeduitstorting is, en hij niet afsterft...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lang verhaal kort: erg klem gezeten
hij word ondertussen gewoon zwart![]()
Tiny Pic? De symboliek is... niet helemaal de grandeur die ik in gedachten had. Hypothetisch gezien dan.quote:
nou ja afsterven lijkt me wat overdreven... maar het is geen bloeduitstorting... die zit er wel een kleintje geloof ik maar die is toevallig een heel mooie kleur blauwquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het een bloeduitstorting is, en hij niet afsterft...
whahaha zo had ik er nog niet eens over gedachtquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tiny Pic? De symboliek is... niet helemaal de grandeur die ik in gedachten had. Hypothetisch gezien dan.
Dit hele topic is toch al ranzig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:Q wat een enorm ranzige opmerking.
ik vind relaties eigenlijk een leuker onderwerpquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef Larissa het volgende:
Tijd voor Psychologie.
Ha, mijn stalkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef Larissa het volgende:
Tijd voor Psychologie.
Het gebrek er aan voornamelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind relaties eigenlijk een leuker onderwerp
Ik kom hier echt niet voor jou hoor.quote:
Insgelijksquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik kom hier echt niet voor jou hoor.![]()
Voor mij dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik kom hier echt niet voor jou hoor.![]()
En wat heb jij dan weer uitgespookt?quote:
verkeerde houding bij pjoeteren denk ik, en pc bij ouders he dusjaquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
En wat heb jij dan weer uitgespookt?
Ik kwam eigenlijk gewoon een beetje lurken.quote:
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:07 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk gewoon een beetje lurken.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
Nog even een aflevering Southpark kijken met een biertje en dan richting bed
Huuuuuu, een beest!quote:
Morrissey?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:20 schreef Burdie het volgende:
Even een kleine popquiz:
Wie stelt het mannetje in mijn userplaatje voor?
Da's geen popquiz, da's een Burdiequizquote:
over offtopic gesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef Burdie het volgende:
Hoeveel zou een brazilian wax kosten tegenwoordig?.
Nu weet ik niet zeker wat een Brazilian Wax is, maar gegeven hoeveel verstand ze in Brazilië hebben van ontbossing...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef Burdie het volgende:
Hoeveel zou een brazilian wax kosten tegenwoordig?.
welke relatie?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zou met relaties te maken kunnen hebben.
Wat is een Brazilian waxquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu weet ik niet zeker wat een Brazilian Wax is, maar gegeven hoeveel verstand ze in Brazilië hebben van ontbossing...
Dat geldt voor 99% wat hier wordt gepost. Van de overige 1% weten we het zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zou met relaties te maken kunnen hebben.
en dat wilden wij heel graag wetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:32 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik heb altijd de valentijn, de tiffany, brazilian of hollywood..
In het Anarchist Cookbook staat wel ergens een recept voor napalm, zo duur kan dat nooit zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
Maar nu weet ik nog niet wat het kost.
Dat dus. Ik vind schaamhaarfetishisme in het algemeen niet bijzonder spannend, maar herhaal bovenstaande gerust nog een keer voor AirwiNquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou wat jij emt je doos uitspookt kan me niet zo boeien nee
Frigide zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn, momenteel.
Loop de straat op en sleep iemand mee naar binnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn, momenteel.
Het was helemaal geen schaamhaarfetishisme, maar het gewoon een vraag, gevolgd door een ontdekking en de 'eureka' die daar bij hoorde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind schaamhaarfetishisme in het algemeen niet bijzonder spannend, maar herhaal bovenstaande gerust nog een keer voor AirwiN.
Duurquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:41 schreef Burdie het volgende:
rond de 20 euro, ik zie het al.
nee hoor, let op de PI's van mijquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Maar ik ga wel weer, ik schijn hier vanalles fout te doen.
Goed idee, morgenochtend weer fris dus op het sportveld zijn rond 11.30.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
Slapen.
Er zijn best organen die tijdelijk in een ander lichaam verblijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat impliciet was bij orgaandonaties. Of verwacht je dat er na verloop van tijd iemand bij je op de stoep staat die zijn verhuurde lever terug wil?.
Hier? Kun je hier iets fout doen danquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Maar ik ga wel weer, ik schijn hier vanalles fout te doen.
Dat is geen donatie, dat is tijdelijk gebruiksrechtquote:Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn best organen die tijdelijk in een ander lichaam verblijven
Ja hoor, ik mag niet klagen. Behalve dan dat ik met liefde volgende week op vakantie zou gaan, maar mijn collega (voor dit project) was me voor, dus dat wordt mei op z'n vroegstquote:
Tofquote:Op zondag 15 april 2007 00:29 schreef Larissa het volgende:
Mei is ook al redelijk snel. Ik ga 1 mei een weekje naar Griekenland.![]()
Ik heb nog absoluut geen idee. Hangt er even van af hoeveel van mijn vakantiegeld al vastligt in andere dingenquote:Op zondag 15 april 2007 00:31 schreef Larissa het volgende:
Ik ga naar Kos. Kosstad om precies te zijn.
Waar wil jij heen op vakantie in mei?
Nou ja, ik weet niet hoe het klimaat daar verder is, maar als de luchtvochtigheid een beetje lijkt op de kustplaatsen van Spanje en Italië is 25-30 graden goed uit te houden. Veel beter dan dezelfde temperatuur in Nederland in ieder gevalquote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef Larissa het volgende:
Ik ben er al vaker geweest en ben er altijd enthousiast over geweest. Daarom ga ik ook steeds weer terug. Het seizoen begint inderdaad pas half mei (meen ik), maar de temperatuur is er al wel rond de 25-30 graden. Veel ouders met kinderen omdat het meivakantie is maar dat vind ik niet zo'n ramp.
Ja, is goed uit te houden. Er is zat voor kinderen te doen. En het kustgedeelte is nogal vlak dus al die toeristen (vooral Nederlanders) fietsen zich er suf. Echt een fietseiland.quote:Op zondag 15 april 2007 00:37 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe het klimaat daar verder is, maar als de luchtvochtigheid een beetje lijkt op de kustplaatsen van Spanje en Italië is 25-30 graden goed uit te houden. Veel beter dan dezelfde temperatuur in Nederland in ieder geval.
Valt er voldoende te doen voor kinderen/families dat je ze er zoveel ziet? Puur uit nieuwsgierigheid?
knaklipsquote:Op zondag 15 april 2007 00:43 schreef CherryLips het volgende:
ik ben gebroken.
Ik vind het in het algemeen èn in het bijzonder ook niet spannend...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind schaamhaarfetishisme in het algemeen niet bijzonder spannend, maar herhaal bovenstaande gerust nog een keer voor AirwiN.
Twist!quote:Op zondag 15 april 2007 08:52 schreef TwistedDarling het volgende:
koffie!
Ik wist dat ik wat was vergeten mee te verhuizenquote:Op zondag 15 april 2007 08:52 schreef TwistedDarling het volgende:
koffie!
quote:Op zondag 15 april 2007 09:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat was vergeten mee te verhuizen
Mij? en koffiequote:Op zondag 15 april 2007 09:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat was vergeten mee te verhuizen
Pak je tandenborstel in en kom hierheen!quote:
Ow ja, weekend natuurlijk... Jammer, het is heerlijk weer voor het strand... Krijg je korting met je OV? (als je die hebt)quote:Op zondag 15 april 2007 10:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen geld voor de trein.
Dan stellen we onze strandwandeling nog even uit...quote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja wel korting. Dus dan zal het wel meevallen naar Den Haag, maar toch. Komende 9 dagen bezuinig ik hartgrondig.
Nog genoeg mooie dagen in het vooruitzicht.quote:Op zondag 15 april 2007 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stellen we onze strandwandeling nog even uit...
quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog genoeg mooie dagen in het vooruitzicht.
Wel okay. Ik geloof dat m'n dagritme weer wat begint terug te komen, daar ben ik blij mee.quote:
Wel relaxes eigenlijk... Vandaag een beetje aanrommelen (lees: schoonmaken) in huis en aan het eind van de dag wil ik nog even met de camera op stap denk ik...quote:Op zondag 15 april 2007 10:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel okay. Ik geloof dat m'n dagritme weer wat begint terug te komen, daar ben ik blij mee.
Met jou?
Hier moet 't huis/mijn kamer ook nog schoongemaakt worden. Kan je ook bij mij langskomen?quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel relaxes eigenlijk... Vandaag een beetje aanrommelen (lees: schoonmaken) in huis en aan het eind van de dag wil ik nog even met de camera op stap denk ik...
Goed idee.quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel relaxes eigenlijk... Vandaag een beetje aanrommelen (lees: schoonmaken) in huis en aan het eind van de dag wil ik nog even met de camera op stap denk ik...
Ik heb wel wat liggen ja...quote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Goed idee.
Ohja, ben jij een beetje thuis in marketing/management boeken?
Ik zoek niets. Maar ik wil wat studieboeken verkopen. Maar ik wil er wel wat houden en heb zo m'n twijfels over welke. Dus ik hoopte dat jij ze kent en me kan vertellen welke nuttig is.quote:Op zondag 15 april 2007 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel wat liggen ja...
Wat zoek je?
Kotler is een marketinggoeroe. Dat boek zou ik zeker bewaren, simpelweg omdat zijn modellen in iedere marketingomgeving terug (zouden moeten) komen.quote:Op zondag 15 april 2007 10:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Twijfels over:
Zakelijke Evenementen van Lenny Kaarsgaren
Essenties van organiseren, managen en veranderen
Marketing Management van Philip Kotler
Marketing- en Strategiemodellen van Yousri Mandour
Personeelsmanagement van F. Kluytmans
Ik weet niet of ik er nog wat mee ga doen later, maar zou er toch graag 1 van elk onderwerp bewaren.quote:Op zondag 15 april 2007 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kotler is een marketinggoeroe. Dat boek zou ik zeker bewaren, simpelweg omdat zijn modellen in iedere marketingomgeving terug (zouden moeten) komen.
Het boek van Mandour ken ik zelf niet, maar wat ik er zo van lees op bol.com lijkt het mij wel een praktisch boek. De vraag is natuurlijk of je zelf denkt verder te gaan in die materie. Datzelfde geldt ook voor het boek van Kotler.
De overige boeken zeggen mij niks, evenals de namen van de schrijvers. Het zijn zowiezo onderwerpen waar al talloze boeken over zijn geschreven. Oftewel, makkelijk uitwisselbaar met andere literatuur. Die zou ik lekker wegdoen.
Ik ken het gevoel ja... Toch denk ik dat mijn Elektrotechniek boeken er binnen niet al te lange tijd toch eens aan moeten geloven.quote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nog wat mee ga doen later, maar zou er toch graag 1 van elk onderwerp bewaren.
Maar dan bewaar ik zeker die van Kotler.
Ik heb er altijd moeite mee om boeken weg te doen, of ik er wat mee doe of niet. Maar het staat er zo ontzettend nutteloos te wezen en ik kan het geld altijd goed gebruiken natuurlijk (al is het maar om apart te zetten voor latere studieboeken).
Thnx
Klinkt ook wel als een waardevol boek. Het gebruik van modellen wordt altijd wel gewaardeerd. Altijd fijn als je een naslagwerk hebt waar je uit kunt putten. Die zou ik, afhankelijk van hoe de inhoud echt is, wellicht nog wel eerder bewaren dan die van Kotler. Die modellen komen wellicht ook wel weer terug in het boek van Mandour namelijk...quote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Jaaa, boeken boeken boeken boeken.
Maarja, aan 3 a 4 boeken waar ongeveer hetzelfde instaat heb je ook zo weinig. Als ik dan zie wat ik er zelf voor heb betaald. Godver! Die van Mandour was 35 euro!
Staan veel goede modellen in! Wilde jij nou wel verder in de marketing?quote:Op zondag 15 april 2007 11:09 schreef TwistedDarling het volgende:
het zijn 7 boeken wara ik zelf ongeveer 200 euro voor heb betaald.
Die van Mandour heb ik ook wel eens gebruikt bij marketingonderzoek en die was wel handig.
Taal- en cultuurstudies.quote:Op zondag 15 april 2007 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staan veel goede modellen in! Wilde jij nou wel verder in de marketing?
Ben het vergeten...
Nope, weg met de boeken van Mardour en Kotler zeg ik!quote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Taal- en cultuurstudies.
Klinkt niet echt marketingachtig he
Opruimen is goed... Ik kan sinds een uur het bureau weer zien... En ik heb net de badkamer ingespoten met een kalkverwijderend goedje... Het wordt nog wel eens wat met ons!quote:Op zondag 15 april 2007 11:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Mandour houd ik (nog), Kotler staat op de verkooplijst.
Vrouwen met opruimwoede!quote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja! Ik ga m'n pocketboekjes ook weg doen, maar die doe ik naar de weggeefwinkel. En nutteloze prullaria. Dat ga ik zo ook eens verzamelen allemaal.
Praktisch zou ik het omschrijven in dit geval. Waarmee ik niet wil ontkennen dat ik ook met mooi ben te omschrijven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |