Ja, is goed uit te houden. Er is zat voor kinderen te doen. En het kustgedeelte is nogal vlak dus al die toeristen (vooral Nederlanders) fietsen zich er suf. Echt een fietseiland.quote:Op zondag 15 april 2007 00:37 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe het klimaat daar verder is, maar als de luchtvochtigheid een beetje lijkt op de kustplaatsen van Spanje en Italië is 25-30 graden goed uit te houden. Veel beter dan dezelfde temperatuur in Nederland in ieder geval.
Valt er voldoende te doen voor kinderen/families dat je ze er zoveel ziet? Puur uit nieuwsgierigheid?
knaklipsquote:Op zondag 15 april 2007 00:43 schreef CherryLips het volgende:
ik ben gebroken.
Ik vind het in het algemeen èn in het bijzonder ook niet spannend...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind schaamhaarfetishisme in het algemeen niet bijzonder spannend, maar herhaal bovenstaande gerust nog een keer voor AirwiN.
Twist!quote:Op zondag 15 april 2007 08:52 schreef TwistedDarling het volgende:
koffie!
Ik wist dat ik wat was vergeten mee te verhuizenquote:Op zondag 15 april 2007 08:52 schreef TwistedDarling het volgende:
koffie!
quote:Op zondag 15 april 2007 09:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat was vergeten mee te verhuizen
Mij? en koffiequote:Op zondag 15 april 2007 09:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat was vergeten mee te verhuizen
Pak je tandenborstel in en kom hierheen!quote:
Ow ja, weekend natuurlijk... Jammer, het is heerlijk weer voor het strand... Krijg je korting met je OV? (als je die hebt)quote:Op zondag 15 april 2007 10:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen geld voor de trein.
Dan stellen we onze strandwandeling nog even uit...quote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja wel korting. Dus dan zal het wel meevallen naar Den Haag, maar toch. Komende 9 dagen bezuinig ik hartgrondig.
Nog genoeg mooie dagen in het vooruitzicht.quote:Op zondag 15 april 2007 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stellen we onze strandwandeling nog even uit...
quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog genoeg mooie dagen in het vooruitzicht.
Wel okay. Ik geloof dat m'n dagritme weer wat begint terug te komen, daar ben ik blij mee.quote:
Wel relaxes eigenlijk... Vandaag een beetje aanrommelen (lees: schoonmaken) in huis en aan het eind van de dag wil ik nog even met de camera op stap denk ik...quote:Op zondag 15 april 2007 10:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel okay. Ik geloof dat m'n dagritme weer wat begint terug te komen, daar ben ik blij mee.
Met jou?
Hier moet 't huis/mijn kamer ook nog schoongemaakt worden. Kan je ook bij mij langskomen?quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel relaxes eigenlijk... Vandaag een beetje aanrommelen (lees: schoonmaken) in huis en aan het eind van de dag wil ik nog even met de camera op stap denk ik...
Goed idee.quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel relaxes eigenlijk... Vandaag een beetje aanrommelen (lees: schoonmaken) in huis en aan het eind van de dag wil ik nog even met de camera op stap denk ik...
Ik heb wel wat liggen ja...quote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Goed idee.
Ohja, ben jij een beetje thuis in marketing/management boeken?
Ik zoek niets. Maar ik wil wat studieboeken verkopen. Maar ik wil er wel wat houden en heb zo m'n twijfels over welke. Dus ik hoopte dat jij ze kent en me kan vertellen welke nuttig is.quote:Op zondag 15 april 2007 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel wat liggen ja...
Wat zoek je?
Kotler is een marketinggoeroe. Dat boek zou ik zeker bewaren, simpelweg omdat zijn modellen in iedere marketingomgeving terug (zouden moeten) komen.quote:Op zondag 15 april 2007 10:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Twijfels over:
Zakelijke Evenementen van Lenny Kaarsgaren
Essenties van organiseren, managen en veranderen
Marketing Management van Philip Kotler
Marketing- en Strategiemodellen van Yousri Mandour
Personeelsmanagement van F. Kluytmans
Ik weet niet of ik er nog wat mee ga doen later, maar zou er toch graag 1 van elk onderwerp bewaren.quote:Op zondag 15 april 2007 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kotler is een marketinggoeroe. Dat boek zou ik zeker bewaren, simpelweg omdat zijn modellen in iedere marketingomgeving terug (zouden moeten) komen.
Het boek van Mandour ken ik zelf niet, maar wat ik er zo van lees op bol.com lijkt het mij wel een praktisch boek. De vraag is natuurlijk of je zelf denkt verder te gaan in die materie. Datzelfde geldt ook voor het boek van Kotler.
De overige boeken zeggen mij niks, evenals de namen van de schrijvers. Het zijn zowiezo onderwerpen waar al talloze boeken over zijn geschreven. Oftewel, makkelijk uitwisselbaar met andere literatuur. Die zou ik lekker wegdoen.
Ik ken het gevoel ja... Toch denk ik dat mijn Elektrotechniek boeken er binnen niet al te lange tijd toch eens aan moeten geloven.quote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nog wat mee ga doen later, maar zou er toch graag 1 van elk onderwerp bewaren.
Maar dan bewaar ik zeker die van Kotler.
Ik heb er altijd moeite mee om boeken weg te doen, of ik er wat mee doe of niet. Maar het staat er zo ontzettend nutteloos te wezen en ik kan het geld altijd goed gebruiken natuurlijk (al is het maar om apart te zetten voor latere studieboeken).
Thnx
Klinkt ook wel als een waardevol boek. Het gebruik van modellen wordt altijd wel gewaardeerd. Altijd fijn als je een naslagwerk hebt waar je uit kunt putten. Die zou ik, afhankelijk van hoe de inhoud echt is, wellicht nog wel eerder bewaren dan die van Kotler. Die modellen komen wellicht ook wel weer terug in het boek van Mandour namelijk...quote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Jaaa, boeken boeken boeken boeken.
Maarja, aan 3 a 4 boeken waar ongeveer hetzelfde instaat heb je ook zo weinig. Als ik dan zie wat ik er zelf voor heb betaald. Godver! Die van Mandour was 35 euro!
Staan veel goede modellen in! Wilde jij nou wel verder in de marketing?quote:Op zondag 15 april 2007 11:09 schreef TwistedDarling het volgende:
het zijn 7 boeken wara ik zelf ongeveer 200 euro voor heb betaald.
Die van Mandour heb ik ook wel eens gebruikt bij marketingonderzoek en die was wel handig.
Taal- en cultuurstudies.quote:Op zondag 15 april 2007 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staan veel goede modellen in! Wilde jij nou wel verder in de marketing?
Ben het vergeten...
Nope, weg met de boeken van Mardour en Kotler zeg ik!quote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Taal- en cultuurstudies.
Klinkt niet echt marketingachtig he
Opruimen is goed... Ik kan sinds een uur het bureau weer zien... En ik heb net de badkamer ingespoten met een kalkverwijderend goedje... Het wordt nog wel eens wat met ons!quote:Op zondag 15 april 2007 11:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Mandour houd ik (nog), Kotler staat op de verkooplijst.
Vrouwen met opruimwoede!quote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja! Ik ga m'n pocketboekjes ook weg doen, maar die doe ik naar de weggeefwinkel. En nutteloze prullaria. Dat ga ik zo ook eens verzamelen allemaal.
Praktisch zou ik het omschrijven in dit geval. Waarmee ik niet wil ontkennen dat ik ook met mooi ben te omschrijven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |