Morrissey?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:20 schreef Burdie het volgende:
Even een kleine popquiz:
Wie stelt het mannetje in mijn userplaatje voor?
Da's geen popquiz, da's een Burdiequizquote:
over offtopic gesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef Burdie het volgende:
Hoeveel zou een brazilian wax kosten tegenwoordig?.
Nu weet ik niet zeker wat een Brazilian Wax is, maar gegeven hoeveel verstand ze in Brazilië hebben van ontbossing...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef Burdie het volgende:
Hoeveel zou een brazilian wax kosten tegenwoordig?.
welke relatie?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zou met relaties te maken kunnen hebben.
Wat is een Brazilian waxquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu weet ik niet zeker wat een Brazilian Wax is, maar gegeven hoeveel verstand ze in Brazilië hebben van ontbossing...
Dat geldt voor 99% wat hier wordt gepost. Van de overige 1% weten we het zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zou met relaties te maken kunnen hebben.
en dat wilden wij heel graag wetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:32 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik heb altijd de valentijn, de tiffany, brazilian of hollywood..
In het Anarchist Cookbook staat wel ergens een recept voor napalm, zo duur kan dat nooit zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
Maar nu weet ik nog niet wat het kost.
Dat dus. Ik vind schaamhaarfetishisme in het algemeen niet bijzonder spannend, maar herhaal bovenstaande gerust nog een keer voor AirwiNquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou wat jij emt je doos uitspookt kan me niet zo boeien nee
Frigide zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn, momenteel.
Loop de straat op en sleep iemand mee naar binnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn, momenteel.
Het was helemaal geen schaamhaarfetishisme, maar het gewoon een vraag, gevolgd door een ontdekking en de 'eureka' die daar bij hoorde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind schaamhaarfetishisme in het algemeen niet bijzonder spannend, maar herhaal bovenstaande gerust nog een keer voor AirwiN.
Duurquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:41 schreef Burdie het volgende:
rond de 20 euro, ik zie het al.
nee hoor, let op de PI's van mijquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Maar ik ga wel weer, ik schijn hier vanalles fout te doen.
Goed idee, morgenochtend weer fris dus op het sportveld zijn rond 11.30.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
Slapen.
Er zijn best organen die tijdelijk in een ander lichaam verblijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat impliciet was bij orgaandonaties. Of verwacht je dat er na verloop van tijd iemand bij je op de stoep staat die zijn verhuurde lever terug wil?.
Hier? Kun je hier iets fout doen danquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Burdie het volgende:
Maar ik ga wel weer, ik schijn hier vanalles fout te doen.
Dat is geen donatie, dat is tijdelijk gebruiksrechtquote:Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn best organen die tijdelijk in een ander lichaam verblijven
Ja hoor, ik mag niet klagen. Behalve dan dat ik met liefde volgende week op vakantie zou gaan, maar mijn collega (voor dit project) was me voor, dus dat wordt mei op z'n vroegstquote:
Tofquote:Op zondag 15 april 2007 00:29 schreef Larissa het volgende:
Mei is ook al redelijk snel. Ik ga 1 mei een weekje naar Griekenland.![]()
Ik heb nog absoluut geen idee. Hangt er even van af hoeveel van mijn vakantiegeld al vastligt in andere dingenquote:Op zondag 15 april 2007 00:31 schreef Larissa het volgende:
Ik ga naar Kos. Kosstad om precies te zijn.
Waar wil jij heen op vakantie in mei?
Nou ja, ik weet niet hoe het klimaat daar verder is, maar als de luchtvochtigheid een beetje lijkt op de kustplaatsen van Spanje en Italië is 25-30 graden goed uit te houden. Veel beter dan dezelfde temperatuur in Nederland in ieder gevalquote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef Larissa het volgende:
Ik ben er al vaker geweest en ben er altijd enthousiast over geweest. Daarom ga ik ook steeds weer terug. Het seizoen begint inderdaad pas half mei (meen ik), maar de temperatuur is er al wel rond de 25-30 graden. Veel ouders met kinderen omdat het meivakantie is maar dat vind ik niet zo'n ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |