Ook een goed planquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet eens over het bed naakt genomen worden?
Ohnee, andere SC
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zet een detectorpoortje bij de ingang voor de zekerheid.
Zie het zo: Alsof er iemand 3 knijpers op je tepel zet, en er stroom op zet.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? heb jij een penis?
Een roze, in een doosje naast mijn bedquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? heb jij een penis?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:53 schreef liefie_ het volgende:
oh ik wil niet zeurderig over komen of zo
maar ik word echt half gek van die zere vinger
hij doet echt pijn
lang verhaal kort: erg klem gezetenquote:
Ik kan me voorstellen dat het bij een afneembare meevalt, ja. Voor degene onder ons die hun orgaan daarentegen nog niet aan eenzame vrouwen gedoneerd hebben...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een roze, in een doosje naast mijn bed.
Dat is dan wel weer een nette prijs.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb 140k betaald. Het is niet zo heel groot, maar wel nieuwbouw, met prive parkeerplek in de parkeergarage, en berging, in een nieuwe wijk.
Op de één of andere manier denk ik niet dat je dat kunt vergelijken, er mist iets, zeg maar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Typfout gecorrigeerdquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het bij een afneembare meevalt, ja. Voor degene onder ons die hun orgaan daarentegen nog niet permanent aan eenzame vrouwen gedoneerd hebben...
Een lichaam?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op de één of andere manier denk ik niet dat je dat kunt vergelijken, er mist iets, zeg maar.
waarom niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef Litpho het volgende:
Als ik trouwens al een eikelpiercing zou nemen én daar vervolgens ook nog een foto van op het internet zou zetten, dan was dat niet bij TinyPic.
Ah, dus daar is ie gebleven!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat impliciet was bij orgaandonaties. Of verwacht je dat er na verloop van tijd iemand bij je op de stoep staat die zijn verhuurde lever terug wil?quote:
Nou ja, zolang het een bloeduitstorting is, en hij niet afsterft...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lang verhaal kort: erg klem gezeten
hij word ondertussen gewoon zwart![]()
Tiny Pic? De symboliek is... niet helemaal de grandeur die ik in gedachten had. Hypothetisch gezien dan.quote:
nou ja afsterven lijkt me wat overdreven... maar het is geen bloeduitstorting... die zit er wel een kleintje geloof ik maar die is toevallig een heel mooie kleur blauwquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het een bloeduitstorting is, en hij niet afsterft...
whahaha zo had ik er nog niet eens over gedachtquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tiny Pic? De symboliek is... niet helemaal de grandeur die ik in gedachten had. Hypothetisch gezien dan.
Dit hele topic is toch al ranzig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:Q wat een enorm ranzige opmerking.
ik vind relaties eigenlijk een leuker onderwerpquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef Larissa het volgende:
Tijd voor Psychologie.
Ha, mijn stalkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef Larissa het volgende:
Tijd voor Psychologie.
Het gebrek er aan voornamelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind relaties eigenlijk een leuker onderwerp
Ik kom hier echt niet voor jou hoor.quote:
Insgelijksquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik kom hier echt niet voor jou hoor.![]()
Voor mij dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik kom hier echt niet voor jou hoor.![]()
En wat heb jij dan weer uitgespookt?quote:
verkeerde houding bij pjoeteren denk ik, en pc bij ouders he dusjaquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
En wat heb jij dan weer uitgespookt?
Ik kwam eigenlijk gewoon een beetje lurken.quote:
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:07 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk gewoon een beetje lurken.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
Nog even een aflevering Southpark kijken met een biertje en dan richting bed
Huuuuuu, een beest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |