Vertraging krijg je er gratis bijgeleverd, in de bouw,quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, die school die er nu staat, de nieuwe versie daarvan moet in december klaar zijn. Ze moeten alleen nog beginnen.
De rest beginnen ze volgend jaar mee, geloof ik.
van wie? van wie?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
omg! ik moet dit ff kwijt hoor
ik krijg net echt de meest kansloze pm net
van zo'n kerel of ik een sexrelatie wil
quote:
Ik heb 140k betaald. Het is niet zo heel groot, maar wel nieuwbouw, met prive parkeerplek in de parkeergarage, en berging, in een nieuwe wijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef Sjowhan het volgende:
Maar wel jammer dat de prijzen toch weer rond de 200K zitten.
ene menn0quote:
ow wacht die heeft een eikelpiercingquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ene menn0
(ik heb m al gezocht maar hij heeft geen fobo of zo! watje! )
Wil je wel een sexrelatie? Genoeg gegadigden anders, hier op Fok!.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ene menn0
oeh weet je nog meer?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow wacht die heeft een eikelpiercing
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow wacht die heeft een eikelpiercing
je biedt jezelf aan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wil je wel een sexrelatie? Genoeg gegadigden anders, hier op Fok!.
post ge -editquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zal maar niet vragen hoe je dat in hemelsnaam weet.
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wil je wel een sexrelatie? Genoeg gegadigden anders, hier op Fok!.
Ah, een van de vaste users in het gitaristentopic.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ene menn0
Das een leuk bedrag!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb 140k betaald. Het is niet zo heel groot, maar wel nieuwbouw, met prive parkeerplek in de parkeergarage, en berging, in een nieuwe wijk.
wie heeft 2 kamers? dwag?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat dat fijn is eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ge -edit
Piercing Topic deel 20
Ah, dat is een andere dan http://forum.fok.nl/user/history/159915quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ge -edit
Piercing Topic deel 20
ja die van jou heeft wel een fobo en zit nog op de havoquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dat is een andere dan http://forum.fok.nl/user/history/159915.
1 woonkamer en 1 slaapkamer maakt toch 2 kamers?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope, 1 kamer, douche/toilet combi, en slaapkamer.
Definieer "het"?quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat fijn is eigenlijk.
Dat is óók een klein opdondertje, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:45 schreef Frezer het volgende:
Oh, en of je liefie_ nog ergens kwijt kunt?
Naaktquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het komt door dit weer en plakkerig/brak/naakt op bed hangen..
Naar binnen lukt vast wel. Je moet niet blijven haken op weg naar buiten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook nieten ook niet als dat naar binnen moet bij een vrouw
dta kan toch heul niet?
zoiets komt er iig bij mij niet inquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar binnen lukt vast wel. Je moet niet blijven haken op weg naar buiten.
Zet een detectorpoortje bij de ingang voor de zekerheidquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoiets komt er iig bij mij niet in
niet! ik 1.75 mquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is óók een klein opdondertje, toch?
quote:
Nou ja, ook niet direct de Grote Vriendelijke Reus, maar ik had je inderdaad op de een of andere manier korter herinnerdquote:
Via PM ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
omg! ik moet dit ff kwijt hoor
ik krijg net echt de meest kansloze pm net
van zo'n kerel of ik een sexrelatie wil
nou dat ie gewoon de SC binnen komt wandelen lijkt me nog ergerquote:
voor een meisje is dat best groot toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ook niet direct de Grote Vriendelijke Reus, maar ik had je inderdaad op de een of andere manier korter herinnerd.
Niet eens over het bed naakt genomen worden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het komt door dit weer en plakkerig/brak/naakt op bed hangen..
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Ik kan er al niet tegen als ik een spuitje krijg, laat staan dát dáár....
ach over prikjes kan ik welquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Ik kan er al niet tegen als ik een spuitje krijg, laat staan dát dáár....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |