Eén van mijn betere TVP's!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
toch even melden nog
Die tweede jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
oke zaterdagavond 22uur en gaan slapen?![]()
Hij is vast nog wat van plan in dat bed.quote:
Er zijn 2 soorten slapen natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
oke zaterdagavond 22uur en gaan slapen?![]()
Nee, dat heb ik de afgelopen 2,5 uur al gedaan... Vandaar dat ik nu wel toe ben aan slapen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Hij is vast nog wat van plan in dat bed..
Bier drinken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef webspider het volgende:
[..]
TMI!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik de afgelopen 2,5 uur al gedaan... Vandaar dat ik nu wel toe ben aan slapen...![]()
je bedoeltquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Yepz. Samen met een 9tal collega'squote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef webspider het volgende:
Sjowhan, ben je naar de ISP Kartcompetitie geweest
Opschepper.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik de afgelopen 2,5 uur al gedaan... Vandaar dat ik nu wel toe ben aan slapen...![]()
Heb je iedereen de groeten gedaan van mij?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yepz. Samen met een 9tal collega's![]()
Doe nog even een tukje voor je naar het pandje gaat?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je iedereen de groeten gedaan van mij?
Kwilnieslapen. Ik wil helemaal niks meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Doe nog even een tukje voor je naar het pandje gaat?
Slapen, de stad de stad laten, en morgen op een heul Christelijk tijdstip op.quote:
Ook niet seks?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kwilnieslapen. Ik wil helemaal niks meer.
Je klinkt als een 60-jarige.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Slapen, de stad de stad laten, en morgen op een heul Christelijk tijdstip op..
TMIquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
Bweuh. Afgewerkt voor vandaag.
Wat heb ik daar nu aan? Ik zou meedoen met Apcare, maar ik was het vergeten in mn agenda te zettenquote:
Ohjee, dat verstaan ze boven de rivieren niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
Bweuh. Afgewerkt voor vandaag.
fles wijn. Dan slaap je op een gegeven moment vanzelf. Als je het goed doet, that is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
probeer je bedje nou maar, voor je het weet slaap jequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zitten hier ook brabanders hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohjee, dat verstaan ze boven de rivieren niet..
Ik zei dus:quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Henkie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aan mijn eigen raad te houden, dus dan mag het.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik versta dat prima, mijn halve familie aan moederskant woont in Limburg. Dat ik het vervolgens weiger te begrijpen is een tweedequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mocht dat niet helpen, heb ik nog verschillende sterke dranken ter beschikking.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
fles wijn. Dan slaap je op een gegeven moment vanzelf. Als je het goed doet, that is.
Ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aan mijn eigen raad te houden, dus dan mag het.![]()
Mini-mokkeltje,quote:
Ja, kom jij ook nog eensquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
wie heb je afgewerkt frezer?
Een van je betere eigenschappen, als ik zo vrij mag zijnquote:
Goed ideequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Slapen, de stad de stad laten, en morgen op een heul Christelijk tijdstip op..
quote:
Spuitend!quote:
Liefie_piefie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer
Waar het hart van vol is....quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
Haha, 1 dubbelzinnige opmerking, en de hele SC duikt erop.
In onze verdediging, een opmerking die daar niet voor bedoeld is zou geenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
ja goed he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
In onze verdediging, een opmerking die daar niet voor bedoeld is zou geensmiley moeten hebben
.
Like dûh!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
Ik dacht serieus dat je het wel aardig vond om de hele SC als een stelletje marionetten aan te sturenquote:
Goed bezig. Helmond is goed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Frezer het volgende:
Ik heb vandaag overigens Helliemond nog met een bezoek vereerd,.
+2348695879246598 generalisatie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je het wel aardig vond om de hele SC als een stelletje marionetten aan te sturen.
Woon jij niet op Suidtkade oid?quote:
quote:
Je eigen generalisatie, ja. Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef dawg het volgende:
Ik heb het duiken aan jullie overgelaten. Voor deze keer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Je eigen generalisatie, ja. Wat is het probleem?.
ik houd wel van macht jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je het wel aardig vond om de hele SC als een stelletje marionetten aan te sturen.
Zit je toevallig in dat gebouw dat parallel aan het kanaal staat?quote:
Nope, aan de andere kant.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zit je toevallig in dat gebouw dat parallel aan het kanaal staat?.
Ah oke. Het gebouw ziet er in elk geval erg mooi uit,quote:
Ja, die school die er nu staat, de nieuwe versie daarvan moet in december klaar zijn. Ze moeten alleen nog beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke. Het gebouw ziet er in elk geval erg mooi uit,. Nu nog wat meer gebouwen er omheen,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |