ach viel wel mee als je tegen een beetje regen kan, het is iig qua sfeer erg goed. Bovendien wordt er door de ervaringen van vorig het één en ander aangepast. Tis op de Berendonck, vlakbij Wijchen. Net onder Nijmegenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Emporium was vorig jaar toch zo'n teringzooi door de regen of nie? Waar wordt dat gehouden?
Decibel is ook wel een goed alternatief trouwens...
inderdaad, rauwe hardcore zeg maar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Industrial Borisz ? Zegt me niet zo veel en laten we dat ook maar zo houden
achter de schermen hebben we ook al een eigen topic, daar roddelen we over julliequote:Op zaterdag 14 april 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:
Laat die kut blauwen maar in hun eigen topic klooien!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:
Laat die kut blauwen maar in hun eigen topic klooien!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achter de schermen hebben we ook al een eigen topic, daar roddelen we over jullie
Maai die hooi lekker neer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:20 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens maaien, lekker die hooikoorts weer naar een hoogtepunt duwen
Tis geweun heet in ze sunquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is het in het noorden dan niet zonnig?
Gelukkig maar. Niets is zo erg als geen gespreksonderwerp zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achter de schermen hebben we ook al een eigen topic, daar roddelen we over jullie
Zondag als het hier al maandag is of zondag vroeg ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hier ookZondag komt er een storm, ik ben benieuwd...
Zondag als in zondag... Er is maar 6 uur tijdsverschil, dus dat valt te overzien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zondag als het hier al maandag is of zondag vroeg ?
OKeequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zondag als in zondag... Er is maar 6 uur tijdsverschil, dus dat valt te overzien.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Zonwinkelen
nu moet alleen PSV vanavond nog ff winnen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Zonwinkelen
nu moet alleen PSV vanavond nog ff winnen
tankini. shirtje, ondergoedsetje, tandenborstelsquote:
tankini?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tankini. shirtje, ondergoedsetje, tandenborstels., badmatje en douchegordijnmet badeendjes voor in mn nieuwe doucheje
en een badlaken met hele mooe vlinders
Tankini is een zwempak, maar dan wel in 2 delen. Zeg maar een topje moet zwemslipquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tankini?
foto''sssssssssssssssssssssss
en vertel ook meteen hoe het ondergoed setje eruit zietquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Uhu bos helemaal goeden ik heb 1 met boxermodel en foto's? vergeet t maar
Post jij je ondergoed hier ook dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vertel ook meteen hoe het ondergoed setje eruit ziet
als dat gevraagd wordt zou ik dat kunnen overwegen ja. Maar ik betwijfel of daar behoefte aan is. Bovendien heb ik me in gordijn laten zien en daarin ben ik hier vooralsnog de enige!quote:
Je kan ook je foto met vergiet en sjaal een keer posten, je bent zowat de enige die dat nog niet gedaan heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dat gevraagd wordt zou ik dat kunnen overwegen ja. Maar ik betwijfel of daar behoefte aan is. Bovendien heb ik me in gordijn laten zien en daarin ben ik hier vooralsnog de enige!
niet heel spannendquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vertel ook meteen hoe het ondergoed setje eruit ziet
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
pas op, hakkende eenden
* Bos81 duikt onder de bar met zijn flesje bier stevig in de handquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
pas op, hakkende eenden
als jij hebt aan hebt is het vast spannendquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet heel spannendhemdje met boxertje
je kan niet alles hebben in het levenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook je foto met vergiet en sjaal een keer posten, je bent zowat de enige die dat nog niet gedaan heeft.
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben in het leven
je kan er weer onderuit komen, Wonderfull days is weer afgelopenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 duikt onder de bar met zijn flesje bier stevig in de hand
Blof is wel leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:30 schreef clauwheee het volgende:
Shut up jullie!
Counting Crows
BløfGaat Clau straks heen
![]()
Nee, die gaat jammergenoeg niet mee. Het is hier gewoon in Groningen en dat is net iets te ver voor die Hools Zeeuw vandaag. Ik ga hem wel bellenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blof is wel leukveel pelzier straks, gaat die Hools Zeeuw ook mee?
Okee. In het vervolg toch maar even mijn mp3-speler niet vergeten. Wat een herriequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
je kan er weer onderuit komen, Wonderfull days is weer afgelopen![]()
en welke is het geworden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef pascalheister het volgende:
hoi
zo dat was de 100e film van dit jaar voor mij
Alweer?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:48 schreef RayMania het volgende:
Tijd voor een nieuwe avatar, effe prutsen.
idd werd tijd, de huidige is nooit leuk geweestquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:48 schreef RayMania het volgende:
Tijd voor een nieuwe avatar, effe prutsen.
Deze heb ik al meer dan drie maandenquote:
Okeequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef RayMania het volgende:
Ik denk Le Dîner de cons, Bos.
Ja schandalig dat de KNVB hem heeft aangesteld. Floot ook heel de wedstrijd tegen ons.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Competitie vervalsing Tong, dat kan niet anders.
misschien heeft de beste man wel niks met LRCquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:09 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta - Veen 4-4. Einde kampioenskansen voor NIVO.
In de tiende minuut extra tijd scoorde zij de 4-4.
LRC kampioen. En raad eens waar de scheids vandaan kwam ? UIt Leerdam. Waar LRC vandaan komt.
Dick Jol laten ze ook niet RKC fluiten in deze fasequote:Op zaterdag 14 april 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien heeft de beste man wel niks met LRC
Leuk... opzich ... de trouwbeurs was wel aardig.. utrecht zelf was erg gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef dndiek het volgende:
Hoe was het in Utrecht Sientje?
Wel aardig, klinkt niet als: erg leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk... opzich ... de trouwbeurs was wel aardig.. utrecht zelf was erg gezellig
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kampioen speelt geen 4-4 tong, in deze fase. Teveel doelpunten tegen.
wat heb je nu gesmst naar eend?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog wat fotografen daar bezocht op de beurs?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
Utreg isquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
En dan Ajacieden arrogant noemenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan![]()
beetje spannend houden he
jezelf kampioen noemen terwijl je nog niet eens bovenaan stondquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dan Ajacieden arrogant noemen![]()
Deed ik ook niet en heb mede Ajacieden die ik persoonlijk ken er ook voor gewaarschuwdquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jezelf kampioen noemen terwijl je nog niet eens bovenaan stond![]()
quote:
Ja, mn ratio is al kut.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
dr is vast wel een downloadlink te vinden, kijk eens op TT ofzo![]()
quote:
Niks, ik moet eigenlijk wat minderen. Deze week staat het aantal DVD's op 27quote:
Wijfquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori drinkt een lekker wijvenbiertje
wieckse rosebier dit keer ipv wittekerke
In Deventer wel vrees ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Volgend jaar geen rellen in de eredivisie meer in Den Haag.![]()
Zo weinig?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
OH Fritsje Phillips, Lucie Nilis, Romario. Coen Dillen, Willy, Cocu, Van NIstelrooij, Van Raaij, Guusje Hiddink PSV wat ben je mooi.
Er zijn veel meer mooie namen, maar ze moeten wel allemaal in de melodie passenquote:
Dat rijtje is gelijk aan Cruijffquote:
nog niet eens de helft van Cruijff.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat rijtje is gelijk aan Cruijff.
Welke rellen zijn er dit jaar dan allemaal in den haag geweest?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Volgend jaar geen rellen in de eredivisie meer in Den Haag.![]()
wie is dat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat rijtje is gelijk aan Cruijff.
Precies ze weten niet eens hoe je het schrijftquote:
Speler die balt bij Metalurg Donestk.quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies ze weten niet eens hoe je het schrijft
Ik dacht dat het Cruyff was met de Y niet met ijquote:
Mag beiden hé.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Cruyff was met de Y niet met ij
De beurs zelf was niet bijzonder... er was nog een mode show.. en die was wel erg leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel aardig, klinkt niet als: erg leuk!
Mooie vrouwelijke modellenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De beurs zelf was niet bijzonder... er was nog een mode show.. en die was wel erg leuk.
onder andere, maar de show zat gewoon goed in elkaar...quote:
Officieel is het Cruijff, maar in het buitenland is het vaak verbasterd tot Cruyff.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat het Cruyff was met de Y niet met ij
Okeequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
onder andere, maar de show zat gewoon goed in elkaar...
Okee, goede infoquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Officieel is het Cruijff, maar in het buitenland is het vaak verbasterd tot Cruyff.
Ik blijf het dus als Cruijff schrijven.
[afbeelding]
Hey dat is grappig, we zijn vanavond naar de bios geweest, naar die filmquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Mr. Bean's Holiday was erg grappig.
Aanrader als je even echt wilt lachen.![]()
Wij hebben hem gewoon thuis bekeken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:25 schreef appelsientje het volgende:
Hey dat is grappig, we zijn vanavond naar de bios geweest, naar die film
Hij's inderdaad goed te doen!
Inderdaadquote:
Dat is een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben hem gewoon thuis bekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Je hebt vast onze fotograafvriend gezien in Uteregquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef appelsientje het volgende:
Dat is een stuk makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vast welquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt vast onze fotograafvriend gezien in Utereg
En die jurk, dat mag jij lekker niet zien, zo hoort dat.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef appelsientje het volgende:
Ik duik er ook op
fijne avond nog!!
goede film iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
Mr. Bean's Holiday was erg grappig.
Aanrader als je even echt wilt lachen.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef appelsientje het volgende:dat stuk is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jepquote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Met straks die belspelnicht er weer tussen. Ik neem de boel op, zenden ze weer een bijtoernooi uit nu?
en vervolgens de hele nacht fokken omdat je klaar wakker bent ?quote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef tong80 het volgende:
Ik sliep.
Om 2 uur 's middags in de zon met bier beginnen gaat zich wreken als je 44 bent.
Weet niet heb kopijn van de rode kop door de zon of misschien door het bier.quote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en vervolgens de hele nacht fokken omdat je klaar wakker bent ?
zoiets moet je er dus nu uitzien .....quote:Op zondag 15 april 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
Weet niet heb kopijn van de rode kop door de zon of misschien door het bier.
truste lovelyquote:Op zondag 15 april 2007 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik was vanmiddag op mn balkonnetje in de volle zon in slaap gevallen. Ook koppijn. Maar ik heb geen bier gehad, dat scheelt
Nu, slapies doen!
Zoiets maar dan net andersquote:Op zondag 15 april 2007 00:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoiets moet je er dus nu uitzien .....
[afbeelding]
sterkte dan maar !quote:
Jaloers isquote:Op zondag 15 april 2007 00:41 schreef golfer het volgende:
Even snel naar Haarlem gereden om een paar broodjes shoarma te scoren.
Was lekker.
*burb*
*Smeert kopje in*quote:Op zondag 15 april 2007 00:50 schreef tong80 het volgende:
Bluezz ik heb zalf nodig voor m'n koppijn door de zon
Behoren niet tot mijn doelgroep.quote:Op zondag 15 april 2007 01:16 schreef tong80 het volgende:
Golfert :
Vrouwen van boven de 40 met doorschijnend jurkje.....
Te oud voor je hè ?quote:
quote:
Ja hoorquote:
Ook wel. Al heb ik een klein beetje last van mijn stemquote:
quote:
Dat is ook zo en uit de foto's van mijn FoBo kun je ook niets halen, want hij lijkt absoluut niet op mij.quote:Op zondag 15 april 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bos! Ik heb je broer niet gezien gister. Denk ik. Maar ik weet ook niet hoe die eruit ziet
En gefeliciteerd met Farfan
Daarom zit ik op dit moment ook buitenquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Eigenlijk zonde om met dit mooie weer binnen naar de marathon, de F-1 en Parijs-Roubain te kijken.
Dan heb ik hem niet gezien denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook zo en uit de foto's van mijn FoBo kun je ook niets halen, want hij lijkt absoluut niet op mij.
dank je
En ik hoor net van hem, dat hij niet aanwezig is geweest. (hoeft hij in zijn functie ook niet)
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?quote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef AminBen het volgende:
ik heb in de tuin een zwembadje gemaakt voor mijn schildpad![]()
Of een TMHT/TMNT!quote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?
een (griekse) landschildpadquote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je een landschildpad, een zeeschildpad, een waterschildpad of een bijtschildpad?
Maar die kunnen toch helemaal niet zwemmen?quote:
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekkerquote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch helemaal niet zwemmen?
Is mij wederom niet gelukt.quote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Kijk mij vroeg op zijn!
Ok, das mooiquote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekker![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het blijft dan ook heel laag, voeten in het water en een beetje drinken. Vind-ie lekker![]()
Bij ons kan je al niet meer in de achter tuin zitten, te warmquote:Op zondag 15 april 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom zit ik op dit moment ook buiten![]()
Bij ons komt de zon op de voorkant..dus ik zit nu nog veilig op het balkon.quote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij ons kan je al niet meer in de achter tuin zitten, te warm
Maar goed nu kan je nog lekker buiten zittenquote:Op zondag 15 april 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij ons komt de zon op de voorkant..dus ik zit nu nog veilig op het balkon.
Over een uur of 2 zal dat anders zijn.
En dat vond Sandje heel erg tofquote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef clauwheee het volgende:
Bløf was echt heeeel tof!![]()
Sandje nog gebeld bij mooie dag
quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Dan drink ik er eentje meequote:Op zondag 15 april 2007 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het vierde pilsje is voor mij.
ik heb vooral last omdat ik nog neit echt gewend ben aan de hittequote:Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon te warm in onze tuin en op ons balkon.
Geen zuchtje wind.
wielrennen is veel leukerquote:
is het een competitie wedstrijd of interland?quote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen sport he
Ikzelf zweer bij rugby, simpel omdat ik het zelf ook speel![]()
Snooker is af en toe wel leuk jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is wel de leukste maar er is meer
En poolenquote:
cup wedstrijd tussen Leicester Tigers en Swansea/Neath Ospreysquote:Op zondag 15 april 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het een competitie wedstrijd of interland?
op tv vind ik dat toch weer minderquote:
oke, interlands van Engeland wil ik nog weleens kijken mede vanwege dat prachtige Twickenhamquote:Op zondag 15 april 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
cup wedstrijd tussen Leicester Tigers en Swansea/Neath Ospreys
Engelandquote:Op zondag 15 april 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, interlands van Engeland wil ik nog weleens kijken mede vanwege dat prachtige Twickenham![]()
http://www.slagvaardig.utwente.nl/index.php?id=18quote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat dan weer?
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.slagvaardig.utwente.nl/index.php?id=18
Klinkt grappig
Zullen ze bij ons op de middelbare scholen dan ook al wel doen. Altijd als er wat nieuws was, was onze school er snel bij.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)
dat deden we vroeger met gym ook altijdquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
het is heel populair in Twente en Wageningen ja. Korte samenvatting: tis hockey met een knots (in 1/3 gymzaal)
Het enige wat je nodig hebt zijn 4 staven met piepschuimen uiteinde, een zacht balletje en 2 turnmatten. Heel goedkoop dusquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zullen ze bij ons op de middelbare scholen dan ook al wel doen. Altijd als er wat nieuws was, was onze school er snel bij.
Heel erg grappig iigquote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
Knotsbal klinkt als een primitieve sport
[afbeelding]
Gollem!quote:Op zondag 15 april 2007 16:48 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag zo naar een ijshockeymatch toe, heb er zin an![]()
Lijkt me niet. Tenzij het op gewone rollerskates isquote:
Atlantische storm? Spannendquote:Op zondag 15 april 2007 16:53 schreef Grulez het volgende:
De sneeuw valt nu wel weer mee trouwens... vanavond verwachten ze storm. Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |