* Bos81 duikt onder de bar met zijn flesje bier stevig in de handquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
pas op, hakkende eenden
als jij hebt aan hebt is het vast spannendquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet heel spannendhemdje met boxertje
je kan niet alles hebben in het levenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook je foto met vergiet en sjaal een keer posten, je bent zowat de enige die dat nog niet gedaan heeft.
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben in het leven
je kan er weer onderuit komen, Wonderfull days is weer afgelopenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 duikt onder de bar met zijn flesje bier stevig in de hand
Blof is wel leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:30 schreef clauwheee het volgende:
Shut up jullie!
Counting Crows
BløfGaat Clau straks heen
![]()
Nee, die gaat jammergenoeg niet mee. Het is hier gewoon in Groningen en dat is net iets te ver voor die Hools Zeeuw vandaag. Ik ga hem wel bellenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blof is wel leukveel pelzier straks, gaat die Hools Zeeuw ook mee?
Okee. In het vervolg toch maar even mijn mp3-speler niet vergeten. Wat een herriequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
je kan er weer onderuit komen, Wonderfull days is weer afgelopen![]()
en welke is het geworden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef pascalheister het volgende:
hoi
zo dat was de 100e film van dit jaar voor mij
Alweer?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:48 schreef RayMania het volgende:
Tijd voor een nieuwe avatar, effe prutsen.
idd werd tijd, de huidige is nooit leuk geweestquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:48 schreef RayMania het volgende:
Tijd voor een nieuwe avatar, effe prutsen.
Deze heb ik al meer dan drie maandenquote:
Okeequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef RayMania het volgende:
Ik denk Le Dîner de cons, Bos.
Ja schandalig dat de KNVB hem heeft aangesteld. Floot ook heel de wedstrijd tegen ons.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Competitie vervalsing Tong, dat kan niet anders.
misschien heeft de beste man wel niks met LRCquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:09 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta - Veen 4-4. Einde kampioenskansen voor NIVO.
In de tiende minuut extra tijd scoorde zij de 4-4.
LRC kampioen. En raad eens waar de scheids vandaan kwam ? UIt Leerdam. Waar LRC vandaan komt.
Dick Jol laten ze ook niet RKC fluiten in deze fasequote:Op zaterdag 14 april 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien heeft de beste man wel niks met LRC
Leuk... opzich ... de trouwbeurs was wel aardig.. utrecht zelf was erg gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef dndiek het volgende:
Hoe was het in Utrecht Sientje?
Wel aardig, klinkt niet als: erg leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk... opzich ... de trouwbeurs was wel aardig.. utrecht zelf was erg gezellig
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kampioen speelt geen 4-4 tong, in deze fase. Teveel doelpunten tegen.
wat heb je nu gesmst naar eend?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog wat fotografen daar bezocht op de beurs?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
Utreg isquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef appelsientje het volgende:
En dan Ajacieden arrogant noemenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan![]()
beetje spannend houden he
jezelf kampioen noemen terwijl je nog niet eens bovenaan stondquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dan Ajacieden arrogant noemen![]()
Deed ik ook niet en heb mede Ajacieden die ik persoonlijk ken er ook voor gewaarschuwdquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jezelf kampioen noemen terwijl je nog niet eens bovenaan stond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |