quote:Op woensdag 25 april 2007 22:53 schreef DWJ111 het volgende:
Ik had een paar dagen terug een leuke:
De geheime dienst (waar ik bij zat) had ontdekt dat er een geheime vriezer in mijn badkamer verstopt zat. Aangezien ik het huis kende werd ik er op uitgestuurd om de buitengewoon belangrijke missie uit te voeren: een raketijsje stelen!![]()
Er was alleen 1 probleem: de vriezer werd bewaakt door Yoshi, je weet wel, die groene tekkel uit de mario spelletjes![]()
Toen ik de vriezer openhad en de ijsjes binnen handbereik waren werd ik wakkerHet eerst wat ik dacht was "mjam! raket..
"
Man, ik spoor echt niet![]()
Dat had ik ook gedroomd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:59 schreef _Arual_ het volgende:
Is er hier iemand die iets weet over de betekenis van dromen? Ik droom de laatste tijd bizar vaak dat mijn tanden los in mijn mond zitten, en uiteindelijk uitvallen. Een aantal jaren terug had ik ook al dromen met zeg maar dat thema.
dat heb ik een aantal jaren geleden 10 keer achter elkaar gedaan omdat ik steeds wakker werd in de droom zelf en weer opnieuwmoest beginnen, de laatste keer ben ik maar gewon de trap afgelopen en heb ik hem uitgedroomd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:34 schreef L-IS het volgende:
vanwege dat andere topic..
ik wist een paar jaar terug dat ik droomde en wou wakker worden. Ben toen in m'n droom maar van de trap gesprongen, voelde als een soort zelfmoord(ook kutgevoel tijdens het wakker worden, net of ik echt van de trap viel).
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:18 schreef jogy het volgende:
Oh, vannacht gedroomd dat ik in de ruimte bezig was in een bubbel en ik was een beetje loos heen en weer aan het sjeezen in die bubbel, op een gegeven moment kwam ik langs een zwart gat ofzo en daar ging ik naar binnen, toen kwam ik aan bij legomannetjes ( tenminste zo zagen ze eruit ) in een kamer die aan het mastruberen waren. Daar ben ik maar weg gegaan en naar een andere dimensie gegaan. In die andere dimensie zag ik niets maar was wel heel beklemmend dus daar ben ik met wat moeite uitgekropen.
Eerste keer dat ik over de ruimte aan het dromen was trouwens, wel leuk.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:42 schreef DubManiac het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat juliie dromen over dromen?...of dromen binnen dromen?..
Ik bedoel hiermee dat ik vaak in mijn dromen situaties of voorvallen herinner die alleen in vorige dromen zijn voorgevallen, en niet in real-life..
Een man die in zijn droom vrouwenkleding draagt dient zich bewuster te zijn van zijn vrouwelijke kantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:49 schreef jogy het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik uitging in vrouwenkleding. Schiet mij maar lek. Oh en nog wel wat meer rare dingen maar dit sloeg toch wel alles.
.
Nog vrouwelijker? Ik ben al zo'n mietje johquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een man die in zijn droom vrouwenkleding draagt dient zich bewuster te zijn van zijn vrouwelijke kant![]()
Wel of niet je vrouwelijke kant kennen heeft toch helemaal niets te maken met wel of geen mietje zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog vrouwelijker? Ik ben al zo'n mietje joh!
Crap, hoe lul ik me hier nou weer uit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wel of niet je vrouwelijke kant kennen heeft toch helemaal niets te maken met wel of geen mietje zijn?
Of wil je nu beweren dat alle vrouwen mietjes zijn![]()
Ja, daarom droom je er ook over, je moet ze ontdekkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Crap, hoe lul ik me hier nou weer uit?. Ok, mietje is misschien een beetje hard gezegd maar vrouwelijke kanten bij mannen worden vaak in de ogen van de maatschappij als 'mieterig' gezien. Terwijl veel vrouwelijke eigenschappen juist heel handig kunnen zijn in het dagelijkse leven. Hetzelfde als dat ik mezelf regelmatig een 'zweefteef' noem om bepaalde mensen de wind uit de zeilen te nemen.
.
Nu ik erover nadenk weet ik niet eens wat de vrouwelijke kanten specifiek zijn.
Misschien tijd om je droom eens waar te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Crap, hoe lul ik me hier nou weer uit?. Ok, mietje is misschien een beetje hard gezegd maar vrouwelijke kanten bij mannen worden vaak in de ogen van de maatschappij als 'mieterig' gezien. Terwijl veel vrouwelijke eigenschappen juist heel handig kunnen zijn in het dagelijkse leven. Hetzelfde als dat ik mezelf regelmatig een 'zweefteef' noem om bepaalde mensen de wind uit de zeilen te nemen.
.
Nu ik erover nadenk weet ik niet eens wat de vrouwelijke kanten specifiek zijn.
Ehm, ik heb mij vroeger een keer laten overhalen door mijn zus en een paar vriendinnen voor een make-over en ik was daar zo goed in dat mijn moeder tegen mijn zus zei dat ze dat maar niet meer moesten doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien tijd om je droom eens waar te maken![]()
Ik bied me aan voor een make-oversessie. Heb heel leuke jurkjes waarvan je er wel een mag lenen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm, ik heb mij vroeger een keer laten overhalen door mijn zus en een paar vriendinnen voor een make-over en ik was daar zo goed in dat mijn moeder tegen mijn zus zei dat ze dat maar niet meer moesten doen.
quote:
Oeh, nu maar hopen dat je die droom nog een keer krijgt om het te testenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef MNR het volgende:
Ow, ik snap hem nu! Ik snap nu hoe ik naar de ladder moet springen![]()
*maakt klein vreugdedansje*
Nou, was tegelijkertijd met jou aan het posten (zag ik pas toen ik mijn post verzond), en duidde eigenlijk op de post voor jouquote:Op maandag 18 juni 2007 21:10 schreef jogy het volgende:! Het was echter een mengelmoes tussen mijn dorp en Schiphol volgens mij
.
Ja, keil ik hem lekker eerst in het moerasquote:Op maandag 18 juni 2007 21:10 schreef jogy het volgende:
Oeh, nu maar hopen dat je die droom nog een keer krijgt om het te testen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, was tegelijkertijd met jou aan het posten (zag ik pas toen ik mijn post verzond), en duidde eigenlijk op de post voor jou(maar was niet relevant genoeg om t aan te passen). Schiphol is ook spannend
Strak plan. Ik heb het ook één keer gehad dat ik een droom over kon doen. De eerste keer werd ik achtervolgt en rende ik een loods in waar ik dus opgewacht werd door zijn maatje en mezelf wakker moest maken voor het eng werdquote:[..]
Ja, keil ik hem lekker eerst in het moeras![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:31 schreef nokwanda het volgende:
Dat een paard een betekenis heeft nam ik wel aan, maar ik droomde over een pratend paard. Een soort Mister Ed dus.
Het was een oud zwart paard en ik bereed hem. Heel rustige stap.
Op een gegeven moment stapte ik af. Ik was een beetje bang, want ik realiseer me bij paarden altijd hoe groot ze zijn vergeleken bij mij. Ik pakte de teugels en toen begon ie te praten.
Ik zei: zo... zal ik je maar naar de stal brengen dan, en het paard antwoordde: ja, doe dat maar. Beetje rust.
Ik was niet verbaasd maar mijn angst was niet zo groot meer. Ik zei aarzelend: zal ik dan je zadel ook maar weghalen? Hij zei: graag want het irriteert me.
Ik haalde het zadel weg en zag dat ie onder het zadel een pukkel had op zijn flank.
Het zadel was oud en mottig en de bovenkant was totaal versleten. Het had vullig van schuimrubber dat half was vergaan
Ik legde het zadel over een balk en liep weg om spullen te gaan halen om het paard te verzorgen. Ik had medelijden.
Helaas werd ik toen wakker gemaakt door een snorhaar in mijn neus van een van de poezen hier. Probeerde nog verder te dromen maar dat lukte niet. het werd een andere droom.
quote:
Ik denk dat dat het is hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:35 schreef MNR het volgende:
Wauw! Wat een leuke dromen hebben jullie!
@maniack28:
ook gaaf dat je het kunt verklaren. Zou willen dat ik dat ook altijd kon. Ik droom zoveel en wil dan ook altijd snappen waar het vandaan komt en of het dan te maken heeft met het vraagstuk waar ik op dat moment mee rondloop. En als ik dan geen link kan leggen, pieker ik daar wel een uurtje of wat over door.
En morgen zoent ie je. Die baas dan. Niet Frankquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef MNR het volgende:
Grappig, ik droom de laatste avonden heel vaak dat ik gezoend word(en de ene keer wil ik het wel, de andere keer niet) En toen ik er vrijdag achter kwam dat mijn baas een hond heeft die Frank heet, moest ik wel hilarisch hard lachen.
ROTFLMAO!!!! Ow man, ik kwam echt even niet meer bij hier!!! Schitterende opmerking!! -> was het even aan het visualiseren (most of the times is het mijn collega of een onbekende man voor me)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef nokwanda het volgende:
En morgen zoent ie je. Die baas dan. Niet Frank![]()
Haha! Wist niet eens dat ze er zaten! (totdat ze vlogen)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Slimme kippen en cavia's dus in die droom van jouZe zoeken ook altijd een manier om weg te rennen.
Misschien fantaseert ie er wel stiekem over?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik droomde pas dat de man die op maandag altijd de leesmap komt brengen voortaan op dinsdag koffie zou komen drinken.
Hoe komt een mens er toch op?
Vliegende cavia's?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Wist niet eens dat ze er zaten! (totdat ze vlogen)![]()
Maarre.. wat heb jij dan met de rijdende rechter...? Interessante stelling![]()
Ik denk dat die rijdende rechter een soort van redder in nood is, die auto was dus een auto op stroom waarmee hij kwam aanrijden ineens en een futuristisch model. Wie weet komt die rijdende rechter wel uit de verre toekomst om de droom tot een goed einde te brengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Wist niet eens dat ze er zaten! (totdat ze vlogen)![]()
Maarre.. wat heb jij dan met de rijdende rechter...? Interessante stelling![]()
LOL!! Nee, figuurlijk gesprokenquote:
Ja, ik voelde me aangesproken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! Nee, figuurlijk gesproken
Maarre.. Biancavia?![]()
Wil je ontsnappen aan die nakende Kasta in huis?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
Ik vind droomuitleg prachtig hoor, maar verklaar me maar eens totale flauwekul dromen, waarin opeens een nakende Kasta door m'n huis dwaalt en ik moet ontsnappen in een soort roeibootje op een rivier in Thailand waarin allemaal krokodillen en onderwaterolifanten (!) loeren om het bootje om te gooien.
Ik ben benieuwd
Je hebt gewoon die dag naar een natuurfilm zitten kijken die onbewust veel indruk op je heeft gemaaktquote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
Ik vind droomuitleg prachtig hoor, maar verklaar me maar eens totale flauwekul dromen, waarin opeens een nakende Kasta door m'n huis dwaalt en ik moet ontsnappen in een soort roeibootje op een rivier in Thailand waarin allemaal krokodillen en onderwaterolifanten (!) loeren om het bootje om te gooien.
Ik ben benieuwd
Ik dacht bij mezelf: dit is de eerste keer dat ik droom van Dromenvanger lees die niet kleurrijk wordt verbeeld en omschreven.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik droom de laatste tijd over rampen. 3 dagen geleden over een grote overstroming in Nederland waarbij ik bijna verzoop en nog net gered werd door mensen die me gingen reanimeren en vannacht stond alles in brand.
Nou als je meer wilt weten, daar komt ie danquote:Op zondag 29 juli 2007 13:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf: dit is de eerste keer dat ik droom van Dromenvanger lees die niet kleurrijk wordt verbeeld en omschreven.
Dat zijn de meest verwarrende dromen die je maar kan hebben als je nog een onafgemaakt gevoel hebt voor diegene, ik zou zeggen; maak het af, zoek contact. Ookal is het alleen maar om een einde te geven aan die periode. Maar dat is dan weer helemaal mijn gedachte erover en verder nietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:41 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Ik heb sinds jaren over m'n ex gedroomt :-O normaal droom ik eigenlijk niet echt, althans tuurlijk droom ik wel, maar meestal kan je ze niet na vertellen, zowel dan stuur ik ze meestal met mijn gedachten.. in deze droom een keertje niet, hij was levens echt, ik droomde dat m'n ex in m'n oor fluisterde dat ze van me hield, maarja, of het waar is... je komt er helaas niet zo eenvoudig achter... maar toch een mooie droom
Dat ligt eraan of het een lucide droom is of nietquote:Op zondag 29 juli 2007 13:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Al mijn dromen zijn een soort van reis of verhaal, het gaat van de ene scene richting de andere scene en het lijkt alsof zo'n droom van te voren al bepaald is. Of zou de droom op het moment gevormd worden?
Zo, ook nog laat wakker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:25 schreef jogy het volgende:
Dat zijn de meest verwarrende dromen die je maar kan hebben als je nog een onafgemaakt gevoel hebt voor diegene, ik zou zeggen; maak het af, zoek contact. Ookal is het alleen maar om een einde te geven aan die periode. Maar dat is dan weer helemaal mijn gedachte erover en verder niets.
Eh, jup en vandaag een half uur te laat op mijn werkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:52 schreef MNR het volgende:
Zo, ook nog laat wakker?
btw, ik zou ^ ook doen zoeloehoeloeking, ben dan ook romantisch aangelegd
(en heb nu wijn achter m'n kiezen, dus vrij van tong)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |