quote:Op woensdag 25 april 2007 22:53 schreef DWJ111 het volgende:
Ik had een paar dagen terug een leuke:
De geheime dienst (waar ik bij zat) had ontdekt dat er een geheime vriezer in mijn badkamer verstopt zat. Aangezien ik het huis kende werd ik er op uitgestuurd om de buitengewoon belangrijke missie uit te voeren: een raketijsje stelen!![]()
Er was alleen 1 probleem: de vriezer werd bewaakt door Yoshi, je weet wel, die groene tekkel uit de mario spelletjes![]()
Toen ik de vriezer openhad en de ijsjes binnen handbereik waren werd ik wakkerHet eerst wat ik dacht was "mjam! raket..
"
Man, ik spoor echt niet![]()
Dat had ik ook gedroomd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:59 schreef _Arual_ het volgende:
Is er hier iemand die iets weet over de betekenis van dromen? Ik droom de laatste tijd bizar vaak dat mijn tanden los in mijn mond zitten, en uiteindelijk uitvallen. Een aantal jaren terug had ik ook al dromen met zeg maar dat thema.
dat heb ik een aantal jaren geleden 10 keer achter elkaar gedaan omdat ik steeds wakker werd in de droom zelf en weer opnieuwmoest beginnen, de laatste keer ben ik maar gewon de trap afgelopen en heb ik hem uitgedroomd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:34 schreef L-IS het volgende:
vanwege dat andere topic..
ik wist een paar jaar terug dat ik droomde en wou wakker worden. Ben toen in m'n droom maar van de trap gesprongen, voelde als een soort zelfmoord(ook kutgevoel tijdens het wakker worden, net of ik echt van de trap viel).
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:18 schreef jogy het volgende:
Oh, vannacht gedroomd dat ik in de ruimte bezig was in een bubbel en ik was een beetje loos heen en weer aan het sjeezen in die bubbel, op een gegeven moment kwam ik langs een zwart gat ofzo en daar ging ik naar binnen, toen kwam ik aan bij legomannetjes ( tenminste zo zagen ze eruit ) in een kamer die aan het mastruberen waren. Daar ben ik maar weg gegaan en naar een andere dimensie gegaan. In die andere dimensie zag ik niets maar was wel heel beklemmend dus daar ben ik met wat moeite uitgekropen.
Eerste keer dat ik over de ruimte aan het dromen was trouwens, wel leuk.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:42 schreef DubManiac het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat juliie dromen over dromen?...of dromen binnen dromen?..
Ik bedoel hiermee dat ik vaak in mijn dromen situaties of voorvallen herinner die alleen in vorige dromen zijn voorgevallen, en niet in real-life..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |