ik niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:23 schreef Apropos het volgende:
Ik draag een Biblebelt.
Ik heb deze, maar dan in de baseball uitvoering.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:23 schreef Apropos het volgende:
Ik draag een Biblebelt.
Pfff... wat een schijtgeloof hebben die gasten toch ook. Totaal irrationeel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Turken op het strand:
[afbeelding]
[afbeelding]
Elk geloof is irrationeel, dat is een beetje het idee van geloofquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:46 schreef pberends het volgende:
Pfff... wat een schijtgeloof hebben die gasten toch ook. Totaal irrationeel.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het stond voor : Elseetje, die vuile teef![]()
It's Not Personal, It's Businessquote:
Iets met rode lap en stier enzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
It's Not Personal, It's Business
Is dat een turkse dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Die Turkse in die witte bikini zou ik wel lusten.
zoiets als dit?quote:
Lap + stier != clownquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zoiets als dit?
[afbeelding]
Ik haat clowns![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zoiets als dit?
[afbeelding]
Ik haat clowns![]()
Dacht dat jij het zo druk had op 14 aprilquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef Floripas het volgende:
Openbaarheid bestuur
Serieus zo op de zaterdagavond.
Nu eerst een biertje.
Waarom post je mijn foto op het internet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zoiets als dit?
[afbeelding]
Ik haat clowns![]()
Ik ben ziek thuisgeblevenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:35 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Dacht dat jij het zo druk had op 14 april
Ga je weer beginnen over bedprestraties?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef Floripas het volgende:
Zie ik overigens goed op die foto dat Hofstad daar wordt gepijpt door een blond heerschap...? Die knieen, dat kopje...?
Ik voel me betraptquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ziek thuis maar wel aan het bier, je lijkt wel een ambtenaar
Oh, ik ben dus de enige die het ziet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef yeeter het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen over bedprestraties?
We missen je nu al.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:44 schreef Sidekick het volgende:
Daar was ik weer.
Sinds je niet meer blauw bent, ben je toch een stuk minder interessantquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:44 schreef Sidekick het volgende:
Daar was ik weer.
Nu valt er niets meer te slijmen en geen benen meer te flashen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
Sinds je niet meer blauw bent, ben je toch een stuk minder interessant![]()
Ach, al die sletjes op crewmeets gaan ook vervelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sinds je niet meer blauw bent, ben je toch een stuk minder interessant![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef sigme het volgende:
Ik zal geen blauwe user worden (godzijdank).
Nee, nu heeft dat geen nut meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu valt er niets meer te slijmen en geen benen meer te flashen?
Hmmmm. Nee, nog steeds niet interessantquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, al die sletjes op crewmeets gaan ook vervelen.
kloon(spreek uit: clownquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef yeeter het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen over bedprestraties?
Geregistreerd op: donderdag 18 september 2003 @ 13:31quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
kloon(spreek uit: clown) van HosnerYeah?
Ze is de Bos onder de POL usersquote:
je bent niet erg goed in kloonhunten he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
kloon(spreek uit: clown) van HosnerYeah?
Ik ook niet. Ik zie iedereen naievig als een user met een schone lei. Tenzij ze zichzelf wel heel erg gaan verraden...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
je bent niet erg goed in kloonhunten he?
Nee idd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vrouw eigenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zie iedereen naievig als een user met een schone lei. Tenzij ze zichzelf wel heel erg gaan verraden...
Kun jij eigenlijk mijn actieve kloon eruitpikken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
naief zijn?quote:
StefanP.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk mijn actieve kloon eruitpikken?
Eerder denken dat je hem toch wel kan veranderen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Schattig uitgaan van het beste in mensen ja![]()
Floripas, ik maak hier niet zo'n kaas van. Kan jij het voor me vertalen?quote:Het politieke weblog Geencommentaar.nl heeft een overwinning behaald voor de democratie. Geencommentaar namelijk een website opgezet die één van de structurele tekortkomingen van Parlando (de website waarop de stukken van de Eerste en Tweede Kamer staan) wegwerkt, namelijk het niet kunnen linken naar stukken.
Ik het fiksen. Zo'n herschreven zin. Persoonsvorm ontbreken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Floripas, ik maak hier niet zo'n kaas van. Kan jij het voor me vertalen?
ahahahahquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:39 schreef EchtBagger het volgende:
Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |