Bedoel je eloquent? Dekt niet helemaal de lading, maar komt een beetje in de buurt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:23 schreef k_man het volgende:
Het is dus iig niet op jou van toepassing. Wheheh.![]()
[quote]Op fok steek ik amper moeite in m'n taalgebruik.
Dat was het punt niet echt, hè?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:25 schreef HosnerYeah het volgende:
Op fok steek ik amper moeite in m'n taalgebruik.
Eeuuuuh, heb ik dan beweerd dat ik veel woorden kan onthoudenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:29 schreef k_man het volgende:
Dat was het punt niet echt, hè?
Als ij het woord niet meer weet voor iemand die veel woorden kan onthouden, dan ken jij kennelijk niet veel woorden onthouden.
Tjee, ik moet echt álles uitleggen hè?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:30 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Eeuuuuh, heb ik dan beweerd dat ik veel woorden kan onthouden.
Tip van flip, ga iemand anders proberen te bashen.
Niet noodzakelijk, aangezien ik 'm maar al te goed begreep. Maar hé, ik hou je niet tegen, hoor.quote:
Doe niet zo verwaand, zeg. Het enige dat ik niet snapte, is waarom je gelijk zo'n toon moest aanslaan.quote:Ik zei dat het woord dat je zoekt duidelijk niet op jou van toepassing is. Jij reageerde daarop met de opmerking dat je op Fok! weinig aandacht aan je taalgebruik schenkt. Dat was echter het punt dus niet.![]()
Snap je?
Hey, dit is niet de juiste plek om te gaan pochen hoeveel dure woordjes je wel niet kentquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:32 schreef Floripas het volgende:
Een wandelende thesaurus?
Ampelbrein?
Denkraamruim?
Woordwijs?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Erudiet?
Pedant?
Ampelbrein?
Denkraamruim?
Welke toon? Je interpreteert m'n posts kennelijk nog steeds niet goed. Ik ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:38 schreef HosnerYeah het volgende:
Doe niet zo verwaand, zeg. Het enige dat ik niet snap, is waarom je gelijk zo'n toon moest aanslaan.
Flegmatisch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Erudiet?
Pedant?
Ampelbrein?
Denkraamruim?
Woordwijs?
Stuwmeer van idioom?
Klaterende waterval van spitsvondigheden?
Juist...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:43 schreef HosnerYeah het volgende:
Hé, in een opwelling wist ik het weer: semantisch aangelegd.
Joehoe! Tief gerust een slotje op dit topic.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:43 schreef HosnerYeah het volgende:
semantisch aangelegd.
Volgens mij heb je totaal geen flauw benul wat ze allemaal betekenen, aangezien sommige écht niet erbij horenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:44 schreef Floripas het volgende:
Flegmatisch?
Rad van tong?
Spraakwaterig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |