Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jammer dat dit maar zooo weinig voorkomt
zo hoort het!quote:
Dan sta je even flink te balen als je je eigen achterhoofd ziet op die fotoquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
410 dit toch ? kon je dan ff 50.000 euro winnen als je daar stond
twente draait voor 'hun' wel een goed seizoen ja.. voor de titel niet... Dan vind ik Ajax meer titel-waardig.. de 'grotere' uitwedstrijden allemaal lekker gewonnen, en ja, ook van Twentequote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Steve_I. het volgende:
komt ajax toch heel goed weg... het had zo 1-0 kunnen staan voor nac in plaats van 2-0 voor ajax. Vind ajax wel duidelijk de betere partij, daar niet van, maar die 1-0 was wel een HEEEEELE domme handsbal, die 2-0 was buitenspel denk ik, NAC is een geweldige kans onthouden door onterecht voor buitenspel te fluiten, en Stekelenburg mocht zo een terugspeelbal oppakken. Terechte, maar vooral heel gelukkige stand. Duidelijk weer geen kampioenswedstrijd. Eigenlijk vind ik dit jaar geen team die titel ook ECHT waardig... Het enige team wat voor zijn doen een geweldig seizoen draait is Twente.
Het had eerder 8-0 kunnen zijn dan 0-1 hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Steve_I. het volgende:
komt ajax toch heel goed weg... het had zo 1-0 kunnen staan voor nac in plaats van 2-0 voor ajax. Vind ajax wel duidelijk de betere partij, daar niet van, maar die 1-0 was wel een HEEEEELE domme handsbal, die 2-0 was buitenspel denk ik, NAC is een geweldige kans onthouden door onterecht voor buitenspel te fluiten, en Stekelenburg mocht zo een terugspeelbal oppakken. Terechte, maar vooral heel gelukkige stand. Duidelijk weer geen kampioenswedstrijd. Eigenlijk vind ik dit jaar geen team die titel ook ECHT waardig... Het enige team wat voor zijn doen een geweldig seizoen draait is Twente.
Het had zo 4-0 kunnen staan voor Ajax in plaats van 1-0.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Steve_I. het volgende:
komt ajax toch heel goed weg... het had zo 1-0 kunnen staan voor nac in plaats van 2-0 voor ajax.
idd.. maar 95 procent heeft ajax shirt aan daar toch.. hij zeker niet..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dan sta je even flink te balen als je je eigen achterhoofd ziet op die foto![]()
![]()
Ja, helaas een week te laatquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:22 schreef peaceman het volgende:
Na de 2-0 kwam NAC niet meer in het spel voor
We staan bovenaan!![]()
Perez was zeer zeker één van de betere!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef Gelderland het volgende:
Volgens de commentator was perez 1 vd besteVond ik niet ,vond Vermealen en Gabri de beste
Doelgemiddelde gelijk met PSVquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:24 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Snel opslaan voordat het te laat is![]()
Zul je net zien dat die 11-11 gelijkspelen tegen Twentequote:
Zeikerdquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Steve_I. het volgende:
quote:[b]Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef twi het
Zul je net zien dat die 11-11 gelijkspelen tegen Twente
dan eet ik m'n schoen op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef twi het volgende:
Een vrijdag/zaterdagavond-wedstrijd is kut, maar het voordeel wat je er door hebt komt ineens wel naar boven nu.
[..]
Zul je net zien dat die 11-11 gelijkspelen tegen Twente
oh kut dat bestaat ook nogquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
deze komt in het schoenen eet topic
klopt helemaal. maar toch geweldig knap, in tegenstelling tot de prestaties van vrijwel alle andere clubs.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:20 schreef Gelderland het volgende:
[..]
twente draait voor 'hun' wel een goed seizoen ja.. voor de titel niet...
Dat dan weer niet. genoeg punten verspeeld, en dan niet omdat alles tegen zit, maar gewoon met heel mat, saai spel van een elftal wat niet vooruit te branden leek.... PSV hadden jullie ook nooit gewonnen voor de totale ineenstorting daar...quote:Dan vind ik Ajax meer titel-waardig.. de 'grotere' uitwedstrijden allemaal lekker gewonnen, en ja, ook van Twente(1-4 ofzo)
Laten we voor het gemak de overwinning van Ajax op PSV voor de cruyff schaal aan het begin van het seizoen eventjes vergeten ok?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:41 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
klopt helemaal. maar toch geweldig knap, in tegenstelling tot de prestaties van vrijwel alle andere clubs.
[..]
Dat dan weer niet. genoeg punten verspeeld, en dan niet omdat alles tegen zit, maar gewoon met heel mat, saai spel van een elftal wat niet vooruit te branden leek.... PSV hadden jullie ook nooit gewonnen voor de totale ineenstorting daar...
Wat een totale onzin weer zeg. Op dat moment was de voorsprong van PSV nog 8 punten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:41 schreef Steve_I. het volgende:
PSV hadden jullie ook nooit gewonnen voor de totale ineenstorting daar...
Ik zeg ook dat het terecht gewonnen is etc. maar met een beetje pech (en een goede scheids) kan je hem zo verliezen, en dan heb je niemand om het aan te wijten behalve jezelf. Ik vond ajax aanvallend vrij zwak, of in ieder geval niet scherp. Zou je sieren als je dat toe zou geven.... joodsche arrogantie....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het had eerder 8-0 kunnen zijn dan 0-1 hoor![]()
Trouwens, voor de zeikerds die het nu weer niet goed vonden. Ga lekker buiten spelen. Kansen genoeg gecreëerd en bijna geen weggegeven. Niet zo zeuren dus![]()
Leest u maar steveiquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak de overwinning van Ajax op PSV voor de cruyff schaal aan het begin van het seizoen eventjes vergeten ok?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?
Keepers:
Dudek (Liverpool), Lehmann (Arsenal), Howard (Everton), Harper (Newcastle United), Carrol (West Ham United), Rubén (Barcelona), Fiori (AC Milaan), Reinke (Werder Bremen), Vitor Baía (FC Porto), Rüstu (Fenerbache), Westerveld (Almería CF)
Verdedigers:
J. Hoyte (Arsenal), Alex da Costa (Sao Poalo), Glen Johnson (Portsmouth), Onyewu (Newcastle United), Bramble (Newcastle United), Bernard (Newcastle United), Emerton (Blackburn Rovers), Woodgate (Middelsbrough), Trabelsi (Manchester City), Bocanegra (Fulham), de Zeeuw (Wigan Athletic), Sylvinho (Barcelona), Cerra (Valencia), Hansson (SC Heerenveen), Diogo (Real Zaragozza), Pique (Real Zaragozza), Scaloni (Racing Santander), Arrubarena (FC Villarreal), Filipe Kasmirski (Deportivo la Coruña), Birindelli (Juventus), Tudor (Juventus), Diakite (Lazio Roma), Serginho (AC Milaan), Iuliano (Messina), Roque Junior (Bayern Leverkusen), C.Metzelder (Borussia Dortmund)
Middenvelders:
Eagels (Manchester United), Fortune (Bolton Wanderers), Manuel Fernandes (Everton), Sidwell (Reading), Solano (Newcastle United), Routledge (Fulham), D'Alessandro (Real Zaragozza), Gabi (Athletico Madrid), De la Peña (Espanyol), Tacchinardi (FC Vilarreal), Duscher (Deportivo la Coruña), Jiménez (Lazio Roma), Blasi (Fiorentina), Salihamidzic (Bayern Munchen), Babic (Bayern Leverkusen), Bastürk (Hertha BSC), Altintop (Schalke o4), Rui Costa (Benfica), Beto (Benfica), Tuncay (Fenerbache), Alex (Fenerbache)
Aanvallers:
Fowler (Liverpool), Zenden (Liverpool), Kanu (Portsmouth),Viduka (Middelsbrough), Sutton (Aston Villa), Emille Mpenza (Manchester City), Montella (Fulham), Todorov (Wigan Athletic), Cissé (Liverpool), Hasselbaink (Charlton Athletic), Tevez (West Ham United), Saviola (Barcelona), Reyes (Real Madrid), Wilhelmsson (AS Roma), Pizarro (Bayern Munchen), Hugo Almeida (Werder Bremen), Micolli (Benfica)
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?
Kanu
Een internetforumquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je die dan weer vandaan
![]()
Is Tevez al weer transfervrijgeloof ik eerlijk gezegd weinig van... verder nog niet naar de lijst gekeken...
Ze hebben optie tot koop he roma, goede speler. een van mijn favo spelersquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef twi het volgende:
Alex van Fenerbahce misschien wanneer Sneijder weggaat? Wilhelmsson staat denk ik nog bij Nantes onder contract, anders zou die wel leuk zijn voor links en rechts.
tis goed met je hoorquote:
Kanu wil 2 jaar bijtekenen en niet terug naar ajax...quote:
Ik kan me een hele spannende wedstrijd herrineren met Ajax-PSV waar eigenlijk beide teams niet de overhand konden krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tis goed met je hoor
maar als psv na de winterstop was doorgegaan waar het voor de winter was gebleven hadden jullie het niet gewonnen. Of hooguit nipt aan 0-1 of 1-2, maar dan nog geloof ik er weinig van; psv is juist thuis erg sterk.
als als als bla bla bla. PSV heeft gefaald en net zoveel punten ingeleverd als Ajax dit seizoen. Beide hebben dus matig gepresteerd. in de als modus: ik had ajax ook nog wel zien winnen als PSV was doorgegaan. de 1-0 eerder was al onterecht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tis goed met je hoor
maar als psv na de winterstop was doorgegaan waar het voor de winter was gebleven hadden jullie het niet gewonnen. Of hooguit nipt aan 0-1 of 1-2, maar dan nog geloof ik er weinig van; psv is juist thuis erg sterk.
ZEKER publiekquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een zaadwedstrijd. Gelukkig wel gewonnen. Nu afwachten wat psv en az doen. Vooralsnog staan we eerste!
Publiek was vandaag![]()
Zuid ging zekerrrr los vandaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef denthemen het volgende:
kippenvel momentje dat Zuid helemaal los ging
dat was mr xquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
ZEKER publiek![]()
Toen Ajax werd weggespeeld eerste 10 mins na rust ging het publiek erachter staan en daarna domineerde Ajax tot de laatste 10 minuten, echt heerlijk gekkenhuis.
Zo'n gast voor me ging de hele tijd:
staan
zitten
staan
ik werd heeeelemaal gek![]()
En wat heb je toen gedaan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
staan
zitten
staan
Ook gaan staan, hij was namelijk niet de enige, alleen wel schijt irritant, blijf gewoon staan dan ofzo, dan kan ik ook gaan staan.quote:
Ja, maat van me smste me in de rust:quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef denthemen het volgende:
er had wel vaker gescoord moeten worden
Maar wat speelde Vermaelen goed
Vermaelen was erg goed ja. Johnny heeft weer bewezen dat hij geen verdediger is. Laat hem maar lekker op het middenveld spelen. Daar komt hij goed tot zijn recht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef denthemen het volgende:
er had wel vaker gescoord moeten worden
Maar wat speelde Vermaelen goed
Sub kennende houdt hij het zelf. Echte jood hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik sta niet in 410![]()
Misschien heeft Sub hem wel ff geget, 50K voor 410 lol.
ze hadden op de hoogte moeten zijn en de uitgang moeten blokkerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sub kennende houdt hij het zelf. Echte jood he
Verder heb ik Mr. X niet gezien helaas![]()
Haha, dit wilde ik net al posten idd. Moest meteen aan jou denken toen ik het zag.quote:
Hehequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze hadden op de hoogte moeten zijn en de uitgang moeten blokkeren![]()
En volgende week tegen Sparta staat hij weer wissel, 3-4-3 tegne Sparta:quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Perez speelde trouwens ook zeer aardig. Doet me goed.
je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
En volgende week tegen Sparta staat hij weer wissel, 3-4-3 tegne Sparta:
Ogararu-Vermaelen-Sjonnie
Davids-Gabri-Sneijder-Urby
Perez-Huntelaar-Babel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was inderdaad mooi om te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:47 schreef firecow het volgende:
Zo zeg de f-side zong weer eens.... Moest ff aan het geluid wennen wat nu van beide kanten kwam (410 f-side) Sfeertje was dus wel oke![]()
Regelsquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben nog een keer door een steward gedwongen om te gaan zitten. Ik zeg waarom: hij zegt: regels van de Arena. kanker toch op kutmongool.
Al met al, we winnen dit kampioenschap niet op doelsaldo. Dus gewoon alles winnen en meer niet.
ik moest te hard pissen, dus ik stond rond de 40e minuut @ ingang van het vak. vooral daar sta ik nergens in de weg. het is dat ik geen zin had om te rellen. destijds @ Kopenhagen was veel meer gezeik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Regels![]()
Bij ons stond zowat iedereen hoor![]()
Los ging ? Heb ik iets gemist in / buiten het stadion ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
Op zuid was het lekker ja. Tja ik zat er heEcht kippenvelmoment toen F-side los ging
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:31 schreef manny het volgende:
[..]
Los ging ? Heb ik iets gemist in / buiten het stadion ?
Niet in het stadion blijkbaar, ik heb echt geen opstootje ofzo gezien. Ik neem aan dat we met "los gaan" tegenwoordig niet het zingen van een liedje bedoelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar was jij dan met je gedachten?
Ja dat bedoelen we er wel mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef manny het volgende:
[..]
Niet in het stadion blijkbaar, ik heb echt geen opstootje ofzo gezien. Ik neem aan dat we met "los gaan" tegenwoordig niet het zingen van een liedje bedoelen.
Losgaan is dat iedereen liep te springen en te zingen jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef manny het volgende:
[..]
Niet in het stadion blijkbaar, ik heb echt geen opstootje ofzo gezien. Ik neem aan dat we met "los gaan" tegenwoordig niet het zingen van een liedje bedoelen.
Achterom kijken heeft in deze fase geen zin, gewoon vooruit blikken en hopen op voor ons gunstige resultaten van de concurrentiequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef F1Bas het volgende:
3 punten = 3 punten
blijft zonde van vorige week
Was dat die kerel met AFCA muts?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
ZEKER publiek![]()
Toen Ajax werd weggespeeld eerste 10 mins na rust ging het publiek erachter staan en daarna domineerde Ajax tot de laatste 10 minuten, echt heerlijk gekkenhuis.
staan
zitten
staan
Sjonnie speelde wel uitstekend, maar niet 100% foutloos hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef N.i.c.k het volgende:
sfeer was inderdaad mooi !
Het spel daarentegen heel matig. Verdediging stond dan wel goed, met een sjonnie die eindelijk eens foutloos speelde van achteruit. Vermaelen aardig, urby en edgar wisten elkaar heel goed te vinden viel me op!
Ik doelde meer op het gebruikelijke Sjonnie-bezorgt-je-weer-een-hartverzakking-momentje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:12 schreef gday het volgende:
[..]
Sjonnie speelde wel uitstekend, maar niet 100% foutloos hoor.
Nou, hij verspeelde in de 1e helft geloof ik de bal toch wel op eenvoudige wijze, en als NAC wat attenter was geweest hadden ze dat volgens mij wel af kunnen straffen. Tja, maar misschien heb ik het wel verkeerd beoordeeld hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:14 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gebruikelijke Sjonnie-bezorgt-je-weer-een-hartverzakking-momentje.
quote:Roger kondigt vertrek aan
In het Ajax journaal van RTV Noord-Holland heeft de Spaanse middenvelder Roger zijn vertrek aangekondigd bij Ajax. De Spanjaard bedankte de fans voor de steun tot nu toe. "Ik zal tot de laatste dag m'n best doen voor de club, maar het is definitief dat ik vertrek", aldus Roger.
Tsjonge jonge wat schieten sommige verdedigers tactisch aanvallend te kort.... de simpelste dingen kunnen ze dan niet. Zo kwam Oguragu vrij aan de rechterkant en in plaats van zelf dreigend op het doel af te gaan met de bal ging die een pauze inlassen aan de achterlijn om te kijken wie hij in moet passen... ER KOMT DAN NIEMAND VRIJ omdat de verdedigers netjes op je pass wachten verdomme..behalve als je zelf voor dreiging gaat zorgen zodat zij hun man los moeten laten en jou moeten gaan op pakken. af en toe word je daar zo ziek van dat ze tactisch op dat niveau gewoon zo erg opzichtig te kort komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
++ Publiek!
+ 3 punten
+ nul gehouden
+ geen gele kaarten
+ geen blessures
- organisatorisch een puinhoop
Al met al.. 3 punten zijn 3 punten!
tsjah als je iedere thuiswedstrijd zulk publiek krijgt heb je het als tegenstander gewoon erg moeilijk en als thuis spelende ploeg heb je een wereld avond iedere avond dat je daar dan MAG spelen voor Ajax.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:14 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat het meteen zo opvalt als het een keer wel goede sfeer is.
Ik ook, het bieden kan beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:09 schreef Silenus het volgende:
Jaa ik heb kaartjes! Yoehoe.
Je zag ook eindelijk dat die bal in 1 keer door ging naar de vleugels zonder tussenpauze. Davids deed dat een paar keer erg goed. En Urby ook door over de hele De Mul in stelling te brengen. Dat was goed om te zien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef N.i.c.k het volgende:
sfeer was inderdaad mooi !
Het spel daarentegen heel matig. Verdediging stond dan wel goed, met een sjonnie die eindelijk eens foutloos speelde van achteruit. Vermaelen aardig, urby en edgar wisten elkaar heel goed te vinden viel me op! Maar de rest dus matig ...
Gelukkig was hij transfervrij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Roger, die mag echt in het rijtje miskopen....
Degelijke overwinning van Ajax, de druk ligt nu bij PSV en AZ... hopen op een misstap
Ja da's nog een geluk maar ik had er echt veel meer van verwacht....quote:
Nee, dank je.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:25 schreef Chadi het volgende:
Trabelsi transfervrij??? Gelijk terug halen als ie wil
Kan jij daar niet even een paar kaarten voor het thuisvak regelen? Desnoods overval je een paar van die Willem tweeërsquote:
Ik hoop dat die jongen laat zien dat ie het kan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Daarbij komt, Ogararu gaat het maken bij ons![]()
Iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef devv05 het volgende:
Geen hoogstaande wedstrijd gister, maar de sfeer was super. Kan me de laatste keer niet herinneren dat er zo massaal gezongen werd. Maar het kán dus blijkbaar wel.
Komt omdat er dan iets meer drank inzit, als ik voor mezelf spreek tenminste.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:04 schreef Jasza het volgende:
Valt me altijd op dat het op avondduels altijd veel losser gaat.
Inderdaad geweldig. Trouwens nog ergens een filmpje van te vinden op het internet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef devv05 het volgende:
Geen hoogstaande wedstrijd gister, maar de sfeer was super. Kan me de laatste keer niet herinneren dat er zo massaal gezongen werd. Maar het kán dus blijkbaar wel.
De Ten Cate-connectiequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef Longmen het volgende:
Gio naar Ajax?
Hoewel Van Bronckhorst eerder openlijk filosofeerde over een tergkeer bij Feyenoord, houden volgens het AD ook Ajax en PSV de ontwikkelingen rond de linkspoot in de gaten.
Leuk voor "het legioen" (quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De Ten Cate-connectie
Denk niet dat Gio van Barcelona, waar hij best nog veel speelt, terug wil naar een club die misschien niet eens UEFA Cup gaat spelen.
Je bent niet de enige... ik zie PSV vanavond dik winnen eerlijk gezegd... en dan wordt het dus volgende week tegen Utrecht de beslissing... de laatste pot thuis zie ik ze geen punten meer verspelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:59 schreef kevin6188 het volgende:
Maargoed, eens zien wat PSV en AZ er van bakken. Op de een of andere manier vrees ik een wederopstanding van PSV vanavond.![]()
Met hooguit 15/20.000 man?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Gelderland het volgende:
Wie gaat er allemaal naar de bekerwedstrijd Ajax-RKC? Ook 's avonds dus hopen op zo'n sfeertje zoals gister
![]()
Totaal pakket aan t begin van het seizoen toch met de vrijdagmatches?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:22 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me af wat dit geintje zo op de vrijdagavond heeft opgeleverd.
Ik denk dat RTL wel een tonnetje (of 2) hiervoor heeft betaald.
Denk het niet. Alle clubs zijn verplicht om minstens een of twee keer op vrijdag te spelen. Zo speelde Ajax vorig jaar tegen Heracles en Heerenveen op vrijdag (beiden 0-0 dacht ik). Zelfde geldt voor de andere ploegen, alleen had Ajax dit jaar nog niet op vrijdag gespeeld. Volgens mij heeft het daarmee te maken dat deze wedstrijd in een vrij laat stadium alsnog naar de vrijdag is gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:22 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me af wat dit geintje zo op de vrijdagavond heeft opgeleverd.
Ik denk dat RTL wel een tonnetje (of 2) hiervoor heeft betaald.
Ik hoef hem ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk voor "het legioen" () als hij naar Ajax gaat
![]()
huh, hoe bedoel je met wat er aan de hand was?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er al beelden van gisteravond? Ik had geen geluid erbij, dus vroeg me steeds maar af wat er aan de hand was tot ik een verlossende sms kreeg.
Ik voel me (zelfs als Amsterdammer) dan ook meer thuis op Anfield dan in de ArenA (ik mis De meer dan ook nog steeds...) - maar bedenk ook dat het niet altijd zo luid is in Liverpool. Op de vroege zaterdag wedstrijden om half 1 is het aanzienlijk stiller ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef mikey99 het volgende:
[..]
zo hoort het!
ik keek met jaloerse blik naar de fans van liverpool, 90 minuten zichzelf vermaakt!![]()
Als RTL een keer of vijf op supporters gaat inzoomen dan krijg je dat idee welquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
huh, hoe bedoel je met wat er aan de hand was?
Oh ja, die kerel op 410 die hoedjes ging jatten
Klopt die lijst wel? Ik vroeg me af of Cisse daadwerkelijk transfer vrij was ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Lijst ...
Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.quote:
Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.
Maar t is natuurlijk geen slechte voetballer.
Nooit gevonden ook.. En al helemaal niet "Barca waardig"quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".![]()
Ik vind Gio overigens helemaal niet zo goed.
Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:45 schreef Pritt het volgende:
Grappig trouwens dat Perez dit seizoen ommenabij 500 minuten heeft gespeeld en 11 keer heeft gescoord.
Een gemiddelde van 1 op 45 minuten.
Niet slecht.
Ja maar Sneijder is ook heel belangrijk hij kan het spel sneller verdelen, dus Sneijder weer laten beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen![]()
Je kan hem altijd nog laten invallen
De nodige huurlingen op deze lijst, die na het seizoen teruggaan naar hun club. Daarnaast hebben bijvoorbeeld Salihamidzic en Altintop al een nieuwe club. Todorov is al niet meer bij Wigan, was gehuurd, maar speelt weer bij Portsmouth.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Keepers:
Dudek (Liverpool), Lehmann (Arsenal), Howard (Everton), Harper (Newcastle United), Carrol (West Ham United), Rubén (Barcelona), Fiori (AC Milaan), Reinke (Werder Bremen), Vitor Baía (FC Porto), Rüstu (Fenerbache), Westerveld (Almería CF)
Verdedigers:
J. Hoyte (Arsenal), Alex da Costa (Sao Poalo), Glen Johnson (Portsmouth), Onyewu (Newcastle United), Bramble (Newcastle United), Bernard (Newcastle United), Emerton (Blackburn Rovers), Woodgate (Middelsbrough), Trabelsi (Manchester City), Bocanegra (Fulham), de Zeeuw (Wigan Athletic), Sylvinho (Barcelona), Cerra (Valencia), Hansson (SC Heerenveen), Diogo (Real Zaragozza), Pique (Real Zaragozza), Scaloni (Racing Santander), Arrubarena (FC Villarreal), Filipe Kasmirski (Deportivo la Coruña), Birindelli (Juventus), Tudor (Juventus), Diakite (Lazio Roma), Serginho (AC Milaan), Iuliano (Messina), Roque Junior (Bayern Leverkusen), C.Metzelder (Borussia Dortmund)
Middenvelders:
Eagels (Manchester United), Fortune (Bolton Wanderers), Manuel Fernandes (Everton), Sidwell (Reading), Solano (Newcastle United), Routledge (Fulham), D'Alessandro (Real Zaragozza), Gabi (Athletico Madrid), De la Peña (Espanyol), Tacchinardi (FC Vilarreal), Duscher (Deportivo la Coruña), Jiménez (Lazio Roma), Blasi (Fiorentina), Salihamidzic (Bayern Munchen), Babic (Bayern Leverkusen), Bastürk (Hertha BSC), Altintop (Schalke o4), Rui Costa (Benfica), Beto (Benfica), Tuncay (Fenerbache), Alex (Fenerbache)
Aanvallers:
Fowler (Liverpool), Zenden (Liverpool), Kanu (Portsmouth),Viduka (Middelsbrough), Sutton (Aston Villa), Emille Mpenza (Manchester City), Montella (Fulham), Todorov (Wigan Athletic), Cissé (Liverpool), Hasselbaink (Charlton Athletic), Tevez (West Ham United), Saviola (Barcelona), Reyes (Real Madrid), Wilhelmsson (AS Roma), Pizarro (Bayern Munchen), Hugo Almeida (Werder Bremen), Micolli (Benfica)
Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen![]()
Je kan hem altijd nog laten invallen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!.
Ik kijk nagenoeg elke wedstrijd van Barca (Sport1quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Goudgraver het volgende:
Ik zou Gio graag naar Ajax zien komen, vind het een prima verdediger. Maakt weinig fouten, voor zover ik daarover kan oordelen.
Staat in de krant.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.
Ik ga voor de droom scenario want WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef MaxC het volgende:
Droomscenario:
-Ajax kampioen
-Ajax wint beker
-Lekker achterover leunen en FC Twente de play-offs zien winnen
Doemscenario:
-AZ kampioen
-AZ wint beker
-PSV wint play-offs
Verwachtscenario:
PSV kampioen
Ajax wint beker
Ajax wint play-offs
Moeten ze het eerst halenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef Aanvoerder het volgende:
of die kakkerlakken winnen de play-offs. dat mag ook wel in het doemscenario.
Ja ze speelden echt goed samen gisterquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Perez heeft bijna 1800 minuten gespeeld. Stukje zeer slechte journalistiek dus.
Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
Ik wacht ook op de tijd dat Ajax gewoon met mandekkers als backs speelt en weereens fatsoenlijke vleugelaanvallers opsteld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
De Mul laat soms inderdaad zien dat hij een meerwaarde kan zijn, maar gister is hij nou niet gek veel langs zijn tegenstander gegaan, dat is toch de enige taak die ik een vleugelspeler wil geven: man passeren en voorgeven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Fatsoenlijke vleugelaanvallers kun je lang op wachten. De Mul vind ik fatsoenlijk, of eigenlijk gewoon zeer goed
Ja Babel is een goede speler maar hij wilt hem altijd voor zijn rechterbeen krijgen dat is wel voorspelbaar dat viel me gister trouwens ook weer op van doe eens voorgeven met links ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Fatsoenlijke vleugelaanvallers kun je lang op wachten. De Mul vind ik fatsoenlijk, of eigenlijk gewoon zeer goed. Links is het ondergeschoven kindje. Hoewel Babel minder dramatisch speelde dan tegen RKC, is het gewoon meestal zo voorspelbaar te verdedigen.
Wanneer Babel op dit moment zou besluiten om de resterende wedstrijden alleen maar buitenom te gaan in plaats van binnendoor, dat we ze beiden met minstens 5-0 zouden winnen.
Vond hem zoals gewoonlijk niet bijzonder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Niemand iets te zeggen over Mitea trouwens?
Hij deed zijn best as usual, komt een beetje over als een voetballer die het net niet heeft, maar hij deed het verder wel aardig...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea heeft snelheid en een leuk schot met links vanaf rand 16 meter, maar voor de rest heeft hij volgens mij helemaal niks. Zelfs niet het overzicht om de goede ruimte in te lopen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
ja dan heb ik nog liever Daniel de ridderquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Mitea heeft snelheid en een leuk schot met links vanaf rand 16 meter, maar voor de rest heeft hij volgens mij helemaal niks. Zelfs niet het overzicht om de goede ruimte in te lopen.
Nou, waarschijnlijk beter dan Henk dat kon tegen RKCquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:54 schreef BonJovi het volgende:
Ja ik vond trouwens cool wat Ten Cate gister zei op Talpa. HIj zei lachend dat AZ 4-1 had verloren van Bremen en hoe AZ het nu zal "managen".
whaha positief blijven denkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk beter dan Henk dat kon tegen RKC.
Ik denk eerder dat ze dat tegen Heerenveen gaan doen, die moeten winnen namelijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha positief blijven denkenze gaan gewoon punten morsen morgen
![]()
Ja ik dacht het wel ik denk wel dat ze van vitesse winnen maar hoop van niet en ik denk niet dat psv gaat winnen vanavondquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:06 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze dat tegen Heerenveen gaan doen, die moeten winnen namelijk(dat is volgende week toch?)
Hopelijk heeft Lazovic een goede dag!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik dacht het wel ik denk wel dat ze van vitesse winnen maar hoop van niet en ik denk niet dat psv gaat winnen vanavond
Was al gepost maar toch nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:33 schreef Black-Death het volgende:
14/4/2007 - Fontein: steun supporters overweldigend
(Gepost door RvN)
Ajax algemeen directeur Maarten Fontein complimenteerde op de website van Ajax.nl de Ajax supporters voor hun steun tegen NAC. "De supporters hebben zich van hun sterkste kant laten zien, of beter gezegd: laten horen. Het was overweldigend. Prachtig om te zien hoe iedereen achter onze ploeg is gaan staan. In deze cruciale fase van het seizoen is alle steun van harte welkom. Als de supporters zo massaal achter de ploeg gaan staan als vanavond het geval was, is dat helemaal geweldig."
quote:
Zal wel een stuk minder zijn, geen avondwedstrijdquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:34 schreef kevin6188 het volgende:
Hopelijk tegen Sparta weer idd.
Tuncayquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:42 schreef Adidah het volgende:
Het enige wat Ajax nog kan doen is de resterende wedstrijden winnen met een zo groot mogelijke score en hopen dat PSV en AZ beiden nog minimaal één keer punten laten liggen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
haha die mr x van 538 zat op 410 en iemand zag 'm een sticker plakken met mr X was here maar die wist niks van die actie. Is ie 50.000 euro misgelopenbeetje jammer.
Idd ja...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel een stuk minder zijn, geen avondwedstrijd![]()
eerst RKC thuis nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel een stuk minder zijn, geen avondwedstrijd![]()
Nou, dan is er echt niet zoveel sfeer als gisteren hoor. Of we moeten plotseling op kop staan na morgenmiddag, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.quote:
denk niet dat Mr X die sticker plakte of wel? anders kan je hem lekker achtervolgen (in de auto oid) en heb je hem te pakken bij de volgende 'hint'quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
haha die mr x van 538 zat op 410 en iemand zag 'm een sticker plakken met mr X was here maar die wist niks van die actie. Is ie 50.000 euro misgelopenbeetje jammer.
Mja idd, al wil iedereen wel graag naar de Kuip maar wss zal alleen 410 sfeer maken imo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, dan is er echt niet zoveel sfeer als gisteren hoor. Of we moeten plotseling op kop staan na morgenmiddag, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
denk niet dat Mr X die sticker plakte of wel? anders kan je hem lekker achtervolgen (in de auto oid) en heb je hem te pakken bij de volgende 'hint'
Ja, je moest hem daar pakken idd volgens mij, maar dan nog moet je hem vinden tussen duizenden mensen die door elkaar staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]je kon m daar toch ter plekke pakken ofzo, das toch de opzet.
Nouja ik ken t concept verder niet.
Sfeer komt in De Kuip wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja idd, al wil iedereen wel graag naar de Kuip maar wss zal alleen 410 sfeer maken imo.
ADquote:'Ten Cate wil Van Bronckhorst naar Ajax halen'
Trainer Henk ten Cate van Ajax is gecharmeerd van de gedachte om Giovanni van Bronckhorst naar Amsterdam te halen. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Ten Cate werkte eerder met de linksback samen bij FC Barcelona. Van Bronckhorst, die graag wil terugkeren naar Nederland, staat ook in de belangstelling van Feyenoord en PSV.
De kans dat de verdediger de overstap maakt van Barcelona naar Ajax is klein. "Nee, naar Ajax zie ik hem niet zo snel gaan", zegt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens in het AD. "Het is iedereen duidelijk waar zijn hart ligt." Lens doelt met die opmerking op Feyenoord, de club waar Van Bronckhorst zijn jeugdopleiding genoot en waar hij uitgroeide tot international.
Dat was deze toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:02 schreef denthemen het volgende:
Beetje lullig om nu foto's van Jorien te gaan posten
foto'squote:Op zaterdag 14 april 2007 16:02 schreef denthemen het volgende:
Beetje lullig om nu foto's van Jorien te gaan posten
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:35 schreef Superheld het volgende:
Vond de sfeer niet zo bijzonder hoor van wat ik hoorde uit die bobo tribune dan, maar wel beter dan de vorige x dat ik er was.
Grolsch schenken was ook een minpuntje, maargoed gefeliciteerd dan maar ofzo.
Ja, beetje wazig neergezet maar daar zat ik...Als het dan zo'n geweldige sfeer zou zijn had ik het toch ook moeten horenquote:
Wij zijn niet zoveel gewend Superheld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, beetje wazig neergezet maar daar zat ik...Als het dan zo'n geweldige sfeer zou zijn had ik het toch ook moeten horen![]()
Ga je mond eens spoelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Goudgraver het volgende:
Ik zou Gio graag naar Ajax zien komen, vind het een prima verdediger. Maakt weinig fouten, voor zover ik daarover kan oordelen.
Gekkas?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is die Griek van Bochum niks voor Ajax(Feyenoord)? Heeft er dit seizoen alweer 17 in liggen.
quote:
Waarschijnlijk had je een i-pod op?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:35 schreef Superheld het volgende:
Vond de sfeer niet zo bijzonder hoor van wat ik hoorde uit die bobo tribune dan, maar wel beter dan de vorige x dat ik er was.
Grolsch schenken was ook een minpuntje, maargoed gefeliciteerd dan maar ofzo.
Fortis gaan ze er echt niet op doen hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef BigFire het volgende:
kan iemand vertellen wat de gevolgen van de overname van ABN AMRO zal zijn voor Ajax? nieuwe sponsor? kan me niet voorstellen dat we met Fortis gaan spelen net als de kakkerlakken.
Barclays ook niet. Ook al worden ze overgenomen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Fortis gaan ze er echt niet op doen hoor![]()
dacht ik ook maar de kans is groot dat ABN AMRO in de benelux bij Fortis gaat horen(net op het nieuws).quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Fortis gaan ze er echt niet op doen hoor![]()
Waarom Barclays niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:17 schreef jna het volgende:
[..]
Barclays ook niet. Ook al worden ze overgenomen.
AZ in de CL met Ajax, lijkt me wel beter, ook voor de punten voor NL. (AZ als winnaar nacompetitie dus)quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef MaxC het volgende:
Droomscenario:
-Ajax kampioen
-Ajax wint beker
-Lekker achterover leunen en FC Twente de play-offs zien winnen
Doemscenario:
-AZ kampioen
-AZ wint beker
-PSV wint play-offs
Verwachtscenario:
PSV kampioen
Ajax wint beker
Ajax wint play-offs
Omdat de bank ABN-AMRO waarschijnlijk gewoon blijft bestaan. Het wordt alleen een onderdeel van Barclays maar aan de naam zullen ze denk ik niks veranderen.quote:
Mja de kans dat psv een stuk minder is volgend jaar is aanwezig, maar dat dachten we de vorige seizoenen ook maar het is duidellijk wat er gebeurd als Alex weg is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
AZ in de CL met Ajax, lijkt me wel beter, ook voor de punten voor NL. (AZ als winnaar nacompetitie dus)
Nee dat niet, maar Twente al helemaal niet. Ik zou t ook gewoon leuk vinden voor AZ en voor Louis, laat ze maar eens voetballen in de absolute Europese top.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja de kans dat psv een stuk minder is volgend jaar is aanwezig, maar dat dachten we de vorige seizoenen ook maar het is duidellijk wat er gebeurd als Alex weg is.
Maar imo is AZ niet klaar voor de CL maargoed.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Twente al helemaal niet. Ik zou t ook gewoon leuk vinden voor AZ Shota en voor Louis, laat ze maar eens voetballen in de absolute Europese top.
Met Berclays zal AB AMRO gewoon blijven bestaan idd. Maar Als ze door de Fortis en nog 2 andere banken worden overgenomen zal ABN AMRO helemaal verdwijnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat de bank ABN-AMRO waarschijnlijk gewoon blijft bestaan. Het wordt alleen een onderdeel van Barclays maar aan de naam zullen ze denk ik niks veranderen.
Echt niet, laat AZ maar lekker het cluppie blijven wat leuk mee kan met de twee topploegen in Nederland en af en toe het leuk doet in de UEFA Cup.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Twente al helemaal niet. Ik zou t ook gewoon leuk vinden voor AZ en voor Louis, laat ze maar eens voetballen in de absolute Europese top.
Het nieuwe Feyenoord met andere woorden, hehe.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Echt niet, laat AZ maar lekker het cluppie blijven wat leuk mee kan met de twee topploegen in Nederland en af en toe het leuk doet in de UEFA Cup.
Liever Feyenoord dat meestijdt om de titel dan AZ. Ajax - AZ is ongeveer net zo interessant als een wedstrijd tegen Heerenveen of Vitesse. Een leuk provincieclubje, niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Het nieuwe Feyenoord met andere woorden, hehe.
Jep, bedoelde alleen maar dat AZ kennelijk de rol van Feyenoord heeft overgenomen. 2 keer dik winnen van Feyenoord is vaker regel dan uitzondering tegenwoordig. Totaal geen echte spanning meer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
Liever Feyenoord dat meestijdt om de titel dan AZ. Ajax - AZ is ongeveer net zo interessant als een wedstrijd tegen Heerenveen of Vitesse. Een leuk provincieclubje, niet meer.
Veranderd ooit nog weleensquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jep, bedoelde alleen maar dat AZ kennelijk de rol van Feyenoord heeft overgenomen. 2 keer dik winnen van Feyenoord is vaker regel dan uitzondering tegenwoordig. Totaal geen echte spanning meer.
Die lach zal inderdaad van blijheid zijn geweest dat hij die kans heeft gemist. Gaan we nu op elke slak zout gooien?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net even de kansen van gisteren terug gezien. Kopt Heitinga van 2 meter naast, gaat hij staan lachen. Zou die lompe kutkneus dan echt niet door hebben dat we godverdomme veel moeten scoren?
Verder is het een beste gozer hoor.
Kan me niet schelen waar die lach voor was. Staat alleen zo dom he...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Die lach zal inderdaad van blijheid zijn geweest dat hij die kans heeft gemist. Gaan we nu op elke slak zout gooien?
Ach, al had je het over Lindenbergh gezegd, dan had ik nog zo gereageerd. Het zijn gewoon compleet nutteloze randzaken die er totaal niet toe doen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sorry dat ik wat negatiefs over jullie lieverdje Johnny zeg. Ik vind het een ontzettend goede gozer, maar hij was gisteren weer ontzettend zwak. Met zijn kansloze schoten van afstand en z'n Frank de Boertjes..
Ik had het ook meer tegen aanvoerder. Die nooit Johnny afvalt. Kom op man, als iets slecht is, kan dat gewoon gezegt worden. Kan me niet schelen wie het is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:42 schreef twi het volgende:
Ach, al had je het over Lindenbergh gezegd, dan had ik nog zo gereageerd. Het zijn gewoon compleet nutteloze randzaken die er totaal niet toe doen.
En ik ben blij met die paar afstandsschoten, dan lijkt het tenminste nog een beetje ergens op met 26 schoten op doel.
gast, je moet dit ff in de context plaatsen!! Hij had al meerdere schoten gelost en daarvoor ook een x over gekopt... toen zag je hem ook in close-up 'verdomme' zeggen.. daarna koptie wéér 2 meter naast en toen lachte hij gewoon (hoofdschuddend) van ongeloof.... zo van 'OMG wat slechtquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan me niet schelen waar die lach voor was. Staat alleen zo dom he...
Dat mag ik dan wel hopen ja. Maar zoals ik al zei, zie ik net alleen een paar kansen. En in het stadion is het zo lastig te zien he. We zitten niet allemaal voor de tv...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gast, je moet dit ff in de context plaatsen!! Hij had al meerdere schoten gelost en daarvoor ook een x over gekopt... toen zag je hem ook in close-up 'verdomme' zeggen.. daarna koptie wéér 2 meter naast en toen lachte hij gewoon (hoofdschuddend) van ongeloof.... zo van 'OMG wat slecht![]()
'
Yup. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, PSV kampioen.
Vond het al zeer opmerkelijk. 500 minuten heb je al als je 6 keer de hele wedstrijd speelt namelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Haha, ooit was ik hier in het zaakwaarnemersspel - lang geleden zeg, nostalgie - de zaakwaarnemer van Babic. Ik zou hem wel willen zien spelen bij Ajax.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:46 schreef Radegast het volgende:
Babic en/of Basturk lijken mij wel interessante opties. Alleen heeft Basturk al gezegd dat ie persé naar de PL wil, en Spurs zijn geinteresseerd.
Hou je Babic over, en heeft Ajax een tijdje terug niet gescout bij een thuiswedstrijd van Leverkusen?
Ze worden gewoon kampioen, na zondag wist ik het al, iedereen doet net alsof psv nu wel weer eventjes gaat verliezen maar die tijd is over denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
dit was niet de wedstrijd waarin psv punten ging verspelen, das volgende week
jep, ze hadden die wedstrijd tegen RKC moeten winnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze worden gewoon kampioen, na zondag wist ik het al, iedereen doet net alsof psv nu wel weer eventjes gaat verliezen maar die tijd is over denk ik.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
dit was niet de wedstrijd waarin psv punten ging verspelen, das volgende week
Triest idd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef devv05 het volgende:
Teringjoden, weer een seizoen naar de klote. Gelukkig gaat de prijs van mn seizoenskaart wel weer met 7% omhoog, ondanks dat belooft is dat ze de prijzen komend seizoen gelijk zouden blijven. Ajax bedankt![]()
Ajax houd zich nooit aan de afspraken, dat was al langer bekend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef devv05 het volgende:
Teringjoden, weer een seizoen naar de klote. Gelukkig gaat de prijs van mn seizoenskaart wel weer met 7% omhoog, ondanks dat belooft is dat ze de prijzen komend seizoen gelijk zouden blijven. Ajax bedankt![]()
quote:vPubliek steunt Ajax, liefde komt niet van 2 kanten
De Ajax fans hebben zich gistrenavond in de Arena van hun goede kant laten zien door de eigen ploeg aan te moedigen op het moment dat het een beetje minder ging op het veld.
Volgens Algemeen Directeur Maarten Fontein en coach Henk ten Cate schreeuwden de fans de spelers naar de verdiende 2--0 overwinning.
Helaas is deze week gebleken dat het bestuur van onze club lak heeft aan de eigen supporters door gemaakte afspraken te schenden. Werden we in het verleden al onaagenaam verrast door onbetrouwbaar gedrag van bestuursleden o.a. de terugkeer van het echte logo en de taakstelling van Michiel Menting, in de afgelopen dagen bleek dat de seizoenskaarten meer in prijs worden verhoogd dan afgesproken.
Vorig seizoen was het excuus dat Ajax o.a. moest meebetalen aan de roltrappen, nu wordt het negatieve bedrijfsresultaat afgewenteld op de trouwe supporters. Bij de verhoging van dit seizoen was echter met het Ajax bestuur afgesproken dat het komend seizoen alleen een inflatiecorrectie zou worden toegepast, hetgeen nu gewoon van tafel wordt geveegd.
Waar de gewone man moet bloeden voor de financiele malaise van dit bestuur, blijven de mannen die verantwoordelijk zijn gewoon aan het bewind en strijken elke maand zonder problemen een vorstelijk salaris op. Ajax onwaardig deze situatie!
Ik zat vorig jaar op de tribune bij Utrecht - PSV en het was een erg moeizame 0-0 (en een wedstrijd die niet om aan te zien was). Dus ben het niet compleet met je eens. Zeker niet nu Utrecht ook nog wat heeft te winnen en die zin best wel een team is die altijd veel strijd kan leveren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzinUtrecht - PSV is altijd een makkelijke wedstrijd voor PSV en PSV - Vitesse zal ook geen problemen opleveren. Scoort Twente vanavond niet twee keer, dan mogen we ons opmaken voor de playoffs tegen ze.
God sjongejonge, wat lopen er toch een hoop van die huillies rond zegquote:
Erg zuur dat Ajax het echt tegen de kleintjes heeft laten liggen dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Veel succes toegewenstvoor komend seizoen mede-Ajacieden. Dit seizoen is voorbij.
Sparta, willem 2, rkc etc...quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Erg zuur dat Ajax het echt tegen de kleintjes heeft laten liggen dit seizoen..
De 1-1 tegen AZ is ons ook duur komen te staan, maar we hebben het ZO vaak laten liggen. Helaas.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Erg zuur dat Ajax het echt tegen de kleintjes heeft laten liggen dit seizoen..
geef je nu al opquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Veel succes toegewenstvoor komend seizoen mede-Ajacieden. Dit seizoen is voorbij.
Als je Excelsior en RKC gewoon wint, zoals het hoort, dan had je die wedstrijd zelfs mogen verliezen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De 1-1 tegen AZ is ons ook duur komen te staan, maar we hebben het ZO vaak laten liggen. Helaas.
Ja, wat jullie meestal aan het begin van het seizoen al doen.quote:
Als het nou nergens op sloeg, maargoedquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:32 schreef Panick het volgende:
[..]
God sjongejonge, wat lopen er toch een hoop van die huillies rond zeg.
Vergeet Heerenveen thuis niet met die kansen voor KJH, gewoon te wisselvallig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
We hebben het zelf uit handen gegeven eerst tegen Exelcior en met name vorige week in Waalwijk.
Ik zie PSV verder geen punten meer morsen, dus we kunnen ons opmaken voor de play-offs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |