Kan jij daar niet even een paar kaarten voor het thuisvak regelen? Desnoods overval je een paar van die Willem tweeërsquote:
Ik hoop dat die jongen laat zien dat ie het kan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Daarbij komt, Ogararu gaat het maken bij ons![]()
Iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef devv05 het volgende:
Geen hoogstaande wedstrijd gister, maar de sfeer was super. Kan me de laatste keer niet herinneren dat er zo massaal gezongen werd. Maar het kán dus blijkbaar wel.
Komt omdat er dan iets meer drank inzit, als ik voor mezelf spreek tenminste.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:04 schreef Jasza het volgende:
Valt me altijd op dat het op avondduels altijd veel losser gaat.
Inderdaad geweldig. Trouwens nog ergens een filmpje van te vinden op het internet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef devv05 het volgende:
Geen hoogstaande wedstrijd gister, maar de sfeer was super. Kan me de laatste keer niet herinneren dat er zo massaal gezongen werd. Maar het kán dus blijkbaar wel.
De Ten Cate-connectiequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef Longmen het volgende:
Gio naar Ajax?
Hoewel Van Bronckhorst eerder openlijk filosofeerde over een tergkeer bij Feyenoord, houden volgens het AD ook Ajax en PSV de ontwikkelingen rond de linkspoot in de gaten.
Leuk voor "het legioen" (quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De Ten Cate-connectie
Denk niet dat Gio van Barcelona, waar hij best nog veel speelt, terug wil naar een club die misschien niet eens UEFA Cup gaat spelen.
Je bent niet de enige... ik zie PSV vanavond dik winnen eerlijk gezegd... en dan wordt het dus volgende week tegen Utrecht de beslissing... de laatste pot thuis zie ik ze geen punten meer verspelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:59 schreef kevin6188 het volgende:
Maargoed, eens zien wat PSV en AZ er van bakken. Op de een of andere manier vrees ik een wederopstanding van PSV vanavond.![]()
Met hooguit 15/20.000 man?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Gelderland het volgende:
Wie gaat er allemaal naar de bekerwedstrijd Ajax-RKC? Ook 's avonds dus hopen op zo'n sfeertje zoals gister
![]()
Totaal pakket aan t begin van het seizoen toch met de vrijdagmatches?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:22 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me af wat dit geintje zo op de vrijdagavond heeft opgeleverd.
Ik denk dat RTL wel een tonnetje (of 2) hiervoor heeft betaald.
Denk het niet. Alle clubs zijn verplicht om minstens een of twee keer op vrijdag te spelen. Zo speelde Ajax vorig jaar tegen Heracles en Heerenveen op vrijdag (beiden 0-0 dacht ik). Zelfde geldt voor de andere ploegen, alleen had Ajax dit jaar nog niet op vrijdag gespeeld. Volgens mij heeft het daarmee te maken dat deze wedstrijd in een vrij laat stadium alsnog naar de vrijdag is gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:22 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me af wat dit geintje zo op de vrijdagavond heeft opgeleverd.
Ik denk dat RTL wel een tonnetje (of 2) hiervoor heeft betaald.
Ik hoef hem ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk voor "het legioen" () als hij naar Ajax gaat
![]()
huh, hoe bedoel je met wat er aan de hand was?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er al beelden van gisteravond? Ik had geen geluid erbij, dus vroeg me steeds maar af wat er aan de hand was tot ik een verlossende sms kreeg.
Ik voel me (zelfs als Amsterdammer) dan ook meer thuis op Anfield dan in de ArenA (ik mis De meer dan ook nog steeds...) - maar bedenk ook dat het niet altijd zo luid is in Liverpool. Op de vroege zaterdag wedstrijden om half 1 is het aanzienlijk stiller ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef mikey99 het volgende:
[..]
zo hoort het!
ik keek met jaloerse blik naar de fans van liverpool, 90 minuten zichzelf vermaakt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |