Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jammer dat dit maar zooo weinig voorkomt
zo hoort het!quote:
Dan sta je even flink te balen als je je eigen achterhoofd ziet op die fotoquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
410 dit toch ? kon je dan ff 50.000 euro winnen als je daar stond
twente draait voor 'hun' wel een goed seizoen ja.. voor de titel niet... Dan vind ik Ajax meer titel-waardig.. de 'grotere' uitwedstrijden allemaal lekker gewonnen, en ja, ook van Twentequote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Steve_I. het volgende:
komt ajax toch heel goed weg... het had zo 1-0 kunnen staan voor nac in plaats van 2-0 voor ajax. Vind ajax wel duidelijk de betere partij, daar niet van, maar die 1-0 was wel een HEEEEELE domme handsbal, die 2-0 was buitenspel denk ik, NAC is een geweldige kans onthouden door onterecht voor buitenspel te fluiten, en Stekelenburg mocht zo een terugspeelbal oppakken. Terechte, maar vooral heel gelukkige stand. Duidelijk weer geen kampioenswedstrijd. Eigenlijk vind ik dit jaar geen team die titel ook ECHT waardig... Het enige team wat voor zijn doen een geweldig seizoen draait is Twente.
Het had eerder 8-0 kunnen zijn dan 0-1 hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Steve_I. het volgende:
komt ajax toch heel goed weg... het had zo 1-0 kunnen staan voor nac in plaats van 2-0 voor ajax. Vind ajax wel duidelijk de betere partij, daar niet van, maar die 1-0 was wel een HEEEEELE domme handsbal, die 2-0 was buitenspel denk ik, NAC is een geweldige kans onthouden door onterecht voor buitenspel te fluiten, en Stekelenburg mocht zo een terugspeelbal oppakken. Terechte, maar vooral heel gelukkige stand. Duidelijk weer geen kampioenswedstrijd. Eigenlijk vind ik dit jaar geen team die titel ook ECHT waardig... Het enige team wat voor zijn doen een geweldig seizoen draait is Twente.
Het had zo 4-0 kunnen staan voor Ajax in plaats van 1-0.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Steve_I. het volgende:
komt ajax toch heel goed weg... het had zo 1-0 kunnen staan voor nac in plaats van 2-0 voor ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |