Sjonnie speelde wel uitstekend, maar niet 100% foutloos hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef N.i.c.k het volgende:
sfeer was inderdaad mooi !
Het spel daarentegen heel matig. Verdediging stond dan wel goed, met een sjonnie die eindelijk eens foutloos speelde van achteruit. Vermaelen aardig, urby en edgar wisten elkaar heel goed te vinden viel me op!
Ik doelde meer op het gebruikelijke Sjonnie-bezorgt-je-weer-een-hartverzakking-momentje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:12 schreef gday het volgende:
[..]
Sjonnie speelde wel uitstekend, maar niet 100% foutloos hoor.
Nou, hij verspeelde in de 1e helft geloof ik de bal toch wel op eenvoudige wijze, en als NAC wat attenter was geweest hadden ze dat volgens mij wel af kunnen straffen. Tja, maar misschien heb ik het wel verkeerd beoordeeld hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:14 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gebruikelijke Sjonnie-bezorgt-je-weer-een-hartverzakking-momentje.
quote:Roger kondigt vertrek aan
In het Ajax journaal van RTV Noord-Holland heeft de Spaanse middenvelder Roger zijn vertrek aangekondigd bij Ajax. De Spanjaard bedankte de fans voor de steun tot nu toe. "Ik zal tot de laatste dag m'n best doen voor de club, maar het is definitief dat ik vertrek", aldus Roger.
Tsjonge jonge wat schieten sommige verdedigers tactisch aanvallend te kort.... de simpelste dingen kunnen ze dan niet. Zo kwam Oguragu vrij aan de rechterkant en in plaats van zelf dreigend op het doel af te gaan met de bal ging die een pauze inlassen aan de achterlijn om te kijken wie hij in moet passen... ER KOMT DAN NIEMAND VRIJ omdat de verdedigers netjes op je pass wachten verdomme..behalve als je zelf voor dreiging gaat zorgen zodat zij hun man los moeten laten en jou moeten gaan op pakken. af en toe word je daar zo ziek van dat ze tactisch op dat niveau gewoon zo erg opzichtig te kort komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
++ Publiek!
+ 3 punten
+ nul gehouden
+ geen gele kaarten
+ geen blessures
- organisatorisch een puinhoop
Al met al.. 3 punten zijn 3 punten!
tsjah als je iedere thuiswedstrijd zulk publiek krijgt heb je het als tegenstander gewoon erg moeilijk en als thuis spelende ploeg heb je een wereld avond iedere avond dat je daar dan MAG spelen voor Ajax.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:14 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat het meteen zo opvalt als het een keer wel goede sfeer is.
Ik ook, het bieden kan beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:09 schreef Silenus het volgende:
Jaa ik heb kaartjes! Yoehoe.
Je zag ook eindelijk dat die bal in 1 keer door ging naar de vleugels zonder tussenpauze. Davids deed dat een paar keer erg goed. En Urby ook door over de hele De Mul in stelling te brengen. Dat was goed om te zien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef N.i.c.k het volgende:
sfeer was inderdaad mooi !
Het spel daarentegen heel matig. Verdediging stond dan wel goed, met een sjonnie die eindelijk eens foutloos speelde van achteruit. Vermaelen aardig, urby en edgar wisten elkaar heel goed te vinden viel me op! Maar de rest dus matig ...
Gelukkig was hij transfervrij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Roger, die mag echt in het rijtje miskopen....
Degelijke overwinning van Ajax, de druk ligt nu bij PSV en AZ... hopen op een misstap
Ja da's nog een geluk maar ik had er echt veel meer van verwacht....quote:
Nee, dank je.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:25 schreef Chadi het volgende:
Trabelsi transfervrij??? Gelijk terug halen als ie wil
Kan jij daar niet even een paar kaarten voor het thuisvak regelen? Desnoods overval je een paar van die Willem tweeërsquote:
Ik hoop dat die jongen laat zien dat ie het kan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Daarbij komt, Ogararu gaat het maken bij ons![]()
Iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef devv05 het volgende:
Geen hoogstaande wedstrijd gister, maar de sfeer was super. Kan me de laatste keer niet herinneren dat er zo massaal gezongen werd. Maar het kán dus blijkbaar wel.
Komt omdat er dan iets meer drank inzit, als ik voor mezelf spreek tenminste.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:04 schreef Jasza het volgende:
Valt me altijd op dat het op avondduels altijd veel losser gaat.
Inderdaad geweldig. Trouwens nog ergens een filmpje van te vinden op het internet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef devv05 het volgende:
Geen hoogstaande wedstrijd gister, maar de sfeer was super. Kan me de laatste keer niet herinneren dat er zo massaal gezongen werd. Maar het kán dus blijkbaar wel.
De Ten Cate-connectiequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef Longmen het volgende:
Gio naar Ajax?
Hoewel Van Bronckhorst eerder openlijk filosofeerde over een tergkeer bij Feyenoord, houden volgens het AD ook Ajax en PSV de ontwikkelingen rond de linkspoot in de gaten.
Leuk voor "het legioen" (quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De Ten Cate-connectie
Denk niet dat Gio van Barcelona, waar hij best nog veel speelt, terug wil naar een club die misschien niet eens UEFA Cup gaat spelen.
Je bent niet de enige... ik zie PSV vanavond dik winnen eerlijk gezegd... en dan wordt het dus volgende week tegen Utrecht de beslissing... de laatste pot thuis zie ik ze geen punten meer verspelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:59 schreef kevin6188 het volgende:
Maargoed, eens zien wat PSV en AZ er van bakken. Op de een of andere manier vrees ik een wederopstanding van PSV vanavond.![]()
Met hooguit 15/20.000 man?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Gelderland het volgende:
Wie gaat er allemaal naar de bekerwedstrijd Ajax-RKC? Ook 's avonds dus hopen op zo'n sfeertje zoals gister
![]()
Totaal pakket aan t begin van het seizoen toch met de vrijdagmatches?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:22 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me af wat dit geintje zo op de vrijdagavond heeft opgeleverd.
Ik denk dat RTL wel een tonnetje (of 2) hiervoor heeft betaald.
Denk het niet. Alle clubs zijn verplicht om minstens een of twee keer op vrijdag te spelen. Zo speelde Ajax vorig jaar tegen Heracles en Heerenveen op vrijdag (beiden 0-0 dacht ik). Zelfde geldt voor de andere ploegen, alleen had Ajax dit jaar nog niet op vrijdag gespeeld. Volgens mij heeft het daarmee te maken dat deze wedstrijd in een vrij laat stadium alsnog naar de vrijdag is gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:22 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me af wat dit geintje zo op de vrijdagavond heeft opgeleverd.
Ik denk dat RTL wel een tonnetje (of 2) hiervoor heeft betaald.
Ik hoef hem ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk voor "het legioen" () als hij naar Ajax gaat
![]()
huh, hoe bedoel je met wat er aan de hand was?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er al beelden van gisteravond? Ik had geen geluid erbij, dus vroeg me steeds maar af wat er aan de hand was tot ik een verlossende sms kreeg.
Ik voel me (zelfs als Amsterdammer) dan ook meer thuis op Anfield dan in de ArenA (ik mis De meer dan ook nog steeds...) - maar bedenk ook dat het niet altijd zo luid is in Liverpool. Op de vroege zaterdag wedstrijden om half 1 is het aanzienlijk stiller ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef mikey99 het volgende:
[..]
zo hoort het!
ik keek met jaloerse blik naar de fans van liverpool, 90 minuten zichzelf vermaakt!![]()
Als RTL een keer of vijf op supporters gaat inzoomen dan krijg je dat idee welquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
huh, hoe bedoel je met wat er aan de hand was?
Oh ja, die kerel op 410 die hoedjes ging jatten
Klopt die lijst wel? Ik vroeg me af of Cisse daadwerkelijk transfer vrij was ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?
Lijst ...
Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.quote:
Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.
Maar t is natuurlijk geen slechte voetballer.
Nooit gevonden ook.. En al helemaal niet "Barca waardig"quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".![]()
Ik vind Gio overigens helemaal niet zo goed.
Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:45 schreef Pritt het volgende:
Grappig trouwens dat Perez dit seizoen ommenabij 500 minuten heeft gespeeld en 11 keer heeft gescoord.
Een gemiddelde van 1 op 45 minuten.
Niet slecht.
Ja maar Sneijder is ook heel belangrijk hij kan het spel sneller verdelen, dus Sneijder weer laten beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen![]()
Je kan hem altijd nog laten invallen
De nodige huurlingen op deze lijst, die na het seizoen teruggaan naar hun club. Daarnaast hebben bijvoorbeeld Salihamidzic en Altintop al een nieuwe club. Todorov is al niet meer bij Wigan, was gehuurd, maar speelt weer bij Portsmouth.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?
Keepers:
Dudek (Liverpool), Lehmann (Arsenal), Howard (Everton), Harper (Newcastle United), Carrol (West Ham United), Rubén (Barcelona), Fiori (AC Milaan), Reinke (Werder Bremen), Vitor Baía (FC Porto), Rüstu (Fenerbache), Westerveld (Almería CF)
Verdedigers:
J. Hoyte (Arsenal), Alex da Costa (Sao Poalo), Glen Johnson (Portsmouth), Onyewu (Newcastle United), Bramble (Newcastle United), Bernard (Newcastle United), Emerton (Blackburn Rovers), Woodgate (Middelsbrough), Trabelsi (Manchester City), Bocanegra (Fulham), de Zeeuw (Wigan Athletic), Sylvinho (Barcelona), Cerra (Valencia), Hansson (SC Heerenveen), Diogo (Real Zaragozza), Pique (Real Zaragozza), Scaloni (Racing Santander), Arrubarena (FC Villarreal), Filipe Kasmirski (Deportivo la Coruńa), Birindelli (Juventus), Tudor (Juventus), Diakite (Lazio Roma), Serginho (AC Milaan), Iuliano (Messina), Roque Junior (Bayern Leverkusen), C.Metzelder (Borussia Dortmund)
Middenvelders:
Eagels (Manchester United), Fortune (Bolton Wanderers), Manuel Fernandes (Everton), Sidwell (Reading), Solano (Newcastle United), Routledge (Fulham), D'Alessandro (Real Zaragozza), Gabi (Athletico Madrid), De la Peńa (Espanyol), Tacchinardi (FC Vilarreal), Duscher (Deportivo la Coruńa), Jiménez (Lazio Roma), Blasi (Fiorentina), Salihamidzic (Bayern Munchen), Babic (Bayern Leverkusen), Bastürk (Hertha BSC), Altintop (Schalke o4), Rui Costa (Benfica), Beto (Benfica), Tuncay (Fenerbache), Alex (Fenerbache)
Aanvallers:
Fowler (Liverpool), Zenden (Liverpool), Kanu (Portsmouth),Viduka (Middelsbrough), Sutton (Aston Villa), Emille Mpenza (Manchester City), Montella (Fulham), Todorov (Wigan Athletic), Cissé (Liverpool), Hasselbaink (Charlton Athletic), Tevez (West Ham United), Saviola (Barcelona), Reyes (Real Madrid), Wilhelmsson (AS Roma), Pizarro (Bayern Munchen), Hugo Almeida (Werder Bremen), Micolli (Benfica)
Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen![]()
Je kan hem altijd nog laten invallen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!.
Ik kijk nagenoeg elke wedstrijd van Barca (Sport1quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Goudgraver het volgende:
Ik zou Gio graag naar Ajax zien komen, vind het een prima verdediger. Maakt weinig fouten, voor zover ik daarover kan oordelen.
Staat in de krant.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.
Ik ga voor de droom scenario want WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef MaxC het volgende:
Droomscenario:
-Ajax kampioen
-Ajax wint beker
-Lekker achterover leunen en FC Twente de play-offs zien winnen
Doemscenario:
-AZ kampioen
-AZ wint beker
-PSV wint play-offs
Verwachtscenario:
PSV kampioen
Ajax wint beker
Ajax wint play-offs
Moeten ze het eerst halenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef Aanvoerder het volgende:
of die kakkerlakken winnen de play-offs. dat mag ook wel in het doemscenario.
Ja ze speelden echt goed samen gisterquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Perez heeft bijna 1800 minuten gespeeld. Stukje zeer slechte journalistiek dus.
Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
Ik wacht ook op de tijd dat Ajax gewoon met mandekkers als backs speelt en weereens fatsoenlijke vleugelaanvallers opsteld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Perez heeft bijna 1800 minuten gespeeld. Stukje zeer slechte journalistiek dus.
Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
De Mul laat soms inderdaad zien dat hij een meerwaarde kan zijn, maar gister is hij nou niet gek veel langs zijn tegenstander gegaan, dat is toch de enige taak die ik een vleugelspeler wil geven: man passeren en voorgeven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Fatsoenlijke vleugelaanvallers kun je lang op wachten. De Mul vind ik fatsoenlijk, of eigenlijk gewoon zeer goed
Ja Babel is een goede speler maar hij wilt hem altijd voor zijn rechterbeen krijgen dat is wel voorspelbaar dat viel me gister trouwens ook weer op van doe eens voorgeven met links ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Fatsoenlijke vleugelaanvallers kun je lang op wachten. De Mul vind ik fatsoenlijk, of eigenlijk gewoon zeer goed. Links is het ondergeschoven kindje. Hoewel Babel minder dramatisch speelde dan tegen RKC, is het gewoon meestal zo voorspelbaar te verdedigen.
Wanneer Babel op dit moment zou besluiten om de resterende wedstrijden alleen maar buitenom te gaan in plaats van binnendoor, dat we ze beiden met minstens 5-0 zouden winnen.
Vond hem zoals gewoonlijk niet bijzonder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Niemand iets te zeggen over Mitea trouwens?
Hij deed zijn best as usual, komt een beetje over als een voetballer die het net niet heeft, maar hij deed het verder wel aardig...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea heeft snelheid en een leuk schot met links vanaf rand 16 meter, maar voor de rest heeft hij volgens mij helemaal niks. Zelfs niet het overzicht om de goede ruimte in te lopen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
ja dan heb ik nog liever Daniel de ridderquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Mitea heeft snelheid en een leuk schot met links vanaf rand 16 meter, maar voor de rest heeft hij volgens mij helemaal niks. Zelfs niet het overzicht om de goede ruimte in te lopen.
Nou, waarschijnlijk beter dan Henk dat kon tegen RKCquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:54 schreef BonJovi het volgende:
Ja ik vond trouwens cool wat Ten Cate gister zei op Talpa. HIj zei lachend dat AZ 4-1 had verloren van Bremen en hoe AZ het nu zal "managen".
whaha positief blijven denkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk beter dan Henk dat kon tegen RKC.
Ik denk eerder dat ze dat tegen Heerenveen gaan doen, die moeten winnen namelijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha positief blijven denkenze gaan gewoon punten morsen morgen
![]()
Ja ik dacht het wel ik denk wel dat ze van vitesse winnen maar hoop van niet en ik denk niet dat psv gaat winnen vanavondquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:06 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze dat tegen Heerenveen gaan doen, die moeten winnen namelijk(dat is volgende week toch?)
Hopelijk heeft Lazovic een goede dag!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik dacht het wel ik denk wel dat ze van vitesse winnen maar hoop van niet en ik denk niet dat psv gaat winnen vanavond
Was al gepost maar toch nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:33 schreef Black-Death het volgende:
14/4/2007 - Fontein: steun supporters overweldigend
(Gepost door RvN)
Ajax algemeen directeur Maarten Fontein complimenteerde op de website van Ajax.nl de Ajax supporters voor hun steun tegen NAC. "De supporters hebben zich van hun sterkste kant laten zien, of beter gezegd: laten horen. Het was overweldigend. Prachtig om te zien hoe iedereen achter onze ploeg is gaan staan. In deze cruciale fase van het seizoen is alle steun van harte welkom. Als de supporters zo massaal achter de ploeg gaan staan als vanavond het geval was, is dat helemaal geweldig."
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |