Een internetforumquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je die dan weer vandaan
![]()
Is Tevez al weer transfervrijgeloof ik eerlijk gezegd weinig van... verder nog niet naar de lijst gekeken...
Ze hebben optie tot koop he roma, goede speler. een van mijn favo spelersquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef twi het volgende:
Alex van Fenerbahce misschien wanneer Sneijder weggaat? Wilhelmsson staat denk ik nog bij Nantes onder contract, anders zou die wel leuk zijn voor links en rechts.
tis goed met je hoorquote:
Kanu wil 2 jaar bijtekenen en niet terug naar ajax...quote:
Ik kan me een hele spannende wedstrijd herrineren met Ajax-PSV waar eigenlijk beide teams niet de overhand konden krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tis goed met je hoor
maar als psv na de winterstop was doorgegaan waar het voor de winter was gebleven hadden jullie het niet gewonnen. Of hooguit nipt aan 0-1 of 1-2, maar dan nog geloof ik er weinig van; psv is juist thuis erg sterk.
als als als bla bla bla. PSV heeft gefaald en net zoveel punten ingeleverd als Ajax dit seizoen. Beide hebben dus matig gepresteerd. in de als modus: ik had ajax ook nog wel zien winnen als PSV was doorgegaan. de 1-0 eerder was al onterecht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tis goed met je hoor
maar als psv na de winterstop was doorgegaan waar het voor de winter was gebleven hadden jullie het niet gewonnen. Of hooguit nipt aan 0-1 of 1-2, maar dan nog geloof ik er weinig van; psv is juist thuis erg sterk.
ZEKER publiekquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een zaadwedstrijd. Gelukkig wel gewonnen. Nu afwachten wat psv en az doen. Vooralsnog staan we eerste!
Publiek was vandaag![]()
Zuid ging zekerrrr los vandaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef denthemen het volgende:
kippenvel momentje dat Zuid helemaal los ging
dat was mr xquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
ZEKER publiek![]()
Toen Ajax werd weggespeeld eerste 10 mins na rust ging het publiek erachter staan en daarna domineerde Ajax tot de laatste 10 minuten, echt heerlijk gekkenhuis.
Zo'n gast voor me ging de hele tijd:
staan
zitten
staan
ik werd heeeelemaal gek![]()
En wat heb je toen gedaan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
staan
zitten
staan
Ook gaan staan, hij was namelijk niet de enige, alleen wel schijt irritant, blijf gewoon staan dan ofzo, dan kan ik ook gaan staan.quote:
Ja, maat van me smste me in de rust:quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef denthemen het volgende:
er had wel vaker gescoord moeten worden
Maar wat speelde Vermaelen goed
Vermaelen was erg goed ja. Johnny heeft weer bewezen dat hij geen verdediger is. Laat hem maar lekker op het middenveld spelen. Daar komt hij goed tot zijn recht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef denthemen het volgende:
er had wel vaker gescoord moeten worden
Maar wat speelde Vermaelen goed
Sub kennende houdt hij het zelf. Echte jood hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik sta niet in 410![]()
Misschien heeft Sub hem wel ff geget, 50K voor 410 lol.
ze hadden op de hoogte moeten zijn en de uitgang moeten blokkerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sub kennende houdt hij het zelf. Echte jood he
Verder heb ik Mr. X niet gezien helaas![]()
Haha, dit wilde ik net al posten idd. Moest meteen aan jou denken toen ik het zag.quote:
Hehequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze hadden op de hoogte moeten zijn en de uitgang moeten blokkeren![]()
En volgende week tegen Sparta staat hij weer wissel, 3-4-3 tegne Sparta:quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Perez speelde trouwens ook zeer aardig. Doet me goed.
je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
En volgende week tegen Sparta staat hij weer wissel, 3-4-3 tegne Sparta:
Ogararu-Vermaelen-Sjonnie
Davids-Gabri-Sneijder-Urby
Perez-Huntelaar-Babel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was inderdaad mooi om te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:47 schreef firecow het volgende:
Zo zeg de f-side zong weer eens.... Moest ff aan het geluid wennen wat nu van beide kanten kwam (410 f-side) Sfeertje was dus wel oke![]()
Regelsquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben nog een keer door een steward gedwongen om te gaan zitten. Ik zeg waarom: hij zegt: regels van de Arena. kanker toch op kutmongool.
Al met al, we winnen dit kampioenschap niet op doelsaldo. Dus gewoon alles winnen en meer niet.
ik moest te hard pissen, dus ik stond rond de 40e minuut @ ingang van het vak. vooral daar sta ik nergens in de weg. het is dat ik geen zin had om te rellen. destijds @ Kopenhagen was veel meer gezeik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Regels![]()
Bij ons stond zowat iedereen hoor![]()
Los ging ? Heb ik iets gemist in / buiten het stadion ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
Op zuid was het lekker ja. Tja ik zat er heEcht kippenvelmoment toen F-side los ging
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:31 schreef manny het volgende:
[..]
Los ging ? Heb ik iets gemist in / buiten het stadion ?
Niet in het stadion blijkbaar, ik heb echt geen opstootje ofzo gezien. Ik neem aan dat we met "los gaan" tegenwoordig niet het zingen van een liedje bedoelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar was jij dan met je gedachten?
Ja dat bedoelen we er wel mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef manny het volgende:
[..]
Niet in het stadion blijkbaar, ik heb echt geen opstootje ofzo gezien. Ik neem aan dat we met "los gaan" tegenwoordig niet het zingen van een liedje bedoelen.
Losgaan is dat iedereen liep te springen en te zingen jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef manny het volgende:
[..]
Niet in het stadion blijkbaar, ik heb echt geen opstootje ofzo gezien. Ik neem aan dat we met "los gaan" tegenwoordig niet het zingen van een liedje bedoelen.
Achterom kijken heeft in deze fase geen zin, gewoon vooruit blikken en hopen op voor ons gunstige resultaten van de concurrentiequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef F1Bas het volgende:
3 punten = 3 punten
blijft zonde van vorige week
Was dat die kerel met AFCA muts?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
ZEKER publiek![]()
Toen Ajax werd weggespeeld eerste 10 mins na rust ging het publiek erachter staan en daarna domineerde Ajax tot de laatste 10 minuten, echt heerlijk gekkenhuis.
staan
zitten
staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |