abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48318959
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

huh, hoe bedoel je met wat er aan de hand was?

Oh ja, die kerel op 410 die hoedjes ging jatten
Als RTL een keer of vijf op supporters gaat inzoomen dan krijg je dat idee wel .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 april 2007 @ 11:56:42 #152
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48318969
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?

Lijst ...
Klopt die lijst wel? Ik vroeg me af of Cisse daadwerkelijk transfer vrij was ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_48318996
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:37 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik hoef hem ook niet hoor.
Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.
Maar t is natuurlijk geen slechte voetballer.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_48319193
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.
Maar t is natuurlijk geen slechte voetballer.
Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".

Ik vind Gio overigens helemaal niet zo goed.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48319201
Vermaelen speelden erg goed! En het publiek was fantastisch
AFC AJAX
pi_48319218
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".

Ik vind Gio overigens helemaal niet zo goed.
Nooit gevonden ook.. En al helemaal niet "Barca waardig"
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_48319225
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:45 schreef Pritt het volgende:
Grappig trouwens dat Perez dit seizoen ommenabij 500 minuten heeft gespeeld en 11 keer heeft gescoord.
Een gemiddelde van 1 op 45 minuten.
Niet slecht.
Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48319258
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen

Je kan hem altijd nog laten invallen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_48319286
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen

Ja maar Sneijder is ook heel belangrijk hij kan het spel sneller verdelen, dus Sneijder weer laten beginnen.
AFC AJAX
pi_48319309
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?

Keepers:

Dudek (Liverpool), Lehmann (Arsenal), Howard (Everton), Harper (Newcastle United), Carrol (West Ham United), Rubén (Barcelona), Fiori (AC Milaan), Reinke (Werder Bremen), Vitor Baía (FC Porto), Rüstu (Fenerbache), Westerveld (Almería CF)

Verdedigers:

J. Hoyte (Arsenal), Alex da Costa (Sao Poalo), Glen Johnson (Portsmouth), Onyewu (Newcastle United), Bramble (Newcastle United), Bernard (Newcastle United), Emerton (Blackburn Rovers), Woodgate (Middelsbrough), Trabelsi (Manchester City), Bocanegra (Fulham), de Zeeuw (Wigan Athletic), Sylvinho (Barcelona), Cerra (Valencia), Hansson (SC Heerenveen), Diogo (Real Zaragozza), Pique (Real Zaragozza), Scaloni (Racing Santander), Arrubarena (FC Villarreal), Filipe Kasmirski (Deportivo la Coruña), Birindelli (Juventus), Tudor (Juventus), Diakite (Lazio Roma), Serginho (AC Milaan), Iuliano (Messina), Roque Junior (Bayern Leverkusen), C.Metzelder (Borussia Dortmund)

Middenvelders:

Eagels (Manchester United), Fortune (Bolton Wanderers), Manuel Fernandes (Everton), Sidwell (Reading), Solano (Newcastle United), Routledge (Fulham), D'Alessandro (Real Zaragozza), Gabi (Athletico Madrid), De la Peña (Espanyol), Tacchinardi (FC Vilarreal), Duscher (Deportivo la Coruña), Jiménez (Lazio Roma), Blasi (Fiorentina), Salihamidzic (Bayern Munchen), Babic (Bayern Leverkusen), Bastürk (Hertha BSC), Altintop (Schalke o4), Rui Costa (Benfica), Beto (Benfica), Tuncay (Fenerbache), Alex (Fenerbache)

Aanvallers:

Fowler (Liverpool), Zenden (Liverpool), Kanu (Portsmouth),Viduka (Middelsbrough), Sutton (Aston Villa), Emille Mpenza (Manchester City), Montella (Fulham), Todorov (Wigan Athletic), Cissé (Liverpool), Hasselbaink (Charlton Athletic), Tevez (West Ham United), Saviola (Barcelona), Reyes (Real Madrid), Wilhelmsson (AS Roma), Pizarro (Bayern Munchen), Hugo Almeida (Werder Bremen), Micolli (Benfica)
De nodige huurlingen op deze lijst, die na het seizoen teruggaan naar hun club. Daarnaast hebben bijvoorbeeld Salihamidzic en Altintop al een nieuwe club. Todorov is al niet meer bij Wigan, was gehuurd, maar speelt weer bij Portsmouth.

Niet echt een zeer betrouwbaar lijstje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 april 2007 @ 12:20:03 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48319477
Zo is ook Cisse ook huurling, maar volgens mij wel nog met een contract tot in ieder geval tot en met volgend seizoen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:21:35 #162
175527 Goudgraver
Get my money..
pi_48319507
Ik zou Gio graag naar Ajax zien komen, vind het een prima verdediger. Maakt weinig fouten, voor zover ik daarover kan oordelen.
..buy my medicine, buy my medicine, buy my medicine
pi_48319548
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:

Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!

.
pi_48319590
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!

.
AFC AJAX
pi_48319819
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Goudgraver het volgende:
Ik zou Gio graag naar Ajax zien komen, vind het een prima verdediger. Maakt weinig fouten, voor zover ik daarover kan oordelen.
Ik kijk nagenoeg elke wedstrijd van Barca (Sport1 .) en hij is vaak slordig.. Niet altijd zonder gevolgen.
Nou wordt dat in de eredivisie wat minder snel afgestraft, maar dan nog is het een kakkerlak in hart en nieren. Die hoef ik echt niet in het heilige rood-wit van Ajax te zien hoor. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_48319864
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.
Staat in de krant.
Dus of het is wel waar of het is falend journalistiek werk.

Ik quoteer het NHD even:

"Bij afwezigheid van de geschorste Wesley Sneijder speelde Perez in de basis. Omdat ook captain Jaap Stam ontbrak, droeg Perez de aanvoerdersband. Bij aanvang van het seizoen was immers afgesproken dat Perez tweede aanvoerder is. Afgezet ttegen zijn schaarse speelbeurten scoort de Deen heel gemakkelijk, zoals hij ook gisteravond toonde. In de competitie maakte hij in ruim 500 minuten al elf doelpunten: een gemiddelde van grofweg 1 goal per 45 minuten."

[ Bericht 33% gewijzigd door Pritt op 14-04-2007 12:43:19 ]
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48319866
Droomscenario:
-Ajax kampioen
-Ajax wint beker
-Lekker achterover leunen en FC Twente de play-offs zien winnen

Doemscenario:
-AZ kampioen
-AZ wint beker
-PSV wint play-offs

Verwachtscenario:
PSV kampioen
Ajax wint beker
Ajax wint play-offs
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:39:53 #168
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48319899
of die kakkerlakken winnen de play-offs. dat mag ook wel in het doemscenario.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48319902
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef MaxC het volgende:
Droomscenario:
-Ajax kampioen
-Ajax wint beker
-Lekker achterover leunen en FC Twente de play-offs zien winnen

Doemscenario:
-AZ kampioen
-AZ wint beker
-PSV wint play-offs

Verwachtscenario:
PSV kampioen
Ajax wint beker
Ajax wint play-offs
Ik ga voor de droom scenario want WIJ ZIJN DE BESTE!
AFC AJAX
pi_48319939
Ga nou niet dromen, realistisch blijven. Eerst maar eens afwachten wat PSV vanavond gaat doen, want die gaan binnenkort 'gewoon' weer een wedstrijdje winnen. En van AZ zijn we ook nog lang niet af. Daar doet een 2-0 zege op NAC niks aan af.

Telkens als we gingen hopen ging het fout, dus ik probeer het nu zoveel mogelijk achterwege te laten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:45:23 #171
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48320022
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef Aanvoerder het volgende:
of die kakkerlakken winnen de play-offs. dat mag ook wel in het doemscenario.
Moeten ze het eerst halen
Jawel, je keek.
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:47:12 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48320063
Perez heeft bijna 1800 minuten gespeeld. Stukje zeer slechte journalistiek dus.

Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
pi_48320140
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:

Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
Ja ze speelden echt goed samen gister
AFC AJAX
pi_48320232
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:

Ik wacht ook op de tijd dat Ajax gewoon met mandekkers als backs speelt en weereens fatsoenlijke vleugelaanvallers opsteld.
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:58:24 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48320283
Fatsoenlijke vleugelaanvallers kun je lang op wachten. De Mul vind ik fatsoenlijk, of eigenlijk gewoon zeer goed. Links is het ondergeschoven kindje. Hoewel Babel minder dramatisch speelde dan tegen RKC, is het gewoon meestal zo voorspelbaar te verdedigen.

Wanneer Babel op dit moment zou besluiten om de resterende wedstrijden alleen maar buitenom te gaan in plaats van binnendoor, dat we ze beiden met minstens 5-0 zouden winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')