Als RTL een keer of vijf op supporters gaat inzoomen dan krijg je dat idee welquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
huh, hoe bedoel je met wat er aan de hand was?
Oh ja, die kerel op 410 die hoedjes ging jatten
Klopt die lijst wel? Ik vroeg me af of Cisse daadwerkelijk transfer vrij was ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?
Lijst ...
Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.quote:
Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van mij hoeft t ook niet (staat ook nergens) lees nog maar eens.
Maar t is natuurlijk geen slechte voetballer.
Nooit gevonden ook.. En al helemaal niet "Barca waardig"quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar je deed alsof het alleen vervelend was voor "Het Legioen".![]()
Ik vind Gio overigens helemaal niet zo goed.
Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:45 schreef Pritt het volgende:
Grappig trouwens dat Perez dit seizoen ommenabij 500 minuten heeft gespeeld en 11 keer heeft gescoord.
Een gemiddelde van 1 op 45 minuten.
Niet slecht.
Ja maar Sneijder is ook heel belangrijk hij kan het spel sneller verdelen, dus Sneijder weer laten beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen![]()
Je kan hem altijd nog laten invallen
De nodige huurlingen op deze lijst, die na het seizoen teruggaan naar hun club. Daarnaast hebben bijvoorbeeld Salihamidzic en Altintop al een nieuwe club. Todorov is al niet meer bij Wigan, was gehuurd, maar speelt weer bij Portsmouth.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Nou, zeg het maar. Welke van deze ,komende zomer, transfervrije spelers zijn goed genoeg en haalbaar voor Ajax?
Keepers:
Dudek (Liverpool), Lehmann (Arsenal), Howard (Everton), Harper (Newcastle United), Carrol (West Ham United), Rubén (Barcelona), Fiori (AC Milaan), Reinke (Werder Bremen), Vitor Baía (FC Porto), Rüstu (Fenerbache), Westerveld (Almería CF)
Verdedigers:
J. Hoyte (Arsenal), Alex da Costa (Sao Poalo), Glen Johnson (Portsmouth), Onyewu (Newcastle United), Bramble (Newcastle United), Bernard (Newcastle United), Emerton (Blackburn Rovers), Woodgate (Middelsbrough), Trabelsi (Manchester City), Bocanegra (Fulham), de Zeeuw (Wigan Athletic), Sylvinho (Barcelona), Cerra (Valencia), Hansson (SC Heerenveen), Diogo (Real Zaragozza), Pique (Real Zaragozza), Scaloni (Racing Santander), Arrubarena (FC Villarreal), Filipe Kasmirski (Deportivo la Coruña), Birindelli (Juventus), Tudor (Juventus), Diakite (Lazio Roma), Serginho (AC Milaan), Iuliano (Messina), Roque Junior (Bayern Leverkusen), C.Metzelder (Borussia Dortmund)
Middenvelders:
Eagels (Manchester United), Fortune (Bolton Wanderers), Manuel Fernandes (Everton), Sidwell (Reading), Solano (Newcastle United), Routledge (Fulham), D'Alessandro (Real Zaragozza), Gabi (Athletico Madrid), De la Peña (Espanyol), Tacchinardi (FC Vilarreal), Duscher (Deportivo la Coruña), Jiménez (Lazio Roma), Blasi (Fiorentina), Salihamidzic (Bayern Munchen), Babic (Bayern Leverkusen), Bastürk (Hertha BSC), Altintop (Schalke o4), Rui Costa (Benfica), Beto (Benfica), Tuncay (Fenerbache), Alex (Fenerbache)
Aanvallers:
Fowler (Liverpool), Zenden (Liverpool), Kanu (Portsmouth),Viduka (Middelsbrough), Sutton (Aston Villa), Emille Mpenza (Manchester City), Montella (Fulham), Todorov (Wigan Athletic), Cissé (Liverpool), Hasselbaink (Charlton Athletic), Tevez (West Ham United), Saviola (Barcelona), Reyes (Real Madrid), Wilhelmsson (AS Roma), Pizarro (Bayern Munchen), Hugo Almeida (Werder Bremen), Micolli (Benfica)
Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ik zeg: Perez in de basis, laat Sneijder maar even op de bank. Even uitrusten en tergen zal hem goed doen![]()
Je kan hem altijd nog laten invallen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, zal Sneijder zeker goed doen die rust, het seizoen is nog lang!.
Ik kijk nagenoeg elke wedstrijd van Barca (Sport1quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Goudgraver het volgende:
Ik zou Gio graag naar Ajax zien komen, vind het een prima verdediger. Maakt weinig fouten, voor zover ik daarover kan oordelen.
Staat in de krant.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk. Perez is in de competitie al 24 keer in actie gekomen, denk niet dat hij in al die duels gemiddeld iets meer dan 20 minuten speelde hoor.
Ik ga voor de droom scenario want WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef MaxC het volgende:
Droomscenario:
-Ajax kampioen
-Ajax wint beker
-Lekker achterover leunen en FC Twente de play-offs zien winnen
Doemscenario:
-AZ kampioen
-AZ wint beker
-PSV wint play-offs
Verwachtscenario:
PSV kampioen
Ajax wint beker
Ajax wint play-offs
Moeten ze het eerst halenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef Aanvoerder het volgende:
of die kakkerlakken winnen de play-offs. dat mag ook wel in het doemscenario.
Ja ze speelden echt goed samen gisterquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Perez heeft bijna 1800 minuten gespeeld. Stukje zeer slechte journalistiek dus.
Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
Ik wacht ook op de tijd dat Ajax gewoon met mandekkers als backs speelt en weereens fatsoenlijke vleugelaanvallers opsteld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Perez heeft bijna 1800 minuten gespeeld. Stukje zeer slechte journalistiek dus.
Van Bronckhorst hoef ik nooit in een Ajax-shirt te zien. Behalve dat ik vond dat Davids en Emanuelson gisteren formidabel de taken van elkaar overnamen heb ik liever een verdediger als linksback dan een middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |