Oh Hewooo!!!!!!!!!quote:
Nee vanavond op de bank hangen en morgen naar Bergen op Zoom met BW om Jaap op te zoeken, d'arbeider.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:33 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Oh Hewooo!!!!!!!!!
Spraakwater, ga jij nog aan het bier dan? (ik a vanavond naar de afstudeerborrel van marjon, en daarna na 't gat)......Ben je erbij?
Veel succesquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef PAA-053 het volgende:
Over 2 weken ga ik beginnen als stagiair in groep 8 van het basisonderwijs
Showtek, weet alleen ff niet hoe het nummer heet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb lekker de hele dag vrij vandaagheerlijk zonnetje om van te genieten
vanavond richting de RAI om ff lekker en ff flink te beuken
en nu jullie toch bezig waren met songteksten, gooi ik er ook even wat gruwelijk vocals tegenaan, eens zien wie weet uit welk nummer ze komen![]()
This is what I love and cant stop loving.
Get wasted on parties from 9 to 7 in the morning.
I live for the music, more than once,
feeling high, Getting loaded or take some pills and go to "LaLa" land.
Spending all my money on dope and extreme hot price tickets.
But in the end its all worth it!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking nine to five jobs.
I told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That is what I do at friday's and saterday's.
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do.
Being far from reality, because I cant stand society.
This is my own world, I just wanna hear the music...
I think the whole system fucking sucks.
Everybody is working his fucking ass off during the week.
Getting totally fucking stressed out,
So whats wrong and whats right!
I live for the weekend.
I live for hardstyles.
I live for hardstyle baby!
Come on, let's go!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Showtek, weet alleen ff niet hoe het nummer heet.
DefQon ??quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb lekker de hele dag vrij vandaagheerlijk zonnetje om van te genieten
vanavond richting de RAI om ff lekker en ff flink te beuken
en nu jullie toch bezig waren met songteksten, gooi ik er ook even wat gruwelijk vocals tegenaan, eens zien wie weet uit welk nummer ze komen![]()
This is what I love and cant stop loving.
Get wasted on parties from 9 to 7 in the morning.
I live for the music, more than once,
feeling high, Getting loaded or take some pills and go to "LaLa" land.
Spending all my money on dope and extreme hot price tickets.
But in the end its all worth it!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking nine to five jobs.
I told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That is what I do at friday's and saterday's.
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do.
Being far from reality, because I cant stand society.
This is my own world, I just wanna hear the music...
I think the whole system fucking sucks.
Everybody is working his fucking ass off during the week.
Getting totally fucking stressed out,
So whats wrong and whats right!
I live for the weekend.
I live for hardstyles.
I live for hardstyle baby!
Come on, let's go!
dit nummer is Showtek - F(uck) T(he) S(ystem)quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
DefQon ??
Ik kreeg gisteren de line up van Sensation Black in mijn mailbox.. Het nummer wat er in het introductie flash filmpje gebruikt werd, kwam mij bekent voor... Weet jij misschien welk nummer dat is?
Ik heb vrienden die het wel luisteren. En ik luister ook wel eens muziek buiten mijn favoriete genre.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]hoe weet jij dat nou weer?
aan je signature te zien ben je niet echt van die muziek
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
Ook werden er een paar Tukkerstagiaires bekend,
uit Borne, Wierden, Haaksbergen of Enschede.
de anderen waren het taalgebruik niet gewend,
het resultaat: een Tukkertopic in spé.
In Qontrol, wat een feestquote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef DaFan het volgende:
*Brakheid.
wat is er Maraca?quote:
Ik heb de gehele dag in Rotterdam gelopen.. niet de marathonquote:Op zondag 15 april 2007 22:18 schreef lienelien het volgende:
Het is freakin' WEEKEND!![]()
Ga naar buiten, doe wat met je leven, dit topic komt morgen wel weer
Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 15 april 2007 22:18 schreef lienelien het volgende:
Het is freakin' WEEKEND!![]()
Ga naar buiten, doe wat met je leven, dit topic komt morgen wel weer
als je dat gewoon uitlegt is er niets aan de hand. kan jij ook niets aan doen. wellicht morgenvroeg wel even bellenquote:Op zondag 15 april 2007 23:06 schreef Goover het volgende:
Ohwja, ik ben morgen niet op stage. Ik heb een terugkomdag. Daar kwam ik vrijdag middag achter toen ik mijn post opende... lekker optijd verstuurd dus. Ik heb het bedrijf waar ik stage loop maar een mailtje gestuurd, ook niet de beste manier..
Zuuuurrrquote:
jaquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen mensen, Ik ben ook weer aanwezig. Eigenlijk is het te warm om te werken
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag nietquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen mensen, Ik ben ook weer aanwezig. Eigenlijk is het te warm om te werken
Ik begin nu al te zweten...quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag niet![]()
k las het ook, iets van 3 a 4 maandenquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
tja, spelfouten zijn toch wel een beetje fout. ikzelf maak dan wel DT foutjes, maar veel gekker wordt het veelal niet.
ff een uurtje later goed doorlezen en je haalt het grootste gedeelte eruit..
ennuh, hoeveel lessen heb je gehad? schijnt een ONWIJZE wachtrij te staan...
De ventilatie van onze server ruimte is de deur van de server ruimtequote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
lol piet.. wij hier afaik ook niet.. ten minste. dat concludeer ik uit het feit dat we ventilatoren hebben staan..
anders ga je ff in de serverruimte chillen? (H)
hier hebben we ook geen airco. Toen ik hier binnenkwam in het kamertje waar ik werk. had ik gelijk last van de warmtequote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin nu al te zweten...... en in dit pand hebben wij geen airco
De spelfouten zijn bij mij een bekend probleem..ik lees iets wat ik schrijf/typ meestal 3x door, maar ik zie de fouten vaak over het hoofdquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
tja, spelfouten zijn toch wel een beetje fout. ikzelf maak dan wel DT foutjes, maar veel gekker wordt het veelal niet.
ff een uurtje later goed doorlezen en je haalt het grootste gedeelte eruit..
ennuh, hoeveel lessen heb je gehad? schijnt een ONWIJZE wachtrij te staan...
Ik lees 9 van de 10 keer over mijn eigen fouten heen..quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef francis997 het volgende:
[..]
De spelfouten zijn bij mij een bekend probleem..ik lees iets wat ik schrijf/typ meestal 3x door, maar ik zie de fouten vaak over het hoofd![]()
me tooquote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees 9 van de 10 keer over mijn eigen fouten heen..![]()
dat is bekend. daarom heb ik voor de vestiging van mijn stage in Rotterdam gekozen, ik kon kiezen tussen Amsterdam en Rotterdam..en de vestiging in Rotterdam is maar een paar min. van huis. Ik had geen zin om met de NS te reizenquote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef Freshthinking het volgende:Net weer vertraging gehad.. Trein was overvol, bla bla bla. NS maakt er een soepzooi van
Altijd wat.. als het koud is wordt het glad, als het regent liggen er bladeren op, en als het dan eindelijk warm is hier, gaan de rails uitzetten...quote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef Freshthinking het volgende:Net weer vertraging gehad.. Trein was overvol, bla bla bla. NS maakt er een soepzooi van
Rokje?quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag niet![]()
Hier ook nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin nu al te zweten...... en in dit pand hebben wij geen airco
Daarom zijn wij al een paar weken met de auto! Met de bus (dat grafspoor tussen Almelo en Hengelo is nog steeds niet klaar) doen we er een uur of nog langer overquote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef Freshthinking het volgende:Net weer vertraging gehad.. Trein was overvol, bla bla bla. NS maakt er een soepzooi van
die heb ik niet, en op de fiets vindt ik het een beetje onhandig, en ik moet op mijn stage vaak bukken, tillen enzo..met pc's dus is het beter om een broek te dragenquote:
Mijn rokje waaide vanochtend op de fiets ook half weg jaquote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef francis997 het volgende:
[..]
die heb ik niet, en op de fiets vindt ik het een beetje onhandig, en ik moet op mijn stage vaak bukken, tillen enzo..met pc's dus is het beter om een broek te dragen![]()
Daarom mijd ik ook de treinquote:Op maandag 16 april 2007 09:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Altijd wat.. als het koud is wordt het glad, als het regent liggen er bladeren op, en als het dan eindelijk warm is hier, gaan de rails uitzetten...![]()
Welkomquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Greatmarked het volgende:
* Greatmarked meld zich ook als stageloper! Loop een marketing & Communicatiestage bij een school en bij een bank
Welkomquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Greatmarked het volgende:
* Greatmarked meld zich ook als stageloper!
Loop een marketing & Communicatiestage bij een school en bij een bank![]()
goedemorgen iedereenquote:
iddquote:
welkom kerelquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Greatmarked het volgende:
* Greatmarked meld zich ook als stageloper!
Loop een marketing & Communicatiestage bij een school en bij een bank![]()
Da's een leuk bakkie. Kan me voorstellen dat 't dan balen is als je in de file staat..quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
ik ging vandaag met de auto van papa (ML320 CDI) ipv mn yaris 1.3i (ding moet gespoten worden na schade door iemand anders..)
denk je ff stevig te kunnen knallen, zit je bijna de fucking polonaise te dansen met auto's....
quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn rokje waaide vanochtend op de fiets ook half weg ja
In de filequote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
lol lien...
ik ging vandaag met de auto van papa (ML320 CDI) ipv mn yaris 1.3i (ding moet gespoten worden na schade door iemand anders..)
denk je ff stevig te kunnen knallen, zit je bijna de fucking polonaise te dansen met auto's....
rechts ingehaald bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de fileVandaag een aantal auto's maar links ingehaald.. ja, als je 90 gaat rijden op de linkerbaan waar je 120 mag..
Koos Spee zal niet blij met mij zijn
![]()
scherpquote:
lol, je moest eens weten.. frusti als je 200+ pk onder de motorkap heb zitten.. is 3x zoveel als mn yarisquote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Da's een leuk bakkie. Kan me voorstellen dat 't dan balen is als je in de file staat..![]()
hier hebben we aan de buitenkant van de ramen een soort van luik die automatisch omlaag gaat, die de zon weer blokkeertquote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hier hebben we ook geen airco, maar het raam is helemaal open, dus het is wel aangenaam hierzon schijnt ook niet recht naar binnen, scheelt ook weer
Hier wel airco, er kan geen raam openquote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hier hebben we ook geen airco, maar het raam is helemaal open, dus het is wel aangenaam hierzon schijnt ook niet recht naar binnen, scheelt ook weer
mijn weekend wasquote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hier wel airco, er kan geen raam open![]()
Heeft iedereen trouwens een leuk weekend gehad?
dan in mijnquote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol, je moest eens weten.. frusti als je 200+ pk onder de motorkap heb zitten.. is 3x zoveel als mn yaris![]()
Het dichtbijzijnste raam is hier wel enkele bureaus verderopquote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Op die weg mocht je vroeger ook 80.. Mijn zusje is daar een keer staandegehouden door de politie toen de weg net een 60km zone werd.. Zij reed 85 km.quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik vertel ze maar niet dat ik ook weleens 110 rijd waar je 60 mag (weg is eigenlijk onder gewaardeerd.. je kan er makkelijk hard rijden, is niet echt gevaarlijk)
voor piet, die weg langs atletiekbaan.. richting 's-gravenzande...
Neenee, nog maar 3!quote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog 4 dagen te gaan voor jou ofniet?
Wat een levenquote:
Tuurlijk wel, maar ik heb de hoop opgegevenquote:Op maandag 16 april 2007 10:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tsssk. Als in me vind jij niet tenenkrommend?
Mja, ik geloof nog altijd in een betere wereldquote:Op maandag 16 april 2007 10:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik heb de hoop opgegeven
Optimistquote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik geloof nog altijd in een betere wereld
haha.. Me vader had al een klote dag gisteren.. vanwege de marathon van Rotterdam... en dan verliezen van Heracles met 4-1quote:
Jammer hè, komen we die gare deventernaren weer niet tegen volgend seizoen. Blijven hopen.quote:
wtf heb jij het over dan?quote:Op maandag 16 april 2007 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
piet, das vals.. vrouwen hebben een twee voordelen..
als je een man treft iig.. als hij met zn ogen ertussen verdrinkt hoef je weinig meer te zeggen..
Mijn zusje vertelt altijd de waarheid als ze te hard heeft gereden, en meestal rijd ze te hard op tijden dat niemand op de weg zit.quote:Op maandag 16 april 2007 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
piet, das vals.. vrouwen hebben een twee voordelen..
als je een man treft iig.. als hij met zn ogen ertussen verdrinkt hoef je weinig meer te zeggen..
Dit is onze 2e 20 al.quote:Op maandag 16 april 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nha, volgend jaar of in de 4e moet ik nog eens 20 weken, hoor
en dat tot je pensioen..quote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dit is onze 2e 20 al.Ik heb een verrassing voor je. Na je studie mag je 49 weken per jaar
Nehhhquote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dit is onze 2e 20 al.Ik heb een verrassing voor je. Na je studie mag je 49 weken per jaar
Lienelien wel opletten eh...quote:Op maandag 16 april 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Politieagent: Nee je mag hier al een tijdtje 60
Of je moet zoals Miss-Scofield docent wordenquote:
Nog meer taalpuristenquote:
en ik las ergens:quote:Op maandag 16 april 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
oeps
Ik las pas ook ergens 'vriendtje'
quote:
Ik ga/wil op mijn opleiding gaan docerenquote:Op maandag 16 april 2007 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of je moet zoals Miss-Scofield docent worden
gaanquote:Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga/wil op mijn opleiding gan doceren
wil gaan bedoel jij dan, maar dat bedoelde ik niet.quote:
nouquote:Op maandag 16 april 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
wil gaan bedoel jij dan, maar dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde: ik wil op mijn opleiding doceren, of gewoon: ik ga op mijn opleiding doceren. Maar aangezien dat niet geheel aan mij is, kan ik niet zeggen dat ik dat al ga doen, enkel dat ik dat graag wil
Jammerrrr![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
Nou dat doceren lukt je al aardig hier.
Nah, ik heb er anders maar gewoon 2quote:Op maandag 16 april 2007 10:24 schreef DaFan het volgende:
Meer tieten = beter.
je hebt 2 tieten, en niet 2 tietuhquote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, ik heb er anders maar gewoon 2
Ik reageerde op een post waarin het woorden tieten stond. Niet zo zeiken.quote:
ik vanaf 9u15quote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef Gelderland het volgende:
Iemand al niets gedaan vandaagik zit al vanaf 8.15 te nietsen
te niksen.. maar inderdaad, ik vermoed dat het een weinig productieve dag wordt vandaagquote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef Gelderland het volgende:
klinkt altijd nog beter dan titt'nquote:Op maandag 16 april 2007 10:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post waarin het woorden tieten stond. Niet zo zeiken.
wat een achterlijk woord overigens.
Meer vrouwen = beter.quote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
we houden van een maatje meer.. plaatselijk that is.quote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan mijn concept eindverslag bezig.. en nog steeds staat er (vrij) weinig op papier..quote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef Gelderland het volgende:
whahahahahahaquote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
we houden van een maatje meer.. plaatselijk that is.
gisteren zag ik een meid, schatte haar rond 14-15 jaar.. die had toch een bos hout voor de deur.. kan je een jaar lang een open haard mee laten fikken. dik cup D ofzo.. echt BALLEN. en ze liep in dr bikini...
op zo een moment baal je dat je 22 ben
triest.quote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gisteren zag ik een meid, schatte haar rond 14-15 jaar.. die had toch een bos hout voor de deur.. kan je een jaar lang een open haard mee laten fikken. dik cup D ofzo.. echt BALLEN. en ze liep in dr bikini...
wat voor impact had dat meisje van 14-15 op jou dan?quote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
moet impactanalyse gaan maken.. iemand suggesties of handige links?
quote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.aslfoundation.(...)_impactanalyse_1.docquote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
moet impactanalyse gaan maken.. iemand suggesties of handige links?
ja dat wel.. maar goed. ik hou het bij kijken.. is onschuldig..quote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef lienelien het volgende:
Zo'n meisje heeft trouwens zo op d'r 25ste al wel gigantische hangtieten
lol.. ja mooi. ze zat ook beetje naar ons te kijken.. ga er maar niet op in.. mijn grens ligt toch wel op 18+ jaar..quote:
tnx, was idd de 1e link die ik vond. vind het lastig om op te starten..quote:Op maandag 16 april 2007 10:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.aslfoundation.(...)_impactanalyse_1.doc
Gewoon bekijken wat voor een invloed de verandering heeft op elk onderdeel van de organisatie.
Uhuh, sommigen zien er redelijk aardig uit, maar om daar nou een relaties mee te hebben.. neem al die breezah's..quote:Op maandag 16 april 2007 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
naar een vrouw kijken heeft andere eisen dan met een vrouw een relatie hebben..
Is goed voor haar reputatie.. geef haar 3 breezah's en een prepaid-telefoonkaart en ze doen tegenwoordig allesquote:
Toch maar 10 euri's, geen geldquote:Op maandag 16 april 2007 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
hehe piet.. alleen als ze 16- is idd..
moet er niet aan denken joh.. zie het al helemaal voor me..
hey meisje, ga je met me mee voor een telefoonkaart.?
Beetje borsten wil je toch welquote:Op maandag 16 april 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik snap niet echt waarom veel mannen persé een vrouw/meisje willen hebben met grote borsten... mij maakt het niet uit of ze nou A of C heeft
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama, van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten, van die jongens die heul goed zijn met computers, van die jongens die het liefst over auto's praten, van die jongens die weinig daglicht zien, van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen, dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bentquote:Op maandag 16 april 2007 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja dat wel.. maar goed. ik hou het bij kijken.. is onschuldig..
altijd heerlijk dat vrouwen er gelijk bovenop duiken met kritiek als ik het er dan over heb..
naar een vrouw kijken heeft andere eisen dan met een vrouw een relatie hebben.. hoewel een combinatie van beide wel relax is
ex van mij had A (niet plat, maar ook niet veel) huidige vriendin heeft C... maakt mij niet echt verschrikkelijk veel uit (er zitten natuurlijk wel voordelen enzo aan, maar als ze A had gehad, had dat geen verschil gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje borsten wil je toch wel?
2 ruggen wordt je ook niet vrolijker van![]()
Nee, hoor. Ik maakte enkel even een punt.quote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
lien... frusti?
ennuh ReMcOrE, 2 ruggen is leuk, maar alleen in je portomonnee..
ik wil toch echt wel een meid met b+.. niet dat ik dr daar op af zal wijzen als ze het niet heeft, maar is toch beetje jammer...
je beschouwt het dus al een 'nadeel' als ze geen B+ heeftquote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
lien... frusti?
ennuh ReMcOrE, 2 ruggen is leuk, maar alleen in je portomonnee..
ik wil toch echt wel een meid met b+.. niet dat ik dr daar op af zal wijzen als ze het niet heeft, maar is toch beetje jammer...
frustraties?quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama, van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten, van die jongens die heul goed zijn met computers, van die jongens die het liefst over auto's praten, van die jongens die weinig daglicht zien, van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen, dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
En dan heb ik niet eens een grote 'bos hout' voor de deur
hihi idd..quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
frustraties?In een aantal dingen die jij noemt herken ik mijzelf
Maar in een ander aantal ook weer totaal niet.
quote:
Zo zie je maar weer.quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
frustraties?In een aantal dingen die jij noemt herken ik mijzelf
Maar in een ander aantal ook weer totaal niet.
HELP!!quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama, van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten, van die jongens die heul goed zijn met computers, van die jongens die het liefst over auto's praten, van die jongens die weinig daglicht zien, van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen, dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
Komt redelijk overeen jaquote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HELP!!, dat lijkt wel het gemiddelde profiel van een IT'er
![]()
volgens mij zijn dat de gemiddelde vooroordelen van een IT'erquote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
alle beta en gamma studenten bedoel je.quote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
alphastudentquote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Komt redelijk overeen jaGelukkig ben ik niet zo
ja idd piet..quote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
C ook al behoorlijk snel andersquote:Op maandag 16 april 2007 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja idd piet..
maar goed. ben er trots op..
en remorce.. b+ is gewoon mooi meegenomen.. ik wil ook geen meid met cup E ofzo hoor..die krengen gaan hangen
ik kan zo een aantal vooroordelen eruit pikken die op mij van toepassing zijnquote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
alle beta en gamma studenten bedoel je.
quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama
, van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken
, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken
en met volle mond praten
, van die jongens die heul goed zijn met computers
, van die jongens die het liefst over auto's praten
, van die jongens die weinig daglicht zien
, van die jongens die in een kroeg/discotheek
met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter
aan hun glas bier nippen
, dat zijn van die zielige jongens
die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht
bent
vertelquote:Op maandag 16 april 2007 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik kan zo een aantal vooroordelen eruit pikken die op mij van toepassing zijn![]()
maar al die 'belachelijke' eisen zoals ik die noemde in mijn vorige post, daar erger ik me vaak aan bij mensen...quote:Op maandag 16 april 2007 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
en remorce.. b+ is gewoon mooi meegenomen.. ik wil ook geen meid met cup E ofzo hoor..die krengen gaan hangen
Túúrlijk, altijd hequote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
Tsjah, het gaat eigenlijk ook gewoon om het innerlijk, niet waar?![]()
Is hetzelfde als een autoquote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar al die 'belachelijke' eisen zoals ik die noemde in mijn vorige post, daar erger ik me vaak aan bij mensen...
als ik eerlijk ben had ik een paar geleden (toen ik soms ook van die eisen stelde...) niet gedacht dat ik op een vrouw kon vallen zoals mijn huidige vriendin! maar als ik nu kijk, zou ik niks anders willen![]()
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama
(okay in de meeste gevallen), van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken
, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten
, van die jongens die heul goed zijn met computers,
van die jongens die het liefst over auto's praten
, van die jongens die weinig daglicht zien
stage, van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen
, dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
![]()
Dat zeggen alle lelijke mensenquote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
je zou toch wel heel raar staan te kijken als er iemand tegen jou zegt... "Oh wat is jouw appendix aantrekkelijk"quote:
Dat zeggen toch alleen maar "lelijke" mensen? Of zeggen knappe mensen met een lelijk innnerlijk dat, omdat ze dat van zichzelf weten en daarom zeggen dat alleen lelijke mensen zoiets zeggen dat innerlijk niet belangrijk is.quote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
dat is ook heel belangrijk, maar jah... iedereen die je vriendin ziet oordeelt gelijk op het uiterlijkquote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
die heeft ze ook wel, maar daar let ik totaal niet op eigenlijk, daar denk ik nooit aan... ik geniet echt met volle teugen van wat ik hebquote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
remcore.. als je uiteindelijk een meisje heb zal die vaak toch een aantal minpuntjes hebben.. die heb ikzelf ook.. zal je altijd houden..
hou het op wensen.. dat mag
zoals gezegd, de laatste jaren heb ik heel wat die 'eisen' laten vallen, omdat ze gewoon niet realistisch zijn, en uiteindelijk wordt je toch vaak verliefd op iemand die niet eens aan die eisen voldoet, maar daar denk je dan niet eens meer aanquote:Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hetzelfde als een autoJe droomt van een Lamborghini (of iets in die richting/prijsklasse) En uiteindelijk ben je tevreden met een Opel Kadett
Oh..Nu heb ik het over auto's, en dat wil Lien niet
![]()
precies. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals gezegd, de laatste jaren heb ik heel wat die 'eisen' laten vallen, omdat ze gewoon niet realistisch zijn, en uiteindelijk wordt je toch vaak verliefd op iemand die niet eens aan die eisen voldoet, maar daar denk je dan niet eens meer aan
Is toch ook logisch?quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is ook heel belangrijk, maar jah... iedereen die je vriendin ziet oordeelt gelijk op het uiterlijk
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals gezegd, de laatste jaren heb ik heel wat die 'eisen' laten vallen, omdat ze gewoon niet realistisch zijn, en uiteindelijk wordt je toch vaak verliefd op iemand die niet eens aan die eisen voldoet, maar daar denk je dan niet eens meer aan
ik bedoel meer dat iemand je vriendin beoordeelt op haar uiterlijk (en dan zegt dat ze bijvoorbeeld best wel lelijk is) terwijl als ze haar langer kennen, ze een hele andere mening krijgen!quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is toch ook logisch?![]()
Als je er mee praat kun je natuurlijk wel een ander beeld van iemand hebben..
aah op die fiets.quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat iemand je vriendin beoordeelt op haar uiterlijk (en dan zegt dat ze bijvoorbeeld best wel lelijk is) terwijl als ze haar langer kennen, ze een hele andere mening krijgen!
(owja, ik spreek uit ervaring)
Eens, maar dat is toch altijd zo. Soms denk je over iemand op het werk ofzo dat het een klootzak is, terwijl hij, als je er later mee praat, een vriendelijke vent blijkt te zijn. Geen ervaring.quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat iemand je vriendin beoordeelt op haar uiterlijk (en dan zegt dat ze bijvoorbeeld best wel lelijk is) terwijl als ze haar langer kennen, ze een hele andere mening krijgen!
(owja, ik spreek uit ervaring)
jij hebt allemaal klootzakken op het werk?quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eens, maar dat is toch altijd zo. Soms denk je over iemand op het werk ofzo dat het een klootzak is, terwijl hij, als je er later mee praat, een vriendelijke vent blijkt te zijn. Geen ervaring.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij hebt allemaal klootzakken op het werk?
weer verloren met koffiemanagerquote:
nee, ik loop nu bij voorbaat al. Die manager is niet nodigquote:
Ja?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja?
Kneus is dat he. Ken m verder ook maar oppervlakkig![]()
Kloptquote:
maar meestal krijgt het innerlijk dan de overhand, en vind hij haar toch wel een leuk meisjequote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
aah op die fiets.
Naja, mening over uiterlijk blijft denk ik ongewijzigd..
dat is idd waar...quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eens, maar dat is toch altijd zo. Soms denk je over iemand op het werk ofzo dat het een klootzak is, terwijl hij, als je er later mee praat, een vriendelijke vent blijkt te zijn. Geen ervaring.
vindt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar meestal krijgt het innerlijk dan de overhand, en vind hij haar toch wel een leuk meisje
[..]
dat is idd waar...
yeah bitchquote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3FMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
net als in dit topicquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb hier de radio ook maar ff aangezet. Het is hier nogal stil.
ik niet, zaterdag viel het nog wel mee met de zon, toen was ik wel ff buiten enzo... zondag om half 11 pas thuis van In Qontrol, toen in bed gelegen tot 17.00 dus ook weinig zon meegemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie heeft nu een kop als een boei na dit weekend door de zon?
ik niet iig, zaterdag had ik toernooi (heb er nu nog spierpijn vanquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
heb je je ff bijgelezen?quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
lienelien haar lijst
Ik denk dat het grootste deel ook op mij van toepassing is
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoenquote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
lienelien haar lijst
Ik denk dat het grootste deel ook op mij van toepassing is
Mijn nekquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoen
Cuckoo niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoen
K ookquote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef Freshthinking het volgende:
Ik was al iets bruin, maar sinds afgelopen weekend een lekker kleurtje. Twee dagen wezen golfen en in de tuin gelegen
Lekker he? Gewoon ultiem genieten en ondertussen nog een kleurtje krijgen ookquote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook!
Gisteren hele dag op de voetbal geweest, hele dagen in de zon![]()
hey lien, hoe is het ermee? was je al bezig met die voice-overs?quote:
Zeer naisquote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Lekker he? Gewoon ultiem genieten en ondertussen nog een kleurtje krijgen ook![]()
Jij snapt 't! Ik had zaterdag een date.. Zij woont in Arnhem en heeft een chill dakterras. Biertje erbij en genieten maarquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeer nais! Beetje slap ouwehoeren, biertje dr bij
![]()
quote:
quote:
K had dan wel geen date, maar heb wel genotenquote:Op maandag 16 april 2007 12:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jij snapt 't! Ik had zaterdag een date.. Zij woont in Arnhem en heeft een chill dakterras. Biertje erbij en genieten maar
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren,
quote:van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama,
quote:van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten,
quote:van die jongens die het liefst over auto's praten
quote:van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen
quote:dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
quote:van die jongens die heul goed zijn met computers, , van die jongens die weinig daglicht zien,
quote:van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken,
volgens mij welquote:Op maandag 16 april 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Houniet.. is dat het swingend kontje van Alizee?![]()
Jup, is ze welquote:
Nee..quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
(Iemand al opgevallen dat ik de fout in de TT heb laten wijzigen?)
uhm.. nee, wat heb je laten veranderen?quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. nee, wat heb je laten veranderen?
Edit: al gezien in post ervoor
quote:
tering, ik ben het niet vaak met je eens, maar nu toch zeker welquote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
Ze leeft volgens mij nog wel..quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
leeft alizée nog eigenlijk..? vond het een heerlijk wijf, maar ik zie dr niet echt meer...
ik weet het nietquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
leeft alizée nog eigenlijk..? vond het een heerlijk wijf, maar ik zie dr niet echt meer...
quote:# http://www.moi-alizee.com Alizée's officiële site (momenteel offline) (fr) (en)
geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
Ze is sinds de lente 2006 bezig met haar nieuwe albumquote:
telt Fok!ken ook als iets doenquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
OMG OMG, heeft IEMAND al IETS gedaan vanochtendIk ben om 8.15 begonnen en totaal nog geen werk oid aangeraakt.. alleen beetje internetten enzo
ben ik de enige![]()
quote:
Ik heb ook nog niets gedaan, maar ik zit dan ook thuisquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
OMG OMG, heeft IEMAND al IETS gedaan vanochtendIk ben om 8.15 begonnen en totaal nog geen werk oid aangeraakt.. alleen beetje internetten enzo
ben ik de enige![]()
een beurs over Transport & Logistiek, 9-10 mei in Ahoy Rotterdam... gewoon via het bedrijf waar ik stage loop kaartjes geregeld, dus dan kan ik daar met studiegenoot mooi heenquote:
Logistiekquote:Op maandag 16 april 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb kaartjes geregeld voor http://www.easyfairs.com/shows/detail.aspx?mode=edit&ShowID=310&view=DESC
kijk daar kan ik wat meequote:Op maandag 16 april 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een beurs over Transport & Logistiek, 9-10 mei in Ahoy Rotterdam... gewoon via het bedrijf waar ik stage loop kaartjes geregeld, dus dan kan ik daar met studiegenoot mooi heenlekker een dagje weg, reiskosten misschien vergoed, en ook best interessant, scriptie gaat ook over dit onderwerp
ik heb al acht zinnetjes getypt voor mijn stageproject in een kleine vijf uur (jajaquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
ben ik de enige![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |