vertelquote:Op maandag 16 april 2007 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik kan zo een aantal vooroordelen eruit pikken die op mij van toepassing zijn![]()
maar al die 'belachelijke' eisen zoals ik die noemde in mijn vorige post, daar erger ik me vaak aan bij mensen...quote:Op maandag 16 april 2007 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
en remorce.. b+ is gewoon mooi meegenomen.. ik wil ook geen meid met cup E ofzo hoor..die krengen gaan hangen
Túúrlijk, altijd hequote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
Tsjah, het gaat eigenlijk ook gewoon om het innerlijk, niet waar?![]()
Is hetzelfde als een autoquote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar al die 'belachelijke' eisen zoals ik die noemde in mijn vorige post, daar erger ik me vaak aan bij mensen...
als ik eerlijk ben had ik een paar geleden (toen ik soms ook van die eisen stelde...) niet gedacht dat ik op een vrouw kon vallen zoals mijn huidige vriendin! maar als ik nu kijk, zou ik niks anders willen![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama
(okay in de meeste gevallen), van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken
, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten
, van die jongens die heul goed zijn met computers,
van die jongens die het liefst over auto's praten
, van die jongens die weinig daglicht zien
stage, van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen
, dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
![]()
En dan heb ik niet eens een grote 'bos hout' voor de deur
Dat zeggen alle lelijke mensenquote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
je zou toch wel heel raar staan te kijken als er iemand tegen jou zegt... "Oh wat is jouw appendix aantrekkelijk"quote:
Dat zeggen toch alleen maar "lelijke" mensen? Of zeggen knappe mensen met een lelijk innnerlijk dat, omdat ze dat van zichzelf weten en daarom zeggen dat alleen lelijke mensen zoiets zeggen dat innerlijk niet belangrijk is.quote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
dat is ook heel belangrijk, maar jah... iedereen die je vriendin ziet oordeelt gelijk op het uiterlijkquote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef lienelien het volgende:
die heeft ze ook wel, maar daar let ik totaal niet op eigenlijk, daar denk ik nooit aan... ik geniet echt met volle teugen van wat ik hebquote:Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
remcore.. als je uiteindelijk een meisje heb zal die vaak toch een aantal minpuntjes hebben.. die heb ikzelf ook.. zal je altijd houden..
hou het op wensen.. dat mag
zoals gezegd, de laatste jaren heb ik heel wat die 'eisen' laten vallen, omdat ze gewoon niet realistisch zijn, en uiteindelijk wordt je toch vaak verliefd op iemand die niet eens aan die eisen voldoet, maar daar denk je dan niet eens meer aanquote:Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hetzelfde als een autoJe droomt van een Lamborghini (of iets in die richting/prijsklasse) En uiteindelijk ben je tevreden met een Opel Kadett
Oh..Nu heb ik het over auto's, en dat wil Lien niet
![]()
precies. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals gezegd, de laatste jaren heb ik heel wat die 'eisen' laten vallen, omdat ze gewoon niet realistisch zijn, en uiteindelijk wordt je toch vaak verliefd op iemand die niet eens aan die eisen voldoet, maar daar denk je dan niet eens meer aan
Is toch ook logisch?quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is ook heel belangrijk, maar jah... iedereen die je vriendin ziet oordeelt gelijk op het uiterlijk
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals gezegd, de laatste jaren heb ik heel wat die 'eisen' laten vallen, omdat ze gewoon niet realistisch zijn, en uiteindelijk wordt je toch vaak verliefd op iemand die niet eens aan die eisen voldoet, maar daar denk je dan niet eens meer aan
ik bedoel meer dat iemand je vriendin beoordeelt op haar uiterlijk (en dan zegt dat ze bijvoorbeeld best wel lelijk is) terwijl als ze haar langer kennen, ze een hele andere mening krijgen!quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is toch ook logisch?![]()
Als je er mee praat kun je natuurlijk wel een ander beeld van iemand hebben..
aah op die fiets.quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat iemand je vriendin beoordeelt op haar uiterlijk (en dan zegt dat ze bijvoorbeeld best wel lelijk is) terwijl als ze haar langer kennen, ze een hele andere mening krijgen!
(owja, ik spreek uit ervaring)
Eens, maar dat is toch altijd zo. Soms denk je over iemand op het werk ofzo dat het een klootzak is, terwijl hij, als je er later mee praat, een vriendelijke vent blijkt te zijn. Geen ervaring.quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat iemand je vriendin beoordeelt op haar uiterlijk (en dan zegt dat ze bijvoorbeeld best wel lelijk is) terwijl als ze haar langer kennen, ze een hele andere mening krijgen!
(owja, ik spreek uit ervaring)
jij hebt allemaal klootzakken op het werk?quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eens, maar dat is toch altijd zo. Soms denk je over iemand op het werk ofzo dat het een klootzak is, terwijl hij, als je er later mee praat, een vriendelijke vent blijkt te zijn. Geen ervaring.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij hebt allemaal klootzakken op het werk?
weer verloren met koffiemanagerquote:
nee, ik loop nu bij voorbaat al. Die manager is niet nodigquote:
Ja?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja?
Kneus is dat he. Ken m verder ook maar oppervlakkig![]()
Kloptquote:
maar meestal krijgt het innerlijk dan de overhand, en vind hij haar toch wel een leuk meisjequote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
aah op die fiets.
Naja, mening over uiterlijk blijft denk ik ongewijzigd..
dat is idd waar...quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eens, maar dat is toch altijd zo. Soms denk je over iemand op het werk ofzo dat het een klootzak is, terwijl hij, als je er later mee praat, een vriendelijke vent blijkt te zijn. Geen ervaring.
vindt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar meestal krijgt het innerlijk dan de overhand, en vind hij haar toch wel een leuk meisje
[..]
dat is idd waar...
yeah bitchquote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3FMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
net als in dit topicquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb hier de radio ook maar ff aangezet. Het is hier nogal stil.
ik niet, zaterdag viel het nog wel mee met de zon, toen was ik wel ff buiten enzo... zondag om half 11 pas thuis van In Qontrol, toen in bed gelegen tot 17.00 dus ook weinig zon meegemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie heeft nu een kop als een boei na dit weekend door de zon?
ik niet iig, zaterdag had ik toernooi (heb er nu nog spierpijn vanquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
heb je je ff bijgelezen?quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
lienelien haar lijst
Ik denk dat het grootste deel ook op mij van toepassing is
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoenquote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
lienelien haar lijst
Ik denk dat het grootste deel ook op mij van toepassing is
Mijn nekquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoen
Cuckoo niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoen
K ookquote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef Freshthinking het volgende:
Ik was al iets bruin, maar sinds afgelopen weekend een lekker kleurtje. Twee dagen wezen golfen en in de tuin gelegen
Lekker he? Gewoon ultiem genieten en ondertussen nog een kleurtje krijgen ookquote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook!
Gisteren hele dag op de voetbal geweest, hele dagen in de zon![]()
hey lien, hoe is het ermee? was je al bezig met die voice-overs?quote:
Zeer naisquote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Lekker he? Gewoon ultiem genieten en ondertussen nog een kleurtje krijgen ook![]()
Jij snapt 't! Ik had zaterdag een date.. Zij woont in Arnhem en heeft een chill dakterras. Biertje erbij en genieten maarquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeer nais! Beetje slap ouwehoeren, biertje dr bij
![]()
quote:
quote:
K had dan wel geen date, maar heb wel genotenquote:Op maandag 16 april 2007 12:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jij snapt 't! Ik had zaterdag een date.. Zij woont in Arnhem en heeft een chill dakterras. Biertje erbij en genieten maar
quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren,
quote:van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama,
quote:van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten,
quote:van die jongens die het liefst over auto's praten
quote:van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen
quote:dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
quote:van die jongens die heul goed zijn met computers, , van die jongens die weinig daglicht zien,
quote:van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken,
volgens mij welquote:Op maandag 16 april 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Houniet.. is dat het swingend kontje van Alizee?![]()
Jup, is ze welquote:
Nee..quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
(Iemand al opgevallen dat ik de fout in de TT heb laten wijzigen?)
uhm.. nee, wat heb je laten veranderen?quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. nee, wat heb je laten veranderen?
Edit: al gezien in post ervoor
quote:
tering, ik ben het niet vaak met je eens, maar nu toch zeker welquote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama, van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten, van die jongens die heul goed zijn met computers, van die jongens die het liefst over auto's praten, van die jongens die weinig daglicht zien, van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen, dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
En dan heb ik niet eens een grote 'bos hout' voor de deur
quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
Ze leeft volgens mij nog wel..quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
leeft alizée nog eigenlijk..? vond het een heerlijk wijf, maar ik zie dr niet echt meer...
ik weet het nietquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
leeft alizée nog eigenlijk..? vond het een heerlijk wijf, maar ik zie dr niet echt meer...
quote:# http://www.moi-alizee.com Alizée's officiële site (momenteel offline) (fr) (en)
geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
Ze is sinds de lente 2006 bezig met haar nieuwe albumquote:
telt Fok!ken ook als iets doenquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
OMG OMG, heeft IEMAND al IETS gedaan vanochtendIk ben om 8.15 begonnen en totaal nog geen werk oid aangeraakt.. alleen beetje internetten enzo
ben ik de enige![]()
quote:
Ik heb ook nog niets gedaan, maar ik zit dan ook thuisquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
OMG OMG, heeft IEMAND al IETS gedaan vanochtendIk ben om 8.15 begonnen en totaal nog geen werk oid aangeraakt.. alleen beetje internetten enzo
ben ik de enige![]()
een beurs over Transport & Logistiek, 9-10 mei in Ahoy Rotterdam... gewoon via het bedrijf waar ik stage loop kaartjes geregeld, dus dan kan ik daar met studiegenoot mooi heenquote:
Logistiekquote:Op maandag 16 april 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb kaartjes geregeld voor http://www.easyfairs.com/shows/detail.aspx?mode=edit&ShowID=310&view=DESC
kijk daar kan ik wat meequote:Op maandag 16 april 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een beurs over Transport & Logistiek, 9-10 mei in Ahoy Rotterdam... gewoon via het bedrijf waar ik stage loop kaartjes geregeld, dus dan kan ik daar met studiegenoot mooi heenlekker een dagje weg, reiskosten misschien vergoed, en ook best interessant, scriptie gaat ook over dit onderwerp
ik heb al acht zinnetjes getypt voor mijn stageproject in een kleine vijf uur (jajaquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
ben ik de enige![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |