Oh Hewooo!!!!!!!!!quote:
Nee vanavond op de bank hangen en morgen naar Bergen op Zoom met BW om Jaap op te zoeken, d'arbeider.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:33 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Oh Hewooo!!!!!!!!!
Spraakwater, ga jij nog aan het bier dan? (ik a vanavond naar de afstudeerborrel van marjon, en daarna na 't gat)......Ben je erbij?
Veel succesquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef PAA-053 het volgende:
Over 2 weken ga ik beginnen als stagiair in groep 8 van het basisonderwijs
Showtek, weet alleen ff niet hoe het nummer heet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb lekker de hele dag vrij vandaagheerlijk zonnetje om van te genieten
vanavond richting de RAI om ff lekker en ff flink te beuken
en nu jullie toch bezig waren met songteksten, gooi ik er ook even wat gruwelijk vocals tegenaan, eens zien wie weet uit welk nummer ze komen![]()
This is what I love and cant stop loving.
Get wasted on parties from 9 to 7 in the morning.
I live for the music, more than once,
feeling high, Getting loaded or take some pills and go to "LaLa" land.
Spending all my money on dope and extreme hot price tickets.
But in the end its all worth it!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking nine to five jobs.
I told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That is what I do at friday's and saterday's.
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do.
Being far from reality, because I cant stand society.
This is my own world, I just wanna hear the music...
I think the whole system fucking sucks.
Everybody is working his fucking ass off during the week.
Getting totally fucking stressed out,
So whats wrong and whats right!
I live for the weekend.
I live for hardstyles.
I live for hardstyle baby!
Come on, let's go!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Showtek, weet alleen ff niet hoe het nummer heet.
DefQon ??quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb lekker de hele dag vrij vandaagheerlijk zonnetje om van te genieten
vanavond richting de RAI om ff lekker en ff flink te beuken
en nu jullie toch bezig waren met songteksten, gooi ik er ook even wat gruwelijk vocals tegenaan, eens zien wie weet uit welk nummer ze komen![]()
This is what I love and cant stop loving.
Get wasted on parties from 9 to 7 in the morning.
I live for the music, more than once,
feeling high, Getting loaded or take some pills and go to "LaLa" land.
Spending all my money on dope and extreme hot price tickets.
But in the end its all worth it!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking nine to five jobs.
I told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That is what I do at friday's and saterday's.
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do.
Being far from reality, because I cant stand society.
This is my own world, I just wanna hear the music...
I think the whole system fucking sucks.
Everybody is working his fucking ass off during the week.
Getting totally fucking stressed out,
So whats wrong and whats right!
I live for the weekend.
I live for hardstyles.
I live for hardstyle baby!
Come on, let's go!
dit nummer is Showtek - F(uck) T(he) S(ystem)quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
DefQon ??
Ik kreeg gisteren de line up van Sensation Black in mijn mailbox.. Het nummer wat er in het introductie flash filmpje gebruikt werd, kwam mij bekent voor... Weet jij misschien welk nummer dat is?
Ik heb vrienden die het wel luisteren. En ik luister ook wel eens muziek buiten mijn favoriete genre.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]hoe weet jij dat nou weer?
aan je signature te zien ben je niet echt van die muziek
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
Ook werden er een paar Tukkerstagiaires bekend,
uit Borne, Wierden, Haaksbergen of Enschede.
de anderen waren het taalgebruik niet gewend,
het resultaat: een Tukkertopic in spé.
In Qontrol, wat een feestquote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef DaFan het volgende:
*Brakheid.
wat is er Maraca?quote:
Ik heb de gehele dag in Rotterdam gelopen.. niet de marathonquote:Op zondag 15 april 2007 22:18 schreef lienelien het volgende:
Het is freakin' WEEKEND!![]()
Ga naar buiten, doe wat met je leven, dit topic komt morgen wel weer
Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 15 april 2007 22:18 schreef lienelien het volgende:
Het is freakin' WEEKEND!![]()
Ga naar buiten, doe wat met je leven, dit topic komt morgen wel weer
als je dat gewoon uitlegt is er niets aan de hand. kan jij ook niets aan doen. wellicht morgenvroeg wel even bellenquote:Op zondag 15 april 2007 23:06 schreef Goover het volgende:
Ohwja, ik ben morgen niet op stage. Ik heb een terugkomdag. Daar kwam ik vrijdag middag achter toen ik mijn post opende... lekker optijd verstuurd dus. Ik heb het bedrijf waar ik stage loop maar een mailtje gestuurd, ook niet de beste manier..
Zuuuurrrquote:
jaquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen mensen, Ik ben ook weer aanwezig. Eigenlijk is het te warm om te werken
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag nietquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen mensen, Ik ben ook weer aanwezig. Eigenlijk is het te warm om te werken
Ik begin nu al te zweten...quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag niet![]()
k las het ook, iets van 3 a 4 maandenquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
tja, spelfouten zijn toch wel een beetje fout. ikzelf maak dan wel DT foutjes, maar veel gekker wordt het veelal niet.
ff een uurtje later goed doorlezen en je haalt het grootste gedeelte eruit..
ennuh, hoeveel lessen heb je gehad? schijnt een ONWIJZE wachtrij te staan...
De ventilatie van onze server ruimte is de deur van de server ruimtequote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
lol piet.. wij hier afaik ook niet.. ten minste. dat concludeer ik uit het feit dat we ventilatoren hebben staan..
anders ga je ff in de serverruimte chillen? (H)
hier hebben we ook geen airco. Toen ik hier binnenkwam in het kamertje waar ik werk. had ik gelijk last van de warmtequote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin nu al te zweten...... en in dit pand hebben wij geen airco
De spelfouten zijn bij mij een bekend probleem..ik lees iets wat ik schrijf/typ meestal 3x door, maar ik zie de fouten vaak over het hoofdquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
tja, spelfouten zijn toch wel een beetje fout. ikzelf maak dan wel DT foutjes, maar veel gekker wordt het veelal niet.
ff een uurtje later goed doorlezen en je haalt het grootste gedeelte eruit..
ennuh, hoeveel lessen heb je gehad? schijnt een ONWIJZE wachtrij te staan...
Ik lees 9 van de 10 keer over mijn eigen fouten heen..quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef francis997 het volgende:
[..]
De spelfouten zijn bij mij een bekend probleem..ik lees iets wat ik schrijf/typ meestal 3x door, maar ik zie de fouten vaak over het hoofd![]()
me tooquote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees 9 van de 10 keer over mijn eigen fouten heen..![]()
dat is bekend. daarom heb ik voor de vestiging van mijn stage in Rotterdam gekozen, ik kon kiezen tussen Amsterdam en Rotterdam..en de vestiging in Rotterdam is maar een paar min. van huis. Ik had geen zin om met de NS te reizenquote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef Freshthinking het volgende:Net weer vertraging gehad.. Trein was overvol, bla bla bla. NS maakt er een soepzooi van
Altijd wat.. als het koud is wordt het glad, als het regent liggen er bladeren op, en als het dan eindelijk warm is hier, gaan de rails uitzetten...quote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef Freshthinking het volgende:Net weer vertraging gehad.. Trein was overvol, bla bla bla. NS maakt er een soepzooi van
Rokje?quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag niet![]()
Hier ook nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin nu al te zweten...... en in dit pand hebben wij geen airco
Daarom zijn wij al een paar weken met de auto! Met de bus (dat grafspoor tussen Almelo en Hengelo is nog steeds niet klaar) doen we er een uur of nog langer overquote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef Freshthinking het volgende:Net weer vertraging gehad.. Trein was overvol, bla bla bla. NS maakt er een soepzooi van
die heb ik niet, en op de fiets vindt ik het een beetje onhandig, en ik moet op mijn stage vaak bukken, tillen enzo..met pc's dus is het beter om een broek te dragenquote:
Mijn rokje waaide vanochtend op de fiets ook half weg jaquote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef francis997 het volgende:
[..]
die heb ik niet, en op de fiets vindt ik het een beetje onhandig, en ik moet op mijn stage vaak bukken, tillen enzo..met pc's dus is het beter om een broek te dragen![]()
Daarom mijd ik ook de treinquote:Op maandag 16 april 2007 09:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Altijd wat.. als het koud is wordt het glad, als het regent liggen er bladeren op, en als het dan eindelijk warm is hier, gaan de rails uitzetten...![]()
Welkomquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Greatmarked het volgende:
* Greatmarked meld zich ook als stageloper! Loop een marketing & Communicatiestage bij een school en bij een bank
Welkomquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Greatmarked het volgende:
* Greatmarked meld zich ook als stageloper!
Loop een marketing & Communicatiestage bij een school en bij een bank![]()
goedemorgen iedereenquote:
iddquote:
welkom kerelquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Greatmarked het volgende:
* Greatmarked meld zich ook als stageloper!
Loop een marketing & Communicatiestage bij een school en bij een bank![]()
Da's een leuk bakkie. Kan me voorstellen dat 't dan balen is als je in de file staat..quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
ik ging vandaag met de auto van papa (ML320 CDI) ipv mn yaris 1.3i (ding moet gespoten worden na schade door iemand anders..)
denk je ff stevig te kunnen knallen, zit je bijna de fucking polonaise te dansen met auto's....
quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn rokje waaide vanochtend op de fiets ook half weg ja
In de filequote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
lol lien...
ik ging vandaag met de auto van papa (ML320 CDI) ipv mn yaris 1.3i (ding moet gespoten worden na schade door iemand anders..)
denk je ff stevig te kunnen knallen, zit je bijna de fucking polonaise te dansen met auto's....
rechts ingehaald bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de fileVandaag een aantal auto's maar links ingehaald.. ja, als je 90 gaat rijden op de linkerbaan waar je 120 mag..
Koos Spee zal niet blij met mij zijn
![]()
scherpquote:
lol, je moest eens weten.. frusti als je 200+ pk onder de motorkap heb zitten.. is 3x zoveel als mn yarisquote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Da's een leuk bakkie. Kan me voorstellen dat 't dan balen is als je in de file staat..![]()
hier hebben we aan de buitenkant van de ramen een soort van luik die automatisch omlaag gaat, die de zon weer blokkeertquote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hier hebben we ook geen airco, maar het raam is helemaal open, dus het is wel aangenaam hierzon schijnt ook niet recht naar binnen, scheelt ook weer
Hier wel airco, er kan geen raam openquote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hier hebben we ook geen airco, maar het raam is helemaal open, dus het is wel aangenaam hierzon schijnt ook niet recht naar binnen, scheelt ook weer
mijn weekend wasquote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hier wel airco, er kan geen raam open![]()
Heeft iedereen trouwens een leuk weekend gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |