Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Heul nie!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
Meegesleurd door kuukske. Maar inmiddels volg ik het nog maar mondjesmaat.
nja...maar ja...soms kan 2 jaar ook zoooo lang aanvoelen....quote:Sorry
En ja, kweet het Vond 8 jaar al lang, laat staat 16
Jd was er al vanochtend toch...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:30 schreef TIM-846 het volgende:
Fipo!
Hoi JD.. goed moment om binnen te komen !
Zoals altijd!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, JD. 77. Goed bezig.
Is de airco inmiddels al gefixed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef JDude het volgende:
Zoals altijd!
Volgens de thermometer is het 23,6. Maar het voelt al beter aan dan vanochtend. Kan natuurlijk ook zijn dat ik er aan gewend ben geraaktquote:
Check!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:35 schreef JDude het volgende:
En ik was al bang dat deze TT tot protesten van de echte koffiefetisjisten zou leiden...
Thuis zal het er ook niet kouder op worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:34 schreef JDude het volgende:
Volgens de thermometer is het 23,6. Maar het voelt al beter aan dan vanochtend. Kan natuurlijk ook zijn dat ik er aan gewend ben geraakt.
Ik werk net mijn laatste boterham weg. Nu nog even 20 minuten ongegeneerd Fok!ken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet eigenlijk even lunchen. * zucht, druk druk druk
eets smakelijk Papier...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet eigenlijk even lunchen. * zucht, druk druk druk
Nah, doe mij bij zomers weer (en geen werk) maar een koud pilske hoor... afgezien van 's ochtends om de boel even op te starten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
echte koffie-die-hards drinken ALTJD koffie......no matter what....!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef crossover het volgende:
Zo de rest van de wijk is ook weer wakker door mijn herrie![]()
Ik hoor niks Cross. Of het even wat harder kan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef crossover het volgende:
Zo de rest van de wijk is ook weer wakker door mijn herrie![]()
Ik had geen brood vanochtend,quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eets smakelijk Papier...![]()
![]()
![]()
...tot strax...
![]()
![]()
daar kan ik mij ook helemaal in vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Nah, doe mij bij zomers weer (en geen werk) maar een koud pilske hoor... afgezien van 's ochtends om de boel even op te starten...
niet kwijt raken onderweg he....quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had geen brood vanochtend,moet uit pure armoede quiche eten
![]()
![]()
Tot strakjes![]()
Mwaa.. in het weekend kakt het hier een beetje in.. de koffiërs hebben allemaal een sociaal levenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:46 schreef Frutsel het volgende:
Topics gaan hard
Bijna weekend, na het weekend zit het zeker al in de 90
Alleen maar positiefquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa.. in het weekend kakt het hier een beetje in.. de koffiërs hebben allemaal een sociaal levenIk schat dat we maandag bij 80 ofzo zijn
Je hebt een gewoon leven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:49 schreef Frutsel het volgende:
Alleen maar positiefIn het weekend ben ik er ook minder
![]()
Al heb ik geen sociaal leven, ondanks wel sociaal te zijn![]()
Kan altijd harder hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoor niks Cross. Of het even wat harder kan?
Wanneer word je beroemd?quote:
Mijn gitaar kan harderquote:
quote:
verslaafd aan koffie of aan het SC-enquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik, volges mij, een keer 's nachts toen ik (weer) niet kon slapen......zah het woord "koffie" staan en dacht...mhh ff sjekken....
...sindsdien ben ik dus verslaafd....
![]()
![]()
![]()
Die van mij kan ook wel wat. Denk ik. Alleen ik nietquote:
Hoi Tim!quote:
Hier (naast Tilburg) ook. Waar blijft dat beloofde terrasweer?quote:
DoeDoei!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef MPG het volgende:
Ik ga college volgen en dan weekend vierenLaters
100Watt (wat? 100Watt! Oh, zo hard? Ja dat kan hard!)quote:
Ikke 3,5.quote:
maar nu krijg je betaaldquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikke 3,5.
Ik heb eigenlijk nog niks zinnigs gedaan op mn werk (behalve lunchen koffie
) Ik had net zo goed vrij kunnen nemen
![]()
Dat is waarquote:
Zodra mijn band eindelijk eens goed begint te lopenquote:
Okee dan pak ik mijn akoestische drumstel en jij je akoestische gitaarquote:
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ikke 3,5.
Ik heb eigenlijk nog niks zinnigs gedaan op mn werk (behalve lunchen koffie
) Ik had net zo goed vrij kunnen nemen
![]()
ik ok en daar ben ik helemaal klaar meequote:
Zie versterker op vorige paginaquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Zodra mijn band eindelijk eens goed begint te lopen [afbeelding]
[..]
Okee dan pak ik mijn akoestische drumstel en jij je akoestische gitaar
Mag ik voor die tijd nog je handtekening?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef crossover het volgende:
Zodra mijn band eindelijk eens goed begint te lopen [afbeelding]
Ik ga nu beginnen met spul voor de accreditatie.quote:
Ik zei akoestischquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie versterker op vorige pagina![]()
Waar wil je'm hebben?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik voor die tijd nog je handtekening?
quote:
Ik HEB geen akoestischequote:
Waar wil je 'm zetten?quote:
Mag ik ook een handtekening?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:50 schreef JDude het volgende:
Get a room!
quote:
quote:
quote:
quote:
Je gaat ook naar Lowlands he?quote:
Get a tent!quote:
Maar ik lig al bij jou in je slaapzak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:58 schreef JDude het volgende:
Get a tent!
Zolang ik dan maar niet ook opeens handtekeningen op ongewenste plekken hebquote:
Wie zegt dat het ongewenste plekken zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef JDude het volgende:
Zolang ik dan maar niet ook opeens handtekeningen op ongewenste plekken heb.
Verhip.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef TIM-846 het volgende:
het is bijna feest in het 3fm topic kuuk
Hoezoo, hebben ze een mijlpaal bereikt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef TIM-846 het volgende:
het is bijna feest in het 3fm topic kuuk
Topic no. 100.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoezoo, hebben ze een mijlpaal bereikt?
Gefeliciteerdquote:
Hell yeahquote:
Op de Volkskrant blog gaat het er een stuk heftiger aan toequote:
Regionaal dagblad de gekste.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op de Volkskrant blog gaat het er een stuk heftiger aan toe![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
Ik ga over vijf minuutjes richting station wandelen. WEEKEND.
vanavond lekker trainen, daarna een biertje doen.. morgen kampioenswedstrijden spelen! daarna weer een biertje doen en de stad in! Zondag staat in het teken van relaxen , terras en bbqquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
ik heb al weekend!
straks lekker trainen, daarna groot feest van mijn werk bij Schlemmer![]()
![]()
morgen dagje schooldaarna boksgala NL- Denemarken, 2 van onze jongens doen mee!
![]()
en zondag tot een uurtje of 2 lekker tussen de paardjes en daarna terrasje pakken![]()
Wat zijn jullie plannen?
goeiequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
Ik ga over vijf minuutjes richting station wandelen. WEEKEND.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend, ja.![]()
Enorm vrijdagmiddagdipje
Nog 2 uur vervelen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wakker worden papier
![]()
hoelang moet je nog?
je hebt al wel bijna een mijlpaal papier! 1000 posts!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog 2 uur vervelen!
BHOEHOEHOEHOE
![]()
Ja, gaat lekker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
je hebt al wel bijna een mijlpaal papier! 1000 posts!
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger.
quote:
Thanxquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:28 schreef BrandX het volgende:
sterkte, bikkels! Ik leef met jullie mee in jullie laatste minuten naar het weekend toe!![]()
![]()
hier een bakkie (ijs) koffie van mij![]()
Hellooooooquote:
nee nog niet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helloooooo![]()
![]()
Heb je Justin geruild?
wow...niet zo snel jij....quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoi JJ
Dan ga ik maar naar huis! Daag , mijn weekend gaat beginnen!
ok nog heel eventjes dan! snel even spullen pakkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow...niet zo snel jij.......je gaat ons toch niet zomaar verlaten....
?
Doei Timquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoi JJ
Dan ga ik maar naar huis! Daag , mijn weekend gaat beginnen!
Ze hebben je al aangenomen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nog niet......misschien morgen ff..kreeg het ineens erg druk..kreeg net te horen dat ik volgende week meteen met de training moet beginnen bij wat blijkbaar mijn nieuwe baan wordt en daar had ik dus geen rekening mee gehouden..
![]()
Geen bijzondere plannen verder?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef Muck het volgende:
ja
ik moet alleen nog boodschappen doen en hier schoonmaken, maar dat komt nog wel
Hi Muckquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef Muck het volgende:
ja
ik moet alleen nog boodschappen doen en hier schoonmaken, maar dat komt nog wel
hmm, niet echt... mijn vriend komt morgen, maar we hebben nog niet echt plannen...quote:
doei TIm...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
Spullen zijn gepakt nu ben ik er echt vandoor!! Daaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze zijn speciaal voor jou JJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet echt, behalve luieren in het zonnetje met m'n vriend. Maare Sonsbeekpark? In Breda?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
hmm, niet echt... mijn vriend komt morgen, maar we hebben nog niet echt plannen...
het wordt hartstikke mooi weer dit weekend, dus het wordt waarschijnlijk lummelen in het sonsbeek-park
en jij dan?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben je al aangenomen!![]()
![]()
Ik wist wel dat je onmisbaar was![]()
arnhemquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, behalve luieren in het zonnetje met m'n vriend. Maare Sonsbeekpark? In Breda?
Oh en BBQ-en.
Oh hebben ze daar ook een Sonsbeekquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:47 schreef Muck het volgende:
arnhem
oeh, en bbq-en wil ik ook
we hebben alleen geen tuin of balkon, dus dat moeten we maar een keer bij mijn ouders doen ofzo
ja, het is zelfs behoorlijk bekendquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hebben ze daar ook een Sonsbeek. Wij gaan gezellig in de tuin zitten, we moeten alleen nog een BBQ fixen
Doe mij jouw BBQquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:50 schreef Muck het volgende:
ja, het is zelfs behoorlijk bekend
bij ons is het dus precies andersom, wij hebben wel een bbq, maar geen plek
Arnhem he, ik was er vorige week nog. Trouwens, ik ga in mei naar Burgers Zoo!quote:
burgers is tofquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arnhem he, ik was er vorige week nog. Trouwens, ik ga in mei naar Burgers Zoo!
fijn weekendquote:Maare, werk zit er weer op.. Tijd om naar huis te gaan. Tot later allen
yep...idd een feetsje waard...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb nu 981 posts (maandag feestje!)
En ik heb een soepje op dus ik ben weer n beetje wakker.
![]()
Feestje!quote:
jeetje...das wel erg lang geleden....quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jippieeeee!![]()
The Scene komt weer bij elkaar![]()
Die wil ik wel tegenkomen deze zomer!![]()
zijn wij....alleen....quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jippieeeee!![]()
The Scene komt weer bij elkaar![]()
Die wil ik wel tegenkomen deze zomer!![]()
quote:
jij bent heel erg lief...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is maar n grapje
![]()
![]()
Ik ben toch lief?
![]()
![]()
![]()
Het lijkt er wel opquote:
Papier, waar was jij gister?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heey! OA![]()
Zit je niet in de zon?![]()
Ik mag ook zo naar buiten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:39 schreef OA het volgende:
Ik was aan het cursussen!![]()
Zit nu nog heel even op mn werk!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag ook zo naar buiten.
![]()
Eindelijk!![]()
Ik had ADVquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef OA het volgende:
Is eer-ik nog gesignaleerd vandaag??
nee hoor schat...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef OA het volgende:
ff mn postaantal opkrikken....
valt niet op toch??
Zijn die papieren dan weer boven water?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ADV. Dus ik ben allemaal nuttige
(autopapieren, boodschappen) en leuke
(uitslapen, nieuw bandje) dingen wezen doen.
Ik zit op 988!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef OA het volgende:
ff mn postaantal opkrikken....
valt niet op toch??
Had ie gister al voorspeld...quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee hoor schat......HELEMAAAAAL niet....
![]()
yep....goed voor hem...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Had ie gister al voorspeld...
Die jongen is druk doende met allerlei aangename zaken!!!![]()
Z'n vrouwke, Myrthe ofzo...![]()
zonnen, terrassen, etc....![]()
Nope, ben nieuwe aan het aanvragen. En met nieuwe papieren kan je dan nieuw kenteken laten maken, kost weer lekker geld allemaalquote:
Straks bbq-en met vriendin, broetjes en vriendin van broertje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals ik eerder heb gezegd...GENIETEN...GENIETEN EN NOG MEER GENIETEN...![]()
..jij plannen...?
![]()
Iets met uitslapen, zon en ijskoffie.quote:
OH YEAH...OH YEAH...OH YEAH....quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Straks bbq-en met vriendin, broetjes en vriendin van broertje.![]()
Morgen nog in te vullen, vriendin is weg naar vrijgezellenfeestje...![]()
zondag, iig F1 kijken!![]()
Ma-vr: VAKANTIE........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
kuch 9961 kuchquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
5860 posts..jaja...baas boven baas he....![]()
![]()
![]()
doedoei Papier...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga hier een beetje opruimen.Ik mag zo beetje in de file staan en daar wil ik wel op tijd voor zijn natuurlijk
![]()
Prettig weekend alvast en zo, eetsmakelijk, slaap lekker.
![]()
En maandag mijn 1000ste post feestje![]()
ik ben stiekem al zowat een oldbiequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...maar jij bent hier al veul langer....![]()
![]()
fijn weekend papierquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga hier een beetje opruimen.Ik mag zo beetje in de file staan en daar wil ik wel op tijd voor zijn natuurlijk
![]()
Prettig weekend alvast en zo, eetsmakelijk, slaap lekker.
![]()
En maandag mijn 1000ste post feestje![]()
3283... ben de laatste week aardig ingelopen!quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OH YEAH...OH YEAH...OH YEAH....![]()
![]()
![]()
...heb je het weer al gesjekked...?
![]()
Als je in zoeen korte tijd zoveel posts verzamelt, ben je echt geen noob meer hoor....quote:
Ik gok dat het iets met strand, terras, zon, etc, etc.... wordt!!!!!!!!!!quote:
Er gaat niets boven een tweezaam weekend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:52 schreef Muck het volgende:
was ik weer
morgen alleen nog een paar flesjes wijn in huis halen, en dan heb ik alles voor een gezellig weekend met zijn tweetjes
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Als je in zoeen korte tijd zoveel posts verzamelt, ben je echt geen noob meer hoor....![]()
Prima!quote:
Gewldig natuuurlijk!!!quote:
ik bedoel het weer...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets met strand, terras, zon, etc, etc.... wordt!!!!!!!!!!![]()
Het Kuuk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een tweezaam weekend.
Dat blijkt toch wel uit mn antwoord... het weer wordt uiteraard de grote gangmaker!!!quote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een tweezaam weekend.
wlde gewoon ff zeker weten..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat blijkt toch wel uit mn antwoord... het weer wordt uiteraard de grote gangmaker!!!![]()
moooooi zoquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Prima!![]()
Zoals hierboven gezegd, begint mijn vakantie zo!![]()
Haquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Had ie gister al voorspeld...
Die jongen is druk doende met allerlei aangename zaken!!!![]()
Z'n vrouwke, Myrthe ofzo...![]()
zonnen, terrassen, etc....![]()
Heet jouw vrouwke Myrthe ja?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ha
Heb ik ooit gezegd hoe ze heet?
Kan me er niks van herinneren, maar het zal wel kloppen
Maar goed, ik heb dus gewerkt vandaag...
Is het weer eens echt warm, wat gaat erik doen, werken
Morgen moet ik weer
Neem drie espresso's en ga aan de slag, binnen 10 minuten klaar!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:06 schreef Muck het volgende:
pfff, ik heb echt he-le-maal nergens zin in eigenlijk... het is dat ik vanavond nog visite krijg, anders ging ik lekker lummelen
naja, ik mag wel eens opschieten met het opruimen van mijn kamer
er liggen overal stapeltjes was en boeken en weet ik veel
ik heb alleen maar senseoquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Neem drie espresso's en ga aan de slag, binnen 10 minuten klaar!
Whehehquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Neem drie espresso's en ga aan de slag, binnen 10 minuten klaar!
Dan zet je 1 enkel kopje met 2 pads dark roastquote:
Een liter senseo danquote:
Kan ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zet je 1 enkel kopje met 2 pads dark roast
Goed bezig 14.gifquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:22 schreef cablegunmaster het volgende:
balk.
Ja, zo heet ze iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Heet jouw vrouwke Myrthe ja?
Anywayz.. ik ga zometeen bier drinken en morgen de hele dag werken... Maar wel lekker met open dak ernaartoe en weer terug rijden
Y"EAHquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
maar goed, hoe is het met iedereen
Iedereen net zo loom als ik?![]()
Vandaag zag ik dat het weer horloge-vrij weer gaat worden, hij staat nu nog op m'n arm
checkquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
maar goed, hoe is het met iedereen
Iedereen net zo loom als ik?![]()
ik wordt nog niet bruin als ik op de zon ga wonen, dus ik heb er niet echt last vanquote:Vandaag zag ik dat het weer horloge-vrij weer gaat worden, hij staat nu nog op m'n arm
zuur is datquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Y"EAHnog steeds loom , na een zware zware dag
![]()
nooit weer, maar 4 uur slaap tussen 2 x 8 uur dienst.
Ging 't niet helemaal lekker met quoten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wordt nog niet bruin als ik op de zon ga wonen, dus ik heb er niet echt last van
nee, een keertje teveel op backspace gedruktquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuur is dat
Hoe komt dat zo?
[..]
Ging 't niet helemaal lekker met quoten?
jup, ik heb vrijwel geen pigmentquote:Geen weer voor een blanke?
Ik vind het heerlijk weer...
Heb je zo'n lichte huid dan...
Ah, okquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een keertje teveel op backspace gedrukt
[..]
jup, ik heb vrijwel geen pigment
Hoi.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
Voor het eerst dat ik dit topic zie
Ondanks het warme weer toch weer 3 koppen koffie op vandaag![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
nou ik had een baan en ze vroegen me of ik die ochtend ook kon en ik had wel zin om 40 euro extra bij te verddienen voor wat hoort watquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuur is dat
Hoe komt dat zo?
[..]
Ging 't niet helemaal lekker met quoten?
Geen weer voor een blanke?
Ik vind het heerlijk weer...
Heb je zo'n lichte huid dan...
Hoiquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
Nah, we doen niet meer aan de koffie eed als je het mij vraagt.quote:
Nou gewoon, hier!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
waar is iedereen ? eigenlijk ?
das tenminste 1quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah, we doen niet meer aan de koffie eed als je het mij vraagt.
[..]
Nou gewoon, hier!
Ik zeg het maar ff: Ik ben weg!quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:
maaar iedereen is weg zonder het te zeggen
JJ, tuurlijk meld ik het ff voordat ik wegga!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heel fijn weekend OA.......tot gauw...
![]()
![]()
![]()
je meld je toch ff voordat je op vakantie ga....?![]()
![]()
![]()
Ik ben ook weer aangeschovenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef OA het volgende:
Al 2,5 uur compleet uitgestorven dit topic...![]()
Zoeen dieptepunt heb ik zelden meegemaakt...![]()
Neequote:
quote:Kan me er niks van herinneren, maar het zal wel kloppen
Veel plezier met werken morgen!quote:Maar goed, ik heb dus gewerkt vandaag...
Is het weer eens echt warm, wat gaat erik doen, werken
Morgen moet ik weer
Heyquote:
Goed bezig dan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:34 schreef crossover het volgende:
Ik heb m'n inzet vertienvoudigd met poker
met 3 euro begonnen en met 14 euro gestopt
Ohjaquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig dan...![]()
Maar als je hebt vertienvoudigd, zou je toch 30 euro moeten hebben...![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
[..]
OhjaIk ben weer aan het slapen of ik heb te veel bier op
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef Sander170 het volgende:
Één ding het is NOOIT te warm voor KOFFIE.![]()
quote:Koffie drink je ten alle tijden, weer of geen weer koffie drink je keer op keer weer.![]()
![]()
quote:Dit noemen ze nou de liefde voor koffie / espresso / cappuccino.![]()
Er zijn complete topics vol geouwehoerd over koffie hoor!quote:
Eeey vriend, bedankt voor je steun daarnet.quote:
Je hebt helemaal gelijk!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:57 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Eeey vriend, bedankt voor je steun daarnet.![]()
Blij dat je het met me eens bent, ik was het alleen niet helemaal eens over de topic titel.![]()
Hoe kun je dit nou over koffie zeggen dacht ik, zeg dan:
Koffie op 1 ook al is het heet !
Of
Koffie drink je altijd, weer of geen weer !
Dit word hem.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:01 schreef OA het volgende:
Weer of geen weer, koffie drink je keer op keer!!!
![]()
Heb ik net geprobeerd, maar het is te lang...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit word hem.![]()
Voor het nieuwe topic straks gebruik aub deze.![]()
Die (onzinnige) discussie heb ik ook gevolgd...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het gaat hier ook vaak genoeg over Red Bull, vraag maar aan user ScarFace-![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef Sander170 het volgende:
En zoiets dan > > >
[KOFFIE SC #78] KOFFIE weer of geen weer !
Gelukkig maar, want dat had SF niet fijn gevonden tijdens die discussie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef OA het volgende:
[..]
Die (onzinnige) discussie heb ik ook gevolgd...wel zonder te reageren echter...
Die wilde ik net typen hier.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Of, [KOFFIE SC #78] KOFFIE keer op keer weer!
quote:
Ik geloof dat SF wel meer niet leuk vond...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat had SF niet fijn gevonden tijdens die discussie.![]()
Liever deze dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef Sander170 het volgende:
En zoiets dan > > >
[KOFFIE SC #78] KOFFIE weer of geen weer !
En daarmee bedoel je... ???quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geloof dat SF wel meer niet leuk vond...![]()
Dealquote:
De hele discussie op zich...quote:
Ik zet hem vast klaar!quote:
Zelfs nu nog.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef OA het volgende:
[..]
De hele discussie op zich...
Het feit dat jij hem geen gelijk gaf...![]()
Dat je het een aantal topics verder nog eens aanhaalde...![]()
Is mij in principe om het even wie er gelijk heeft...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zelfs nu nog.![]()
![]()
Komt omdat SF een zeer eigenwijs persoon is dat niet wil luisteren naar mensen dit het wél weten !
En daar ging het mij om, en ik heb ook gelijk, en hij maar ontkennen en in allerlei bochten wringen.![]()
En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, wees gewoon eerlijk en praat erover !
Of zeg gewoon dat je fout zit, dan zeg ik vast en zeker: Foutje kan iedereen overkomen.![]()
Snap je.![]()
Nou als het dat laatste is, dan kan hij mij gewoon gelijk geven, omdat ik het namelijk wel zeker weet !quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef OA het volgende:
[..]
Is mij in principe om het even wie er gelijk heeft...![]()
Ik zou toch niet weten hoe het echt zit...![]()
Maar idd, geef het gewoon toe als je fout zit...![]()
Of misschien roept hij heel veel en weet ie het ondertussen gewoon echt niet...![]()
En waar gaat het helemaal over...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou als het dat laatste is, dan kan hij mij gewoon gelijk geven, omdat ik het namelijk wel zeker weet !
En gecontroleerd heb.![]()
Dus ik heb gelijk, en toch wil hij gelijk hebben volgens mij.![]()
Ging over Red Bull, hij deed er erg vaag over.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef OA het volgende:
[..]
En waar gaat het helemaal over...![]()
Gewoon niet zeuren als je een keer geen gelijk hebt en toegeven...![]()
Ga morgen proberen mn pc weer in order te krijgen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Uuh ik geloof het van niet, jij?![]()
Hoe weet je dan dat ze myrthe heetquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef OA het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
![]()
[..]
Veel plezier met werken morgen!![]()
Ik ga eerst testen of ik nieuw RAM geheugen nodig heb en dan eventueel kopen!![]()
Verder nog boodschappen doen, beetje opuimen en zonnen!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |