Hangt daar een bepaalde opdracht aan vast?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whooow, ze krijgen een hele vette Samsung camera. 5.2 Megapixel en een 1 GB memorycard
geen wonder dat er bezuinigd moest worden op de boodschappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whooow, ze krijgen een hele vette Samsung camera. 5.2 Megapixel en een 1 GB memorycard
Dat zegt natuurlijk nietsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij is het gewoon een workshop van enkele uren. De camera's zijn gesponsored !quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hangt daar een bepaalde opdracht aan vast?
De fotograaf gaf aan dat het een hele goede lens zou zijn. De camera heeft volledig optische zoom.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk nietshet gaat om de lens die erop zit.
nicolazarus liep als eerste weg... naar eigen zeggen gaat hij niet voor 'kleine prijsjes of bezigheidstherapie'...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Clank het volgende:
De miljonairs die nu niet meedoen aan de cursus zullen wel balen![]()
Slechts 4 man had de cursus aangevraagd, het initiatief kwam van Sylviaquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Prosac het volgende:
Amanda en Nicolaas geen camera?
geen streams hier....wie dan allemaal?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slechts 4 man had de cursus aangevraagd, het initiatief kwam van Sylvia
Huub, Brian, Sylvia en Japioquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef farceman het volgende:
[..]
geen streams hier....wie dan allemaal?
das kut voor ze.. dikke camera hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slechts 4 man had de cursus aangevraagd, het initiatief kwam van Sylvia
Waarom wat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Amanda................ waarom....![]()
Gaat ze nu al als een 'fotomodel' voor de camera liggenquote:
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaat ze nu al als een 'fotomodel' voor de camera liggen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Het wachten is op de eerste beavershot.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:18 schreef Polonium-120 het volgende:
er zit GPS op de camera...
bij amanda vooral een cameltoe...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Het wachten is op de eerste beavershot.
Ze kwamen later. En ik krijg de indruk dat de cursus meerdere dagen gaat duren. Een van de fotografen zei even geleden dat een bepaald iets in een volgende les aan de orde zou komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:25 schreef Liess het volgende:
Die gasten zouden om 11 uur komen, je gaat me toch niet vertellen dat ze NU pas begonnen zijn met handleiding??? of zijn ze er gewoon nog niet zo lang.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef Nebu het volgende:
Ontwerpwedstrijd voor jas Gouden Kooi-bewoonster
(Novum) - De stichting Bont voor Dieren organiseert een ontwerpwedstrijd voor een nieuwe jas voor Amanda, een bewoonster van de Gouden Kooi. De 'miljonaire' leverde donderdag haar bontjasjes in bij de stichting. In het programma was zij regelmatig in bont te zien.
Omdat de stichting het gebaar van Amanda zo waardeert, heeft zij nu een wedstrijd uitgeroepen voor een nieuwe jas voor de 19-jarige kledingverkoopster. Geïnteresseerden kunnen hun ontwerp voor een diervriendelijke jas indienen via de website van de organisatie.
Bont voor Dieren bracht donderdag een bezoek aan de villa in Eemnes om Amanda voor te lichten over het leed achter bont. De deelneemster aan het Talpa-programma, die in het bezit was van een jasje van nertsenbond en een van vossenbont, verklaarde zich niet bewust te zijn van het dierenleed. Ze deed onmiddellijk afstand van de kledingstukken.
Kandidaten die meedoen aan de Gouden Kooi, zitten opgesloten in de villa in Eemnes. Wie dat het langst volhoudt, krijgt het peperdure landgoed cadeau.
bron: nieuws.nl
nou daar zullen massa's mensen op gaan reageren![]()
écht niet !quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef Nebu het volgende:
Ontwerpwedstrijd voor jas Gouden Kooi-bewoonster
Ze deed onmiddellijk afstand van de kledingstukken.
Niks meer aan doen:quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef Nebu het volgende:
Geïnteresseerden kunnen hun ontwerp voor een diervriendelijke jas indienen via de website van de organisatie.
ik vind het wel wat voor die amanda!!!! hoeven we ook niet naar die verlopen rotkop te kijken!quote:
*Jaloers*quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tjeeez, ze krijgen allemaal, naast de ingebouwde flitser, ook een grote tweede flitser
[afbeelding]
inderdaad, prachtig om die jaloersiteit te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:43 schreef Liess het volgende:
Brian claimt Amanda snel.. haha
Japio heeft geen eens zin in die cursus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef Liess het volgende:
Jaap krijgt gewoon een fucking gave camera en zit daar als een zoutzak te mokken.
en te zeuren om het garantie bewijsjequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef Liess het volgende:
Jaap krijgt gewoon een fucking gave camera en zit daar als een zoutzak te mokken.
Hoezo? Wil ie de camera inruilen voor een berg snoep?quote:
verpatsen denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Wil ie de camera inruilen voor een berg snoep?
Dat zei Jaap vanmorgen in het gesprek met Eric idd. Hij doet die cursus omdat hij anders alleen pianoles heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio heeft geen eens zin in die cursus.
Eric had het graag gedaan.
Zojuist zat hij al te zeuren dat de fotocamera geen filmpjes kon opnemen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Wil ie de camera inruilen voor een berg snoep?
wat is het toch ook een zeikstraal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zei Jaap vanmorgen in het gesprek met Eric idd. Hij doet die cursus omdat hij anders alleen pianoles heeft.
ach ja... maar huub heeft de beste practical joke... amanda hou jij even mijn sigaretje even vast... kan ik even een foto van je maken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:43 schreef Liess het volgende:
Brian claimt Amanda snel.. haha
Dat was Brian tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist zat hij al te zeuren dat de fotocamera geen filmpjes kon opnemen.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach ja... maar huub heeft de beste practical joke... amanda hou jij even mijn sigaretje even vast... kan ik even een foto van je maken...
[afbeelding]
Hij heeft denk ik drukke dagquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Geen vliegles? Brian gaat nu weer zingen?
That's some booty assssquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Het ziet er toch echt niet uit.
[afbeelding]
Als niemand zegt dat het haar niet staat denkt ze dat ze mooi is.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Het ziet er toch echt niet uit.
[afbeelding]
Yep, Carlos. Als ik me niet vergis voor Japio.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:12 schreef Liess het volgende:
Visite?
Waarop? Op de fiets?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Mokum020 het volgende:
Billie: "Waarom weet ik dat niet vantevoren dan had ik erop gegeten".......![]()
"In princiepe" dan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
Jaap heeft niet 'op de training gegeten' maar dat is relatief gunstig want de volgende keer gaat het dan relatief beter..... of zoiets @@
Volgens mij wordt Jaap al een beetje moequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Jaap wandelt heen en weer.
Ik hoop dat ie struikelt over dat rood-witte lint...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef mootie het volgende:
Dit is inderdaad levensgevaarlijk, tis nog een wonder dat Jaap niet al zn botten breekt.....
Wat is de bedoeling hiervan? Ik zie een dikke vent in stevig wandeltempo heen en weer wandelen en ik hoor piepjes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef Prosac het volgende:
zo groot is die afstand niet eens :S
Shuttle run test?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling hiervan? Ik zie een dikke vent in stevig wandeltempo heen en weer wandelen en ik hoor piepjes?
Google even op shuttle-run.........quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling hiervan? Ik zie een dikke vent in stevig wandeltempo heen en weer wandelen en ik hoor piepjes?
Het is de bedoeling dat ie steeds sneller gaat lopen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Shuttle Run Test, echter is de afstand tussen de lijnen voor Jaap aangepast volgens mijquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dus binnen een paar minuten gepiept zijn voor Jaap.quote:Dit is een maximale test, die indoor wordt afgenomen, en waarvan het resultaat gebruikt wordt als een index van cardiorespiratoire uithouding of om de maximale zuurstofopname te schatten. De 20-MST, zoals de test in de Engelstalige literatuur genoemd wordt, werd ontwikkeld om ondermeer de problemen van ritme en cadans te vermijden die bijna inherent zijn aan de meeste wandel/looptests.
Beschrijving van de test
De test begint aan een relatief rustig tempo (8 km/u) en eindigt wanneer de proefpersoon niet langer het opgelegde ritme kan volhouden. De deelnemers lopen in een zaal over een gemarkeerde afstand van 20 meter, telkens heen en terug (één voet raakt eindstreep), aan een tempo dat aangegeven wordt door een geluidssignaal. De loopsnelheid verhoogt elke minuut met 0,5 km/u, waarbij elke minuut een trap vertegenwoordigt (zie tabel 1). De proefpersoon moet stoppen indien hij/zij twee keer na elkaar niet tot ten minste 3 m van de eindstreep geraakt, of indien de proef ongemak veroorzaakt. De trap die tot dan toe bereikt werd, is het eindresultaat. Het is dus evident dat de nauwkeurigheid van de test zal afhangen van de strikte toepassing van het “stop” criterium. De duur van de test is functie van de conditie van het individu: hoe fitter, des te langer duurt de test.
Alstu:quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet dus binnen een paar minuten gepiept zijn voor Jaap.
en aangezien alles op tv/streams groter lijkt (huis, huub etc) zal dit wel 10 meter zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Dit lijkt me inderdaad geen 20 meter.
Hooiquote:
Trap 11, maar dit was maar 10 meter ipv 20... dus eigenlijk trap 5 en half?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef r3gi3boy het volgende:
HAHAHAHA dik vet zwijn, haalt het waarschijnlijk nog geeneens tot trap 2 ofzo
Eetze!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
Gatver Gatver dat vieze neus ophalen, rochelen etc etc....... te goor voor woorden.
zou dat zo werken? ik denk eerder aan 3 of 4 al vergelijking.. maar 5,5 is ook triest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Trap 11, maar dit was maar 10 meter ipv 20... dus eigenlijk trap 5 en half?![]()
Ja dat is waar...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:38 schreef J1981 het volgende:
5,5 had hij bij 20 meter niet eens gehaald, want dan moet je al in het begin joggen i.p.v. wandelen en dan was hij dus eerder moe geweest :-)
Jaap: Sjok, sjok. Laag tempo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Carlos: Joggen, joggen. Hoog tempo.
Nicolazerusquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nicolazarus liep als eerste weg... naar eigen zeggen gaat hij niet voor 'kleine prijsjes of bezigheidstherapie'...
Eric: Niet te veel dan ga je klotsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Billie wil eerst water.
Het is niet ondenkbaar dat Carlos zn buik helemaal vol heeft van die betweter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:47 schreef Lieve het volgende:
Als je je zo uit de naad traint er er zit een rotmens heel negatief je uit te lachen...! Nee dat is positief!
Wat is die Carlos toch ook een eikel zeg! Lacht lekker met de massa mee. Terwijl dit zichtbaar en hoorbaar en invoelbaar zwaar is voor Jaap! Hij heeft een enorm gewicht mee te sjouwen bij iedere beweging die hij doet? En het is warm/ benauwd buiten.
( niet dat ik een Jaap fan ben, maar dit is gewoon niet zo netjes!)
Als ik Jaap was zou ik ontzettend van mezelf balen dat dit überhaupt nodig is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:50 schreef Lieve het volgende:
Wat een zooitje negatieve luie donders! Vanmorgen toen ik achter de stream zat was Jaap ook al aan het fietsen! En nu dit allemaal en dan die luie ellende die je zit uit te lachen?
Als ik Jaap was zou ik geen hekel aan Huub hebben, maar aan dat akelige zooitje!
Het is nou eenmaal leuk om te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef Carlaa het volgende:
Wat is het toch lekker oordelen he, zittend in het zonnetje op het gras of lekker in de luie stoel achter de pc
Carlos is er juist trots op dat hij geen buik heeft? Dan kan die ook niet vol zijn. Ik zeg.... gewoon uithongeren die Carlos!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat Carlos zn buik helemaal vol heeft van die betweter.
Dat heeft dus ook met de instelling van de leerling te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Carlos is er juist trots op dat hij geen buik heeft? Dan kan die ook niet vol zijn. Ik zeg.... gewoon uithongeren die Carlos!
Carlos is een slechte leraar die op negatieviteit vaart. Dat is geen kracht, dat is minnetjes. Jaap doet zijn best.... en Carlos weet helemaal niet hoe zwaar het is met zo'n groot gewicht. Laat Carlos dit zelf maar doen met allemaal zakken aardappelen om zich heen. Totdat hij het gewicht en de omvang van Jaap heeft. Kijken hoe negatief hij dan nog is.
Niet 1X iets aardigs of goeds zeggen! Terwijl dat zelfs op mijn lippen ligt!
Als Jaap een sociale aardige vent was geweest dan hadden de bewoners én Carlos zich ook heel anders opgesteld tegenover Jaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef J1981 het volgende:
Jaap is inderdaad een ontzettende irritante betweterige eikel. Maaaaaarr..... Hij doet het wel! Hij doet echt zijn best om af te vallen! En dat is best knap met al dat gelach en gezeik om je heen.
heb zelf vanmorgen reeds gesportquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef Carlaa het volgende:
Wat is het toch lekker oordelen he, zittend in het zonnetje op het gras of lekker in de luie stoel achter de pc
Ik dus ook..... mijn conditie is ook HEEL slecht (mede door een ziekte, wat ik al eens eerder heb gezegd)quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal leuk om te zien.
Ik ben er te lui voor, durfik wel toe te geven
Schiet toch op zeg, Jaap is gewoon een ondankbare luie hond die altijd alles beter weet, meer verstand van bewegen en het lichaam dan Carlos, meer verstand van koken en voedsel dan Marc, als Wubbo Ockels daar een workshop zou geven dan zou hij waarschijnlijk nog meer verstand van ruimtereizen hebben ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Lieve het volgende:
Carlos is een slechte leraar die op negatieviteit vaart. Dat is geen kracht, dat is minnetjes. Jaap doet zijn best.... en Carlos weet helemaal niet hoe zwaar het is met zo'n groot gewicht. Laat Carlos dit zelf maar doen met allemaal zakken aardappelen om zich heen. Totdat hij het gewicht en de omvang van Jaap heeft. Kijken hoe negatief hij dan nog is.
Ohja, ik ben te zwaar en geen conditie en te lui om er iets aan te doen, zolang ik er geen last van hebquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik dus ook..... mijn conditie is ook HEEL slecht (mede door een ziekte, wat ik al eens eerder heb gezegd)
Als ik op dit moment náást Jaap dezelfde activiteiten zou moeten doen mét het motiverende publiek zou ik op een gegeven moment ook mijn middelvinger op steken of zeggen "jongens, doe lekker mee ipv zo te zeiken"
Vanwaar je verbazing? Ze noemen hem niet voor niets RansJaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:59 schreef Lieve het volgende:
GETVER.... snuit Jaap in zijn hand en maakt hij met zijn volle hand vol snot de kraan open. pas dan spoelt hij zijn hand af. Maar laat zijn snot aan de kraan zitten. GETVER!
Met een kloddertje snot van Jaap als topping?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef r3gi3boy het volgende:
ohhhh ik ben nu zoiets lekker voor mezelf aan't klaarmaken: 2 petit pains doormidden gesneden, lichtjes geroosterd. 3 tomaatjes in hele kleine blokjes gesneden, olijfolie erbij, provencaalse kruiden, zout peper, husselen, over de toastjes smeren en dan 10 minuutjes onderin de oven onder de grill...HMMMM bruschetta!!
Nou zat ik al te watertandenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een kloddertje snot van Jaap als topping?
Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen schijnen te denken dat hij zo mag doen om hoe Jaap doet, maar het gaat niet om Jaaps persoonlijkheid maar om zijn gewicht. Carlos kan dat niet scheiden, die denkt dat het een persoonlijke kwestie is. Hij praat met anderen terwijl Jaap priveles bij hem heeft, praat over Jaap waar Jaap niet bij is, en straalt uit dat Jaap niet aan zijn (voor normaal gebouwde mensen) verwachtingen voldoet. Hij is gewoon niet getraind om speciale gevallen te begeleiden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Carlos is er juist trots op dat hij geen buik heeft? Dan kan die ook niet vol zijn. Ik zeg.... gewoon uithongeren die Carlos!
Ik zit werkelijk met kromme tenen, wat een lul zeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Liess het volgende:
Jezus JAAP DRAAI GODVERREDOMME OM
lekker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef r3gi3boy het volgende:
ohhhh ik ben nu zoiets lekker voor mezelf aan't klaarmaken: 2 petit pains doormidden gesneden, lichtjes geroosterd. 3 tomaatjes in hele kleine blokjes gesneden, olijfolie erbij, provencaalse kruiden, zout peper, husselen, over de toastjes smeren en dan 10 minuutjes onderin de oven onder de grill...HMMMM bruschetta!!
Ik was jaloers, vandaar mn toevoeging.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou zat ik al te watertanden![]()
bij zijn omschrijving.... en het is gelijk weer helemaal over, thnx
![]()
hihi ik heb er in totaal 4, ik ben best bereid te delen hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou zat ik al te watertanden![]()
bij zijn omschrijving.... en het is gelijk weer helemaal over, thnx
![]()
Je kletst echt uit je nek...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen schijnen te denken dat hij zo mag doen om hoe Jaap doet, maar het gaat niet om Jaaps persoonlijkheid maar om zijn gewicht. Carlos kan dat niet scheiden, die denkt dat het een persoonlijke kwestie is. Hij praat met anderen terwijl Jaap priveles bij hem heeft, praat over Jaap waar Jaap niet bij is, en straalt uit dat Jaap niet aan zijn (voor normaal gebouwde mensen) verwachtingen voldoet. Hij is gewoon niet getraind om speciale gevallen te begeleiden.
Thnxquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:05 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihi ik heb er in totaal 4, ik ben best bereid te delen hoor![]()
Ik probeerde het 1 seconde, en toen snel weer wegquote:
Ja, en? Moet ik hiervan onder de indruk zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kletst echt uit je nek...![]()
lees deze maar:
http://www.cppp.nl/
![]()
Ik zit dus gewoon hardop te lachen hier in mn eentjequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeerde het 1 seconde, en toen snel weer weg![]()
Stream 1 is echt niet te doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeerde het 1 seconde, en toen snel weer weg![]()
Ik kijk/luister naar Brian en zijn zanglessen om het leedvermaakquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:06 schreef Prosac het volgende:
Jaap is in elk geval vermakelijker dan Brian "Tonedeaf" Koeflatz
Bij Natasja ging het allemaal heel soepeltjes, iedereen steunde haar, met Carlos ging het ook prima.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en? Moet ik hiervan onder de indruk zijn?Speciale gevallen liggen hem niet, hij heeft het liefst (bekende) middelmaatjes - dat is duidelijk te zien.
Maar waarom alleen, net alsof je een blinde in zn eentje een plaatjeboek laat lezen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Prosac het volgende:
ff voor Brian: Hij probeert het nu wel, das al meer dan de weken hiervoor.
Jaap is een probleemgeval, zijn overgewicht is psychologisch.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Natasja ging het allemaal heel soepeltjes, iedereen steunde haar, met Carlos ging het ook prima.
Welnee, hij is gewoon euforisch omdat de leraar lollig met hem deedquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Prosac het volgende:
Dat is absoluut waar, zolang dat probleem blijft bestaan zal ie blijven jojo-en.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een probleemgeval, zijn overgewicht is psychologisch.
Ik heb er geen verstand van, maar ik vraag me wel eens af of hij een Asperger is, zo weinig sociaal invoelingsvermogen als hij heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, zolang dat probleem blijft bestaan zal ie blijven jojo-en.
Maar het is zo zinloos, kan iemand die jongen niet gewoon uit de droom helpen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Prosac het volgende:
Kris. Als ik het goed heb, zit hij nog op het conservatorium.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef obezzi het volgende:
die jochje die brian 'zangles' geeft is echt cute, hoe heet die??
Zei Jaap niet zelf dat ie schizofreen was o.i.d.?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik vraag me wel eens af of hij een Asperger is, zo weinig sociaal invoelingsvermogen als hij heeft.
Omdat zijn grenzeloze zelfoverschatting (lees onzekerheid van de nitwit) niet in het apparaat zitquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
Waarom kan Brian wel redelijk kloppende akkoorden pakken op de piano eigenlijk?
brabo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef r3gi3boy het volgende:
daar rijd carlos weer aan...met z'n dikke pimpmobiel Porsche Cayenne S Turbo
Ben je Big Diet vergeten? Daar was Carlos ook de trainer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en? Moet ik hiervan onder de indruk zijn?Speciale gevallen liggen hem niet, hij heeft het liefst (bekende) middelmaatjes - dat is duidelijk te zien.
Self promotion via bekende (rijke) Nederlanders maakt op mij geen indruk. Hij heeft gewoon geen feeling voor de psychologische kant van de zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je Big Diet vergeten? Daar was Carlos ook de trainer.
Geen idee. Maar een psychologisch team met een psychiater aan het hoofd zou best van pas komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zei Jaap niet zelf dat ie schizofreen was o.i.d.?
Zijn onterechte betweterigheid is ook psychologisch, moet je daardoor als fitnesstrainer zelfs het meest achterlijke geneuzel serieus te nemen??quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een probleemgeval, zijn overgewicht is psychologisch.
Dat lijkt me in het geval JAAP, sowieso een onmogelijke taak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Self promotion via bekende (rijke) Nederlanders maakt op mij geen indruk. Hij heeft gewoon geen feeling voor de psychologische kant van de zaak.
Ik vind Carlos zelf ook onbeschoft als hij tijdens Jaaps priveles met Brian of Natasia gaat staan kletsen, of wanneer hij over Jaap klaagt als Jaap er niet bij is. Jaap valt af, maar leert niets dat blijvend is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn onterechte betweterigheid is ook psychologisch, moet je daardoor als fitnesstrainer zelfs het meest achterlijke geneuzel serieus te nemen??
Carlos heeft echt alle BS-excuses al eens gehoord, en de manier waarop zijn kennis vanaf de eerste minuut door Jaap in twijfel werd getrokken was te onbeschoft voor woorden.
Jaap moet leren met wie hij wel een discussie kan hebben en met wie niet, en Carlos zit daar niet om een discussie met Jaap te hebben.
Zijn we het daarover in elk geval eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het geval JAAP, sowieso een onmogelijke taak.
Ik vind het ook een arrogante kwal, Carlos dus, maar ik ben ervan overtuigd dat hij weet waar hij mee bezig is.
Jaap is een typische excuus-negerquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:16 schreef Dark het volgende:
Jaap zit te denken dat er misschien iets verstopt zit (aderen) en durft niet maximaal te gaan.
Het Aspergersyndroom noemt men ook wel het "Oops, wrong planet syndroom".quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik vraag me wel eens af of hij een Asperger is, zo weinig sociaal invoelingsvermogen als hij heeft.
Nou, dat klopt dan aardig in het geval van Jaapquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Het Aspergersyndroom noemt men ook wel het "Oops, wrong planet syndroom".
Idd, wij deden het altijd in de gymzaal, en de meest sportieve jongens uit mijn klas (Voetbal + turnen) die kwamen bij trap 14 ofzo hooguit...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
Jaap houdt er even geen rekening mee dat ie maar de helft deed van de echte test?
hij zingt LOA of zoiets, normaal lalala is te moeilijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:22 schreef Fc_k het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
GVD wat afschuwelijk!
zelfs laaa klint niet uit brian
Dat is niet dichterlijk genoeg, Mootie... simpele zielen zoals wij begrijpen dat nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
hij zingt LOA of zoiets, normaal lalala is te moeilijk![]()
Jaap gedraagt zich dan ook als een betweter en een excuus truus!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Carlos zelf ook onbeschoft als hij tijdens Jaaps priveles met Brian of Natasia gaat staan kletsen, of wanneer hij over Jaap klaagt als Jaap er niet bij is. Jaap valt af, maar leert niets dat blijvend is.
Nee inderdaad....totaal geen ervaring met dikkerds zoals Jaap deze Carlos.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet onder de indruk ook al zet je z'n naam tien keer in bold textquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee inderdaad....totaal geen ervaring met dikkerds zoals Jaap deze Carlos.....![]()
In maart 2001 ging het programma op de Nederlandse televisie van start. Het was min of meer een opvolger van de succesvolle realitysoap Big Brother. Twaalf deelnemers met ernstig overgewicht werden onder het oog van 37 camera's 84 dagen in een kuuroord in Limburg opgesloten om af te slanken. Chateau l'Ermitage in Valkenburg was de uitverkoren locatie. Degene die procentueel het meeste afviel, kreeg het aantal afgevallen kilo's in goud uitbetaald. De helft van de hoofdprijs werd pas een half jaar na vertrek uitgekeerd. Mits hij of zij op gewicht was gebleven.
Deel van het format was dat de deelnemers snoep, chips en andere lekkernijen zo uit de (koel)kast konden pakken. De redactie hield soms zelfs speciale verleidingsacties. Personal trainer Carlos Lens was de sportadviseur die de kandidaten begeleidde,
Ja, en dat is een deel van het probleem dat een Carlos niet kan veranderen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap gedraagt zich dan ook als een betweter en een excuus truus!
Volgens mij is dat puur een reactie op het feit dat Jaap hem nooit serieus genomen heeft, en nog niet doet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Carlos zelf ook onbeschoft als hij tijdens Jaaps priveles met Brian of Natasia gaat staan kletsen, of wanneer hij over Jaap klaagt als Jaap er niet bij is. Jaap valt af, maar leert niets dat blijvend is.
Maar dat zou Carlos' probleem moeten zijn, niet dat van Jaap. Het is deel van het pakket Jaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat puur een reactie op het feit dat Jaap hem nooit serieus genomen heeft, en nog niet doet.
Een planet met een andere zwaartekracht zou idd geschikter zijn voor Jaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Het Aspergersyndroom noemt men ook wel het "Oops, wrong planet syndroom".
Er is geen feestje geweest. Paard Irginia leek te gaan bevallen, maar dat was vooralsnog loos alarm.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:29 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe is het feestje in de gameroom gisteren nig gegaan? Heb tegen 12en de streams uitgezet! Nog leuke dingen gebeurd?
Denkt ie nu echt dat ie het goed gaat nu?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:29 schreef Disana het volgende:
Als je een filmpje van Brian laat zien aan mensen die DGK niet kennen, gelooft niemand dat dit echt is.
Nee, psychologische hulpverlening is niet de afdeling van de personal trainer, Jaap heeft gewoon een goeie psycholoog nodig maar dat weigert hij zelf in te zien, ik meen dat hij dat binnen DGK ook geweigerd heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat zou Carlos' probleem moeten zijn, niet dat van Jaap. Het is deel van het pakket Jaap.
Ik zou wel eens willen weten wat hij hoort als ze een bandje van zijn gezang afspelen. Zou hij dan horen dat het lachwekkend vals is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Denkt ie nu echt dat ie het goed gaat nu?
Dat is aan Jaap en Carlos natuurlijk. Ik merk slechts op dat Carlos het gedrag van Jaap persoonlijk neemt en hem daarom niet de hele tijd netjes behandelt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, psychologische hulpverlening is niet de afdeling van de personal trainer, Jaap heeft gewoon een goeie psycholoog nodig maar dat weigert hij zelf in te zien, ik meen dat hij dat binnen DGK ook geweigerd heeft.
Carlos had Jaap dus gewoon helemaal moeten weigeren voor de fitness???
Als hij niet weet dat hij het zelf is wel, als hij dat wel weet is hij spontaan weer toondoof en roept hij dat het geweldig isquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat hij hoort als ze een bandje van zijn gezang afspelen. Zou hij dan horen dat het lachwekkend vals is?
En ik vind dat het andersom niet minder isquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is aan Jaap en Carlos natuurlijk. Ik merk slechts op dat Carlos het gedrag van Jaap persoonlijk neemt en hem daarom niet de hele tijd netjes behandelt.
Jammer dat het volledig nutteloos is...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:33 schreef Clank het volgende:
Brian heeft het zo tegen Amanda gebruikt dat ze niet genoeg had geoefend met de kookwedstrijd dat hij nu wel móet oefenen met zijn eigen dingen.
Zekers. Maar ik zie Jaap dan ook als probleemgeval en Carlos niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik vind dat het andersom niet minder is
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik vind dat het andersom niet minder is
die kopquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:35 schreef StefanPeeters het volgende:
En brian gaat weer 'meebewegen op de ingebouwde demosongs van de vleugel'...
*zucht*
quote:
Maar dat wordt veroorzaakt door Jaap zijn psychische problemen, en Carlos is er niet om dat aan te pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zekers. Maar ik zie Jaap dan ook als probleemgeval en Carlos niet.
Dan moet Carlos zich beperken tot wat hij wel kan en niet (denigrerend) kletsen met anderen tijdens of buiten Jaaps lessen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat wordt veroorzaakt door Jaap zijn psychische problemen, en Carlos is er niet om dat aan te pakken.
Ik heb de volle overtuiging dat hij dat ook zal doen zodra Jaap hem wel serieus gaat nemen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet Carlos zich beperken tot wat hij wel kan en niet (denigrerend) kletsen met anderen tijdens of buiten Jaaps lessen.
Waarschijnlijk wel, ook al is het niet professioneel dat nu niet te doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de volle overtuiging dat hij dat ook zal doen zodra Jaap hem wel serieus gaat nemen.
Geintje, hoop ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap gaat 3 keer per week onder de douche![]()
Ja.. maar hij ligt ook iedere dag in het zwembadquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap gaat 3 keer per week onder de douche![]()
Dat is heel netjes van ze.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Toch grappig, deze ontving ik net.
Mede dank uw jouw protest is Amanda nu dus overstag en draagt zij de bontjasjes nu niet meer. Op onze website hebben we hierover een persbericht geplaatst.
Bedankt voor je steun!
www.bontvoordieren.nl
Hahaha. LOL. Syl heeft best humor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Freeloader het volgende:
Sylvia wist alle foto's waar brian op staat even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |