Japio heeft geen eens zin in die cursus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef Liess het volgende:
Jaap krijgt gewoon een fucking gave camera en zit daar als een zoutzak te mokken.
en te zeuren om het garantie bewijsjequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef Liess het volgende:
Jaap krijgt gewoon een fucking gave camera en zit daar als een zoutzak te mokken.
Hoezo? Wil ie de camera inruilen voor een berg snoep?quote:
verpatsen denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Wil ie de camera inruilen voor een berg snoep?
Dat zei Jaap vanmorgen in het gesprek met Eric idd. Hij doet die cursus omdat hij anders alleen pianoles heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio heeft geen eens zin in die cursus.
Eric had het graag gedaan.
Zojuist zat hij al te zeuren dat de fotocamera geen filmpjes kon opnemen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Wil ie de camera inruilen voor een berg snoep?
wat is het toch ook een zeikstraal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zei Jaap vanmorgen in het gesprek met Eric idd. Hij doet die cursus omdat hij anders alleen pianoles heeft.
ach ja... maar huub heeft de beste practical joke... amanda hou jij even mijn sigaretje even vast... kan ik even een foto van je maken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:43 schreef Liess het volgende:
Brian claimt Amanda snel.. haha
Dat was Brian tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist zat hij al te zeuren dat de fotocamera geen filmpjes kon opnemen.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach ja... maar huub heeft de beste practical joke... amanda hou jij even mijn sigaretje even vast... kan ik even een foto van je maken...
[afbeelding]
Hij heeft denk ik drukke dagquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Geen vliegles? Brian gaat nu weer zingen?
That's some booty assssquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Het ziet er toch echt niet uit.
[afbeelding]
Als niemand zegt dat het haar niet staat denkt ze dat ze mooi is.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Het ziet er toch echt niet uit.
[afbeelding]
Yep, Carlos. Als ik me niet vergis voor Japio.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:12 schreef Liess het volgende:
Visite?
Waarop? Op de fiets?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Mokum020 het volgende:
Billie: "Waarom weet ik dat niet vantevoren dan had ik erop gegeten".......![]()
"In princiepe" dan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
Jaap heeft niet 'op de training gegeten' maar dat is relatief gunstig want de volgende keer gaat het dan relatief beter..... of zoiets @@
Volgens mij wordt Jaap al een beetje moequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Jaap wandelt heen en weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |