Ik hoop dat ie struikelt over dat rood-witte lint...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef mootie het volgende:
Dit is inderdaad levensgevaarlijk, tis nog een wonder dat Jaap niet al zn botten breekt.....
Wat is de bedoeling hiervan? Ik zie een dikke vent in stevig wandeltempo heen en weer wandelen en ik hoor piepjes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef Prosac het volgende:
zo groot is die afstand niet eens :S
Shuttle run test?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling hiervan? Ik zie een dikke vent in stevig wandeltempo heen en weer wandelen en ik hoor piepjes?
Google even op shuttle-run.........quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling hiervan? Ik zie een dikke vent in stevig wandeltempo heen en weer wandelen en ik hoor piepjes?
Het is de bedoeling dat ie steeds sneller gaat lopen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Shuttle Run Test, echter is de afstand tussen de lijnen voor Jaap aangepast volgens mijquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dus binnen een paar minuten gepiept zijn voor Jaap.quote:Dit is een maximale test, die indoor wordt afgenomen, en waarvan het resultaat gebruikt wordt als een index van cardiorespiratoire uithouding of om de maximale zuurstofopname te schatten. De 20-MST, zoals de test in de Engelstalige literatuur genoemd wordt, werd ontwikkeld om ondermeer de problemen van ritme en cadans te vermijden die bijna inherent zijn aan de meeste wandel/looptests.
Beschrijving van de test
De test begint aan een relatief rustig tempo (8 km/u) en eindigt wanneer de proefpersoon niet langer het opgelegde ritme kan volhouden. De deelnemers lopen in een zaal over een gemarkeerde afstand van 20 meter, telkens heen en terug (één voet raakt eindstreep), aan een tempo dat aangegeven wordt door een geluidssignaal. De loopsnelheid verhoogt elke minuut met 0,5 km/u, waarbij elke minuut een trap vertegenwoordigt (zie tabel 1). De proefpersoon moet stoppen indien hij/zij twee keer na elkaar niet tot ten minste 3 m van de eindstreep geraakt, of indien de proef ongemak veroorzaakt. De trap die tot dan toe bereikt werd, is het eindresultaat. Het is dus evident dat de nauwkeurigheid van de test zal afhangen van de strikte toepassing van het “stop” criterium. De duur van de test is functie van de conditie van het individu: hoe fitter, des te langer duurt de test.
Alstu:quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet dus binnen een paar minuten gepiept zijn voor Jaap.
en aangezien alles op tv/streams groter lijkt (huis, huub etc) zal dit wel 10 meter zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Dit lijkt me inderdaad geen 20 meter.
Hooiquote:
Trap 11, maar dit was maar 10 meter ipv 20... dus eigenlijk trap 5 en half?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef r3gi3boy het volgende:
HAHAHAHA dik vet zwijn, haalt het waarschijnlijk nog geeneens tot trap 2 ofzo
Eetze!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
Gatver Gatver dat vieze neus ophalen, rochelen etc etc....... te goor voor woorden.
zou dat zo werken? ik denk eerder aan 3 of 4 al vergelijking.. maar 5,5 is ook triest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Trap 11, maar dit was maar 10 meter ipv 20... dus eigenlijk trap 5 en half?![]()
Ja dat is waar...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:38 schreef J1981 het volgende:
5,5 had hij bij 20 meter niet eens gehaald, want dan moet je al in het begin joggen i.p.v. wandelen en dan was hij dus eerder moe geweest :-)
Jaap: Sjok, sjok. Laag tempo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Carlos: Joggen, joggen. Hoog tempo.
Nicolazerusquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nicolazarus liep als eerste weg... naar eigen zeggen gaat hij niet voor 'kleine prijsjes of bezigheidstherapie'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |