Eric: Niet te veel dan ga je klotsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Billie wil eerst water.
Het is niet ondenkbaar dat Carlos zn buik helemaal vol heeft van die betweter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:47 schreef Lieve het volgende:
Als je je zo uit de naad traint er er zit een rotmens heel negatief je uit te lachen...! Nee dat is positief!
Wat is die Carlos toch ook een eikel zeg! Lacht lekker met de massa mee. Terwijl dit zichtbaar en hoorbaar en invoelbaar zwaar is voor Jaap! Hij heeft een enorm gewicht mee te sjouwen bij iedere beweging die hij doet? En het is warm/ benauwd buiten.
( niet dat ik een Jaap fan ben, maar dit is gewoon niet zo netjes!)
Als ik Jaap was zou ik ontzettend van mezelf balen dat dit überhaupt nodig is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:50 schreef Lieve het volgende:
Wat een zooitje negatieve luie donders! Vanmorgen toen ik achter de stream zat was Jaap ook al aan het fietsen! En nu dit allemaal en dan die luie ellende die je zit uit te lachen?
Als ik Jaap was zou ik geen hekel aan Huub hebben, maar aan dat akelige zooitje!
Het is nou eenmaal leuk om te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef Carlaa het volgende:
Wat is het toch lekker oordelen he, zittend in het zonnetje op het gras of lekker in de luie stoel achter de pc
Carlos is er juist trots op dat hij geen buik heeft? Dan kan die ook niet vol zijn. Ik zeg.... gewoon uithongeren die Carlos!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat Carlos zn buik helemaal vol heeft van die betweter.
Dat heeft dus ook met de instelling van de leerling te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Carlos is er juist trots op dat hij geen buik heeft? Dan kan die ook niet vol zijn. Ik zeg.... gewoon uithongeren die Carlos!
Carlos is een slechte leraar die op negatieviteit vaart. Dat is geen kracht, dat is minnetjes. Jaap doet zijn best.... en Carlos weet helemaal niet hoe zwaar het is met zo'n groot gewicht. Laat Carlos dit zelf maar doen met allemaal zakken aardappelen om zich heen. Totdat hij het gewicht en de omvang van Jaap heeft. Kijken hoe negatief hij dan nog is.
Niet 1X iets aardigs of goeds zeggen! Terwijl dat zelfs op mijn lippen ligt!
Als Jaap een sociale aardige vent was geweest dan hadden de bewoners én Carlos zich ook heel anders opgesteld tegenover Jaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef J1981 het volgende:
Jaap is inderdaad een ontzettende irritante betweterige eikel. Maaaaaarr..... Hij doet het wel! Hij doet echt zijn best om af te vallen! En dat is best knap met al dat gelach en gezeik om je heen.
heb zelf vanmorgen reeds gesportquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef Carlaa het volgende:
Wat is het toch lekker oordelen he, zittend in het zonnetje op het gras of lekker in de luie stoel achter de pc
Ik dus ook..... mijn conditie is ook HEEL slecht (mede door een ziekte, wat ik al eens eerder heb gezegd)quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal leuk om te zien.
Ik ben er te lui voor, durfik wel toe te geven
Schiet toch op zeg, Jaap is gewoon een ondankbare luie hond die altijd alles beter weet, meer verstand van bewegen en het lichaam dan Carlos, meer verstand van koken en voedsel dan Marc, als Wubbo Ockels daar een workshop zou geven dan zou hij waarschijnlijk nog meer verstand van ruimtereizen hebben ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Lieve het volgende:
Carlos is een slechte leraar die op negatieviteit vaart. Dat is geen kracht, dat is minnetjes. Jaap doet zijn best.... en Carlos weet helemaal niet hoe zwaar het is met zo'n groot gewicht. Laat Carlos dit zelf maar doen met allemaal zakken aardappelen om zich heen. Totdat hij het gewicht en de omvang van Jaap heeft. Kijken hoe negatief hij dan nog is.
Ohja, ik ben te zwaar en geen conditie en te lui om er iets aan te doen, zolang ik er geen last van hebquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik dus ook..... mijn conditie is ook HEEL slecht (mede door een ziekte, wat ik al eens eerder heb gezegd)
Als ik op dit moment náást Jaap dezelfde activiteiten zou moeten doen mét het motiverende publiek zou ik op een gegeven moment ook mijn middelvinger op steken of zeggen "jongens, doe lekker mee ipv zo te zeiken"
Vanwaar je verbazing? Ze noemen hem niet voor niets RansJaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:59 schreef Lieve het volgende:
GETVER.... snuit Jaap in zijn hand en maakt hij met zijn volle hand vol snot de kraan open. pas dan spoelt hij zijn hand af. Maar laat zijn snot aan de kraan zitten. GETVER!
Met een kloddertje snot van Jaap als topping?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef r3gi3boy het volgende:
ohhhh ik ben nu zoiets lekker voor mezelf aan't klaarmaken: 2 petit pains doormidden gesneden, lichtjes geroosterd. 3 tomaatjes in hele kleine blokjes gesneden, olijfolie erbij, provencaalse kruiden, zout peper, husselen, over de toastjes smeren en dan 10 minuutjes onderin de oven onder de grill...HMMMM bruschetta!!
Nou zat ik al te watertandenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een kloddertje snot van Jaap als topping?
Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen schijnen te denken dat hij zo mag doen om hoe Jaap doet, maar het gaat niet om Jaaps persoonlijkheid maar om zijn gewicht. Carlos kan dat niet scheiden, die denkt dat het een persoonlijke kwestie is. Hij praat met anderen terwijl Jaap priveles bij hem heeft, praat over Jaap waar Jaap niet bij is, en straalt uit dat Jaap niet aan zijn (voor normaal gebouwde mensen) verwachtingen voldoet. Hij is gewoon niet getraind om speciale gevallen te begeleiden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Carlos is er juist trots op dat hij geen buik heeft? Dan kan die ook niet vol zijn. Ik zeg.... gewoon uithongeren die Carlos!
Ik zit werkelijk met kromme tenen, wat een lul zeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Liess het volgende:
Jezus JAAP DRAAI GODVERREDOMME OM
lekker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef r3gi3boy het volgende:
ohhhh ik ben nu zoiets lekker voor mezelf aan't klaarmaken: 2 petit pains doormidden gesneden, lichtjes geroosterd. 3 tomaatjes in hele kleine blokjes gesneden, olijfolie erbij, provencaalse kruiden, zout peper, husselen, over de toastjes smeren en dan 10 minuutjes onderin de oven onder de grill...HMMMM bruschetta!!
Ik was jaloers, vandaar mn toevoeging.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou zat ik al te watertanden![]()
bij zijn omschrijving.... en het is gelijk weer helemaal over, thnx
![]()
hihi ik heb er in totaal 4, ik ben best bereid te delen hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou zat ik al te watertanden![]()
bij zijn omschrijving.... en het is gelijk weer helemaal over, thnx
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |