Je kletst echt uit je nek...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen schijnen te denken dat hij zo mag doen om hoe Jaap doet, maar het gaat niet om Jaaps persoonlijkheid maar om zijn gewicht. Carlos kan dat niet scheiden, die denkt dat het een persoonlijke kwestie is. Hij praat met anderen terwijl Jaap priveles bij hem heeft, praat over Jaap waar Jaap niet bij is, en straalt uit dat Jaap niet aan zijn (voor normaal gebouwde mensen) verwachtingen voldoet. Hij is gewoon niet getraind om speciale gevallen te begeleiden.
Thnxquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:05 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihi ik heb er in totaal 4, ik ben best bereid te delen hoor![]()
Ik probeerde het 1 seconde, en toen snel weer wegquote:
Ja, en? Moet ik hiervan onder de indruk zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kletst echt uit je nek...![]()
lees deze maar:
http://www.cppp.nl/
![]()
Ik zit dus gewoon hardop te lachen hier in mn eentjequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeerde het 1 seconde, en toen snel weer weg![]()
Stream 1 is echt niet te doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeerde het 1 seconde, en toen snel weer weg![]()
Ik kijk/luister naar Brian en zijn zanglessen om het leedvermaakquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:06 schreef Prosac het volgende:
Jaap is in elk geval vermakelijker dan Brian "Tonedeaf" Koeflatz
Bij Natasja ging het allemaal heel soepeltjes, iedereen steunde haar, met Carlos ging het ook prima.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en? Moet ik hiervan onder de indruk zijn?Speciale gevallen liggen hem niet, hij heeft het liefst (bekende) middelmaatjes - dat is duidelijk te zien.
Maar waarom alleen, net alsof je een blinde in zn eentje een plaatjeboek laat lezen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Prosac het volgende:
ff voor Brian: Hij probeert het nu wel, das al meer dan de weken hiervoor.
Jaap is een probleemgeval, zijn overgewicht is psychologisch.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Natasja ging het allemaal heel soepeltjes, iedereen steunde haar, met Carlos ging het ook prima.
Welnee, hij is gewoon euforisch omdat de leraar lollig met hem deedquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Prosac het volgende:
Dat is absoluut waar, zolang dat probleem blijft bestaan zal ie blijven jojo-en.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een probleemgeval, zijn overgewicht is psychologisch.
Ik heb er geen verstand van, maar ik vraag me wel eens af of hij een Asperger is, zo weinig sociaal invoelingsvermogen als hij heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, zolang dat probleem blijft bestaan zal ie blijven jojo-en.
Maar het is zo zinloos, kan iemand die jongen niet gewoon uit de droom helpen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Prosac het volgende:
Kris. Als ik het goed heb, zit hij nog op het conservatorium.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef obezzi het volgende:
die jochje die brian 'zangles' geeft is echt cute, hoe heet die??
Zei Jaap niet zelf dat ie schizofreen was o.i.d.?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik vraag me wel eens af of hij een Asperger is, zo weinig sociaal invoelingsvermogen als hij heeft.
Omdat zijn grenzeloze zelfoverschatting (lees onzekerheid van de nitwit) niet in het apparaat zitquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
Waarom kan Brian wel redelijk kloppende akkoorden pakken op de piano eigenlijk?
brabo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef r3gi3boy het volgende:
daar rijd carlos weer aan...met z'n dikke pimpmobiel Porsche Cayenne S Turbo
Ben je Big Diet vergeten? Daar was Carlos ook de trainer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en? Moet ik hiervan onder de indruk zijn?Speciale gevallen liggen hem niet, hij heeft het liefst (bekende) middelmaatjes - dat is duidelijk te zien.
Self promotion via bekende (rijke) Nederlanders maakt op mij geen indruk. Hij heeft gewoon geen feeling voor de psychologische kant van de zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je Big Diet vergeten? Daar was Carlos ook de trainer.
Geen idee. Maar een psychologisch team met een psychiater aan het hoofd zou best van pas komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zei Jaap niet zelf dat ie schizofreen was o.i.d.?
Zijn onterechte betweterigheid is ook psychologisch, moet je daardoor als fitnesstrainer zelfs het meest achterlijke geneuzel serieus te nemen??quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een probleemgeval, zijn overgewicht is psychologisch.
Dat lijkt me in het geval JAAP, sowieso een onmogelijke taak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Self promotion via bekende (rijke) Nederlanders maakt op mij geen indruk. Hij heeft gewoon geen feeling voor de psychologische kant van de zaak.
Ik vind Carlos zelf ook onbeschoft als hij tijdens Jaaps priveles met Brian of Natasia gaat staan kletsen, of wanneer hij over Jaap klaagt als Jaap er niet bij is. Jaap valt af, maar leert niets dat blijvend is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn onterechte betweterigheid is ook psychologisch, moet je daardoor als fitnesstrainer zelfs het meest achterlijke geneuzel serieus te nemen??
Carlos heeft echt alle BS-excuses al eens gehoord, en de manier waarop zijn kennis vanaf de eerste minuut door Jaap in twijfel werd getrokken was te onbeschoft voor woorden.
Jaap moet leren met wie hij wel een discussie kan hebben en met wie niet, en Carlos zit daar niet om een discussie met Jaap te hebben.
Zijn we het daarover in elk geval eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het geval JAAP, sowieso een onmogelijke taak.
Ik vind het ook een arrogante kwal, Carlos dus, maar ik ben ervan overtuigd dat hij weet waar hij mee bezig is.
Jaap is een typische excuus-negerquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:16 schreef Dark het volgende:
Jaap zit te denken dat er misschien iets verstopt zit (aderen) en durft niet maximaal te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |