Hij is idd hilarieusquote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef SevenWonders het volgende:
......om naar Dordt te kijken !
* SevenWonders beseft net dat hij die grap vaker heeft gemaakt.
fixedquote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef ThAzOnE het volgende:
ik sta nog niet in de lijstZip 3331 en zie de kerktoren van Dordt vanuit mijn woonkamer
Welke straat?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef ThAzOnE het volgende:
ik sta nog niet in de lijstZip 3331 en zie de kerktoren van Dordt vanuit mijn woonkamer
Het was een marbella, en heb nu een poloquote:Op donderdag 12 april 2007 22:06 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
laten we zeggen....dezelfde als jij. Ik ken jouw fiat slayer
Kom vaak bij je schuinoverburen
zal de volgende keer weer opletten danquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het was een marbella, en heb nu een polo![]()
Volgens mij is het ene deel aan de waterkant al in de verkoop, het andere deel volgt later dit jaar. Daar onder aan de ijk bij dat vrachtwagenbedrijf (ik weet wat je bedoelt, maar ook ik weet de naam niet meer) zijn ze nu al aan het slopen, dus daar zal ook wel gebouwd gaan worden. Kwam daar niet ergens een park te liggen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef renz0r het volgende:
Ze zijn nu aardig aan het afbreken onder aan de dijk. Dat ene bedrijf met al die vrachtwagens ervoor (ff naam kwijt) is al aardig ver gesloopt. Die garage, oud sportschool enzo zullen wel snel volgen gezien de hekken, dichtgetimmerde ramen enzo.
Aan de waterkant zijn ze nu ook lekker bezig
Me too in Nederhovenquote:
Het moet een soort laan worden met 2 rijbanen en in het midden een busbaan voor het HOVD. Langs de kant allemaal bomen enzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:45 schreef Ritchie het volgende:
Wat zijn ze daar van plan dan?
Jazeker, vanaf 1 maart al, dus nu al bijna anderhalve maand. Afgelopen zaterdag voor het eerst ook op een zaterdag, dus misschien heb je hem gezienquote:Op zondag 15 april 2007 18:36 schreef renz0r het volgende:
Werkt je vriend al bij Triple point?
Als die een bril op heeft jaquote:Op maandag 16 april 2007 15:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jazeker, vanaf 1 maart al, dus nu al bijna anderhalve maand. Afgelopen zaterdag voor het eerst ook op een zaterdag, dus misschien heb je hem gezien![]()
Ja die heb ik ook gezienquote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef Zaphod82 het volgende:
Kan ik in de OP nog van huidig naar oud-Zwijndrechtenaar worden verplaatst?
Wie had er trouwens zaterdag een vliegtuigje besteld met "*insert name* ik hou van je"? Na 1 rondje vliegen was de boodschap ook wel duidelijk hoor.Een uur lang dat geronk vlak boven ons hoofd hoofd, net toen ik heerlijk rustig in het zonnetje een boekje wou gaan lezen.
quote:
En dat terwijl ik maandag de hele dag heb zitten zweten op een of ander stom kwaliteitsplan. 's avonds wel lekker uit eten in Den Haag op kosten van de baas, dat maakt dan weer veel goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:53 schreef renz0r het volgende:
Gisteren weer fucking lekker weer!
Weer in de tuin gezeten
Jammer van al die kinderen die aan t balkengat gaan liggen en daar gaan zwemmen. Niet dat dat erg is, maar ze schreeuwen de hele dag de buurt bij elkaar
Laten al hun zooi achter, doen kampvuur maken op t gras enz
Ze kwamen zelfs bij ons aan de deur om om vuur te vragen
Avond bij Florizz gegeten, dacht ff lekker int zonnetje zitten ging t waaien, glazen omDan maar binnen zitten
Jup chille maandag
Het park stikt op die dagen wel van de mensen die er lopen met honden enzo. Verder is het natuurlijk een ideale doorgangsweg naar het zwembad. Een paar jaar geleden lag er zelfs een vent spiernaakt te zonnen in het gras, maar die hebben ze er snel uit gehaald.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:32 schreef renz0r het volgende:
Dat is dan weer beter
Zijn er op die warme dagen veel mensen recreeren bij de devel?
Geen flauw idee, ik ben al jaren niet meer in dat zwembad geweest. De Louwert ken ik niet, alleen van naam. Wat ik uit de verhalen hoor loopt er inderdaad veel tuig rond in de Hoge Devel, meisjes lastig vallen, mensen in elkaar slaan dat soort werk. Niet echt mijn volk dus.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:39 schreef renz0r het volgende:
Nee, is toch een verkapte sloot hehe...
De hoge Devel kom ik nooit meer. Leuke duikplanken, maar meer niet. Veel tuig wat er rondloopt.
Geef mij maar de Louwert in Ambacht! Gezellige mensen, en een even leuk openlucht zwembad met een groot grasveld
Als ik op vakantie ben wel, maar dan ga ik meer voor de Center Parcs achtige zwembaden. De zwembaden in Zwijndrecht en omgeving trekken mij niet zo. Vroeger kon ik uren in zo'n bad doorbrengen, maar misschien ben ik gewoon te oud gewordenquote:
Toen ik nog een hond had, kwam ik wel eens bij dat strandje daar bij het Beeldenpark. Daar zwommen ook altijd een heleboel mensen en er was een stukje waar de honden konden zwemmen. Vooral met mooi weer lijkt me dat lekker. Maar is zwemmen daar niet gevaarlijk met al dat scheepvaartverkeer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef TheSorrow het volgende:
De Devel is gewoon zwaar kut, en fucking duur.... Enigste leuke daar is de duikplanken, qua grasveld is het gewoon lachwekkend zo weinig, + veel agressief volk vaak daar..
De Louwert in Ambacht, supergroot grasveld, groot bad ook, wel veel kids idd, maar die beuk je gewoon omverVorig jaar amper in het zwembad geweest, alleen maar vanaf de kade in Paap in t water gejumped en daar lol gehad, dit jaar waarschijnlijk ook wel weer
![]()
En uiteraard een x de Maas overzwemmen, heb nu flippers
Zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef TheSorrow het volgende:
Naja als je de Maas overgaat dat is fucking dom natuurlijk... Maat van me heeft t een x gedaan, die deed er 10 mins over en was bek af... 2 andere gasten gingen ook heen, 30 minuten, en toen nog eens terug, werden ze bijna overvaren, stelletje debielen....
Je kan gewoon zwemmen als je maar niet te ver t water op gaat, en als je gaat zou ik iets van slippers of schoenen aandoen, er ligt genoeg teringzooi in t water.... En als je thuiskomt gelijk lekker de douche in
Ken iemand die zeer dicht tot mij staat die dat heeft gedaan als weddenschap...Leuke gedoe gehad achterafquote:
Fruiteniersstraat bij de Geer (het industrieterrein) pintank, 1,349 was het gisterochtend nogquote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Lausteen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de goedkoopste benzinepompen in Zwijndrecht? Ik weet iig dat de Shell Express aan de Swanendrift en nog een witte pomp ergens in de Geer vaak t goedkoopst zijn. Die Shell echter is in t weekend opeens van 1.33 naar 1.39 gegaan, terwijl de BP gelijk is gebleven
Zeker die Develsteinbreezers?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef renz0r het volgende:
Zelfs nu liggen er een groep scholieren voor op t grasveld te kloten.... En maar koud dat ze t hebben
Wij tanken meestal op de Dijk, vlakbij de Unimills. Ben de naam van de pomp even kwijt, maar het is een onbemande pomp.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fruiteniersstraat bij de Geer (het industrieterrein) pintank, 1,349 was het gisterochtend nog
De Haan? Van welke kant kom je? Dan kan je net zo goed richting de Geer dat kleine stukje, die is zowieso goedkoperquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wij tanken meestal op de Dijk, vlakbij de Unimills. Ben de naam van de pomp even kwijt, maar het is een onbemande pomp.
1,39quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Robin2130 het volgende:
Je heb er ook 1 op de Ringdijk/Veersedijk net op de grens van Zwijndrecht en Ambacht
Ik kom meestal vanaf de richting A16 de dijk op. Ik woon in de wijk die er bijna direct onder ligt, dus voor mij is het niet ver omrijden om daar te tanken. Of de Geer goedkoper is weet ik niet, maar ben ik dat prijsverschil niet kwijt met het extra rijden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De Haan? Van welke kant kom je? Dan kan je net zo goed richting de Geer dat kleine stukje, die is zowieso goedkoper
Extra rijden? Dat is misschien 1,5 minuut verderquote:Op woensdag 18 april 2007 08:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kom meestal vanaf de richting A16 de dijk op. Ik woon in de wijk die er bijna direct onder ligt, dus voor mij is het niet ver omrijden om daar te tanken. Of de Geer goedkoper is weet ik niet, maar ben ik dat prijsverschil niet kwijt met het extra rijden?
We hebben toch dat ding daar bij Walburg? Ik heb geen verstand van koffieshops, maar hoe zit het met de openingstijden van dat ding?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Extra rijden? Dat is misschien 1,5 minuut verder
En wat ik nog mis in Zwijndrecht? Een goede coffeeshop, die tenminste wat langer open is, en vroeger open gaat, en die ook op zondag geopend is
Sneltrein inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef soares het volgende:
wat mis je nog in zwijndrecht?
op zondag issie dicht.. zondagrust enzo.. en 's avonds is ie maar open tot 22 of 23 ofzo dacht ikquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
We hebben toch dat ding daar bij Walburg? Ik heb geen verstand van koffieshops, maar hoe zit het met de openingstijden van dat ding?
Iedere dag gaat ie om 16.00 open, en sluit om 22.00, ook op zaterdag, en zondags is ie geslotenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef truStie het volgende:
[..]
op zondag issie dicht.. zondagrust enzo.. en 's avonds is ie maar open tot 22 of 23 ofzo dacht ik
Vrijwel alles is op zondag gesloten in Zwijndrecht, vanwege het feit dat Zwijndrecht een nogal christelijk dorp is volgens mij. Ik woon redelijk dicht bij Nehemia in de buurt (daar bij de Gamma) en zie die mensen bijna elke zondag wel langslopen. Pa in pak, ma in lange rok met knotje in het haar en de kinderen soortgelijk gekleed er achteraan.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef truStie het volgende:
[..]
op zondag issie dicht.. zondagrust enzo.. en 's avonds is ie maar open tot 22 of 23 ofzo dacht ik
Ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Ritchie het volgende:
Ik zou graag een aansluiting zien aan het toekomstige nachtnet van Brabant! En dat dit dan ook richting rotterdam gaat is op zich ook soms wel handig
Helemaal mee eens! Al is het Dordrecht, dan maakt het nog niet uit! Is dan even 10 minuutjes fietsen, maar dan ben je alsnog in Zwijndrechtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Ritchie het volgende:
Ik zou graag een aansluiting zien aan het toekomstige nachtnet van Brabant! En dat dit dan ook richting rotterdam gaat is op zich ook soms wel handig
Precies, dat stukje fietsen heb ik er dan nog wel voor over. Of ik parkeer de auto in Dordrecht en dan ben ik ook zo thuis. Die aansluiting moet er dus gewoon snel komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Al is het Dordrecht, dan maakt het nog niet uit! Is dan even 10 minuutjes fietsen, maar dan ben je alsnog in Zwijndrecht
In Dordt betaal je overal fucking veel parkeergeld... In de stad, vlakbij de Videoland (en dichtbij coffeeshop de Joy) betaal je 1¤ voor 28 minuten... Kom op zegquote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies, dat stukje fietsen heb ik er dan nog wel voor over. Of ik parkeer de auto in Dordrecht en dan ben ik ook zo thuis. Die aansluiting moet er dus gewoon snel komen.
Wij stonden afgelopen vrijdag van 15.00 tot ongeveer 01.00 in de parkeergarage in Dordt voor 3, 20. Vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Het was die parkeergarage bij de Rabobank.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In Dordt betaal je overal fucking veel parkeergeld... In de stad, vlakbij de Videoland (en dichtbij coffeeshop de Joy) betaal je 1¤ voor 28 minuten... Kom op zeg
Of het huis aan het opruimen, de was doen en de afwas. En nu lekker even FOK lezenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef renz0r het volgende:
Saaie bende hier...Zeker van t lekkere weer aan t genieten
Den Haag is ook gaaf, mijn vriendje is geboren in Den Haag en ik vind het een geweldige stad.quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef denB het volgende:
9jaar in Zwijndrecht gewoond, nu maar verhuisd naar Den haag
Ik persoonlijk heb weinig van die fantastischheid gemerkt, maar dat kan zijn omdat al mn vrienden in zwijndrecht en omstreken wonenquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Den Haag is ook gaaf, mijn vriendje is geboren in Den Haag en ik vind het een geweldige stad.
Ik herkende je al, en toen keek ik in je profiel en d8 Den Haag, wtfquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef denB het volgende:
9jaar in Zwijndrecht gewoond, nu maar verhuisd naar Den haag
Ja, rond de 45.000 jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:05 schreef staticdata het volgende:
trouwens moet je op aanpassen het inwoners aantal is anders
voorlopige cijfers 44.365
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?TT=2&LA=nl&DM=SLNL&PA=03759ned&D1=0&D2=796
Wie wat waar herkende mij?quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik herkende je al, en toen keek ik in je profiel en d8 Den Haag, wtfMaar dit verklaart t
Goed opgemerkt Renzorquote:
Je ziet er best knap uit hoor, dus ik kan me voorstellen dat je herkend wordt in Zwijndrechtquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef denB het volgende:
[..]
Wie wat waar herkende mij?
Ben ik zo bekent dan in Zwijndrecht?
Tell me about it !! Elke keer keer als ik daar binnen kom zie je ze eerst naar mij kijken, dan naar het tv scherm en dan weer naar mijquote:
De wattes?quote:
Ah dattequote:
Nou nou wat een interessequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:21 schreef denB het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat de gangsters een dorp verder (ambacht) er wel 1 hebben.
Verder cared het mij niet meer
Dan ben ik je daar nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:09 schreef renz0r het volgende:
Uiteraard! En ik ben ook lid, al een tijdje
Ik ben ook lidquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nou nou wat een interesse![]()
ik zal eens kijken of er een is en anders maak ik er wel eentje
Edit : hij bestaat al http://zwijndrecht.hyves.nl. Ik ben al lid geworden![]()
Wordt dat een aparte of nietquote:
En om het makkelijk te maken stikt het van de Robins en Roberts in de Zwijndrecht Hyvequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik ben ook lid![]()
![]()
![]()
Mijn naam dar is niet zo moeilijk....
Juist Robin2130
Je bent toegevoegdquote:
Mjaquote:Op woensdag 25 april 2007 07:42 schreef ThAzOnE het volgende:
ow dacht dat je in die paddestoelwoningen woonde....je woont in hetzelfde rijtje?
Ik werk nog tot 16.30 en dan heb ik ook vrij !!! De hele week helemaal niets te doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht zwicht onder het lekkere weer, hoe komen jullie deze dagen door?
Ik door in de tuin te chillen, daar ook te leren en tussendoor ff naar school voor een tentamen.
Dadelijk mn laatste en dan meivakantie
Sloom? werd gek van die slome mensen voor me, om het goede voorbeeld te geven was ik juist snel!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef soares het volgende:
hey meneer renzo, volgende keer niet zxo sloom bij de pin automaat he....
Waarom kunnen mensen nooit pinnen van 1 rekening? Waarom altijd van 10 rekeningen tegelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sloom? werd gek van die slome mensen voor me, om het goede voorbeeld te geven was ik juist snel!
Die vrouw voor me: ja sorry jongeman, maar ik moet met verschillende passen pinnen dus duurt ff![]()
Klopt, was echt een goede lokatie!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen nooit pinnen van 1 rekening? Waarom altijd van 10 rekeningen tegelijk.
Ik vind het trouwens wel irritant dat die pinmachine op het station weg is, daar maakte ik nog wel eens gebruik van.
Tja.. waarschijnlijk de uitkering gestort..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen nooit pinnen van 1 rekening? Waarom altijd van 10 rekeningen tegelijk.
Die pinautomaat was perfect daar... Altijd voordat ik naar school ging of iets, altijd even pinnen daar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:25 schreef renz0r het volgende:
[..]
Klopt, was echt een goede lokatie!
Weg gehaald omdat....juistja....vandalisme en onveiligheid door 'hangjongeren'![]()
Precies dat deed ik daar dus ook. Als je geld nodig hebt voor of na je werk of zo, was dat de ideale automaat. Erg jammer dat ie weg is. Maar ja met al die hangnegers in de stationshal kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef denB het volgende:
[..]
Die pinautomaat was perfect daar... Altijd voordat ik naar school ging of iets, altijd even pinnen daar.
Goed gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 08:39 schreef Robin2130 het volgende:
Ik ga voor 4 maanden Zwijndrecht inruilen voor Margrat de Mar.
Ik ga daar namelijk werken
Ik zal het hier wel missen
Ja, bah, De hele middag weer die k*nkerherrie (noem dat echt geen muziek meer) voor mijn deurquote:
Bloedirritant is dat. Wij hebben elk weekend de parkeerplaats vol staan van alle bezoekers van The Blue Lagoon, die later in de nacht met veel herrie de auto weer op komen halen. Kan dat niet wat zachter, er zijn mensen die willen slapen of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef ThAzOnE het volgende:
manman kon net amper parkeren door die bootfeest. Ben benieuwd of de bezoekers vannacht wel stil zijn.
Vrijdag was er een feestje bij Mikado staan ze om 2:30 te gillen zo wat onder mijn raam
Valt mn moeder ook daaronder? Die stond namelijk ook op de rommelmarkt met een kraampje...quote:Op maandag 30 april 2007 16:26 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb Bea op de buis gezien tot 13.30 of zo, daarna even een rondje over de Oranjebraderie in Zwijndrecht. Allemaal kampers, sjonnies, anita's en ouwe lijken. Daar was ik dus snel uitgekeken. Dan maar even naar de Gamma om wat te halen voor een klusje morgen.
daar gaan wij altijd, is goed te eten hoorquote:Op maandag 30 april 2007 10:03 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb je nu al trek in chinees![]()
Volgens deze site wordt er in heel zwijndrecht gratis bezorgd. Zal wel ff bellen uiteraard want het is een opmerking van een gebruiker.
Adres:
Chinees-Indisch Restaurant het Nieuwe Oosten
Willem Ruysplein 28
3333 BX Zwijndrecht
Tel.: 078 6124020
Heb er zelf overigens geen ervaring mee. Ik ga altijd naar de mandarijn bij walburg.
Ik had het over de mensen die er rondliepen, niet de mensen achter de kramen. En uiteraard valt jou moeder daar niet onder, dat spreekt vanzelfquote:Op maandag 30 april 2007 16:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Valt mn moeder ook daaronder? Die stond namelijk ook op de rommelmarkt met een kraampje...
Netanya is lekker, daar laten wij altijd pizza en shoarma van bezorgen aan huis. Vind ik persoonlijk een van de betere tenten die ik ken, al heb ik de tent zelf dus nog nooit gezien.quote:Op maandag 30 april 2007 17:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
daar gaan wij altijd, is goed te eten hoor. netanya is ook altijd wel lekker. zit ernaast de pizzaria
Dan is t goedquote:Op maandag 30 april 2007 17:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen die er rondliepen, niet de mensen achter de kramen. En uiteraard valt jou moeder daar niet onder, dat spreekt vanzelf![]()
Haha, hij lag nog achterin idd, ben vorige week wezen vissen in Paapquote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef ThAzOnE het volgende:
@TheSorrow...wezen vissen?
ps stond naast je achter de flat
Ik vond het wel mooi opzich... vorig jaar ging t schip toch half de lucht in ofzo?quote:Op maandag 30 april 2007 23:57 schreef ThAzOnE het volgende:
leuk!
btw vond het vuurwerk tegenvallen, vorig jaar was leuker
hahaha daar hadden wij het op dat moment ook overquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi opzich... vorig jaar ging t schip toch half de lucht in ofzo?
Doe mijn nieuwe kamer gelijk~quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef karr-1 het volgende:
Hey waar is iedereen? Ik ben bijna klaar met het schilderen van mijn kast, morgen de laatste laag en dan is het klaar. Wat een kutklus is dat zeg....
Wat schuift het?quote:
Dat gebeurt volgens mij wel vaker, regelmatig kom ik er voorbij en dan staan er weer grote schuimkoppen op. Volgens mij hebben ze hem zelfs een keer uit moeten zetten omdat het schuim de straat op kwam.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:22 schreef Lausteen het volgende:
Wie heeft er schuim in de grote fontein bij t station gedumpt?
o m gquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:56 schreef Ritchie het volgende:
euhm.. staat er een fontein bij het station?
Das vlakbij het stationquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Vanmiddag een flatje bekijken aan het Tomatenplein...
Het is nog geen 100 meter vanaf de achterkant van het station manquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef karr-1 het volgende:
Het is in de buurt van het station, maar dichtbij weet ik niet of je het zo kunt noemen.
Thanks. Oudere mensen maakt me niet zoveel uit. Nadeel van deze flat is dat-ie op de 1e verdieping is, dus pal aan de weg daar bij de rotonde...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Das vlakbij het stationWel veel oudere mensen enzo volgens mij. En ik weet dat daar ergens een vrouw woont die denkt dat ze zenders in haar tanden heeft en dat de buren haar drinkwater proberen te vergiftigen of zo. Maar goed, stoor je daar vooral niet aan.
Veel succes met je nieuwe woning![]()
Ik heb even op de plattegrond gekeken, maar je zit inderdaad redelijk dichtbij de rotonde en de weg. Kan een voordeel zijn, als er wat gebeurt zit je 1ste rang. Maar als de woning niet goed geisoleerd is en je voortdurend last hebt van verkeer enzo dan kan het minder zijn. Alhoewel ik denk dat je daar aan kunt wennen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Thanks. Oudere mensen maakt me niet zoveel uit. Nadeel van deze flat is dat-ie op de 1e verdieping is, dus pal aan de weg daar bij de rotonde...
Ha ha dat weet ik, ik fiets er dagelijks langs op weg naar mijn werk toe (ik ga met de trein). Maar het ligt aan je definitie van dichtbij denk ik. Dichtbij vind ik alles rondom het station, dus de fontein en de rotonde is minder dichtbij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Het is nog geen 100 meter vanaf de achterkant van het station man
Ben verhuisd naar den haag, prima stadje hieroquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef melvjehz het volgende:
ik woon ook in zdrecht
wat is het toch een pauper dorp![]()
snel appartementje in rotterdam zoeken![]()
en dat is geen pauper?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef melvjehz het volgende:
ik woon ook in zdrecht
Nee daar ga je vrijwillig wonenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef melvjehz het volgende:
ik woon ook in zdrecht
Tsja dat overkomt je he. Beterschap in ieder geval.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:53 schreef renz0r het volgende:
Kolere hele dag al ziek op mn nest
Gisteravond opeens erg zweten...naah jongen, de hele nacht wakker worden in het zweet enzo. Koppijn en keelpijn als een idioot...
Echt verrot man, opgekomen uit het niets.
Zou vandaag naar Den Bosch gaan met een vriendin die ik al lang niet heb gezien vanwege afstand...Heb ik dit!
Fucked up
quote:
er zijn slecht paar mooie plekken waar ik zou willen wonen, bijvoorbeeld daar bij hotel new york, maar die plekken zijn allemaal niet te betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef melvjehz het volgende:
ik woon ook in zdrecht
De volgerlanden is altijd al van HIA geweest, alleen Zwijndrecht zou er aan meebetalen en in ruil daarvoor een deel krijgen van het plan. Helaas viel het allemaal wat duurder uit dan gepland en kregen we het fiasco rondom Westkeetshaven er over heen.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:10 schreef renz0r het volgende:
Omdat de Volgerlanden eerst van Zwijndrecht was, maar door Financiele tegenslagen en verliezen heeft Ambacht de rechten erover gekregen ofzo.
Komt nog allemaal door de gemaakte extra kosten op de Westkeetshaven (het bouwen langs de maas)
Doodzonde...
De mooie plekken zijn nooit te betalen. Alles wat in Rotterdam betaalbaar is ligt in een criminele pauperbuurt en daar wil niemand wonen.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
er zijn slecht paar mooie plekken waar ik zou willen wonen, bijvoorbeeld daar bij hotel new york, maar die plekken zijn allemaal niet te betalen.
nou bij hotel new york is niet echt een pauper buurt hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 13:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De mooie plekken zijn nooit te betalen. Alles wat in Rotterdam betaalbaar is ligt in een criminele pauperbuurt en daar wil niemand wonen.
Aha, duidelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De volgerlanden is altijd al van HIA geweest, alleen Zwijndrecht zou er aan meebetalen en in ruil daarvoor een deel krijgen van het plan. Helaas viel het allemaal wat duurder uit dan gepland en kregen we het fiasco rondom Westkeetshaven er over heen.
Nee klopt, want in die buurt werk ik namelijk. Maar daarom is het dus ook niet betaalbaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou bij hotel new york is niet echt een pauper buurt hoor
Tussen Zwijndrecht en Heerjansdam ligt nog ruimte genoeg, dus uitbreiden maarquote:Op zondag 6 mei 2007 14:28 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Aha, duidelijk.
Is het bekend of ( en zo ja, waarheen ) ze dan uit kunnen/willen uitbreiden?
LOL, ik heb horen fluisteren dat het andersom wasquote:Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef methodmich het volgende:
Niets uitbreiden Ritchie, binnenkort annexeren wij Zwijndrecht.
Tegen die tijd woon ik al lang weer in Bredaquote:Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef methodmich het volgende:
Niets uitbreiden Ritchie, binnenkort annexeren wij Zwijndrecht.
Tussen Heerjansdam en Zwijndrecht kan niet zoveel gebouwt worden volgens mij. Je zit daar met de Devel en de HSL.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tussen Zwijndrecht en Heerjansdam ligt nog ruimte genoeg, dus uitbreiden maar![]()
Maar voorlopig gaan ze alleen maar nieuwbouw doen in de stad zelf en aan het water enzo.
Aah, weet ik dat!quote:Op zondag 6 mei 2007 13:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De volgerlanden is altijd al van HIA geweest, alleen Zwijndrecht zou er aan meebetalen en in ruil daarvoor een deel krijgen van het plan. Helaas viel het allemaal wat duurder uit dan gepland en kregen we het fiasco rondom Westkeetshaven er over heen.
Als politicus in de Zwijndrechtse gemeenteraad hoor je nog eens wat hequote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
[..]
Aah, weet ik dat!Dat Zwijndrecht dan iig iets van de Volgerlanden zou krijgen wist ik zeker, maar dat zei je...Maarja, idd door dat Westkeesthaven gedoe kunnen we daarna fluiten
Ik weet wel dat een grote groep Zwijndrechters nu zonder dat ze dat wilde in Ambacht wonen, omdat ze juist hun huizen kochten in het deel wat voor Zwijndrecht zou worden. Weet zo paar bekende die dat nu dus hebben(logischerwijs de kant van de volgerlanden wat tegen Zwijndrecht aanligt).
Dat bebouwen tussen Heerjansdam en Zwijndrecht zal wel niet gebeuren. Inderdaad door de HSL en je hebt nog steeds de veerplaat. Dat zal wel een natuurgebied blijven. Ben ik ook wel voorstander van
No problemo...quote:
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article1361018.ecequote:Raadsels rond bloedspoor na ’schoten’
ZWIJNDRECHT - De politie staat voor een raadsel na een melding van een vechtpartij in de Langeraarstraat in Zwijndrecht, waarbij de melder knallen gehoord had.
Toen agenten donderdagavond aankwamen bij de portiekflat vond ze geen slachtoffer, ook geen verdachten, maar wel een bloedspoor. Geruchten dat een slachtoffer per ambulance afgevoerd zou zijn, zijn volgens de politie pertinent onjuist. Het incident is vermoedelijk op de derde verdieping gebeurd. De bewoners woonden er nog maar kort.
Omdat er een ernstig delict gepleegd kan zijn, zette de politie de omgeving van de flat af om technisch onderzoek mogelijk te maken. Bewoners die thuis waren mochten hun huis niet verlaten; bewoners die thuis kwamen, moesten buiten de afzetting wachten. De meesten namen het ongemak laconiek op: ,,Ach, zo leer je je buren eens kennen.’’
Ah dus dat was het. Ik weet wel dat wij in de Gemeenteraad zaten en dat de burgemeester (hoofd van de politie) ineens een telefoontje kreeg en er vervolgens als een speer (op de fiets) vandoor ging. De rest van de avond heb ik hem niet meer terug gezien ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef Eitjuh het volgende:
![]()
Er blijkt gister in Zwijndrecht een schietpartij geweest te zijn... Maar ik lees er nog nergens iets over. Is er iemand die meer heeft gehoord?![]()
Graag, ik ben de afgelopen dagen al minimaal 3 keer zeiknat geregend. Elke keer als ik buiten kom gaat het plenzen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:41 schreef renz0r het volgende:
Nope hier ook niet.
Zonnetje mag wel weer terugkomen in t regenachtige Z-town
Dat verklaart een hoop, maar ik vond het nogal overdreven gedoe om mensen helemaal om te laten lopen en vervolgens onder politiebegeleiding mijn fiets te moeten halen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:25 schreef renz0r het volgende:
Daar kan ik je alles over vertellen Karr-1
Ik nam de trein terug uit de Kuip. Toen we bij Bakenstein reden met de trein ging die stilstaan. Er had iemand aan de noodrem getrokken in de stoptrein, ook van de kuip, die voor ons reed. Hij deed dat bij station Zwijndrecht zelf. Hierdoor werden de deuren van de trein dichtgehouden totdat de politie was.
Deze heeft met veel man de trein uitgekampt om de dader te pakken. Toen wij eenmaal na een dik kwartier weer mochten rijden en eindelijk aankwamen op station Zwijndrecht was het zwart van de politie.
Onder begeleiding mochten wij van t station af. Overal busjes en agenten....Omdat er 1tje aan de noodrem had getrokken....
Dit weet ik allemaal omdat er zo ventje in de trein zat die contact had met een vriend die in de desbetreffende trein zat.
Tja.. degene die heeft verzonnen dat de politie je beste vriend is moeten ze zijn nek omdraaien.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar ik vond het nogal overdreven gedoe om mensen helemaal om te laten lopen en vervolgens onder politiebegeleiding mijn fiets te moeten halen.
Heel goed, welkom in de beschaafde wereld en vooral, welkom in Zwijndrecht !!!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef Harmen1984 het volgende:
Woensdag a.s. word ik genaturaliseerd van Papendrechter tot Zwijndrechter(want dan tekenen we het huurcontract...
)
Ach het heeft zo zijn voordelen, maar dit vond ik echt overdreven.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Tja.. degene die heeft verzonnen dat de politie je beste vriend is moeten ze zijn nek omdraaien.
jup vakantiequote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef karr-1 het volgende:
Het is wel stilletjes hier de laatste tijd. Iedereen op vakantie?
Mijn vriend en ik wonen samen, dus we zien elkaar elke dag. Ik kan dus computeren en tegelijkertijd mijn relatie goed houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
In het weekend heb ik zowieso mn vriendin, dan staat de pc niet eens aan, of soms heel ffies, dus vandaar... Zometeen naar bed, morgen weer werken
IK rij meestal de Ringdijk(Zwd)/Veersedijk(HIA) uit, dan kom je vanzelf wel bij de Alblasserdamse brugquote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Ritchie het volgende:
Wat is eigenlijk de kortste route van zwijndrecht naar alblasserdorp?
Ben vanochtend en vanmiddag volgens mij vet omgereden, en ontdekte elke keer weer een nieuw onderdeel van hi ambacht..
Vandaag ontvangen en gespotquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heeft overigens iedereen de nieuwe stadsgids ontvangen? Volgens de burgemeester sta ik er schitterend in op de foto, maar heb hem zelf nog niet gezien.
Ik heb hem inmiddels ook gehad. Het is te erg voor woordenquote:
Geen flauw idee, maar ik wil het ook wel weten. Nu rijden we nog elke keer naar Ambacht om de Lidl te bezoeken, scheelt straks weer een stuk rijden. Ik maak me alleen wel zorgen om het parkeren daar, volgens mij is er totaal geen ruimte.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:13 schreef Robin2130 het volgende:
Weet iemand wanneer de ombouw Edah->Lidl klaar is?
De Aldi ben ik ook regelmatig geweest, maar die heeft kleinere verpakkingen, zoals bv 1,5 liter cola ipv 2 liter flessen. En aangezien er bij ons 12 liter per week doorgaat vind ik dat iets te veel slepen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef geelkuikentje het volgende:
Dan ga je toch naar de aldi? Wat heeft lidl meer dan? Ik ga altijd naar bassie
Ringdijk lijkt me ook de kortste route. Maar goed, de Mercuriusstraat kan ik niet direct plaatsen. Als dat vlakbij Winkelcentrum Noord is, dan zou ik als ik jou was naar de Laan van Welhorst fietsen, die helemaal uit rijden, dan bij de rotonde rechts, met de bocht mee, de eerste rechts, bij de C1000 tussendoor, naar links en dan de dijk op en dan rijd je zo richting brug.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef Ritchie het volgende:
Ik woon in de mercuriusstraat, dus ik zit zo op de Krommeweg.
Via de dijk is best om zie ik via de routeplanner.
Ik zie het al.. heb een route gevonden dat ik ergens tussendoor ook de dijk op kan komen, zonder al te ver om te hoeven rijden
Aah bij die flatsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonnebloemstraat dat is best dicht bij de bas
Het is de volgende route geworden:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ringdijk lijkt me ook de kortste route. Maar goed, de Mercuriusstraat kan ik niet direct plaatsen. Als dat vlakbij Winkelcentrum Noord is, dan zou ik als ik jou was naar de Laan van Welhorst fietsen, die helemaal uit rijden, dan bij de rotonde rechts, met de bocht mee, de eerste rechts, bij de C1000 tussendoor, naar links en dan de dijk op en dan rijd je zo richting brug.
![]()
Ja dan woon je er dicht in de buurt inderdaad. Ik zit op het Ooievaarplein, dat is me net iets te ver weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonnebloemstraat dat is best dicht bij de bas
Ik bedoelde die route die ik je gaf.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:34 schreef Ritchie het volgende:
en jij gaat van waar naar waar?
Het lijkt wel alsof ze echt overal tegelijk aan het werk zijn. Nu was de situatie in het riool ook wel redelijk erg, maar om het nu allemaal tegelijk te doen.....quote:Op zondag 27 mei 2007 10:15 schreef Robin2130 het volgende:
Ik ben blij als die fucking riool klaar is hier, de Javalaan,Sumatralaan.Celebeslaan zijn alle 3 aan het einde
afgesloten
Van de week via de Langeweg naar WC Walburg gereden, die flats gaan er goed uitzien t.o. de onbemande Shell.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze echt overal tegelijk aan het werk zijn. Nu was de situatie in het riool ook wel redelijk erg, maar om het nu allemaal tegelijk te doen.....
Klopt, ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden daar.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef Cupra28 het volgende:
[..]
Van de week via de Langeweg naar WC Walburg gereden, die flats gaan er goed uitzien t.o. de onbemande Shell.
Knapt echt goed op
De Eemstein en Zonnesteinflatsquote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef Cupra28 het volgende:
[..]
Van de week via de Langeweg naar WC Walburg gereden, die flats gaan er goed uitzien t.o. de onbemande Shell.
Knapt echt goed op
Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
De Eemstein en Zonnesteinflats
Ja die gaan er idd erg goed uitzien
Ik wil wel een van die penthouses daar bewonen, maar een beetje aan de dure kant voor mij.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
De Eemstein en Zonnesteinflats
Ja die gaan er idd erg goed uitzien
Ik denk dat we hetzelfde weer hadden als op Pinkpopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef renz0r het volgende:
Hoe was pinksterweekend in Zwijndrecht? Was het hele weekend op Pinkpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |