quote:
En dat terwijl ik maandag de hele dag heb zitten zweten op een of ander stom kwaliteitsplan. 's avonds wel lekker uit eten in Den Haag op kosten van de baas, dat maakt dan weer veel goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:53 schreef renz0r het volgende:
Gisteren weer fucking lekker weer!
Weer in de tuin gezeten
Jammer van al die kinderen die aan t balkengat gaan liggen en daar gaan zwemmen. Niet dat dat erg is, maar ze schreeuwen de hele dag de buurt bij elkaar
Laten al hun zooi achter, doen kampvuur maken op t gras enz
Ze kwamen zelfs bij ons aan de deur om om vuur te vragen
Avond bij Florizz gegeten, dacht ff lekker int zonnetje zitten ging t waaien, glazen omDan maar binnen zitten
Jup chille maandag
Het park stikt op die dagen wel van de mensen die er lopen met honden enzo. Verder is het natuurlijk een ideale doorgangsweg naar het zwembad. Een paar jaar geleden lag er zelfs een vent spiernaakt te zonnen in het gras, maar die hebben ze er snel uit gehaald.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:32 schreef renz0r het volgende:
Dat is dan weer beter
Zijn er op die warme dagen veel mensen recreeren bij de devel?
Geen flauw idee, ik ben al jaren niet meer in dat zwembad geweest. De Louwert ken ik niet, alleen van naam. Wat ik uit de verhalen hoor loopt er inderdaad veel tuig rond in de Hoge Devel, meisjes lastig vallen, mensen in elkaar slaan dat soort werk. Niet echt mijn volk dus.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:39 schreef renz0r het volgende:
Nee, is toch een verkapte sloot hehe...
De hoge Devel kom ik nooit meer. Leuke duikplanken, maar meer niet. Veel tuig wat er rondloopt.
Geef mij maar de Louwert in Ambacht! Gezellige mensen, en een even leuk openlucht zwembad met een groot grasveld
Als ik op vakantie ben wel, maar dan ga ik meer voor de Center Parcs achtige zwembaden. De zwembaden in Zwijndrecht en omgeving trekken mij niet zo. Vroeger kon ik uren in zo'n bad doorbrengen, maar misschien ben ik gewoon te oud gewordenquote:
Toen ik nog een hond had, kwam ik wel eens bij dat strandje daar bij het Beeldenpark. Daar zwommen ook altijd een heleboel mensen en er was een stukje waar de honden konden zwemmen. Vooral met mooi weer lijkt me dat lekker. Maar is zwemmen daar niet gevaarlijk met al dat scheepvaartverkeer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:30 schreef TheSorrow het volgende:
De Devel is gewoon zwaar kut, en fucking duur.... Enigste leuke daar is de duikplanken, qua grasveld is het gewoon lachwekkend zo weinig, + veel agressief volk vaak daar..
De Louwert in Ambacht, supergroot grasveld, groot bad ook, wel veel kids idd, maar die beuk je gewoon omverVorig jaar amper in het zwembad geweest, alleen maar vanaf de kade in Paap in t water gejumped en daar lol gehad, dit jaar waarschijnlijk ook wel weer
![]()
En uiteraard een x de Maas overzwemmen, heb nu flippers
Zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef TheSorrow het volgende:
Naja als je de Maas overgaat dat is fucking dom natuurlijk... Maat van me heeft t een x gedaan, die deed er 10 mins over en was bek af... 2 andere gasten gingen ook heen, 30 minuten, en toen nog eens terug, werden ze bijna overvaren, stelletje debielen....
Je kan gewoon zwemmen als je maar niet te ver t water op gaat, en als je gaat zou ik iets van slippers of schoenen aandoen, er ligt genoeg teringzooi in t water.... En als je thuiskomt gelijk lekker de douche in
Ken iemand die zeer dicht tot mij staat die dat heeft gedaan als weddenschap...Leuke gedoe gehad achterafquote:
Fruiteniersstraat bij de Geer (het industrieterrein) pintank, 1,349 was het gisterochtend nogquote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Lausteen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de goedkoopste benzinepompen in Zwijndrecht? Ik weet iig dat de Shell Express aan de Swanendrift en nog een witte pomp ergens in de Geer vaak t goedkoopst zijn. Die Shell echter is in t weekend opeens van 1.33 naar 1.39 gegaan, terwijl de BP gelijk is gebleven
Zeker die Develsteinbreezers?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef renz0r het volgende:
Zelfs nu liggen er een groep scholieren voor op t grasveld te kloten.... En maar koud dat ze t hebben
Wij tanken meestal op de Dijk, vlakbij de Unimills. Ben de naam van de pomp even kwijt, maar het is een onbemande pomp.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fruiteniersstraat bij de Geer (het industrieterrein) pintank, 1,349 was het gisterochtend nog
De Haan? Van welke kant kom je? Dan kan je net zo goed richting de Geer dat kleine stukje, die is zowieso goedkoperquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wij tanken meestal op de Dijk, vlakbij de Unimills. Ben de naam van de pomp even kwijt, maar het is een onbemande pomp.
1,39quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Robin2130 het volgende:
Je heb er ook 1 op de Ringdijk/Veersedijk net op de grens van Zwijndrecht en Ambacht
Ik kom meestal vanaf de richting A16 de dijk op. Ik woon in de wijk die er bijna direct onder ligt, dus voor mij is het niet ver omrijden om daar te tanken. Of de Geer goedkoper is weet ik niet, maar ben ik dat prijsverschil niet kwijt met het extra rijden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De Haan? Van welke kant kom je? Dan kan je net zo goed richting de Geer dat kleine stukje, die is zowieso goedkoper
Extra rijden? Dat is misschien 1,5 minuut verderquote:Op woensdag 18 april 2007 08:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kom meestal vanaf de richting A16 de dijk op. Ik woon in de wijk die er bijna direct onder ligt, dus voor mij is het niet ver omrijden om daar te tanken. Of de Geer goedkoper is weet ik niet, maar ben ik dat prijsverschil niet kwijt met het extra rijden?
We hebben toch dat ding daar bij Walburg? Ik heb geen verstand van koffieshops, maar hoe zit het met de openingstijden van dat ding?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Extra rijden? Dat is misschien 1,5 minuut verder
En wat ik nog mis in Zwijndrecht? Een goede coffeeshop, die tenminste wat langer open is, en vroeger open gaat, en die ook op zondag geopend is
Sneltrein inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef soares het volgende:
wat mis je nog in zwijndrecht?
op zondag issie dicht.. zondagrust enzo.. en 's avonds is ie maar open tot 22 of 23 ofzo dacht ikquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
We hebben toch dat ding daar bij Walburg? Ik heb geen verstand van koffieshops, maar hoe zit het met de openingstijden van dat ding?
Iedere dag gaat ie om 16.00 open, en sluit om 22.00, ook op zaterdag, en zondags is ie geslotenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef truStie het volgende:
[..]
op zondag issie dicht.. zondagrust enzo.. en 's avonds is ie maar open tot 22 of 23 ofzo dacht ik
Vrijwel alles is op zondag gesloten in Zwijndrecht, vanwege het feit dat Zwijndrecht een nogal christelijk dorp is volgens mij. Ik woon redelijk dicht bij Nehemia in de buurt (daar bij de Gamma) en zie die mensen bijna elke zondag wel langslopen. Pa in pak, ma in lange rok met knotje in het haar en de kinderen soortgelijk gekleed er achteraan.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef truStie het volgende:
[..]
op zondag issie dicht.. zondagrust enzo.. en 's avonds is ie maar open tot 22 of 23 ofzo dacht ik
Ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Ritchie het volgende:
Ik zou graag een aansluiting zien aan het toekomstige nachtnet van Brabant! En dat dit dan ook richting rotterdam gaat is op zich ook soms wel handig
Helemaal mee eens! Al is het Dordrecht, dan maakt het nog niet uit! Is dan even 10 minuutjes fietsen, maar dan ben je alsnog in Zwijndrechtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Ritchie het volgende:
Ik zou graag een aansluiting zien aan het toekomstige nachtnet van Brabant! En dat dit dan ook richting rotterdam gaat is op zich ook soms wel handig
Precies, dat stukje fietsen heb ik er dan nog wel voor over. Of ik parkeer de auto in Dordrecht en dan ben ik ook zo thuis. Die aansluiting moet er dus gewoon snel komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Al is het Dordrecht, dan maakt het nog niet uit! Is dan even 10 minuutjes fietsen, maar dan ben je alsnog in Zwijndrecht
In Dordt betaal je overal fucking veel parkeergeld... In de stad, vlakbij de Videoland (en dichtbij coffeeshop de Joy) betaal je 1¤ voor 28 minuten... Kom op zegquote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies, dat stukje fietsen heb ik er dan nog wel voor over. Of ik parkeer de auto in Dordrecht en dan ben ik ook zo thuis. Die aansluiting moet er dus gewoon snel komen.
Wij stonden afgelopen vrijdag van 15.00 tot ongeveer 01.00 in de parkeergarage in Dordt voor 3, 20. Vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Het was die parkeergarage bij de Rabobank.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In Dordt betaal je overal fucking veel parkeergeld... In de stad, vlakbij de Videoland (en dichtbij coffeeshop de Joy) betaal je 1¤ voor 28 minuten... Kom op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |