zoizoquote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef Lausteen het volgende:
Burgerzaken in Zwijndrecht is zoizo triest
Vorig jaar wilde ik op donderdag mn rijbewijs aanvragen, (nog dat roze boekwerk), zegt die hoer achter de balie "maandag ligt ie klaar", terwijl je m bij de buurgemeente hier gelijk meekrijgt.
Toen ik ging rellen kon ik m smiddags toch nog ophalen
Dan ben je nog gepwnd, want het "roze boekwerk" werd normaal gesproken gemaakt waar je bij stondquote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef Lausteen het volgende:
Vorig jaar wilde ik op donderdag mn rijbewijs aanvragen, (nog dat roze boekwerk), zegt die hoer achter de balie "maandag ligt ie klaar", terwijl je m bij de buurgemeente hier gelijk meekrijgt.
Regels sind Regels!quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef longinus het volgende:
Als je al 10 jaar met die foto doet lijkt mij dat je daar best nog eens 10 jaar mee kan doen.
hahaha en toen sij jij ja fette shitquote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef renz0r het volgende:
LOL!
Gebeurd er toch nog iets in dat tijdelijke gemeentehuis
Ik ging daar nog niet zo lang geleden mn paspoort ophalen. Na inlevering van mn oude paspoort kreeg ik hem. Ik wilde mn oude graag houden dus maken ze er 3 dikke gaten in. Gaat die er eerst doorbladeren om te kijken hoeveel visums ik heb ofzo
Hoor je die vrouw:"Oooo00oo00ooww!! Jij bent in veel landen geweest!! Zeker een avonturier of wereldreiziger hé !!!![]()
![]()
![]()
nee, ze kijken of er nog geldende visums inzitten, die mogen ze niet ongeldig maken.quote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef renz0r het volgende:
LOL!
Ik ging daar nog niet zo lang geleden mn paspoort ophalen. Na inlevering van mn oude paspoort kreeg ik hem. Ik wilde mn oude graag houden dus maken ze er 3 dikke gaten in. Gaat die er eerst doorbladeren om te kijken hoeveel visums ik heb ofzo
Hoor je die vrouw:"Oooo00oo00ooww!! Jij bent in veel landen geweest!! Zeker een avonturier of wereldreiziger hé !!!![]()
![]()
![]()
quote:hij had die foto al 10 jaar en hij was nog nooit fout geweest
Ha ha ze moeten toch wat te doen hebben daar in dat hokquote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef renz0r het volgende:
LOL!
Ik ging daar nog niet zo lang geleden mn paspoort ophalen. Na inlevering van mn oude paspoort kreeg ik hem. Ik wilde mn oude graag houden dus maken ze er 3 dikke gaten in. Gaat zij er eerst doorbladeren om te kijken hoeveel visums ik heb ofzo
![]()
![]()
Geen idee, ik heb er ook een paar dagen op gewacht. Heeft het ook niet te maken met de omvang van de gemeente of zo? Tegenwoordig krijg je van die creditcards en die kun je zoiezo niet meteen meenemen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef Lausteen het volgende:
het aloude excuus dat vroeger beter was, want "50 jaar geleden was het ook al zo en dus kan het nu ook zo" Val dood ouwe tang, ga mee met de moderne tijd of blijf achter maar val mij er niet mee lastig.quote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef Tuvai.net het volgende:
Oude mensen sowieso altijd met de komst van nieuwe regels, gewoontes, wetten, enzovoorts =
Krijg je dan te horen dat dat 'vroegâh' wel/niet kon. Ik heb een nieuwtje voor je, ouwe graftak, dit is geen vroegâh meer.![]()
Wat is er stupide aan dan? Je gaat naar de eerste de beste fotograaf zegt dat het voor je ID kaart is, maakt foto's en gaat naar buiten toe. Geen enkel probleem...quote:Op maandag 23 april 2007 12:11 schreef 19patje72 het volgende:
mee eensch, stupide fotos die je tegenswoordigs nodig hebt.
en die regeltjes allemaal... fenks 2 auwer emerikan frents
Had ie zijn bril wel op? Ik had een of andere vrouw, die keek even naar mijn foto, legt er zo'n malletje op en ziet dat het past dus goedgekeurd.quote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef denB het volgende:
gemeente huis in zwijndrecht is zo bagger....
Ik netjes een foto gemaakt een dag van te voren, volgende dag, nee die is niet goed!
Ik terug naar die zelfde vent, kom even later terug in het gemeentehuis, en die werd wel goed gekeurd -_-
OM OP TE SCHIJTENENENEN
hij viel je toch ook niet lastig man huilerdquote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
het aloude excuus dat vroeger beter was, want "50 jaar geleden was het ook al zo en dus kan het nu ook zo" Val dood ouwe tang, ga mee met de moderne tijd of blijf achter maar val mij er niet mee lastig.
Hij viel niet alleen mij lastig, hij viel het hele gemeentehuis lastig met zijn geschreeuw en gedoe.quote:Op maandag 23 april 2007 16:15 schreef ballieking het volgende:
[..]
hij viel je toch ook niet lastig man huilerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |