Of het huis aan het opruimen, de was doen en de afwas. En nu lekker even FOK lezenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef renz0r het volgende:
Saaie bende hier...Zeker van t lekkere weer aan t genieten
Den Haag is ook gaaf, mijn vriendje is geboren in Den Haag en ik vind het een geweldige stad.quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef denB het volgende:
9jaar in Zwijndrecht gewoond, nu maar verhuisd naar Den haag
Ik persoonlijk heb weinig van die fantastischheid gemerkt, maar dat kan zijn omdat al mn vrienden in zwijndrecht en omstreken wonenquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Den Haag is ook gaaf, mijn vriendje is geboren in Den Haag en ik vind het een geweldige stad.
Ik herkende je al, en toen keek ik in je profiel en d8 Den Haag, wtfquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef denB het volgende:
9jaar in Zwijndrecht gewoond, nu maar verhuisd naar Den haag
Ja, rond de 45.000 jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:05 schreef staticdata het volgende:
trouwens moet je op aanpassen het inwoners aantal is anders
voorlopige cijfers 44.365
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?TT=2&LA=nl&DM=SLNL&PA=03759ned&D1=0&D2=796
Wie wat waar herkende mij?quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik herkende je al, en toen keek ik in je profiel en d8 Den Haag, wtfMaar dit verklaart t
Goed opgemerkt Renzorquote:
Je ziet er best knap uit hoor, dus ik kan me voorstellen dat je herkend wordt in Zwijndrechtquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef denB het volgende:
[..]
Wie wat waar herkende mij?
Ben ik zo bekent dan in Zwijndrecht?
Tell me about it !! Elke keer keer als ik daar binnen kom zie je ze eerst naar mij kijken, dan naar het tv scherm en dan weer naar mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |