Of het huis aan het opruimen, de was doen en de afwas. En nu lekker even FOK lezenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef renz0r het volgende:
Saaie bende hier...Zeker van t lekkere weer aan t genieten
Den Haag is ook gaaf, mijn vriendje is geboren in Den Haag en ik vind het een geweldige stad.quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef denB het volgende:
9jaar in Zwijndrecht gewoond, nu maar verhuisd naar Den haag
Ik persoonlijk heb weinig van die fantastischheid gemerkt, maar dat kan zijn omdat al mn vrienden in zwijndrecht en omstreken wonenquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Den Haag is ook gaaf, mijn vriendje is geboren in Den Haag en ik vind het een geweldige stad.
Ik herkende je al, en toen keek ik in je profiel en d8 Den Haag, wtfquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef denB het volgende:
9jaar in Zwijndrecht gewoond, nu maar verhuisd naar Den haag
Ja, rond de 45.000 jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:05 schreef staticdata het volgende:
trouwens moet je op aanpassen het inwoners aantal is anders
voorlopige cijfers 44.365
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?TT=2&LA=nl&DM=SLNL&PA=03759ned&D1=0&D2=796
Wie wat waar herkende mij?quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik herkende je al, en toen keek ik in je profiel en d8 Den Haag, wtfMaar dit verklaart t
Goed opgemerkt Renzorquote:
Je ziet er best knap uit hoor, dus ik kan me voorstellen dat je herkend wordt in Zwijndrechtquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef denB het volgende:
[..]
Wie wat waar herkende mij?
Ben ik zo bekent dan in Zwijndrecht?
Tell me about it !! Elke keer keer als ik daar binnen kom zie je ze eerst naar mij kijken, dan naar het tv scherm en dan weer naar mijquote:
De wattes?quote:
Ah dattequote:
Nou nou wat een interessequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:21 schreef denB het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat de gangsters een dorp verder (ambacht) er wel 1 hebben.
Verder cared het mij niet meer
Dan ben ik je daar nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:09 schreef renz0r het volgende:
Uiteraard! En ik ben ook lid, al een tijdje
Ik ben ook lidquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nou nou wat een interesse![]()
ik zal eens kijken of er een is en anders maak ik er wel eentje
Edit : hij bestaat al http://zwijndrecht.hyves.nl. Ik ben al lid geworden![]()
Wordt dat een aparte of nietquote:
En om het makkelijk te maken stikt het van de Robins en Roberts in de Zwijndrecht Hyvequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik ben ook lid![]()
![]()
![]()
Mijn naam dar is niet zo moeilijk....
Juist Robin2130
Je bent toegevoegdquote:
Mjaquote:Op woensdag 25 april 2007 07:42 schreef ThAzOnE het volgende:
ow dacht dat je in die paddestoelwoningen woonde....je woont in hetzelfde rijtje?
Ik werk nog tot 16.30 en dan heb ik ook vrij !!! De hele week helemaal niets te doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht zwicht onder het lekkere weer, hoe komen jullie deze dagen door?
Ik door in de tuin te chillen, daar ook te leren en tussendoor ff naar school voor een tentamen.
Dadelijk mn laatste en dan meivakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |