Sloom? werd gek van die slome mensen voor me, om het goede voorbeeld te geven was ik juist snel!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef soares het volgende:
hey meneer renzo, volgende keer niet zxo sloom bij de pin automaat he....
Waarom kunnen mensen nooit pinnen van 1 rekening? Waarom altijd van 10 rekeningen tegelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sloom? werd gek van die slome mensen voor me, om het goede voorbeeld te geven was ik juist snel!
Die vrouw voor me: ja sorry jongeman, maar ik moet met verschillende passen pinnen dus duurt ff![]()
Klopt, was echt een goede lokatie!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen nooit pinnen van 1 rekening? Waarom altijd van 10 rekeningen tegelijk.
Ik vind het trouwens wel irritant dat die pinmachine op het station weg is, daar maakte ik nog wel eens gebruik van.
Tja.. waarschijnlijk de uitkering gestort..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen nooit pinnen van 1 rekening? Waarom altijd van 10 rekeningen tegelijk.
Die pinautomaat was perfect daar... Altijd voordat ik naar school ging of iets, altijd even pinnen daar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:25 schreef renz0r het volgende:
[..]
Klopt, was echt een goede lokatie!
Weg gehaald omdat....juistja....vandalisme en onveiligheid door 'hangjongeren'![]()
Precies dat deed ik daar dus ook. Als je geld nodig hebt voor of na je werk of zo, was dat de ideale automaat. Erg jammer dat ie weg is. Maar ja met al die hangnegers in de stationshal kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef denB het volgende:
[..]
Die pinautomaat was perfect daar... Altijd voordat ik naar school ging of iets, altijd even pinnen daar.
Goed gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 08:39 schreef Robin2130 het volgende:
Ik ga voor 4 maanden Zwijndrecht inruilen voor Margrat de Mar.
Ik ga daar namelijk werken
Ik zal het hier wel missen
Ja, bah, De hele middag weer die k*nkerherrie (noem dat echt geen muziek meer) voor mijn deurquote:
Bloedirritant is dat. Wij hebben elk weekend de parkeerplaats vol staan van alle bezoekers van The Blue Lagoon, die later in de nacht met veel herrie de auto weer op komen halen. Kan dat niet wat zachter, er zijn mensen die willen slapen of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef ThAzOnE het volgende:
manman kon net amper parkeren door die bootfeest. Ben benieuwd of de bezoekers vannacht wel stil zijn.
Vrijdag was er een feestje bij Mikado staan ze om 2:30 te gillen zo wat onder mijn raam
Valt mn moeder ook daaronder? Die stond namelijk ook op de rommelmarkt met een kraampje...quote:Op maandag 30 april 2007 16:26 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb Bea op de buis gezien tot 13.30 of zo, daarna even een rondje over de Oranjebraderie in Zwijndrecht. Allemaal kampers, sjonnies, anita's en ouwe lijken. Daar was ik dus snel uitgekeken. Dan maar even naar de Gamma om wat te halen voor een klusje morgen.
daar gaan wij altijd, is goed te eten hoorquote:Op maandag 30 april 2007 10:03 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb je nu al trek in chinees![]()
Volgens deze site wordt er in heel zwijndrecht gratis bezorgd. Zal wel ff bellen uiteraard want het is een opmerking van een gebruiker.
Adres:
Chinees-Indisch Restaurant het Nieuwe Oosten
Willem Ruysplein 28
3333 BX Zwijndrecht
Tel.: 078 6124020
Heb er zelf overigens geen ervaring mee. Ik ga altijd naar de mandarijn bij walburg.
Ik had het over de mensen die er rondliepen, niet de mensen achter de kramen. En uiteraard valt jou moeder daar niet onder, dat spreekt vanzelfquote:Op maandag 30 april 2007 16:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Valt mn moeder ook daaronder? Die stond namelijk ook op de rommelmarkt met een kraampje...
Netanya is lekker, daar laten wij altijd pizza en shoarma van bezorgen aan huis. Vind ik persoonlijk een van de betere tenten die ik ken, al heb ik de tent zelf dus nog nooit gezien.quote:Op maandag 30 april 2007 17:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
daar gaan wij altijd, is goed te eten hoor. netanya is ook altijd wel lekker. zit ernaast de pizzaria
Dan is t goedquote:Op maandag 30 april 2007 17:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen die er rondliepen, niet de mensen achter de kramen. En uiteraard valt jou moeder daar niet onder, dat spreekt vanzelf![]()
Haha, hij lag nog achterin idd, ben vorige week wezen vissen in Paapquote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef ThAzOnE het volgende:
@TheSorrow...wezen vissen?
ps stond naast je achter de flat
Ik vond het wel mooi opzich... vorig jaar ging t schip toch half de lucht in ofzo?quote:Op maandag 30 april 2007 23:57 schreef ThAzOnE het volgende:
leuk!
btw vond het vuurwerk tegenvallen, vorig jaar was leuker
hahaha daar hadden wij het op dat moment ook overquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi opzich... vorig jaar ging t schip toch half de lucht in ofzo?
Doe mijn nieuwe kamer gelijk~quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef karr-1 het volgende:
Hey waar is iedereen? Ik ben bijna klaar met het schilderen van mijn kast, morgen de laatste laag en dan is het klaar. Wat een kutklus is dat zeg....
Wat schuift het?quote:
Dat gebeurt volgens mij wel vaker, regelmatig kom ik er voorbij en dan staan er weer grote schuimkoppen op. Volgens mij hebben ze hem zelfs een keer uit moeten zetten omdat het schuim de straat op kwam.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:22 schreef Lausteen het volgende:
Wie heeft er schuim in de grote fontein bij t station gedumpt?
o m gquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:56 schreef Ritchie het volgende:
euhm.. staat er een fontein bij het station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |